Poslední návštěva: 07 pro 2019 10:42 Právě je 07 pro 2019 10:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 09:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Adame:

nemohu nereagovat. Za našim tuningem si stojíme a (pokud je auto / motor v pořádku) uváděný výkon tam zkrátka a jednoduše bude. Jestli jej tam necítíš, ani na brzdu nejezdi, protože tvé auto v pořádku nebude. Naše dohoda byla, že jakmile budeš mít auto v top stavu, přijedeš, načipujeme a budeš spokojen.

Včera tvé auto mělo (před tuningem) tyto dvě chyby ECM:
Kód:
ECM-614B Camshaft control, exhaust. Faulty
ECM-120D Mass air flow. Signal too low
a jelikož se věci vyvinuly tak, že jsme se nepotkali osobně, ani jsem ti nemohl říct - tohle a tohle si nechej opravit, jinak nemůžeme garantovat spokojenost a deklarovaný výkon.

Dále - u benzínů naprosto kriticky - má vliv stav řídícího systému ovládání wastegate turba. Ventil TCV se opotřebovává (zlobí) a wastegate actuator může mít úplně prasklou membránu (to by ale asi hlásilo nějaký DTC kód), actuator může být zadrhnutý nebo jinak poškozený. Anebo (a to nejčastěji) je jen špatně nastavem, resp. stářím unaven a reaguje při jiném tlaku. Mnohé hadičky spojené s tímto systémem mohou být zteřelé nebo popraskané, pak to také nefunguje správně.

Opakuji: správné nastavení wastegate actuatoru je zcela zásadní a kritické. Příliš brzo otevřený actuator znamená, že se otevře obtok turba, to pak nemůže nafoukat dostatečné množství vzduchu a "nejede to". Naopak - při příliš vysokém tlaku (WG se "otevírá příliš pozdě") turbo přefukuje a padá to do nouze.

Další informace: tohle auto čipnuté nebylo --> před každou úpravou vždy SW kontrolujeme, zda-li je předchozí stav stavem originálu SW. Včera tohle auto v sobě mělo (před čipem) originál.

Našim cílem je mít zákazníky spokojené. Rozumím tvému zklamání. Avšak nerozumím tomu, že hned po příjezdu domů své dojmy naprášíš na sociální sítě - aniž by ses nejprve spojil s námi, abychom začali řešit technické důvody tohoto stavu.

Proto: nejprve zbav auto všech dalších chyb (dostaň jej do stavu Stage 0). Potom nechej prověřit/nastavit wastegate a teprve pak se (spolu) můžeme bavit co a jak dál (ale ne přes sociální sítě).

Pavel

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 12:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1674
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Varování: 1
2 Pavel

díky za odpověď. Je tu 11 stran pozitivních ohlasů a jeden negativní. Výhodou sociální sítě je, že druhá strana může veřejně oponovat a všichni si to přečtou
- proto si myslím, že Vám tak nemůžu udělat "špatné renomé". Blbé by bylo, kdybych někoho pomluvil a on neměl možnost zareagovat a uvést věci na pravou míru. Nezbývá, než abych auto převezl do T6R - tam chlapi znáš a budeš mít jistotu, že ti objektivně poreferují.

Až auto zkontrolují a dodělají případný servis, nechám to postavit na brzdu a postnu sem hodnoty - tím snad definitivně očistím dobré jméno Volvočesky - které je, co si budeme, skvělé a jeden negativní komentář na tom nemůže nic změnit.
Jak jsem napsal - možná jsem jen debil, kterému patří nas*at a ten nárust výkonu tam je.

Martin sám říkal, že to auto bylo v základu až moc živé - a mě přišlo líné. Asi bych si měl koupit RS6.....v tom je možná zakopaný pes.

EDIT: přesto se musím omluvit, teď když to po sobě čtu....vrátil jsem se v 1 ráno z baru, kamarád spadl ze střechy ze 3 patra, já se ožral a napsal něco, co jsem měl řešit nejprve s Vámi a pokud veřejně, diplomatickou formou.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Naposledy upravil Ejdou Rotacak dne 15 led 2018 12:32, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2505
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Zajímalo by mne, jestli nastala situace:

"Adame, máš tam, vole, dvě chyby na diagnostice, který by bylo dobrý pořešit dřív, než tu mapu upravíme"

případně:

"Jo, já vim, ale stejně to tam nalej"

V tom případě bych to celý ani nebral jako negativní recenzi. Pokud nic ve smyslu citace 1 neproběhlo, je to určitá zpětná vazba ke zlepšení přístupu a VČ by ji mohli brát jako konstruktivní kritiku.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 12:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1674
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Varování: 1
2 Kryštof

nene. Martin na mě na první dojem zapůsobil skvěle, autům evidentně rozumí a přesně věděl, kde udělali pravděpodobně servisáci z AMERICAN MOTORS
chybu. Prý, odpusťe laickou citaci, nastavili špatně rozvody "o jeden zub" - výfuková vačka ukazuje 9 stupňů celisia. Zároveň má podezření, že při výměně rozvodů nevyměnili napínák plochého řemenu a plochý řemen - to si zjistím dnes po práci.

Martina dost rozmrzelo, že mi vyměnili olej v haldexu, ale podle faktury nevyměnili filtr haldexu. Diagnostika hlásila, že se zasekává variabilní časovač ventilů. Já se v těch mapách z diagnostiky nevyznám, ale všechno bylo jinak "zelené". Dvě ikonky svítili oranžově. Na osobní přístup kluků z VolvoČesky si nemohu stěžovat, vědí co dělají.

otázka
"Adame, máš tam, vole, dvě chyby na diagnostice, který by bylo dobrý pořešit dřív, než tu mapu upravíme"

případně:

"Jo, já vim, ale stejně to tam nalej"

toto nepadlo. Martin neshledal závady, které by bránili chipu. Jen ten mrtvej zadek, asi pumpa

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 16:32 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1444
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Hmmmm, muzete nekdo tohle vyvratit, nebo potvrdit? (Ale predpokladam, ze je to FAKE...).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 16:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 2660
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Poprosim o zverejneni stages a vykonovych parametru z map, ktere mate pro motory:

B6304T2
B6304T4

pripadne
B6304T5

Dekuji

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 20:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1824
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Zajsoft píše:
Hmmmm, muzete nekdo tohle vyvratit, nebo potvrdit? (Ale predpokladam, ze je to FAKE...).

Co je na tom špatně?
Nízké zatížení x malé otáčky idealní poměr
vyšší zatížení x vysoké otáčky -bohaté -přebytečné palivo ochlazuje

Nemám na to tabulku ,ale mám budík v autě u mně je momentálně oscilace 14,4 do 15,5 na volnoběh
a ve vysoké zátěži - bohatý od 11 výše jak na to šlapu tak se mění hodnoty půl plynu 13 nevím přesně nekoukám na to furt ,musim řídit :D

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 20:24 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1444
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Petr.Chrpa píše:
Co je na tom špatně?
Nízké zatížení x malé otáčky idealní poměr
vyšší zatížení x vysoké otáčky -bohaté -přebytečné palivo ochlazuje

Nemám na to tabulku ,ale mám budík v autě u mně je momentálně oscilace 14,4 do 15,5 na volnoběh
a ve vysoké zátěži - bohatý od 11 výše jak na to šlapu tak se mění hodnoty půl plynu 13 nevím přesně nekoukám na to furt ,musim řídit :D

Tak nerikam, ze je to nutne spatne, jen se mi to uplne nezda, takovejhle ostrej prechod, proto se ptam :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1824
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Zajsoft píše:

Tak nerikam, ze je to nutne spatne, jen se mi to uplne nezda, takovejhle ostrej prechod, proto se ptam :-)[/quote]
Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,paliva ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 20:33 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1444
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Petr.Chrpa píše:
Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .

"Budik" lezi vedle me v krabici :-D Ale dle vyjadreni autora, je lepsi jet na Lambdu, nez na ARFko...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 03 srp 2018 20:39, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 20:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1824
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Zajsoft píše:
Petr.Chrpa píše:
Spíš si myslím,že to je co se nemá přesáhnout tzn. běží to v tomto rozmezí kdyby jsi tam dal budík tak tam nebudeš mít přesně 11 nebo 14,7 hodnoty se mění dle zatížení ,přísunu vzduchu ,ale rozmezí je nastavené na od 11 do 14,7 .

"Budik" lezi vedle me v krabici :-D Ale dle vyjadreni autora, je lepsi jet na Deltu, nez na ARFko...

Nevím co je Delta
ale vím co je EGT - mně uhořelo v pondělí čidlo měl jsem tam víc jak 1300 stupňů :D a teďka ukazuje jen samej blábol .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 20:41 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1444
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Petr.Chrpa píše:
Nevím co je Delta
ale vím co je EGT - mně uhořelo v pondělí čidlo měl jsem tam víc jak 1300 stupňů :D a teďka ukazuje jen samej blábol .

Lambdu, ty tropicky horka delaj svoje...
No co sem koukal, tak mam pocit, ze EGT cidlo je obsazeny v zadni Lambade... Bych nemusel davat externi, sic sem si na DownPipe na nej nechal udelat diru :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1824
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ještě nedošlo mi vy máte inteligentnější jednotky tak třeba to umí zkorigovat na tyhle hodnoty .
Platí ,že raději bohatá směs než chudá .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 00:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 2660
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
ARD uz pro volvocesky nedela mapy? Jak to ted je? Na T5D5.com neni pro benziny zatim nic...aktualne shanim St 2, St 3 pro motor T6: B6304T2 - 2008, St 0 = 210kW.
Diky

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha


Naposledy upravil Roger dne 31 led 2019 00:41, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 00:40 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1444
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Jeste nemaj hotovej web...
A nejlepsi je se kouknout rovnou pres VDASH...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 01:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Práce jak na kostele. A vy chcete aby fungoval i novej web :evil: Není to omluva, ale data tam ještě nejsou plně naložena.

Nicméně - obě T6ky (B6304T2 a T4) by se měly blížit k 240kW/480Nm. Aby šla tahle SW optimalizace nahrát, je prvně třeba si P3 ECM "odemčít" - je to automatizovaný proces ve VDASH, trvá průměrně 12 hodin, maximálně 24 hod. Auto i PC na nabíječce. Pak to půjde nahrát (teda až po zaplacení).

P.S. P3 nafťáky tímto způsobem odemčít nejdou.

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 09:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 2660
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
ok2ucx píše:
Práce jak na kostele. A vy chcete aby fungoval i novej web :evil: Není to omluva, ale data tam ještě nejsou plně naložena.

Nicméně - obě T6ky (B6304T2 a T4) by se měly blížit k 240kW/480Nm. Aby šla tahle SW optimalizace nahrát, je prvně třeba si P3 ECM "odemčít" - je to automatizovaný proces ve VDASH, trvá průměrně 12 hodin, maximálně 24 hod. Auto i PC na nabíječce. Pak to půjde nahrát (teda až po zaplacení).

P.S. P3 nafťáky tímto způsobem odemčít nejdou.

/PL

OK, diky, takze normalne fungujete. Odemykani ECM muze tedy probihat i doma s VDASH.
Premyslel jsem i o teto moznosti: RICA Stage 2 340 HP / 515 NM za € 822,80. Neco s podobymi parametry nemate? U tohoto je treba downpipe a sport kat + pruchodnejsi vyfuk - tedy je doporuceno, aby priblizne takove vysledky byly.

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 09:06 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 723
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
To ok2ucx:
Není v plánu nějaký stage 2 pro TDI? Nebo je těch zhruba 125kW limitující hranice?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 09:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Fakticky vzato - v naší terminologii - tohle je ST2.
ST1 je takový baby-tuning - něco ve stylu Pole*tar.

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 09:23 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 723
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
A stage 3? :D

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 09:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
.. pokud ji takto nazýváme, pak vyžaduje poměrně zásadní zásahy do železe, v podstatě je to silně individuální úprava na zakázku. Tuším, že někdo takto brutálně TDIčko ladil (ne u nás), ale byla to pak bestie.

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 10:16 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 723
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Beru to tak, že další změna výkonu pro D5252T skrze VDASH v plánu není. :-(

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1
Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 31 led 2019 10:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
To jsem neřekl!

Pokud budeš mít auto úměrně upravené po stránce "železa" (a budeme vědět jak), pak se taková ST3 dá nechat vyrobit. Ale bez úprav motoru nemá smysl vymýšlet nic dalšího...

/PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 16:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10294
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
TDi tu ladil LPboss pokud si dobře vzpomínám. Ale kam a jak se dostal, to nevim.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ARD Tuning - VolvoCesky.cz - PŘEHLED PARAMETRŮ
PříspěvekNapsal: 01 úno 2019 21:04 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1887
Bydliště: Teplice
Poslední verzi má někde kolem 400k.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.306s | 18 Queries | GZIP : On ]