Právě je 21 led 2018 09:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 říj 2016 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Hajcus píše:
Neeeeee :shock: :fool: :bad:
Ford Homolka Děčín (později Volvo Homolka UL) .... Néééé to nejsou profíci. Promiň.. :/

Tak to stoč ku Praze.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2016 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Ještě můžeš k BSR http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1761

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2016 21:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1504
Bydliště: Louny
Vůz: V70T6 228kW B6304T2 AWD Four-C 2008 TF-8
hajnej píše:

jo, tam je to asi jednoduchá jistota.
Zase oproti Polestaru jen taková úprava ala "máme mapu z T6 2015 a nahrajeme vám jí do staré T6"... hahahaFAKJU.
Nu uvidíme.

_________________
←vůz zbytek zde →V70 T6 228kW Junior a 1100XX Blackbird 110kW a XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: S60 2.4 01 a 480ES Paris edition 91 a Mini Cooper 1.3 87 Fireblade 900RR a A3 06 3.2Vr6 185kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2016 21:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3702
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
O.T muze to nekdo z moderatoru oddelit treba do vlakna s nazvem Chip T6, co lze získat a co ztratit, optimální výběr :oops:

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 lis 2017 21:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Polestar na pětiválcové motory je do konce roku ve slevě z 28000 na 20000 vč. DPH

_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek
XC60 SUMMUM, D5, automat, r.v. 2016 Obrázek
V70 III SUMMUM, 2.4D, automat, r.v. 2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 lis 2017 21:27 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 574
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
tomkop píše:
Polestar na pětiválcové motory je do konce roku ve slevě z 28000 na 20000 vč. DPH
Kde? D5?

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 lis 2017 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Ano D5, D4, 2.4D atd.. 2400, udajně u všech dealerů, v mém případě Volvo Průhonice
Akce se nevztahuje na nové čtyřválce!

_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek
XC60 SUMMUM, D5, automat, r.v. 2016 Obrázek
V70 III SUMMUM, 2.4D, automat, r.v. 2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 10:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Furt je to děsná raketa.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 11:01 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 6
jj, pořád volvočesky za polovic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 11:19 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1748
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
A víte aspoň jak to dělá Polestar jestli to vůbec za to stojí :D
Ti co byly na měření výkonu minulý rok tak vědí na co narážím :D

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 11:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 574
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Tak asi zle hladm, ale vsade je za plnu sumu.

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3807
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
3m3 píše:
O.T muze to nekdo z moderatoru oddelit treba do vlakna s nazvem Chip T6, co lze získat a co ztratit, optimální výběr :oops:

Asi by to chtělo vydělit mimo toto naftové vlákno, byť v jistém smyslu je to pořád stejný topic.

T6 sice není v té staré tabulce, poslední verzi T6 (224kW, B6304T4) jsem si před 2 dny aktuálně poladil na (teoretických) 246kW, ale ještě to musím jít trošku poměřit. Jenže až vyměním snímač tlaku paliva (mám neblahé tušení, že tohle bude u T6 stejný problém: viewtopic.php?f=98&t=57937), ale hlavně vyčistit/vyměnit nefungující oiltrap - blah: auto má 4 roky/150tkm. Pak teprve podám report, jak tento se tuning projeví...

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 13:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Ares píše:
Tak asi zle hladm, ale vsade je za plnu sumu.


Nehledáš špatně - nikde to neuvádí - přijedeš a je to za tu cenu - oficialně.

_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek
XC60 SUMMUM, D5, automat, r.v. 2016 Obrázek
V70 III SUMMUM, 2.4D, automat, r.v. 2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 14:12 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 574
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
OK, skúsim. Ďakujem.

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 16:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 1918
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo S80 D5 AWD, MY12, KE016
Petr.Chrpa píše:
A víte aspoň jak to dělá Polestar jestli to vůbec za to stojí :D
Ti co byly na měření výkonu minulý rok tak vědí na co narážím :D

A co se zjistilo? Celkem mě to zajímá, zda má Polestar skutečný přínos, nebo je to pouze placebo. Díky Dan

_________________
Volvo S80 D5 AWD, KE016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 17:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4255
Bydliště: Zlín
Vůz: V70 II D5 AWD MY05 manual, chip, EGR off
Taky mne to zajima. Snad si to nechcete nechat jako tajemstvi

_________________
"GALERIE"
aktuálně NA PRODEJ: V70 II D5 AWD chip VolvoTune.nl 149 kw / 470 NM, MY05, manuál, EGR OFF Obrázek
chvíli bylo V70 II 2,4 D, 120 kw, MY04, automat, dlouho bylo V70 I 2,5 D, 103 kw, MY00, manuál, KAT OFF, EGR OFF Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 18:29 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1748
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Hele nebudu jmenovat bylo mi ho líto za ty prachy
Bylo to Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015

Na stejné brzdě to bylo měřeno
před to mělo na motoru 238,4 ps a krouťák 360Nm
po Polestaru bylo 247,7ps a 370,6Nm ,krouťák měl být papírově dle Polestaru 400Nm .

Jak to potom dopadlo nevím ,ale chtěl to reklamovat i kdyby to opravili nebo vrátili peníze nic neřeší to ,že ho vlastně škubli za nějaký 4kW a deset Nm o třicet klacků a vlastně nedostal co měl dostat.
Takže asi tak .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4255
Bydliště: Zlín
Vůz: V70 II D5 AWD MY05 manual, chip, EGR off
Dekuji za info. To bych si od takove firmy nepredstavoval. A resil bych to s hodne nahnevanou naladou

_________________
"GALERIE"
aktuálně NA PRODEJ: V70 II D5 AWD chip VolvoTune.nl 149 kw / 470 NM, MY05, manuál, EGR OFF Obrázek
chvíli bylo V70 II 2,4 D, 120 kw, MY04, automat, dlouho bylo V70 I 2,5 D, 103 kw, MY00, manuál, KAT OFF, EGR OFF Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: weetush a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 20 Queries | GZIP : Off ]