Právě je 22 srp 2018 01:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Reverse intercoler piping volvo 850,s70
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 06:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 1039
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Zdravim.Nevite kde bych to sehnal i u nas? Nebo ma to někdo moznost sehnat za rozumnej peniz? Diky

http://www.ipdusa.com/products/4673/113 ... rbo-models

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 06:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 562
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´
Vyrobit

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 07:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2466
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Nebo od RS Motorsport...

http://www.do88.se/en/artiklar/volvo-85 ... pipes.html

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 09:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 1039
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
metju píše:

A kolik to tak vyjde s dopravou k nam? A da se to dat na seriovy chladic turba? Nebo musim koupit jiny?

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2466
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Ceny jsou podobné, rozhodně ne vyšší než mají do88 na svém eshopu, stačí si přepočítat. Pak už jen dopravit k tobě do Brna nebo se stavit osobně v Praze. Toto pasuje na sériový IC, ovšem pokud chceš opravdu nějaký rozdíl vzal bych komplet.

Ještě odkaz na firmu RS Motorsport

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Od samotnýho vedení bych toho kromě estetiky moc nečekal. Zvlášť když to dáš na originál IC, a vzduch potom půjde z tlustýho (63mm horní vývod) do tenkýho (51mm dolní).

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2014 00:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Případně vzít z tohodle (origo Volvo řešení na ranných 850 T-5 ....fakt se to značilo s pomlčkou) Aby to mělo cenu, bylo by třeba to vzít i s chladičem... od kterýho bych si při jeho věku asi nic extra nesliboval. Tuším že spodní trubka je snad dokonce plastová. Takže takový dočasný řešení.
http://auto.bazos.cz/inzerat/38572123/Volvo-850.php

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2014 06:50 
Offline

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1
Bydliště: Neuměřice
Vůz: C70 B5234 T3 98'
Před týdnem jsem si nechal namontovat komplet kit od do88, vyměnit všechny podtlakové hadičky, hadice na vodu, nové sání. Výsledek, velká spokojenost :D Pocitově lépe táhne, při jakékoliv rychlosti, sportovnější zvuk motoru, což je však dané otevřeným sáním. Taky to všechno v motoru dobře vypadá :) Vše montováno v RS Motorsport, které musím pochválit za odvedenou práci. K seveřanům mají vřelý vztah. Jak se dostanu k autu, nahodím nějaké foto.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 říj 2014 19:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 1039
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
A co kdyz dam jen ten lepsi intercooler. Auto uz ma dost najeto tak bych dal tento. Bude nejaky rozdil?
http://m.ebay.com/itm?itemId=270733842532

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 říj 2014 22:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
S60 GOLD píše:
A co kdyz dam jen ten lepsi intercooler. Auto uz ma dost najeto tak bych dal tento. Bude nejaky rozdil?
http://m.ebay.com/itm?itemId=270733842532

No já nevim, jestli si smířenej s tím dát 380USD za tenhle chladič (80 je pošta do Německa, do ČR může bejt jedině dražší), tak už to neni tolik rozdíl oproti 380 Eurům za tohodle krasavce:
http://www.do88.se/en/artiklar/volvo-850_x70-turbo-94-00-intercooler-4.html, kterej je účinností z jinýho vesmíru oproti tomu šuntu s levným a málo účinným Bar and Plate jádrem. Věřil bych tomu že výše uvedený RS Motorsport by ten Do88.se měli umět dodat za ceníkovou cenu tak aby se nepřipočítávala žádná pošta.
Jediná nevýhoda toho Do88 je hmotnost. Je potřeba dodělat výztuhy, tak aby celá váha všech chladičů neležela na plastových držácích vodního chladiče.

Jinak ano, i ten levnější chladič by měl přinést zlepšení.

Mě osobně se nikdy méně kvalitní varianty čehokoli co má smysl na auto dávat nevyplatily, vždycky to skončilo tak, že jsem musel mít to nejlepší, a tu levnější variantu jsem pak pod cenou prodával.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2014 08:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2009
Příspěvky: 2466
Bydliště: Praha / Divišov
Vůz: 940 B200FT '97
Ano, Roman má ceny +- stejné jako je na stránkách do88 v eurech. Většinou ceny zaokrouhluje na celé tisícovky, někdy nahoru, někdy dolů. Podle celkové ceny objednaného zboží pochopitelně...

_________________
V70 T5 (251,8 kW/471,3 Nm) '01, manual, black stone
940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red

Bylo: VOLVO S40 2,0T (cca 150 kW/310 Nm) '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T (147 kW/280 Nm) '01, automat, polarctic pearl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2014 11:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 1039
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Jde me spis o to ze auto ma pres 400 tisic s puvodnim chladicem turba. Nechci jit pres 300 koni ale zaroven nechci kupovat seriovy protoze me vyjde na stejnou castku ve Volvu. Ta sada trubek se da kdyztak udelat.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 říj 2014 11:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 1039
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
A co rikate na tohle? Ja postovne z usa neplatim.
http://snabb.us/850-T5-M-Front-Mount-In ... p_114.html
http://snabb.us/Volvo-P80-Drop-in-inter ... p_153.html

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2018 16:25 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1954
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Dnes jsem nainstaloval od DO88 taky ,ale už tam nedostanu propojovací hadici mezi origo airboxem a nasáváním vpředu :evil:
Příloha:
IMG_20180226_1409393.jpg
IMG_20180226_1409393.jpg [ 272.55 KiB | Zobrazeno 953 krát ]


Chtěl bych tam ten carbonovej filtr a napojit to ven jako je to na tomhle obrázku máte nějaké poznatky ?máte to už někdo a od koho hlavně ne za 12000,- což už jsem taky našel :D Děkuji za nápady jak to vyřešit , ten kit sání uvnitř místo origa co maj skoro všude nechci to vím .
Příloha:
Carbon filtr.jpg
Carbon filtr.jpg [ 188.48 KiB | Zobrazeno 953 krát ]

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 01:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Ahoj, mam ted cerstve od Simoty CB-053(coz prodava Viva Performance za hroznou ranu). Novej je problem sehnat, prej sou ted s dodavkama kitu od vyrobce problemy(Korea), leda to poskladat z jejich univerzalu.

Na aute to vypada takhle...
https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... =10810&t=1
Zvuk o dost lepsi(a pritom nedela kraval, ale origo CBV je slyset jak fouka do sani :-), na plynu je to taky poznat, ze to ma hladsi prubeh.

Ja sehnal jetej kus pres eBay, z Ruska...
Kdybych nesehnal, tak jako zalozni reseni bylo OptiFlow od BSRka, ktere je obecne chvalene, ale bude z principu asi hlucnejsi.
https://www.bsrczech.cz/produkt/optiflo ... -1994-1996
S tim, ze tam stejne teda budes muset nejak dostat vzduch, ale to muzes resit jako CAI/DoubleCAI.
Coz planuju asi taky, ze krapet znasilnim tu rouru od chladicovky k CCI a privedu(opet naporove) tam jeste z 1-2mist studeny vzduch od spodu.

Plus akorat du od Snabbu Fresh Air Pipe, neb to je dalsi restrikce po ceste, ta original trubka od MAF k Turbu.
Plus Reverse Intercooler Kit.
Nemluve o tom, ze je taky restrikci ta krytka proti bordelu, co je pred chladicem na pricce,
planuju naporove sani viz. - http://races60r.com/images/albums/NewAl ... 91.jpg.png
Akorat to bude chtit bud pridat nekam tahokov, nebo cas od casu z CCI vyndat ptacky, deti a tak...

Pres koho a za kolik jsi to kupoval? Delal/daval jsi vyztuhy?
Neb tenhle IC + jeste i vodni mam od DO88 na S80 T6(aktualne cca 400k), ale na C70 2.4T(nekde kolem 240k a pochybuju, ze i s upravama na 15G/16T, W/M, ci tak neco, pujdu pres 300HP) si rikam, ze by mohl stacit jen celoplechovej, kterej se da koupit na eBay kolem $180 + postovny...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 19:12 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1954
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Zajsoft píše:
Ahoj, mam ted cerstve od Simoty CB-053
Ja sehnal jetej kus pres eBay, z Ruska...
Pres koho a za kolik jsi to kupoval? Delal/daval jsi vyztuhy?
Neb tenhle IC + jeste i vodni mam od DO88 na S80 T6(aktualne cca 400k), ale na C70 2.4T(nekde kolem 240k a pochybuju, ze i s upravama na 15G/16T, W/M, ci tak neco, pujdu pres 300HP) si rikam, ze by mohl stacit jen celoplechovej, kterej se da koupit na eBay kolem $180 + postovny...


Ahoj
Tak na ten od Simoty jsem taky koukal,ale mám obavy ,že mi tam bude vadit to koleno co jde ke klapce ,ale asi to risknu přinejhoršim se to mírně upraví.
Bral jsem přes BSR v UK ,jinak ten na Ebay jestli myslíš tenhle :
https://www.ebay.co.uk/itm/FOT-aluminum ... SwuYVWmyH9
Tak co si málo pamatuju tak snad v Austrálii je někdo testoval první co začali dodávat(nevim jestli to byly zrovna tyhle ,ale přijdou mi všechny stejné v těhle levnějších variantách ) byly dobrý potom nějaký ročníky špaténka a potom zase snad dobrý musel bych to najít , právě ,že jsem taky na ně kdysi koukal ,ale nakonec jsem si počkal pár let a vzal od do88 .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
No nakonec sem ho nasel za $190 vcetne dopravy... A za $199 celoALU radiator, takze oboje za cenu 1 z DO88, takze je asi testnu :-)
Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Elect ... .l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.
Plus bych pokud by to fungovalo, tak bych pak upravil ovladani otacek na zaklade TPS/Engine LOAD, mozna A/F ratio, kdo vi, to uz by se pokoumalo...
A kdyz ne, tak z nej bude treba dobrej odsavac koure :-D Jinak se da sehnat i levnejc s osklivym regulatorem a asi za 500 samotnej motor...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 22:08 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 305
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
Zajsoft píše:
No nakonec sem ho nasel za $190 vcetne dopravy... A za $199 celoALU radiator, takze oboje za cenu 1 z DO88, takze je asi testnu :-)
Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Elect ... .l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.
Plus bych pokud by to fungovalo, tak bych pak upravil ovladani otacek na zaklade TPS/Engine LOAD, mozna A/F ratio, kdo vi, to uz by se pokoumalo...
A kdyz ne, tak z nej bude treba dobrej odsavac koure :-D Jinak se da sehnat i levnejc s osklivym regulatorem a asi za 500 samotnej motor...


hele april teprv bude... :D

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3631
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Zajsoft píše:
Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Elect ... .l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.

To nemyslíš vážně, že ne ? :D

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 22:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
majty píše:
hele april teprv bude... :D

Engine RPM: 6500prm
Engine size: 2401cc
Volumetric Efficiency: 100% (zamerne sem prepalil)
Boost Pressure (Bar): 1.7

Pressure Ratio (used in turbo maps) = 2.7
Amount of air in CFM = 743.4499
Amount of air in lbs/min = 52.0441
Amount of air in m3/min = 26.2703

Paklize Kv je 3100 tj. 3100m3/h, tak pak 51,66m3/min.

Takze April sice teprve bude, ale matika/fyzika Zakladni skoly jiz byla... :-P
Jo jinak tech 400HP sem predtim hodil od boku, byl sem to linej pocitat, takze i kdyby to bylo jen 300-350HP...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Krystof P. píše:
Zajsoft píše:
Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Elect ... .l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.

To nemyslíš vážně, že ne ? :D

To mi tvrdili taky, kdyz sem se pustil do uprav motorky s 2,4HP motorem, ted sem asi na 15ti :-D (Kdyz to bylo naposled na brzde, tak asi 13,5HP. Ale od ty doby vetsi karbec, prekopane sani a tak ;-))

A jak uz sem pravil, tak odtah koure do pracovny, nebo do dilny se hodi... Pripadne by to urcite dobre rozfoukavalo grill... :-P

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2018 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Tak a bylo ticho... Vsichni zurive pocitaj :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2018 08:51 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1954
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Zajsoft píše:
To mi tvrdili taky, kdyz sem se pustil do uprav motorky s 2,4HP motorem, ted sem asi na 15ti :-D (Kdyz to bylo naposled na brzde, tak asi 13,5HP. Ale od ty doby vetsi karbec, prekopane sani a tak ;-))

A jak uz sem pravil, tak odtah koure do pracovny, nebo do dilny se hodi... Pripadne by to urcite dobre rozfoukavalo grill... :-P


To jsem nechtěl ,aby se to tu zvrhlo :D
Motorka určitě neměla turbo a kompresorový kolo,který saje vzduch ,to by ten ventilátor musel přetlačit .

Zajsoft píše:
Tak a bylo ticho... Vsichni zurive pocitaj :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:


Nemusím ,musíš si to přepočítat ty :D jen jsem to zkopíroval ,ale stačí pro porovnání :
Protože když Mitsubishi GT 3000 2972 ​​cm3 má při 100% VE (tj. Úplné naplnění objemu zdvihu ve válci s nabitím čerstvého vzduchu) . Při výkonu 7000 ot./min a 100% VE motory proudí 367 cfm. Bohužel konstrukce výfukových a sacích systémů a protitlaku z turbínové části turbodmychadla omezují VE na něco méně než 100 procent. Použitím křivky točivého momentu zveřejněné společností Mitsubishi pro motor s přeplňovaným turbodmychadlovým motorem odhaduji tyto objemové efektivnosti motoru při otevřeném plynu nebo plném zatížení jako 91% při 2000 ot / min, 95% při 3000 ot / min, 93% při 4000 ot / min, 90% 5000 ot / min, 81% při 6000 ot / min a 75% při 7000 ot / min.
Tak kde jsi přišel u motoru 2,4 na 740
I kdyby jsi měl turbo 19T který je schopný tam natlačit 500 cfm :
Příloha:
td04h-19t-cfm.jpg
td04h-19t-cfm.jpg [ 61.68 KiB | Zobrazeno 794 krát ]


Jinak přepočet můžeš zkusit tady :wink: :
http://www.stealth316.com/2-air-fuel-flow.htm

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2018 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 934
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Zamerne sem vse prepaloval smerem nahoru, aby bylo jasne, ze ten vetrak toho tam zvladne nacpat vic, nez motor sezere...
Staci stahnout efektivitu plneni na 85%, tlak o 1bar dolu a jsme na:

Pressure Ratio (used in turbo maps) = 1.7
Amount of air in CFM = 397.8834
Amount of air in lbs/min = 27.8532
Amount of air in m3/min = 14.0595

Takze toho zvladne nacpat minimalne vic jak 3,5x nez je potreba...
Ale jak sem uvadel, hokus/pokus, proste se clovek obcas musi hecnout a neco zkusit vic prakticky, nez teoreticky...
Stejne primarni zamer, je tam primarne udelat lehkej pretlak nez se roztoci turbo, aneb parodie na kompresor.
A uz psali z Ciny, ze je na ceste :evil:

A jen tak mezi reci, tohle reseni s "fenem" pouzival treba seriove Opel v Tigre... ;-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2018 10:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1509
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Tak to je zajímavé... SEm zvědav na výsledky. :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @0kW ani kobylka tam není...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 19 Queries | GZIP : Off ]