Právě je 18 črc 2018 07:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 21:14 
Offline
Profi prodejce

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 604
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Danniel74 píše:
Nemám žádné předsudky, Volvočesky mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu Volvočesky, prosím pouze o pochopení kontextu.

Zdar, doporučuji Ti BSR. Takových aut jako máš Ty jsme udělali už více a výsledky jsou výborné. Polestar je zbytečně konzervativní. Navíc u BSR je možnost nahrát i na zkoušku a podle výsledku se rozhodnout, zda to splnilo očekávání. A do konce ledna je i zajímavá akce. Ale ani volvočesky.cz není špatná volba. Vše má své pro a proti. Bylo by to na dlouhé psaní. Pokud chceš, tak mi zavolej a popíši Ti výhody i nevýhody všech Tebou zmíněných variant. Ve všech jsem jel, nahrát umíme také všechny, takže snad trochu vím o čem mluvím a radou bych minimálně mohl pomoci.

_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2060
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO S60 T6 AWD, MY11, KE019
Mám D5, 136 kW, rok 09. Předpokládám, že s filtrem.

_________________
VOLVO S60 T6 AWD, MY11, KE019


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2014 15:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 529
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02
Bacha na IC, pri D5244T ti casom aj tak odide, no zvyseny tlak ti ho rychlo zlikviduje...potom to zacne dymit a nemas ani ten vykon :)
Obrázek

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2014 17:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
To mi připomíná, že tu mám jeden pěknej nenafouklej z benzínovýho auta (novější typ s přírubou na čidlo na vývodu, stejnej jako mají D5), který tlačí mnohem míň a nemá šanci ho nafouknout. A pořád ne a ne se dokopat k nafocení a zainzerování.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2014 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2012
Příspěvky: 381
Bydliště: Olomouc a okolí
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
mám taky udělaný chip. Kouří to taky, ale jak sem četl výše, tak to dělá jen když se courám a pak na to šlápnu, při několika akceleracích za sebou už to není skoro vůbec znát. mám na tom chipu najeto něco kolem 10K a zatím mám jen chválu. auto jede velice ochotně a má sílu jako bejk :) spokojenost s volvotune největší.

_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.volvocesky.cz EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.volvocesky.cz R.I.P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2015 22:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 529
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02
sline píše:
mám taky udělaný chip. Kouří to taky, ale jak sem četl výše, tak to dělá jen když se courám a pak na to šlápnu, při několika akceleracích za sebou už to není skoro vůbec znát. mám na tom chipu najeto něco kolem 10K a zatím mám jen chválu. auto jede velice ochotně a má sílu jako bejk :) spokojenost s volvotune největší.


Mne robi auto presne to iste a ked som sa pri rozoberani dostal ku spodku IC, tak som videl, ze ho mam nafuknuty, takze doziva. Ak to mas cele od oleja, je to jasne, ale mohlo to prasknut v strede a tam to neuvidis, pokial to cele nevyberies.

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2015 23:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4572
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
U me se take projevuje kour za studena a kdyz to jen solicham. Po pridani kour zmizi.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2015 22:43 
Offline

Registrován: leden 2015
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2,4 2012, V70 2,4D 2004
Já mám chiptuning od BSR. Výkon se zvedl u V70II 2,4D ze 130hp na 197hp a krouťák je teď 470Nm. Jezdí to skvěle a spotřeba poklesla, přestože plyn nešetřím.
Nechal jsem přečipovat i benzín C70 a výkon vzrostl na 239hp.

http://www.bsrczech.cz/produkty/t898/

Nahrává se při tom jen nový SW a chip zůstává původní. Je mož to i vypínat.

_________________
C70 Cabrio 2002 B5244T BSR 239hp černá 135000km
V70II 2,4D 2004 D5244T BSR 197hp modrozelená met 356000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 08:04 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Ekky píše:
U me se take projevuje kour za studena a kdyz to jen solicham. Po pridani kour zmizi.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.


A máš to určitě chipnuté? Také jsem si to o své V70 III myslel, protože jela mnohem lépe než kamarádova, ale teď mi jede ještě lépe a on měl zdechlinu i když má auto bez chyb s funkčním DPF.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 10:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4572
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
..::Philip::.. píše:
A máš to určitě chipnuté? Také jsem si to o své V70 III myslel, protože jela mnohem lépe než kamarádova, ale teď mi jede ještě lépe a on měl zdechlinu i když má auto bez chyb s funkčním DPF.

Podle Davida Patocky prej pravdepodobne to nacipovany bude. Diag mu hlasila neorigo SW to dokonce napsala nejak uni Delphi diag. Zjistil to kdyz chtel udelat adaptaci prevodovky.
Ale bohuzel nikdo nevi jak to opravdu je. Da se to vubec nejak zjistit?

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 12:40 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Dalo by se. Stáhnout SW a binárně porovnat s ostatními chipy, ale snazší načíst Vidou kroutící moment na motoru/převodovce a tím zjistit na kolik je to naladěné a pak zvolit např. VolvoTune st. 2


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 13:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4572
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
..::Philip::.. píše:
Dalo by se. Stáhnout SW a binárně porovnat s ostatními chipy, ale snazší načíst Vidou kroutící moment na motoru/převodovce a tím zjistit na kolik je to naladěné a pak zvolit např. VolvoTune st. 2



Jestli to umí diag tak to bych pak mohl nekdy zjistit...

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 13:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3828
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
A nebo to nechat nekde zmerit :)

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 14:04 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Ekky píše:
Jestli to umí diag tak to bych pak mohl nekdy zjistit...


Umí, mě píše 465Nm a kamarád bez chipu má 370Nm. (Stejná auta, Geartronic, 136kw)

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
..::Philip::.. píše:
Umí, mě píše 465Nm a kamarád bez chipu má 370Nm. (Stejná auta, Geartronic, 136kw)


Kde to ve ViDě najdu? Já bych to moh konfrontovat s výsledkem z brzdy a tím pádem bychom měli hrubou představu, jak moc to kecá. Podle mě to bude požadovanej krouťák.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 19:01 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Ukazuje to aktuální hodnoty, které jdou na kola. Mrknu se později večer

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 19:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4572
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
A to je v klidovem stavu, auto stoji je nastartovane nebo za jizdy?

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 19:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Ahoj,
ta informace asi bude jen u automatu, u manuálu ta položka není aktivní.
David

_________________
je: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005 / chip ARD Stage 2 /
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2015 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Ahoj,
za jízdy, dají se zobrazovat online hodnoty.
David

_________________
je: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005 / chip ARD Stage 2 /
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2015 15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Někdy zkusím kouknout. Tuším že když jsem si rozliknul závadu co mi tam házel prasklej snímací kroužek ABS, tak v detailech byl kromě rychlosti i otáček požadovanej krouťák.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2016 22:58 
Offline

Registrován: prosinec 2015
Příspěvky: 8
Bydliště: Pha
Vůz: '98 BMW 530dA 135kW, '06 XC90 D5A 136kW
čau lidi,

mátě někdo zkušenost s chiptuning-kladno.cz ? Mám možnost za 2500 odkoupit poukázku, jinak to u nich stojí 6k s DPH..

Btw. podle zde zatím napsaného se spotřeba o litr zvýšila, někteří jinde zase píšou, že se jim snížila, nevím... rád bych vyšší výkon, ale nerad bych ještě vyšší spotřebu a navíc ještě technický komplikae navíc (s EGR, intercoolerem..) auto jezdí docela jakžtakž snesitelně (odpovídá hmotnosti vs. kw), vůbec nečoudí, ale má najeto skoro 300 tis. a docela hodně žere olej (cca 0,5l/1500km), možná se olej ztrácí v turbu, ale to je už mimo téma, každopádně má takové auto vůbec smysl čipovat? Nepošlu tím motor do hrobu?

dík


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2016 08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4782
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Jestli mas D5 136 kw s dpf, tak ti to nebude nikdy hulit, pokud mas ok dpf.
Jinak pokud ti to zere olej, tak si dej prvni motor do poradku a pak premyslej o cipu. Jinak to chvili potahas a budes cucet, ze se ti to rozsypalo. A treba ti to po uvedeni motoru do bezneho stavu lepe pojede i mene bude zrat

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2016 22:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2012
Příspěvky: 381
Bydliště: Olomouc a okolí
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
XC90 D5 120kw chip vyloženě potřebuje aby se vůbec pohnula! :wink:

_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.volvocesky.cz EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.volvocesky.cz R.I.P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 čer 2016 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
dnes nahrán Stage 2 od Volvocesky.cz
Rozdíl poznat okamžitě a mám pocit, že mě auto zase bude chvíli bavit, než začnu mít myšlenky na něco novějšího. Co to přinese nebo vezme se pozná po delší době..

_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2016 07:42 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 115
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,3 T5 184kW 2001
Ahoj, prosin o radu - chci si nechat upravit svou D5 136kw od volvocesky, ale za cca 2 mesice mam STK. Ma uprava vliv na emise? Doporucite mi nejdrive udelat STK a az pak chip? Diky

_________________
Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km - novej mazel
Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km - na prodej
Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká
Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW - prodáno
Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 19 Queries | GZIP : Off ]