Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#51 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Textit prodává hafo firem. Já používal sklotextit f nebo tak něco.
Co se obrábění týče, tak nevim, já měl k dispozici jen frézu. Na plazmu to podle mě upečeš a voda nevim.
Co se obrábění týče, tak nevim, já měl k dispozici jen frézu. Na plazmu to podle mě upečeš a voda nevim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#52 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Textit sa reze vodou alebo frezou. Ale je malo firiem kde ta s nim nevyhodia, pretoze to sklo strasne tupi nastroje.Zajsoft píše:Detailisto Muzes mi prosim poradit, kde sehnat material at nemusim hledat po vsech certech(uz chvili zkousim hledat, idealne v CR)...Urvanej píše:I kdybych stále produkoval po tunách, tak bys měl stejně smolíka, to tvoje neni redblok.
Nemas tucha, zda to jde rezat laserem/plasmou, potazmo vodou? Nebo je nejvhodnejsi freza?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#53 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Je tu někdo kdo by se ujal výroby na T6??Já bych měl zájem hned o dvě sady.Urvanej píše:Textit prodává hafo firem. Já používal sklotextit f nebo tak něco.
Co se obrábění týče, tak nevim, já měl k dispozici jen frézu. Na plazmu to podle mě upečeš a voda nevim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#54 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Posli mi tesnenie, pripadne vykres a necham to vyfrezovat. Uvidim co za to budu pytat.martinopel píše:Je tu někdo kdo by se ujal výroby na T6??Já bych měl zájem hned o dvě sady.Urvanej píše:Textit prodává hafo firem. Já používal sklotextit f nebo tak něco.
Co se obrábění týče, tak nevim, já měl k dispozici jen frézu. Na plazmu to podle mě upečeš a voda nevim.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#55 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Na 5valec 2.0 (motor v popisu) tieto izolatory nebudu asi sedieť či?
Pripadne z NILONU či ako sa to vola ta nenapadlo to urobit?
Pripadne z NILONU či ako sa to vola ta nenapadlo to urobit?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#56 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Ne, tohle ano...BaDDog píše:Na 5valec 2.0 (motor v popisu) tieto izolatory nebudu asi sedieť či?
http://snabb.us/Amarid-fiber-Intake-Manifold-spacer_p_93.html
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#57 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Ja jsem objednal od ipdusa.
http://www.ipdusa.com/products/5210/115032-phenolic-intake-manifold-spacer
http://www.ipdusa.com/products/5210/115032-phenolic-intake-manifold-spacer
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#58 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Taky bych si vzal jednu T6 sadu a rovnou bych uvital i jednu z medi pod parozi
Alespon, pod klapku je stejny
http://snabb.us/Volvo-Electronic-Thottle-Body-Spacer_p_159.html
Prave na 5valce je toho hafo, ale co mi chudaci s T6S60 GOLD píše:Ja jsem objednal od ipdusa.
http://www.ipdusa.com/products/5210/115032-phenolic-intake-manifold-spacer
Alespon, pod klapku je stejny
http://snabb.us/Volvo-Electronic-Thottle-Body-Spacer_p_159.html
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#59 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
kluci co rikate na matros PAMITHERM 41140 ? soucinitel prostupu tepla ma 0,18x w/k*m a je to nabazi slídového papíru a silikonu cili by to mohlo fungovat i jako tesneni ne ?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#60 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
A urobit to z NILONU či silonu.... ? ..v robote na frezach ytoho robia hocijake pripravky - držiaky a pod...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#61 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Problém toho je, že to musí vydržet teploty a tlak, protože to je stažený šroubama a ještě to vibruje. Tebou zmíněný materiály se prostě vymačkají.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#62 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Takže pro T6 je možno sledovat topic zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=50416
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
- Vůz: Volvo S60R
#63 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Čiže nikto nechce vyrobiť izolant na 5-valec?
Nuž tak si ho vyrobím sám.
Nuž tak si ho vyrobím sám.
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#64 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Mrkni do topicu co psal Martin, nabízí i pro t5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
- Vůz: Volvo S60R
#65 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Sorry, ja ze iba T6. Treba prepísať na white block.
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#66 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Dodaj vykres necham nacenit, nemalo by to byt o moc drahsie ako som tu ponukal na 16V redbloky.veducitechnik píše:Čiže nikto nechce vyrobiť izolant na 5-valec?
Nuž tak si ho vyrobím sám.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#67 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Nevíte někdo, proč se u těsnění sání 5-ti válců (B5244S) ve Skandixu dodává těsnění bez jedné díry vpravo dole? Na bloku ta díra vpravo dole je(2 díry nad sebou vedle pravýho sacího otvoru). Na sání zvenku je jen jeden šroub vpravo nahoře. Ještě jsem to nikdy nesundaval. Tak nevim...Díky.
- Přílohy
-
- sací B5244S.JPG (68.81 KiB) Zobrazeno 3063 x
-
- 1011222.jpg (4.89 KiB) Zobrazeno 3063 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#68 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Nebylo by taky dobrý oddělit chladič a sání? Všechno teplo z chladiče jde za jízdy na sání (u motorů T5 atd.) . Takže z jedný strany dáš draze vyrobenej izolátor a z druhý strany ti jde teplej vzduch z chladiče (i z intercooleru). A při zapnutý sahaře ten horkej vzduch fičí přímo na sání a skoro všechno teplo, co jsi izolátorem oddělil se tam z druhý strany vrátí. Nebo ne???
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#69 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
ne
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#70 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
No, u redblocků ti to teplo z chladiče jde hlavně na rozvody, ale mě dneska u pětiválce sepla sahara a zkoušel jsem dát za ní ruku. Kolik ten vzuch může mít stupňů? Teoret. stejnou(o málo menší), jako je teplota motoru. A jak daleko je od sání? 40 cm? Vůbec se mi to nelíbilo...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#71 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
ani teoreticky,
aby měl teplotu vody, bys musel mít 0 rychlost proudění
kdyby měl teplotu vody, tak je špatně navrženej, nebo ucpanej na vzduchový straně
Kolik se navrhujou chladiče nevim, ale změnu teploty vzduchu průchodem chladičem při stání bych čekal max 20°C.
Navíc izoluješ, protože chceš výkon, ten nechceš při stání na volnoběh, za jízdy tam je celkem luft.
aby měl teplotu vody, bys musel mít 0 rychlost proudění
kdyby měl teplotu vody, tak je špatně navrženej, nebo ucpanej na vzduchový straně
Kolik se navrhujou chladiče nevim, ale změnu teploty vzduchu průchodem chladičem při stání bych čekal max 20°C.
Navíc izoluješ, protože chceš výkon, ten nechceš při stání na volnoběh, za jízdy tam je celkem luft.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#72 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Jo, luft tam je (a teplo taky). Stejný, jako když stojíš a sahara imituje proudění vzduchu (jako za jízdy). Já si prostě myslím, že ta teplá škrtící klapka a sání celkově (asi po půlhodině jízdy)je teplý hlavně od teplýho vzduchu od chladiče. A to je blok motoru ještě docela vlažnej!
Jo, a k tomu chladiči: ideální chladič je ten, kterej předá všechno teplo vzduchu přez voštiny: pak maximálně chladí a vzduch je pak za ním bohužel maximálně teplej (a ne ucpanej a špatnej, jak říkáš ty).
Praxe: teplota venku: 35 C, teplota vody motoru: 90 C, teplota za chladičem (foukající na sání): 67 C !!!
Jo, a k tomu chladiči: ideální chladič je ten, kterej předá všechno teplo vzduchu přez voštiny: pak maximálně chladí a vzduch je pak za ním bohužel maximálně teplej (a ne ucpanej a špatnej, jak říkáš ty).
Praxe: teplota venku: 35 C, teplota vody motoru: 90 C, teplota za chladičem (foukající na sání): 67 C !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#73 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Zdar! Tak se omlouvám za přehnané obavy z teploty z chladiče. Taky jsem si udělal izolátor(na B5254 S) a teplota ze sání se úplně ztratila. Použil jsem textit-3mm a už tahle slabá vrstva to úplně oddělila. Vřele doporučuji na jakýkoli motor. Takže ještě jednou se omlouvám. T.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#74 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
>Tady< to mas na whitebloku zmereny exaktne
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#75 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Jo, rozdíl velkej, cítíš to i rukou, že je to studený(všem nabízím, aby si sáhli.... Taky mě udivuje, že máte všichni takový "tlusťochy". 8mm? U těchhle materiálů(textit atd.) přidáš 0,1 mm a oddělí ti to teplotu o 10 C větší (jenom odhaduji-lze samozř. přesně spočítat). Jinak proti gustu... zadělali jste si tak, tím pádem, na delší šrouby...proč?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 765 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 1 Odpovědi
- 865 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 8 Odpovědi
- 555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 1 Odpovědi
- 433 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 34 Odpovědi
- 3785 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cody