Reverse intercoler piping volvo 850,s70

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#26 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše:
python.p píše:SEm zvědav na výsledky. :)
0
Ventilátor , kterej má směšný otáčky oproti turbíně je blbost a když to někdo dá za filtr a před turbo tak až něco uletí z toho ventilátoru tak má škodu za desítky tisíc kvůli takové blbině.
Taky je nesmysl to davat za filtr(pokud je Airbox resenej tak, aby byl schopnej udrzet tlak) a pokud jo, tak to holt chce nejakou mrizku, stejne jako je prave z tehlech duvodu pred MAF... A jak rikam, pokud to ma mit nejakej efekt, tak jen nez se turbo roztoci, plus/minus stejne tak naporove sani... Pak uz je to naopak o tom, aby ho to neomezovalo...
Ale to se uz da pripadne resit treba zpetnejma klapkama, prisunem vzduchu z vice mist, atd....

A pokud nekdo neumi cist a mysli si, ze chci tim vetrakem krmit turbo, tak at si to precne znova a lepe, nikde sem to netvrdil, naopak to celou dobu vyvracim...
Ale jeste me nejakej chytrak(a to neni mirene na nikoho konkretne) muze zacit presvedcovat treba o tom, ze je nesmyl kombinovat kompresor a turbo... :o
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 28 úno 2018 13:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#27 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše: Taky je nesmysl to davat za filtr... A jak rikam, pokud to ma mit nejakej efekt, tak jen nez se turbo roztoci... Pak uz je to naopak o tom, aby ho to neomezovalo...
Ale to se uz da pripadne resit treba zpetnejma klapkama a prisunem vzduchu z vice mist.

A pokud nekdo neumi cist a mysli si, ze chci tim vetrakem krmit turbo, tak at si to precne znova a lepe, nikde sem to netvrdil, naopak to celou dobu vyvracim...
Ale jeste me nejakej chytrak muze zacit presvedcovat treba o tom, ze je nesmyl kombinovat kompresor a turbo... :o
Jenže turbo se točí stále v různých otáčkách to nestojí
Číst umim :
Zajsoft píše: Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Electric-Turbine-Power-Turbo-charger-Tan-Boost-Air-Intake-Fan-Universal-/253447947401?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP.
Jsem zvědavej kudy a jak to tam natlačíš :wink: když máš v cestě výkonějšího pracanta ,kterej saje daleko víc a rychleji .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#28 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše: Jenže turbo se točí stále v různých otáčkách to nestojí
Číst umim :
Jsem zvědavej kudy a jak to tam natlačíš :wink: když máš v cestě výkonějšího pracanta ,kterej saje daleko víc a rychleji .
Zajsoft píše:a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP.
A to kolik ten vetrak tam nacpe sem uvadel proto, aby nekdo nemudroval, ze ten vetrak bude naopak brzdou, coz muze byt, pokud se nebude tocit vubec, nebo pomalu - ale to jak uz sem uvedl dale, se taky da resit napriklad klapkou, kdy v nizkych otackach pujde vzduch jednou cestou pres vetrak a od jistych otacek prepne klapka a pujde naprimo...

Proto sem taky psal, ze to na nikoho neni mirene, pacz jeden napise zblebt, druhej ho prekrouti jeste vic a pak se tvrdi, ze tvrdim uplnej opak nez tvrdim...

Nez se roztoci = nez zabere, tj. do cca 2-2,5k rpm.
Jinak ano, Turbo se necekane toci furt, kdyz uz se roztoci... :crazy: (ironie)Ale muzu na nej dat pakny a zastavovat ho... :-D(/ironie)

A jinak z toho muze bejt totalni kravina, sou tam dalsi veci, kvuli kterejm to muze bejt dokonce kontraproduktivni, nebo to bude znamenat dalsi dodatecne ovladani napriklad BOVka... Proste nez abych to resil v teoreticke rovine, tak proste pokus omyl, nekdy je to rychlejsi. A ano, sem zvyklej bezne jit proti zdi/davu a v 90% se mi to vetsinou vyplati...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#29 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Koukam, ze u AUDI to pred casem vymysleli uplne stejne :-D
"
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#30 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Jen pro info, Snabb UK - je jen jejich Dealer, primo z USA, po zapocitani dopravy(ktera je u vetsiny polozek Free), DPH a CLO,
to vychazi o 25% levneji.
6.3. sem objednal, 9.3. expedovano, 15.3. to dorazilo do CZ, takze hadam, ze dneska, nebo v pondeli, ze mi ozve CP ohledne celniho rizeni, takze nekdy v pristim tydnu to bude doma :-)

Ted jeste poresit Turbo a bude hotovo... Nemate nekdo tucha, zda by tam slo bez uprav(voda/olej muze bejt, to se klidne da do hadic...), dat treba KKK K24 co se davalo do eRek? ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#31 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od majty »

Co si objednaval od snabbu? Jinak ja musel kvuli k24 menit celou tu zadni trubku na vodu, kvuli vyvodum tusim na topeni ktere tam vadeji u starsich verzi. Pak olejove zpetne vedeni je jine. Privod vzduchu ma jiny rozmer na hadici. Taky zalezi jakou mas prirubu na downpipe a vlastne i trubka od IC je jina to zalezi jakou K24 by si sehnal... ta starsi ma vband napojeni a na to je potreba redukce
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#32 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

majty píše:Co si objednaval od snabbu? Jinak ja musel kvuli k24 menit celou tu zadni trubku na vodu, kvuli vyvodum tusim na topeni ktere tam vadeji u starsich verzi. Pak olejove zpetne vedeni je jine. Privod vzduchu ma jiny rozmer na hadici. Taky zalezi jakou mas prirubu na downpipe a vlastne i trubka od IC je jina to zalezi jakou K24 by si sehnal... ta starsi ma vband napojeni a na to je potreba redukce
PERFORMANCE FRESH AIR PIPE 99-00 S/V70 99-05 C70
99-00 REVERSE INTERCOOLER PIPING KIT
SHORT THROW SHIFTER PLATE 850, S/V/C70
DELRIN SHIFTER ASSEMBLY BUSHINGS S60, V70
S tou trubkou na vodu sem tak nejak pocital, ze by se asi musel menit, nebo ji ublizit...
S olejovym vedenim sem pocital tuplem, ale to je na kovovejch trubkach, takze by se predelalo na hadice...
Privod je asik detail, to poresi silikonova redukce.
Downpipe by byla asik nejvetsi oser, mam uz Angled, to je tak jediny co bych si pral aby pasovalo, ale kdyz by to jen byl nepatrnej zasah...
Vystup na IC, opet detail, at Vband a silikonova redukce, nebo jen ta samotna...

Spis netusim(jeste sem nezkoumal ve VIDA), tak je to s uchycenim na svody, ale tam tak nejak douvam, ze je to stejne :-D
Ale co sem cetl, tak K24 a TD04HL-19T jsou na tom prej +/- stejne a 20T je uz na tom asik i o neco lip...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#33 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od majty »

K24 je angle takze by ti to tam pasovalo ;)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#34 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od peter cz »

Zajsoft píše:
Zajsoft píše:a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP.
A to kolik ten vetrak tam nacpe sem uvadel proto, aby nekdo nemudroval, ze ten vetrak bude naopak brzdou, coz muze byt, pokud se nebude tocit vubec, nebo pomalu - ale to jak uz sem uvedl dale, se taky da resit napriklad klapkou, kdy v nizkych otackach pujde vzduch jednou cestou pres vetrak a od jistych otacek prepne klapka a pujde naprimo...

Proto sem taky psal, ze to na nikoho neni mirene, pacz jeden napise zblebt, druhej ho prekrouti jeste vic a pak se tvrdi, ze tvrdim uplnej opak nez tvrdim...

Nez se roztoci = nez zabere, tj. do cca 2-2,5k rpm.
Jinak ano, Turbo se necekane toci furt, kdyz uz se roztoci... :crazy: (ironie)Ale muzu na nej dat pakny a zastavovat ho... :-D(/ironie)

A jinak z toho muze bejt totalni kravina, sou tam dalsi veci, kvuli kterejm to muze bejt dokonce kontraproduktivni, nebo to bude znamenat dalsi dodatecne ovladani napriklad BOVka... Proste nez abych to resil v teoreticke rovine, tak proste pokus omyl, nekdy je to rychlejsi. A ano, sem zvyklej bezne jit proti zdi/davu a v 90% se mi to vetsinou vyplati...
Nějaký progress? :green:

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#35 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Urvanej »

Tydle ventilátorky jsou dobrý, když nemáš žádnej přetlak, ale jakmile je protitlak, tak je to jen ohříváček.
Kolik to asi tak může foukat, když kompresor z auta bere klidně přes 20kW a todle má 0,38kW.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#36 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tohle by už nějakej efekt mohlo mít :green: :
Porsche Carrera Turbo RSR ..jpg
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#37 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Urvanej »

To ale neni elektrickej větráček, ale celkem slušnej fén navěšenej na nějakýho poršáka. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“