Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#26 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Tak 16V izolatory uz dosli, ocakavam hustokrute zvysenie zatahu odspodu pycovole a vykonu aspon o 0,5HP
Teda za predpokladu ze to tam v najblizsej patrocnici vobec namontujem...
Teda za predpokladu ze to tam v najblizsej patrocnici vobec namontujem...
- Přílohy
-
- Sanie16V.jpg (125.23 KiB) Zobrazeno 3871 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#27 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Jak to vypadá??Urvanej píše:peter cz: děkuji za info!
Fritzko: ty jsi v druhý várce. Za cca 14 dní vypustim první várku mezi lidi a zadám výrobu druhý várky. Dočkej času, nikdy nejsem nejrychlejší, ale dycky dojedu k cíli se ctí, zatim.
Materiál by měl bejt v pohodě, geometrie je taky v cajku, ale čert nikdy nespí!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#28 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Vypadá to tak, že tu mam dvě metrový závitovky a musim se vyhecovat nařezat z toho 55mm dlouhý štefty
Ale asi se na to vyprdnu a koupim taky ty krátký štefty a proříznu to jako Petr.
Pro tebe je to ale horší, čekal sem, že bude na druhou várku zájem větší, tak sem čekal a čekal, až mi teď odjel frézař na 4 tejdy do kšá
Ale kdyby ti to hořelo, tak tu jedny vyštrachám, ale radši bych to sfouknul naráz.
Ale fakt sem nezapomněl.
Čili hola hola, turbínoví redblokaři, hlašte se. Zvyšuje to výkon skrz účinnost, takže to zákonitě musí snižovat spotřebu.
Ale asi se na to vyprdnu a koupim taky ty krátký štefty a proříznu to jako Petr.
Pro tebe je to ale horší, čekal sem, že bude na druhou várku zájem větší, tak sem čekal a čekal, až mi teď odjel frézař na 4 tejdy do kšá
Ale kdyby ti to hořelo, tak tu jedny vyštrachám, ale radši bych to sfouknul naráz.
Ale fakt sem nezapomněl.
Čili hola hola, turbínoví redblokaři, hlašte se. Zvyšuje to výkon skrz účinnost, takže to zákonitě musí snižovat spotřebu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#29 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
ach jo.. neostava nic ine len cakat
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#30 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Kotrola stavu, stále má zájem pouze Fritzko a Martin, každý po dvou sadách?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#31 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
ja ano 2x. a zrejme budem potrebovat aj tie dlhsie stefty. (za priplatok ak bude treba)Urvanej píše:Kotrola stavu, stále má zájem pouze Fritzko a Martin, každý po dvou sadách?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
#32 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Ty voe,než to vyrobíš,tak budu mít v autě T6kuUrvanej píše:Kotrola stavu, stále má zájem pouze Fritzko a Martin, každý po dvou sadách?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#33 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Matroš už je asi na 10 sad, tak se mi nechce prudit maníka s frézou, kdyby za chvíli to musel dělat zas.
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#34 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
OKUrvanej píše:Matroš už je asi na 10 sad, tak se mi nechce prudit maníka s frézou, kdyby za chvíli to musel dělat zas.
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#35 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
ok, ak je na stefty potrebna naozaj iba obyc 8mm zavitova tyc, tak pohoda.Urvanej píše:Matroš už je asi na 10 sad, tak se mi nechce prudit maníka s frézou, kdyby za chvíli to musel dělat zas.
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Jojo, závitovka se nařeže na 55mm, celkem 8ks, doporučuju použít nějaký bláto, protože hlava je hliníková. Teď sem koukal, a v bauhausu maji 150cm M8 za 55Kč
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#37 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
uz mam nakupeno.. idu povodne stefty z hlavy von lahko?Urvanej píše:Jojo, závitovka se nařeže na 55mm, celkem 8ks, doporučuju použít nějaký bláto, protože hlava je hliníková. Teď sem koukal, a v bauhausu maji 150cm M8 za 55Kč
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
tie ceny v zatvorke su postovne v czk?(aj ku mne do sr?)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
#38 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Já poprosím dobírkuUrvanej píše:Jojo, závitovka se nařeže na 55mm, celkem 8ks, doporučuju použít nějaký bláto, protože hlava je hliníková. Teď sem koukal, a v bauhausu maji 150cm M8 za 55Kč
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#39 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Martin: jasný, s tebou počítám.
Fritzko: ty by ses měl vejít do 150 při platbě předem, dobírkou to radši ani nechci zjišťovat.
Štefty z hlavy jsem vytočil uplně v pohodě kontramatky a jelo to v pohodě ven, je to železo v hliníku.
Fritzko: ty by ses měl vejít do 150 při platbě předem, dobírkou to radši ani nechci zjišťovat.
Štefty z hlavy jsem vytočil uplně v pohodě kontramatky a jelo to v pohodě ven, je to železo v hliníku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#40 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Hoši kdyžtak adresy do SZ. (Sorry Martine, tvojí jsem někde potratil.)
- Přílohy
-
- Izolatory-4-sady.jpg (54.06 KiB) Zobrazeno 3604 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#41 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Tak vše rozesláno, na počtě slíbili, že to v pátek donde. Další už sady nebudou, dokud nebude k dispozici pořádný CNC. 4 sady tej malej trvaly celej den
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#42 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Urvanej diki za izolatory, dodanie bolo tiez expresne.. uz len rozmyslam ,ze by mozno bolo dobre aj sanie aj izolatory a hlavu nejak zrovnat..Urvanej píše:Tak vše rozesláno, na počtě slíbili, že to v pátek donde. Další už sady nebudou, dokud nebude k dispozici pořádný CNC. 4 sady tej malej trvaly celej den
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#43 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
To neni nutný, stejně dáš z každý strany těsnění a ty to srovnají...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#44 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Nevim jak přesně u tohodle ale u mně sám izolátor funguje jako těsnění, je relativně měkkej...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#45 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Tohle je uplně jinej materiál...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#46 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
metju: já už o tom psal nahoře, na redbloky ten měkkej matroš použít nejde, protože je tam velká páka na sání, který je těžký, a vede daleko kolmo na motor, kdežto na pětiválci je to rozumnějš udělaný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#47 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
tak to jsem přehlíd.. omlouvám se za mystifikaci
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#48 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Jak to vypada s novou vyrobou? Potreboval bych sadu na T6ku A nahodou medeny na svody by nebyly? Sic to by uz spis chtelo CNC Plasmu/Laser...Urvanej píše:Tak vše rozesláno, na počtě slíbili, že to v pátek donde. Další už sady nebudou, dokud nebude k dispozici pořádný CNC. 4 sady tej malej trvaly celej den
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#49 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
I kdybych stále produkoval po tunách, tak bys měl stejně smolíka, to tvoje neni redblok.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#50 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Detailisto Muzes mi prosim poradit, kde sehnat material at nemusim hledat po vsech certech(uz chvili zkousim hledat, idealne v CR)...Urvanej píše:I kdybych stále produkoval po tunách, tak bys měl stejně smolíka, to tvoje neni redblok.
Nemas tucha, zda to jde rezat laserem/plasmou, potazmo vodou? Nebo je nejvhodnejsi freza?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 765 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 1 Odpovědi
- 865 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 8 Odpovědi
- 555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 1 Odpovědi
- 433 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 34 Odpovědi
- 3785 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cody