Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, rád bych (snad nejen pro mě) sjednotil zde probírané téma chipu, resp. optimalizace pro motor D5. Možno pro XC90, ale i obecně pro všechny řady s D5.

A) jaké máte zkušenosti, prosím pozitivní, ale i negativní.
B) trochu teorie, může být kvalitně provedená optimalizace (chip) pro motor prospěšná?
C) stačí ladit SW, nebo je nutné i HW úprava komponent generujících a přenášejících zvýšené parametry, co třeba chadiče, zvýšení tlaku v chladící soustavě apod.?
D) stačí ladit motor, nebo je třeba i zohlednit úpravu motoru na ostatní komponenty (převodovka, haldex?)
E) jakého úpravce si vybrat
F) není lepší nechat motor tak jak je?

G) jak vybírat?

1) Polestar: "umírněná" úprava, zachování záruky, !!! "odladění automatu". To píši v uvozovkách, ale dle Davida Kurtze se úprava vztahuje i na soft převodovky, která se "zklidní". Zde se mi líbí především komplexní služba, kdy v autorizáku provedou úpravu, kterou mám na jedné faktuře a je možno se bavit o záruce.

2) BSR: "Dvorní" úpravce, dle poskytovatele mají jednotlivé řady s motory odbržděné. BSR úpravu jsem zkoušel v V70, kde se mi líbila. Jako laik dál nevidím, ale jelo to moc pěkně.

3) Volvo česky: Řešení zde z fóra, to se mi líbí, ale po přečtení několika diskuzí jsem pochopil, že jde pouze o soft, který se naleje, třeba i na dálku, v případě poškození auta mi nikdo nic nedá, vše je "na vlastní nebezpečí", není upravován HW.

4) Obecně ladiči, ideálně s brzdou. Tvrdí, že vše ostatní je špatně a nezohlední konkrétní auto. Že "programátor, který konkrétní auto nikdy neviděl může udělat víc škody než užitku".


A teď jak na to. Mám XC90, D5, automat. Moje představa je cca. + 15%, na nějakých 210 ps, 440 - 460 Nm.

Díky Dan


p.s.: K mému konktrétnímu autu. S Polestar jsem zatím neuspěl, ač auto jezdilo celou dobu v ČR, bylo údajně určeno pro Italský trh a je "SW zamčeno" pro další úpravy. Pokud víte co s tím, prosím SZ. Díky
_________________
S90 B5

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od peter cz »

Danniel74 píše:3) Volvo česky: Řešení zde z fóra, to se mi líbí, ale po přečtení několika diskuzí jsem pochopil, že jde pouze o soft, který se naleje, třeba i na dálku, v případě poškození auta mi nikdo nic nedá, vše je "na vlastní nebezpečí", není upravován HW.
U ostatních ale přece taky není upravován HW a nic jiného než že ti úplně stejně nalejou soft neudělaj... pokud se nepletu tak používají soft od Holandských Volvotune, který si ho taky nevycucali z prstu, ale pravděpodobně odladili na brzdě, nebo?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ok2ucx »

peter cz píše:
Danniel74 píše:3) Volvo česky: Řešení zde z fóra, to se mi líbí, ale po přečtení několika diskuzí jsem pochopil, že jde pouze o soft, který se naleje, třeba i na dálku, v případě poškození auta mi nikdo nic nedá, vše je "na vlastní nebezpečí", není upravován HW.
U ostatních ale přece taky není upravován HW a nic jiného než že ti úplně stejně nalejou soft neudělaj... pokud se nepletu tak používají soft od Holandských Volvotune, který si ho taky nevycucali z prstu, ale pravděpodobně odladili na brzdě, nebo?
Tak jest. SW je takový sériový základ (který v zásadě využije bohaté rezervy poskytnuté výrobcem).

A kdo chce ladit a investovat dále do HW, tak (hlavně v případě turbobenzínů -> ARD) může dojít s výkonem velmi daleko. Ale to je již silně individualizovaná záležitost.

P.

P.S. Jo, a konkurence od BSR už dávno není "dvorní" dodavatel. Myslím, že žádné oficiální ani neoficiální napojení na automobilku už nemají.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#4 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Dane, par poznatku s chipem od D5T5 na me V70 120 kw D5 AWD manual. Chip tam mam cca 5 mesicu a najeto pres 6000 km
- vykon papirove zvednut ze 120 kw na 149 kw a 470 nm - na brzde jsem nebyl, neni za rozumny peniz kde
- zrychleni 100-160 km/h pred chipem za 17 sec, po chipu za 13,2 sec (holt awd je extremni zrout vykonu i paliva) cekal bych jeste lepsi hodnoty kolem 10 sec, ale to uz je asi bez zasahu do hw nerealne
- spotreba s chipem mi vylezla o cca 0,5 l - 1l navrch - holt kone potrebuji nazrat
- zatim neeviduji zadne negativni ucinky chipu na hw
- s chipem ma motor vetsi turbo efekt, jednou zatahne citelne v 1800 ot, podruhe jeste ozije ve 2500 ot. Cekal jsem, ze s chipem bude tahnout motor k 5000 ot, ale to se nekona, vrchol konci nekde u 4400 ot.
- po chipu jsme s Pavlem resili zvysenou kourivost, letel cerny dym, bez chipu ne. Vyreseno zaslepenim EGR, sem tam, hlavne kdyz se clovek coura po meste a pak tomu slapne, vyleti neco malo cerneho, ale to je uz ok a hlavne po 3 akceleracich cerny uz temer neleti
- jeste chci s Pavlem zkusit vyhodit chip nebo dat stage 1, vzdy vyjet nadrz a zkusit rozdily ve spotrebe a dynamice, ale k tomu potrebuji nejaky cas a najit ho take u Pavla.
- co jsem se Pavla chtel jeste zeptat, tak jestli jde chip udelat tak (myslim mapy), ze pri bezne jizde by se auto chivalo jako bez chipu (strikalo by stejne paliva jako stock verze) a pouze pri plnem plynu by se projevil chip. To by se mi libilo
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#5 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše: - spotreba s chipem mi vylezla o cca 0,5 l - 1l navrch - holt kone potrebuji nazrat
- zatim neeviduji zadne negativni ucinky chipu na hw
- s chipem ma motor vetsi turbo efekt, jednou zatahne citelne v 1800 ot, podruhe jeste ozije ve 2500 ot. Cekal jsem, ze s chipem bude tahnout motor k 5000 ot, ale to se nekona, vrchol konci nekde u 4400 ot.
- po chipu jsme s Pavlem resili zvysenou kourivost, letel cerny dym, bez chipu ne. Vyreseno zaslepenim EGR, sem tam, hlavne kdyz se clovek coura po meste a pak tomu slapne, vyleti neco malo cerneho, ale to je uz ok a hlavne po 3 akceleracich cerny uz temer neleti
- jeste chci s Pavlem zkusit vyhodit chip nebo dat stage 1, vzdy vyjet nadrz a zkusit rozdily ve spotrebe a dynamice, ale k tomu potrebuji nejaky cas a najit ho take u Pavla.
- co jsem se Pavla chtel jeste zeptat, tak jestli jde chip udelat tak (myslim mapy), ze pri bezne jizde by se auto chivalo jako bez chipu (strikalo by stejne paliva jako stock verze) a pouze pri plnem plynu by se projevil chip. To by se mi libilo
Zkus koupit nový turboventil.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#6 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Haben píše:Dane, par poznatku s chipem od D5T5 na me V70 120 kw D5 AWD manual. Chip tam mam cca 5 mesicu a najeto pres 6000 km
- vykon papirove zvednut ze 120 kw na 149 kw a 470 nm - na brzde jsem nebyl, neni za rozumny peniz kde
- zrychleni 100-160 km/h pred chipem za 17 sec, po chipu za 13,2 sec (holt awd je extremni zrout vykonu i paliva) cekal bych jeste lepsi hodnoty kolem 10 sec, ale to uz je asi bez zasahu do hw nerealne
- spotreba s chipem mi vylezla o cca 0,5 l - 1l navrch - holt kone potrebuji nazrat
- zatim neeviduji zadne negativni ucinky chipu na hw
- s chipem ma motor vetsi turbo efekt, jednou zatahne citelne v 1800 ot, podruhe jeste ozije ve 2500 ot. Cekal jsem, ze s chipem bude tahnout motor k 5000 ot, ale to se nekona, vrchol konci nekde u 4400 ot.
- po chipu jsme s Pavlem resili zvysenou kourivost, letel cerny dym, bez chipu ne. Vyreseno zaslepenim EGR, sem tam, hlavne kdyz se clovek coura po meste a pak tomu slapne, vyleti neco malo cerneho, ale to je uz ok a hlavne po 3 akceleracich cerny uz temer neleti
- jeste chci s Pavlem zkusit vyhodit chip nebo dat stage 1, vzdy vyjet nadrz a zkusit rozdily ve spotrebe a dynamice, ale k tomu potrebuji nejaky cas a najit ho take u Pavla.
- co jsem se Pavla chtel jeste zeptat, tak jestli jde chip udelat tak (myslim mapy), ze pri bezne jizde by se auto chivalo jako bez chipu (strikalo by stejne paliva jako stock verze) a pouze pri plnem plynu by se projevil chip. To by se mi libilo
Ahoj, děkuji, přesně takové informace jsem potřeboval. Dan
_________________
S90 B5

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#7 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Martine diky za info. Co je to turboventil a k cemu mi pomuze, na kolik vychazi jeho koupe, co zabere servisni prace?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#8 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Martine diky za info. Co je to turboventil a k cemu mi pomuze, na kolik vychazi jeho koupe, co zabere servisni prace?
Je to regulátor tlaku turbodmychadla práce tak na 5-10 min cena okolo 1300Kč

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#9 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od sordo »

martinopel píše:Je to regulátor tlaku turbodmychadla práce tak na 5-10 min cena okolo 1300Kč
Ahoj, to je cena za orignal Pierburg? Ten můj je pravděpodobně zničení od oleje z tekoucí vakuovky. Chtěl bych ho vyměnit, ale original jsem nanašel za míň než za 4500,-. Jsou nějaké jiné alternativy na D5?
Díky
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#10 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

To neni nijak dramaticky velka cena. Co mi to prinese? Jak poznam, ze ten soucasny ventil je spatny? Jak se to projevuje?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#11 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od GDPR_user »

Omlouvám se,nějak jsem si popletl benzín s naftou.Cena naftového je okolo 4000Kč.Ale u nafty většinou blbne VGT

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#12 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Ok nevadi. Co je to to VGT a jak se to projevuje? :oops:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#13 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Ok nevadi. Co je to to VGT a jak se to projevuje? :oops:
Variabilní geometrie lopatek turbodmychadla.Projevuje se to právě kolísáním výkonu.

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#14 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od PINĎABC »

každé chipnutí může majiteli auta přinest kopu problémů, jestli dá chipař záruku třeba na dalších 20 000km na vstřiky čerpadlo rozvody atd. tak proč ne :D jinak by nebylo od věci si připravit obnos na připadné nahodilé opravy 8)

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#15 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Fajn, zpět k tématu. Pokud by jste odhlédli od ceny, jakého úpravce by jste zvolili? Viz. můj první příspěvek body 1 - 4. A nebo je to v podstatě jedno? SW úpravci se odvolávají na mechanické rezervy motoru a převodovky a "zvýší tlak". Zjednodušuji, ale je tam něco navíc, zohledňují algoritmy úpravy i jiné parametry motoru, jak moc se oblbuje ŘJ? Předpokládám, že pokud řeknu, že nechci aby auto kouřilo, aby se řešilo kolísání výkonu, ladění a zaslepování ERG, že logická odpověď je nechat vše v sérii.
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#16 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

PINĎABC píše:každé chipnutí může majiteli auta přinest kopu problémů, jestli dá chipař záruku třeba na dalších 20 000km na vstřiky čerpadlo rozvody atd. tak proč ne :D jinak by nebylo od věci si připravit obnos na připadné nahodilé opravy 8)
Tak jsem pochopil Polestar. Byl jsem u Kurtze, kde se zjistilo, že auto je pro podobné úpravy SW zamčeno a že legálně nahrát nemohou. Vše by řešili v rámci svolávačky na výměnu hadiček servořízení, která prý bude pro XC90 na začátku ledna. A to je oč mi běží. Polestar (nechci dělat reklamu) se mi prostě líbí tím že udělá značkový servis spolu s ostatními úkony. Možná profi neautorizovaní servisáci namítnou, že to nic neznamená, ale pro spotřebitele to argument je. Snad by i proklamovanou záruku uznali. Rozvody mám nově udělané, auto jsem nechal komplet zkontrolovat.
_________________
S90 B5

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#17 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ekky »

Proc to neprodas a nekoupis nejakej R-Design?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#18 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od yoby »

Ekky píše:Proc to neprodas a nekoupis nejakej R-Design?
Protože chce výkon a ne jiné plastíky :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#19 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ekky »

R-design je taky proti serii chipnutej ne? Nejsou to jen plasty. Mam za to ze je tam prave neco od polestaru
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#20 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Mám R-design. :D Jestli je chip nevím, měly by být tuším tužší stabilizátory, jinak nevím. Auto jsem kupoval po V8 a nemám s tím problém, jak si možná někteří myslí ... :)
Spíš bych chtěl odstranit trochu zmatečné chování automatu, který se mi u V8 dařilo eliminovat, ale u D5 moc ne. Koní je málo a tak to občas sype nahoru - dolů. Proto nechci jen přifukovat motor, ale celkově to poladit .... Pokud to jde a Polestar nekecá. Nechci aby auto kouřilo, nechci zaslepovat a laborovat. To raději série D5.

p.s.: R design překvapil, auto je celkem tvrdé a kupodivu v zatáčkách se nenaklápí, s podivem jak rychle se dá jet (v mezích možností). Zatím nejslabší jsou brzdy, ty mi prodávající nadělil ne moc fungující. Zítra by mělo být napraveno.
_________________
S90 B5

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#21 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ok2ucx »

Danniel74 píše:Mám R-design.
Ono R-design jsou hlavně cinkrlátka (budíky, čalounění, atp.), možná tvrdší tlumiče, ale motorově to je stále série. Kdo chce opravdu ostré Volvo, měl by se poohlédnout po S60R nebo V70R. A začít ladit tam...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#22 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od GDPR_user »

Danniel74 píše:Mám R-design. :D Jestli je chip nevím, měly by být tuším tužší stabilizátory, jinak nevím. Auto jsem kupoval po V8 a nemám s tím problém, jak si možná někteří myslí ... :)
Spíš bych chtěl odstranit trochu zmatečné chování automatu, který se mi u V8 dařilo eliminovat, ale u D5 moc ne. Koní je málo a tak to občas sype nahoru - dolů. Proto nechci jen přifukovat motor, ale celkově to poladit .... Pokud to jde a Polestar nekecá. Nechci aby auto kouřilo, nechci zaslepovat a laborovat. To raději série D5.

p.s.: R design překvapil, auto je celkem tvrdé a kupodivu v zatáčkách se nenaklápí, s podivem jak rychle se dá jet (v mezích možností). Zatím nejslabší jsou brzdy, ty mi prodávající nadělil ne moc fungující. Zítra by mělo být napraveno.
Měl jsem možnost se svézt s různými druhy chiptuningu v různých autech včetně zázračných krabiček.Když to shrnu:
1)Zázračné krabičky a chipy ABCtuning,profituning apod.Auto jede lépe ale při zatížení jsou velmi hlasité vstřiky,většinou je to ojebávka na principu zkreslených ůdajů z plnícího tlaku ,nebo tlaku na railu.
2)BSR a Polestar jede to poněkud lépe,motor se chová kultivovaně,ale že bych si z toho sedl na prdel to tedy ne.
3)Chip Volvotune a ARD distribuovaný přes D5T5.com.Auta jezdí moc hezky,u automatů se upravila rychlost řazení při stejném stylu jízdy je většinou nižší spotřeba.Nejlepší odměnou za udělaný chip mi byl zákazník,který si v 10 hodin nechal chipnout XC90 D5 ve 12 mi volal,že si auto půjčila manželka a aniž by ji cokoliv řekl,tak přijela nadšená,že to auto jede krásně.V 14 hodil jsem paní musel nachipovat její V70.

Je tady spoustu chytrolínů,kteří vědí,že chip D5T5 stojí za houby,ale vždy jde o lidi,kteří tento chip ani nezkusili.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#23 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Nemám žádné předsudky, D5T5 mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu D5T5, prosím pouze o pochopení kontextu.
_________________
S90 B5

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#24 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od karelvolvo »

Danniel74 píše:Nemám žádné předsudky, D5T5 mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu D5T5, prosím pouze o pochopení kontextu.
Možná by nebylo od věci uvést co máš přesně za motor. s DPF nebo bez ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#25 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Dulezite je, aby ten kdo dela chip, tak byl ochoten experimentovat a doladovat. Zvyseni kourivosti lze primo ocekavat, protoze vice paliva potrebuje vice vzduchu a nekde je pak hranice, kde je uz paliva tolik, ze vzduch nestiha, tak je potreba ubrat. Se zaslepenim EGR jsem nemel problem, chtel jsem to, protoze kdyz jsem videl, jaky bordel z toho po koupi lezl, tak jsem nechal trubky vycistit a EGR zaslepit, abych se tomuto vyvaroval.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“