Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Sergej »

Tak 16V izolatory uz dosli, ocakavam hustokrute zvysenie zatahu odspodu pycovole a vykonu aspon o 0,5HP :D
Teda za predpokladu ze to tam v najblizsej patrocnici vobec namontujem...
Přílohy
Sanie16V.jpg
Sanie16V.jpg (125.23 KiB) Zobrazeno 3862 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#27 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:peter cz: děkuji za info!
Fritzko: ty jsi v druhý várce. Za cca 14 dní vypustim první várku mezi lidi a zadám výrobu druhý várky. Dočkej času, nikdy nejsem nejrychlejší, ale dycky dojedu k cíli se ctí, zatim. :-)
Materiál by měl bejt v pohodě, geometrie je taky v cajku, ale čert nikdy nespí!
Jak to vypadá??

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Vypadá to tak, že tu mam dvě metrový závitovky a musim se vyhecovat nařezat z toho 55mm dlouhý štefty :-)
Ale asi se na to vyprdnu a koupim taky ty krátký štefty a proříznu to jako Petr.
Pro tebe je to ale horší, čekal sem, že bude na druhou várku zájem větší, tak sem čekal a čekal, až mi teď odjel frézař na 4 tejdy do kšá :-(
Ale kdyby ti to hořelo, tak tu jedny vyštrachám, ale radši bych to sfouknul naráz.
Ale fakt sem nezapomněl.

Čili hola hola, turbínoví redblokaři, hlašte se. Zvyšuje to výkon skrz účinnost, takže to zákonitě musí snižovat spotřebu. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#29 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Fritzko »

ach jo.. neostava nic ine len cakat
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Kotrola stavu, stále má zájem pouze Fritzko a Martin, každý po dvou sadách?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#31 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Fritzko »

Urvanej píše:Kotrola stavu, stále má zájem pouze Fritzko a Martin, každý po dvou sadách?
ja ano 2x. a zrejme budem potrebovat aj tie dlhsie stefty. (za priplatok ak bude treba)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user

#32 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Kotrola stavu, stále má zájem pouze Fritzko a Martin, každý po dvou sadách?
Ty voe,než to vyrobíš,tak budu mít v autě T6ku :wink:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#33 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Matroš už je asi na 10 sad, tak se mi nechce prudit maníka s frézou, kdyby za chvíli to musel dělat zas.
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#34 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Matroš už je asi na 10 sad, tak se mi nechce prudit maníka s frézou, kdyby za chvíli to musel dělat zas.
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
OK

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#35 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Fritzko »

Urvanej píše:Matroš už je asi na 10 sad, tak se mi nechce prudit maníka s frézou, kdyby za chvíli to musel dělat zas.
Ale já mu to zadám jako džob na příští tejden a za trest to budete mít bez šteftů, ty si slovíte sami (závitovka 8mm mi stála asi 8Kč(30 stojí v obi)). Souhlas?
ok, ak je na stefty potrebna naozaj iba obyc 8mm zavitova tyc, tak pohoda.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#36 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, závitovka se nařeže na 55mm, celkem 8ks, doporučuju použít nějaký bláto, protože hlava je hliníková. Teď sem koukal, a v bauhausu maji 150cm M8 za 55Kč :bad:
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#37 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Fritzko »

Urvanej píše:Jojo, závitovka se nařeže na 55mm, celkem 8ks, doporučuju použít nějaký bláto, protože hlava je hliníková. Teď sem koukal, a v bauhausu maji 150cm M8 za 55Kč :bad:
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
uz mam nakupeno.. idu povodne stefty z hlavy von lahko?
tie ceny v zatvorke su postovne v czk?(aj ku mne do sr?)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user

#38 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Jojo, závitovka se nařeže na 55mm, celkem 8ks, doporučuju použít nějaký bláto, protože hlava je hliníková. Teď sem koukal, a v bauhausu maji 150cm M8 za 55Kč :bad:
Jak to budete chtít poslat? V závorce je cena: platba předem (40), paypal (hradíte poplatky+40), nebo dobírka (100)?
Já poprosím dobírku

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Martin: jasný, s tebou počítám.
Fritzko: ty by ses měl vejít do 150 při platbě předem, dobírkou to radši ani nechci zjišťovat.

Štefty z hlavy jsem vytočil uplně v pohodě kontramatky a jelo to v pohodě ven, je to železo v hliníku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#40 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Hoši kdyžtak adresy do SZ. (Sorry Martine, tvojí jsem někde potratil.)
Přílohy
Izolatory-4-sady.jpg
Izolatory-4-sady.jpg (54.06 KiB) Zobrazeno 3595 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#41 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

Tak vše rozesláno, na počtě slíbili, že to v pátek donde. Další už sady nebudou, dokud nebude k dispozici pořádný CNC. 4 sady tej malej trvaly celej den :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#42 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Fritzko »

Urvanej píše:Tak vše rozesláno, na počtě slíbili, že to v pátek donde. Další už sady nebudou, dokud nebude k dispozici pořádný CNC. 4 sady tej malej trvaly celej den :-(
Urvanej diki za izolatory, dodanie bolo tiez expresne.. uz len rozmyslam ,ze by mozno bolo dobre aj sanie aj izolatory a hlavu nejak zrovnat..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#43 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od peter cz »

To neni nutný, stejně dáš z každý strany těsnění a ty to srovnají...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#44 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od metju »

Nevim jak přesně u tohodle ale u mně sám izolátor funguje jako těsnění, je relativně měkkej...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#45 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od peter cz »

Tohle je uplně jinej materiál...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#46 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

metju: já už o tom psal nahoře, na redbloky ten měkkej matroš použít nejde, protože je tam velká páka na sání, který je těžký, a vede daleko kolmo na motor, kdežto na pětiválci je to rozumnějš udělaný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#47 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od metju »

tak to jsem přehlíd.. omlouvám se za mystifikaci
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#48 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:Tak vše rozesláno, na počtě slíbili, že to v pátek donde. Další už sady nebudou, dokud nebude k dispozici pořádný CNC. 4 sady tej malej trvaly celej den :-(
Jak to vypada s novou vyrobou? Potreboval bych sadu na T6ku :-) A nahodou medeny na svody by nebyly? ;-) Sic to by uz spis chtelo CNC Plasmu/Laser...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#49 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Urvanej »

I kdybych stále produkoval po tunách, tak bys měl stejně smolíka, to tvoje neni redblok. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#50 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:I kdybych stále produkoval po tunách, tak bys měl stejně smolíka, to tvoje neni redblok. ;-)
Detailisto :-) Muzes mi prosim poradit, kde sehnat material at nemusim hledat po vsech certech(uz chvili zkousim hledat, idealne v CR)...

Nemas tucha, zda to jde rezat laserem/plasmou, potazmo vodou? Nebo je nejvhodnejsi freza?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“