Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 17
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Služební :)

#101 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ryan2d »

A teď , co je ten rozum ( myslím jakou variantu chipu zvolit) v případě staršího vozu - s ohledem na opotřebení dílů ( AT , turbo apod. ) :)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#102 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

ryan2d píše:A teď , co je ten rozum ( myslím jakou variantu chipu zvolit) v případě staršího vozu - s ohledem na opotřebení dílů ( AT , turbo apod. ) :)
dej auto do poradku, kdy jede jak ma, nehlasi chyby a dej chip od D5T5.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nitty
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 182
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

#103 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Nitty »

Je tu někdo z fóra kdo dělá optimalizace od d5t5 konkrétně na D5244T? Jak se to pohybuje cenově? Díky
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#104 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od peter cz »

Do vyhledávací kolonky si zadej vin a uvidíš ceny https://d5t5.com
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 688
Registrován: 3 roky 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#105 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od powl »

ja bych se chtel zeptat tech co maj D5 FWD, jestli jim chip nevyzdimal poloosy :green:
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#106 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Urvanej »

No musíš jezdit tak, jako s každou předokolkou. Vovafrně v rejdu, extra něžně při parkování a hamtat na to jak na rejč až od trojky nahoru. To bys měl mít potom poloosy na doživotí. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 304
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#107 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ivanvanata »

mno já mám od D5T5 stage3 tzn. ze 136 na 160kw na XC60 D5 a jako za mě to auto konečně jede zhruba tak jak by mělo, převodovka chodí líp a je to pružnější. nemá ale cenu čekat že to přidá 3 litry obsahu a turbo :) spotřeba furt stejná, za mě je to ok a cena +/- v pohodě...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Kontaktovat uživatele:

#108 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Vojtech Veskrna »

Ahoj,

jen čistě logistická otázka. Jestli chci chip na D5 od D5T5 je v pořádku postup zajet třeba do T6R a prostě jim říct, jestli by nemohli zkontrolovat, zda-li je všechno v pořádku (stage-0) popřípadě napravit a pak to nahrát? Stejně tam jedu na olej a tlumiče, tak jsem si říkal, že bych to zfoukl dohromady.

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 391
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#109 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Giew »

Ano, takhle to lze udělat - jen je třeba počítat s tím, že pokud není odemčená jednotka (což pravděpodobně nebude, pokud to předchozí majitel nedělal), může to trvat klidně 24h než ji odemknou, takže to rozhodně nebude "na počkání". Ale pokud bys tam to auto měl na dva dny či více, nebude s tím problém.

Akorát záleží, co z Stage 0 budeš chtít udělat/zkontrolovat, protože tady jsou možnosti téměř neomezené, ale můžeš se s nima domluvit na očekáváních.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Kontaktovat uživatele:

#110 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Vojtech Veskrna »

Dobře díky.
Hehe rozumím, že ultimate možnost stage-0 je asi rozebrání motoru (a věcí okolo), takže samozřejmě nějaký kompromis.
Jen k tomu "zamčení" jednotky. Chápu to tak, že je ten firmware zakódovaný a je prostě potřeba brute force odkódovat? Jen ať vím, co si pod tím představit.

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 391
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#111 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Giew »

Přesně tak, jak říkáš. Jednotka je "zamčená" z výroby, ale vzhledem k výpočetním možnostem dnes není problém ji brute-force "odemknout" = najít klíč a ten si uložit. Vzhledem k metodě je také proměnlivá doba rozklíčování - jsou tu klikaři, u kterých to vyšlo v řádu minut a pak také lidé, u kterých to trvalo 26h.

Jakmile je znám klíč, lze provádět další úpravy, nejen chip - možnosti jsou na webu d5t5.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 91
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Kontaktovat uživatele:

#112 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Vojtech Veskrna »

Jasně díky moc. D5T5 podle VIN už mám plorustrované křížem krážem. :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#113 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Tarkin »

Sbírám názory a zkušenosti. Zdá se, že ideální volba je Stage 2 s EGR OFF.

Volvo V60 AWD D5 s automatem.
Origo 151kW.
Co do toho nalejt? Trpí motor/převodovka/AWD na něco po aplikaci ST2 s dobrým servisem a rozumným zacházením?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V50 D5 R-Design 2009

#114 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Gintiik »

Občas nad D5T5 čipem přemýšlím. Jenomže, moje V50 s D5 manuálem a 300k na hrbu má stále DPF a EGR funkční. Řekněme, že bych to nechal i nadále aktivní s čipem na ST2 160kW, nezačne se pak ten EGR/DPF zasírat? A kdyby mi pak třeba odešel EGR a já ho chtěl odpojit, platí se na D5T5 pak extra za tu kombinaci ST2 EGR off, když jsem předtím již nakoupil standard ST2? :oops:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 304
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#115 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ivanvanata »

hele já to dával do auta s tím že vše funguje a doporučili mi nic neblokovat když to funguje a jsem max. spokojenej, líp to jede, na dálnici to místo hučení prostě zrychluje :) ale hlavně to líp řadí, mám s čipem tak 50k na hrbu a dobrý akorát to nechce na každým rozjezdu dávat plnej kotel to by asi odešly poloosy, je to fakt znát,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 154
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

#116 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od grycatko11 »

Ahoj, jak to máte se spotřebou po čipu od D5T5? Mám D5 151kW AWD a přijde mi že to žere moc tak přemýšlím nad čipem jestli to bude lepší. Jezdím teď kolem 8,5-9l... Nechci to kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, výkon by byl jen bonus :D

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#117 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

ale auto nemůže mít vyšší výkon a zároveň míň žrát :Rose:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 154
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

#118 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od grycatko11 »

Všude píšou vyšší výkon nižší spotřeba :D Ne teď vážně je nějaká možnost optimalizace i spotřeby?

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 688
Registrován: 3 roky 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#119 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od powl »

Ejdou Rotacak píše: 24 říj 2023 14:22 ale auto nemůže mít vyšší výkon a zároveň míň žrát :Rose:
muze, ale nesmis ten vyssi vykon vyuzivat :green:
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#120 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od python.p »

Může. Díky jinéhmu průběhu kW a nm. Na mé D5 to na stejné trase a vlastně i dlouhodobě šlo o půl litru dolu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 78
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Šumperk
Vůz: S60 2,4D 120kw 2007

#121 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od mlgviktorko »

Čím častěji mi tohle téma vyskakuje, tím častěji nad tím přemýšlím taky :lol:
Říkám si, že z těch 120kw na 136kw by to mohl být příjemnej upgrade, ale zas když už chip, tak jestlí nejít do nějakého vyššího výkonu za stejnou cenu... :)

Trošku se ale bojím DPF, jak už tady někdo přede mnou zmínil, protože doteď funguje perfektně a nerad bych to nějak zkur....

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1887
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#122 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Munga »

ivanvanata píše: 22 říj 2023 13:45 hele já to dával do auta s tím že vše funguje a doporučili mi nic neblokovat když to funguje a jsem max. spokojenej, líp to jede, na dálnici to místo hučení prostě zrychluje :) ale hlavně to líp řadí, mám s čipem tak 50k na hrbu a dobrý akorát to nechce na každým rozjezdu dávat plnej kotel to by asi odešly poloosy, je to fakt znát,
Takže tobě egr normálně funguje? Já mám s tím právě dilema jestli ho nechat v rámci stage zavřít a tím zamezit karbonování , jezdím dost město a ten motor i hodně podtáčí. Jenže si přesně říkám že když to funguje.. Oni na egr of jsou různé názory, ale převládá že motor se později ohřívá, ale na dpf je vliv pozitivní.
Co polestár kuli optimalizaci převodovky - to tě nelákalo?

ponyvolvo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 132
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: Volvo S80 2,5T AWD

#123 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ponyvolvo »

_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 953
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#124 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Tomas78 »

grycatko11 píše: 24 říj 2023 14:08 Ahoj, jak to máte se spotřebou po čipu od D5T5? Mám D5 151kW AWD a přijde mi že to žere moc tak přemýšlím nad čipem jestli to bude lepší. Jezdím teď kolem 8,5-9l... Nechci to kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, výkon by byl jen bonus :D
To je normální spotřeba. Mimo město se dostanu i pod 8, Chorvatsko jsem dal i za 7, v kombinaci s Prahou je to jak píšeš Ty. Sleduju to tank-tank ne dle palubního PC. Mám 120 kW, čip od BSR je už smazaný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#125 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Tarkin »

grycatko11 píše: 24 říj 2023 14:08 Ahoj, jak to máte se spotřebou po čipu od D5T5? Mám D5 151kW AWD a přijde mi že to žere moc tak přemýšlím nad čipem jestli to bude lepší. Jezdím teď kolem 8,5-9l... Nechci to kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, výkon by byl jen bonus :D
Horko těžko se se svou V60 D5 151kW AWD dostanu pod 8 litrů v průměru.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“