Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Je to použitelný jak pro turba, tak i atmosféry, protože to tepelně oddělí hlavu od sání, který se od ní neohřejvá a tim zajistí chladnější vstupující vzduch, kterýho sem tam tim pádem vejde víc.
Už dlouho jsem si pohrával s myšlenkou to nějak vyzkoušet, jak to funguje a už je zrealizováno, mam pár sad 8mm v šupleti.
I s poštou a DPH to z USA vycházelo na hodně velký peníze, tak jsem poměrně dlouho hledal schůdný materiál abych mohl svépomocí.
Kdyby někdo měl zájem, tak jelikož sem musel zaplatit maníka co to celý vyráběl a jelikož ten materiál je abrazivní jako svině, tak na tom zmršil pár nástrojů. Odolný je do 150°C, olejům a všemu možnýmu, a taky neni zadarmo. Musel sem proto cenu stanovit na 650 za sadu, delší štefty (pokud budou třeba) v ceně (ale musim to nejdřív otestovat na sobě nebo na dobrovolníkovi, než to pustim do světa).
Dal sem to do tunící sekce hlavně kvůli diskusi o tutej "vychytávce", takže zkušenosti, kdo má, nestyďte se podílet. Ty co si chtěji něco přečíst, tak vyhledávat "phenolic spacer". Někdo tvrdí, že to je efekt nula, někdo že nárůst 10% a víc na výkonu. Pokles teploty sání je snadno měřitelný, a pro 8mm tlustej materiál je na subaru naměřen rozdíl teplot 25°C, což mi přijde sakra hodně.
Až to nainstaluju, otestuju, tak dodám info z první (vlastní) ruky.
Už dlouho jsem si pohrával s myšlenkou to nějak vyzkoušet, jak to funguje a už je zrealizováno, mam pár sad 8mm v šupleti.
I s poštou a DPH to z USA vycházelo na hodně velký peníze, tak jsem poměrně dlouho hledal schůdný materiál abych mohl svépomocí.
Kdyby někdo měl zájem, tak jelikož sem musel zaplatit maníka co to celý vyráběl a jelikož ten materiál je abrazivní jako svině, tak na tom zmršil pár nástrojů. Odolný je do 150°C, olejům a všemu možnýmu, a taky neni zadarmo. Musel sem proto cenu stanovit na 650 za sadu, delší štefty (pokud budou třeba) v ceně (ale musim to nejdřív otestovat na sobě nebo na dobrovolníkovi, než to pustim do světa).
Dal sem to do tunící sekce hlavně kvůli diskusi o tutej "vychytávce", takže zkušenosti, kdo má, nestyďte se podílet. Ty co si chtěji něco přečíst, tak vyhledávat "phenolic spacer". Někdo tvrdí, že to je efekt nula, někdo že nárůst 10% a víc na výkonu. Pokles teploty sání je snadno měřitelný, a pro 8mm tlustej materiál je na subaru naměřen rozdíl teplot 25°C, což mi přijde sakra hodně.
Až to nainstaluju, otestuju, tak dodám info z první (vlastní) ruky.
- Přílohy
-
- Spacery.jpg (63.45 KiB) Zobrazeno 5298 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
To je sklolaminat taky drahy ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 94
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hrušovany u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#3 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Tak já se hlásím do fronty zájemců,takéto věci mám rád.
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#4 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
IPD má něco podobného pro B52x4Tx ale já bych šel cestou aramidu. Konkrétně snabb nabízí těsnění už z materiálu Garlock 2900 (0,3x w/k*m), kde není potřeba dávat dvakrát těsnění (dají se použít normální šrouby) a navíc má lepší parametry (phenol má 1,4x w/k*m).
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Sergej: čekal sem to. Tákže, cena materiálu je cca 500Kč/kg. 4 izolátory maji 130g, ale i s odpadem a prořezem si na víc jak půlkilu. Karbidová frézka stála 1400,-, předtim to nějaký starší odskákaly. Jeden člověk na tom strávil celej den, než to celý připravil do CNC a vyřezal. Další už půjdou chrlit snadno, ale ty 3 co mam prostě zadarmo nebyly. A cena se nezmění, maximálně kdybych našel lepší materiál. Bohužel kombinace mechanické pevnosti, tepelné a chemické odolnosti je celkem v rozporu s nízkou tepelnou vodivostí.
jony: Tepelná vodivost tohodle matroše by měla být okolo 0.15 W/(m*K). Navíc garlock je měkkej jako svině, sice ušetříš 2 těsnění, ale nepochybuju o tom, že by se po pár kilometrech vymačkal. Na svodech na redbloku je celkem páka, například oproti B5, kde jsou svody v podstatě rovnou dolu.
Volvoclan: oki, dám ti sadu stranou (poslední), a až provedu nějaký testy, uvolnim.
Ostatní: gumičky došly! Ale je možno se rezervovat další várku, která se bude dělat až po důkladnějším otestování, odhaduju na 3 měsíce.
EDIT: nemyslim svody, ale parohy samozřejmě
jony: Tepelná vodivost tohodle matroše by měla být okolo 0.15 W/(m*K). Navíc garlock je měkkej jako svině, sice ušetříš 2 těsnění, ale nepochybuju o tom, že by se po pár kilometrech vymačkal. Na svodech na redbloku je celkem páka, například oproti B5, kde jsou svody v podstatě rovnou dolu.
Volvoclan: oki, dám ti sadu stranou (poslední), a až provedu nějaký testy, uvolnim.
Ostatní: gumičky došly! Ale je možno se rezervovat další várku, která se bude dělat až po důkladnějším otestování, odhaduju na 3 měsíce.
EDIT: nemyslim svody, ale parohy samozřejmě
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#6 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
mam zaujem ak sa to osvedci.. takze testuj, testuj ASAP..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#7 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Uřvanej tohle je moc hezká "vychytávka". Co jsem četl pár článků, pokusů apod. zdá se že to opravdu funguje. Na T5 chlápek naměřil rozdíl dokonce rozdíl 33°C. Nemáš v plánu udělat pár kousků i pro nás předokolkáře ? Rozhodně bych měl zájem... cena 650+ pro pětiválec řekl bych že v pohodě.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#8 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Vzal bych dvě sady spolu s Fritzkem.Fritzko píše:mam zaujem ak sa to osvedci.. takze testuj, testuj ASAP..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
metju: pětiválec ale neotestuju ten rozdíl je taky danej použitym těsněnim a vůbec uspořádáním. Ale na B5 se daji normálně koupit a za menší ranec než na redbloka, ale furt je to holt v tisících. Proberu to s frézařem a musim se kouknout na profil, jesi se mu to do tej malej vůbec vejde. Velká CNC bude snad koncem roku a to by se pak mohli dít věci
Matinopel: chápu správně, že rezervace takto:
B2x0FT
Fritzko 2x
Martiopel 2x
B6
Tomasss
Matinopel: chápu správně, že rezervace takto:
B2x0FT
Fritzko 2x
Martiopel 2x
B6
Tomasss
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#10 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Vím že se na B5 normálně prodávají, snabb za něj chce asi 800,-. Jen jsem myslel že bych podpořil tuzemského výrobce
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Hele tak to si kup jinde, určitě to mají ověřený a funkční. Ale děkuji za snahu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#12 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Az se tak stane, budu chtit izolator na B6Urvanej píše:Velká CNC bude snad koncem roku a to by se pak mohli dít věci
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#13 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
No tak objednáno, zkusim nějaký měření před a po... sám jsem zvědavej
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Kto by chcel, nechavam vyrobit tepelne izolatory pre 16V makovice na redbloky. Necham robit 3ks, takze 2 mozu ist do sveta, ak by mal niekto zaujem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#15 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
mám zájem o 1saduSergej píše:Kto by chcel, nechavam vyrobit tepelne izolatory pre 16V makovice na redbloky. Necham robit 3ks, takze 2 mozu ist do sveta, ak by mal niekto zaujem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
OK, cena vychadza taktiez na 650,- uvidim co bude stat posta.martinopel píše:mám zájem o 1saduSergej píše:Kto by chcel, nechavam vyrobit tepelne izolatory pre 16V makovice na redbloky. Necham robit 3ks, takze 2 mozu ist do sveta, ak by mal niekto zaujem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#17 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Já mám též zájem o sadu pokud bude do cca 14ti dní...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Kterou sadu, trochu se mi sem Sergej nahrnul a dělá mi v tom hokej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#19 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Já chci hokejovou sadu od sergeje...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Tak sorry, som myslel ze tvoje sa uz vypredali.Urvanej píše:Kterou sadu, trochu se mi sem Sergej nahrnul a dělá mi v tom hokej.
Potvrdeny termin dodania mam na 27.6.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Tak já mam nainstalováno, jsou potřeba delší štefty M8x55mm (při zachování stejné délky závitu v hlavě 15mm, díra je jinak hlubší) a dvě těsnění. Předtím naměřena teplota na sání měřeno na parohách pod vstřikama cca 5cm od hlavy 72°C a za klapkou 55°C, s izolátorama na stejných místech 62°C a 44°C - tedy rozdíl 10+°C
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
já věděl, že budeš rychlej!
Tak ještě chvíli pojezdi a pak zkus dotažení, jestli se to nevymačkavá, ale nemělo by.
Díky za report, 10st. sem ani nečekal.
Šly by i M8x60, nebude se to tam nikde ničemu motat? Připadá mi to dost natěsno s těma samojistícima matkama.
Tak ještě chvíli pojezdi a pak zkus dotažení, jestli se to nevymačkavá, ale nemělo by.
Díky za report, 10st. sem ani nečekal.
Šly by i M8x60, nebude se to tam nikde ničemu motat? Připadá mi to dost natěsno s těma samojistícima matkama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#23 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
super sprava!peter cz píše:Tak já mam nainstalováno, jsou potřeba delší štefty M8x55mm (při zachování stejné délky závitu v hlavě 15mm, díra je jinak hlubší) a dvě těsnění. Předtím naměřena teplota na sání měřeno na parohách pod vstřikama cca 5cm od hlavy 72°C a za klapkou 55°C, s izolátorama na stejných místech 62°C a 44°C - tedy rozdíl 10+°C
2 Urvanej: ako to vyzera u teba? myslim kedy bude zbozi dostupne,lebo sa neviem dockat..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#24 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
Já jsem měl štefty který měly z jedný strany jen 1cm závit, takže sem ho prodlužoval a jen podle oka takže některej kouká o závít víc některej míň, ale při těch přesně 15mm jako maj origo koukaj z matky tak tři závity, takže delší bych nedával, ničemu by tam sice navadili, ale je to zbytečný...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Tepelný izolátory na sání pro redbloky.
peter cz: děkuji za info!
Fritzko: ty jsi v druhý várce. Za cca 14 dní vypustim první várku mezi lidi a zadám výrobu druhý várky. Dočkej času, nikdy nejsem nejrychlejší, ale dycky dojedu k cíli se ctí, zatim.
Materiál by měl bejt v pohodě, geometrie je taky v cajku, ale čert nikdy nespí!
Fritzko: ty jsi v druhý várce. Za cca 14 dní vypustim první várku mezi lidi a zadám výrobu druhý várky. Dočkej času, nikdy nejsem nejrychlejší, ale dycky dojedu k cíli se ctí, zatim.
Materiál by měl bejt v pohodě, geometrie je taky v cajku, ale čert nikdy nespí!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 1 Odpovědi
- 1007 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 1 Odpovědi
- 437 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 34 Odpovědi
- 3794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cody
-
- 6 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jan85