Právě je 18 led 2018 22:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 pro 2014 17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1225
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
tohle mě zaujalo, nemá s tím někdo zkušenosti?

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2016 12:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2015
Příspěvky: 1558
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Když tak procházím staré dotazy....
Kdysy jsem takhle tátovi poladil na Vectře zadní kufr, posunul jsem pružiny o jedu pozici v uchytu, dusledkem melý větší tahl. Stačelo pak jednim prstem zmáčknout čudl na kufru a tradáááá, šel nahoru sám.

_________________
Je: V70 TDI r.v.98 Silver
Bylo: Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2016 13:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13069
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jojo, silný písty s tlumením, a dvojitý servo, jedno na zámek, druhý "na kličku". Nic proti ničemu, ale na zavření je potřeba celkem síla. Viděl sem to někde na ochcáfce, machrovinka dobrý, ale prát se s tim bych nechtěl (pokud to nemá vyřešený chytřeji). Ale stejnej uživatel má pěknej bastlík turbobudíka :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2016 11:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1225
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
No když už jste to vytáhli z historie :D
Trochu jsem to řešil, jsou tam plynový vzpěry, kupoval jsem nový, vzal jsem verzi pro křídlo, takže silnější.
Na jejich konec jsem dal malé pružiny, ten zámek už má servo a odskok, takže to je vyřešené.
Problém je, že jsou ty pružiny slabé, takže to funguje jen v létě :)
Se zavíráním není problém, přidané pružiny tlumí jen v poslední části dráhy.


_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 09:24 
Offline

Registrován: prosinec 2016
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha 10
Vůz: S70 2,5 TDI
pepa.paur píše:
No když už jste to vytáhli z historie :D
Trochu jsem to řešil, jsou tam plynový vzpěry, kupoval jsem nový, vzal jsem verzi pro křídlo, takže silnější.
Na jejich konec jsem dal malé pružiny, ten zámek už má servo a odskok, takže to je vyřešené.
Problém je, že jsou ty pružiny slabé, takže to funguje jen v létě :)
Se zavíráním není problém, přidané pružiny tlumí jen v poslední části dráhy.




Můžeš prosím nafotit, popř. popsat jak máš pružiny namontovaný? :)
Uvažoval jsem o týhle parádičce taky.. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 11:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1225
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
No zkusím to, ale asi to nebude vidět, ony jsou tam ty plynové vzpěry dost uvnitř. Přendaval jsem na ty nové konce z těch starých a ty pružiny jsou navlečené normálně na těch pístnicích těch vzpěr. Bohužel na to nějak nemám čas, ale chce to silnější pružinu, aby ty dveře odstartovala a pak už si s tím poradí ta vzpěra :)

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 12:02 
Offline

Registrován: prosinec 2016
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha 10
Vůz: S70 2,5 TDI
dobře, díky za popis, asi je mi to jasný :)
Pružiny jsem měnil na jaře, a docela jsem s tim zápasil :D ale chtěl bych to zkusit udělat.
Můžeš ještě prozradit, odkud jsi vzal pružiny nebo kde jsi je koupil? ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1225
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
To už nevím, zkoušel jsem těch pružin víc, mám v dílně různý zbytky věcí. Je to taková malá tlačná pružina, nakonec mi to chodilo, tak jsem to zakrytoval a bohužel v chladném počasí na to tyhle pružiny nestačí.
Ideální by bylo udělat pouzdro přes ten válec pístu a dát tam delší pořádnou pružinu, ona je v podstatě pořád zmáčklá, když je kufr zavřený, takže se asi taky časem unaví :unknown:
Tenkrát jsem jí chtěl vydnat a vyrazit v Budějovicích po krámech a podle vzoru koupit silnější, ale zatím řeším důležitější věci, takže na to nějak nedošlo :)

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 21 Queries | GZIP : Off ]