ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
- Autor
- Zpráva
#226 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Napíši Vám k tomu jediné, za 15 let jsem pouze 2x řešil problém , že zákazník úpravu nechtěl, či nesplňovala podmínky. Tudíž klauzule o vrácení peněz v případě nespokojenosti o něčem vypovídá. Převedeno na potraviny, ty rohlíky byly plesnivé? Nevadí vrátíme vám peníze.
Atmosférické motory je lepší neupravovat, bez výrazných změn hw je to nesmysl. Ostatní, přeplňované pokud jsou změřeny a fungují, není důvod nic vracet. Opět k potravinám, pokud si pochutnám, nic nevracím/ ani nezvracím/ a jsem tedy spokojen.
Zde odkaz pokud by vás zajímal nový model s parametry. https://www.facebook.com/pages/SGS-Motorpower/432740786766306
Atmosférické motory je lepší neupravovat, bez výrazných změn hw je to nesmysl. Ostatní, přeplňované pokud jsou změřeny a fungují, není důvod nic vracet. Opět k potravinám, pokud si pochutnám, nic nevracím/ ani nezvracím/ a jsem tedy spokojen.
Zde odkaz pokud by vás zajímal nový model s parametry. https://www.facebook.com/pages/SGS-Motorpower/432740786766306
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#227 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jakeho z dealeru D5T5 doporucite, pro nahrani SW (chip) v Praze? 2,5T 154KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#228 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Kde jsou prosím informace jakou úpravu u konkrétního modelu vozu / motoru nabízíte? Takhle je to nekonkrétní, co vlastně nabízíte. Díkymotorpower píše:Napíši Vám k tomu jediné, za 15 let jsem pouze 2x řešil problém , že zákazník úpravu nechtěl, či nesplňovala podmínky. Tudíž klauzule o vrácení peněz v případě nespokojenosti o něčem vypovídá. Převedeno na potraviny, ty rohlíky byly plesnivé? Nevadí vrátíme vám peníze.
Atmosférické motory je lepší neupravovat, bez výrazných změn hw je to nesmysl. Ostatní, přeplňované pokud jsou změřeny a fungují, není důvod nic vracet. Opět k potravinám, pokud si pochutnám, nic nevracím/ ani nezvracím/ a jsem tedy spokojen.
Zde odkaz pokud by vás zajímal nový model s parametry. https://www.facebook.com/pages/SGS-Motorpower/432740786766306
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#229 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
V Praze se buď pohybuje přímo z D5T5 zdejší člen Tymon a nebo pak to máš jedno, jestli Marra, AV díly nebo T6R.lubooos píše:Jakeho z dealeru D5T5 doporucite, pro nahrani SW (chip) v Praze? 2,5T 154KW
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#230 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Dik za info.
Jeste by bylo dobre ukazat tabulku pro stage 3. Jen priblizne me zajima jakych hodnot je mozne dosahnout.
Cetl jsem ze uz to mel nekdo v aute ale hodnoty nikde.
Jeste by bylo dobre ukazat tabulku pro stage 3. Jen priblizne me zajima jakych hodnot je mozne dosahnout.
Cetl jsem ze uz to mel nekdo v aute ale hodnoty nikde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#231 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Stage 3 je taková verze "Thai tuning", je tam o více než je za všech okolností bezpečné. T.j. taková verze "bez záruku na životnost". Ojnice to sice ještě neohýbá, ale jede to pěkně, chce to jezdit hodně z rozumem. Na měření jsme to nikdy neměli. Spíše takový experiment.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#232 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
To zni jako neco presne pro me Jen co Martin dostane hlavu, aby se to zas pohlo a dosklada se mi auti, tak se ozvu, ze se stavim na kavu Nejakej pokrok s omezovacem? Tech 250 me uz vazne docela sere... A max. RPM, budu taky potrebovat krapet posunout, at se turba nenudej...ok2ucx píše:Stage 3 je taková verze "Thai tuning", je tam o více než je za všech okolností bezpečné. T.j. taková verze "bez záruku na životnost". Ojnice to sice ještě neohýbá, ale jede to pěkně, chce to jezdit hodně z rozumem. Na měření jsme to nikdy neměli. Spíše takový experiment.
P.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#233 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Dobre dobre. Ted pojedu na mereni s autem (stage 0) doufam ze bude stale vykon jako od vyroby a pak bych se ozval. Po nahrani opet na brzdu at vim . Jeste se rozmyslim jestli stage 3 prubnout, ale potrebuju autem jezdit. Tak se jeste rozhodnu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#234 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Noooo, moje řeč!!!! Omezovač -> OFF !!!!Zajsoft píše: To zni jako neco presne pro me Jen co Martin dostane hlavu, aby se to zas pohlo a dosklada se mi auti, tak se ozvu, ze se stavim na kavu Nejakej pokrok s omezovacem? Tech 250 me uz vazne docela sere... A max. RPM, budu taky potrebovat krapet posunout, at se turba nenudej...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#235 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Netrvam na OFF, staci ho malicko posunout, treba na 350 reknemeHajcus píše:Noooo, moje řeč!!!! Omezovač -> OFF !!!!Zajsoft píše: To zni jako neco presne pro me Jen co Martin dostane hlavu, aby se to zas pohlo a dosklada se mi auti, tak se ozvu, ze se stavim na kavu Nejakej pokrok s omezovacem? Tech 250 me uz vazne docela sere... A max. RPM, budu taky potrebovat krapet posunout, at se turba nenudej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#236 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ahojky po čase.. Pohlo se to?Zajsoft píše: Netrvam na OFF, staci ho malicko posunout, treba na 350 rekneme
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#237 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Uvažuju nad chipem do synovo S60. Konkrétně 2001 2,4T 147kW, ale má tam LPG.
Dá se doporučit kombinace chipu a LPG u tohodle motoru?
Dá se doporučit kombinace chipu a LPG u tohodle motoru?
Naposledy upravil(a) Basstl dne 14 zář 2017 22:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#238 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
LPG a čip si nevadí. Spalování paliva je vždy řízeno lambda sondou, takže směs benzín/vzduch i LPG/vzduch musí být vždy v tom správném poměru.
U již zastavěného LPG je v některých případech potřeba u plynaře "doladit mapy", ale jen pokud by se objevily nějaké nové chyby (žlutá ponorka = chyby Fuel trim too high, too low a tak podobně). Ve většině případů si s tím ale jednotky LPG poradí.
A konkrétně u 2.4T čip auto probere k životu, ten motor je fajn, ale vůbec není na svém potenciálu. Obecně u benzínového čipu s jednotkou ME7 je obvykle potřeba lehce poladit nastavení wastegate, určitě zkontrolovat případně vyměnit všechny vzduchové hadičky, které wastegate ovládají. Také prověřit někdy i vyměnit řídicí ventil TCV.
Pavel
U již zastavěného LPG je v některých případech potřeba u plynaře "doladit mapy", ale jen pokud by se objevily nějaké nové chyby (žlutá ponorka = chyby Fuel trim too high, too low a tak podobně). Ve většině případů si s tím ale jednotky LPG poradí.
A konkrétně u 2.4T čip auto probere k životu, ten motor je fajn, ale vůbec není na svém potenciálu. Obecně u benzínového čipu s jednotkou ME7 je obvykle potřeba lehce poladit nastavení wastegate, určitě zkontrolovat případně vyměnit všechny vzduchové hadičky, které wastegate ovládají. Také prověřit někdy i vyměnit řídicí ventil TCV.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#239 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Čo sa dá urobiť s B5244S? Má význam nejaký tuning napríklad na zníženie spotreby?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#240 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
S motorizací 125kW (B5244S) se toho moc vykonat nedá. Zvýšit lze výkon na 135kW, ten je v zásadě k mání v horním spektru otáček a běžně je rozdíl téměř k nepoznání.
Jiná situace je u "přiškrcené" verze 103kW (B5244S2), tak lze odšpuntovat celý potenciál na těch 125kW či 135kW, což už je hodně poznat. Spotřeba by se měla lehce polepšit na úroveň neškrceného originálu.
P.
Jiná situace je u "přiškrcené" verze 103kW (B5244S2), tak lze odšpuntovat celý potenciál na těch 125kW či 135kW, což už je hodně poznat. Spotřeba by se měla lehce polepšit na úroveň neškrceného originálu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#241 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Dík, za info.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#242 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Zdravím pánové,
je někdo z "blízkého okolí" Kroměříže kdo by mi dokázal odladit jednotku na 850 T5R podle komponentů na autě ? K tomu
ještě pár mých požadavků
Díky.
je někdo z "blízkého okolí" Kroměříže kdo by mi dokázal odladit jednotku na 850 T5R podle komponentů na autě ? K tomu
ještě pár mých požadavků
Díky.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#243 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Vcera jsem se svezl XC90 z 3.2 a chipem od rica-tuning. Musim rict, ze pro nekoho kdo jezdi a zna sve auto, je narust nm cca od 2500ot do 4500 trochu prijemne badatelny. Samozrejme to neni narust pocit jako u diesla z 120kw na 155kw, ale je to trosku znat.
Kdyby to nestalo 700eur, tak bych si to koupil
Kdyby to nestalo 700eur, tak bych si to koupil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#244 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jak znamo u atmosfery to moc parady neudela, vyhozene penize...bez turba to holt nepujde anebo bys musel prekopat cely motor, sani, davkovani paliva, vyfuk.system a dat nejake zavodni komponenty... to pak je cena vetsi, nez zbytku auta.63miro píše:Vcera jsem se svezl XC90 z 3.2 a chipem od rica-tuning. Musim rict, ze pro nekoho kdo jezdi a zna sve auto, je narust nm cca od 2500ot do 4500 trochu prijemne badatelny. Samozrejme to neni narust pocit jako u diesla z 120kw na 155kw, ale je to trosku znat.
Kdyby to nestalo 700eur, tak bych si to koupil
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#245 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
To je mi jasne.
Jen rikam ze i pri seriovych komponentech to bylo trochu badatelne, jestli dokazou nabizene chipy za 3-6tis to co rica za 700eur, tak je to prijemne mini osvezeni.
Jen rikam ze i pri seriovych komponentech to bylo trochu badatelne, jestli dokazou nabizene chipy za 3-6tis to co rica za 700eur, tak je to prijemne mini osvezeni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#246 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Tak dnes jsem také podstopil takzvanou "STAGE 2". Subjektivní názor je takový, že se nezměnilo VŮBEC NIC. První problém začal ve chvíli, kdy Martin projel krátce auto před CHIP úpravou a říká "hele to je T5 viď?.....odpovídám né!! to je jen 2.5T. Martin nakonec přes diagnostiku zjistil, že mi nefunguje zadek, asi proto mu to přišlo živější než standartní 2.5T AWD - musím tedy vyměnit nefunkční čerpadlo.
Za mě - vyhozené peníze, auto jede pořád stejně, zrychluje pořád stejně - musím to dát na brzdu, teprv potom uvěřím tomu, že to má "180"kw a "400" newtonmetrů - Od chipu jsem očekával úplně něco jiného. Buď jsem debil, kterému patří nasrat, nebo nepomůže nic jiného než HW úprava. Subjektvně - jako když natankujete 95 a potom 100 oktan, upřímnost nade vše.
EDIT: ale po cestě jsem alespoň udělal dobrý skutek a u Devíti křížu nabral úplně zmrzlého občana slovenské národnosti, který usnul v autobuse, autobusák mu "údajně" ujel s kabelou, v které měl doklady, telefon a peníze, policajti ho chtěli vyhostit, pač neměl doklady, ale nakonec se "prý" smilovali a odvezli ho na benzínku za Brno.....tak jsem ho odvezl do Jihlavy, zaplatil mu lístek domů do Nýrska, nakrmil ho shitovym KFC a dal mu cigára
Za mě - vyhozené peníze, auto jede pořád stejně, zrychluje pořád stejně - musím to dát na brzdu, teprv potom uvěřím tomu, že to má "180"kw a "400" newtonmetrů - Od chipu jsem očekával úplně něco jiného. Buď jsem debil, kterému patří nasrat, nebo nepomůže nic jiného než HW úprava. Subjektvně - jako když natankujete 95 a potom 100 oktan, upřímnost nade vše.
EDIT: ale po cestě jsem alespoň udělal dobrý skutek a u Devíti křížu nabral úplně zmrzlého občana slovenské národnosti, který usnul v autobuse, autobusák mu "údajně" ujel s kabelou, v které měl doklady, telefon a peníze, policajti ho chtěli vyhostit, pač neměl doklady, ale nakonec se "prý" smilovali a odvezli ho na benzínku za Brno.....tak jsem ho odvezl do Jihlavy, zaplatil mu lístek domů do Nýrska, nakrmil ho shitovym KFC a dal mu cigára
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#247 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
A nebylo to už očipované před tím?
180 od 154 kW už musí být znát.
180 od 154 kW už musí být znát.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#248 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
to já na moji t5 poznám jak default -> stage 1, tak i stage 1 -> stage 2 (rozdíl je už malinko menší). to auto se pak chová úplně jinak.
dokonce i manželka, po tom, co jsem zkusil to dát z5 (když mi ještě blbnul automat) přišla s tím, co jsem tomu udělal, že to hovno jede.
dokonce i manželka, po tom, co jsem zkusil to dát z5 (když mi ještě blbnul automat) přišla s tím, co jsem tomu udělal, že to hovno jede.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#249 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Muj odhad je, ze bud uz to bylo predti chipnute, nebo je neco rozesrane...
Mas overeno, ze nikde neutika tlak? TCV funguje jak ma, wastegate je spravne nastavena?
Diagnostika zadne chyby nehlasi? Ono staci aby bylo treba blbe cidlo teploty nasavaneho vzduchu, tlaku, nebo taky lambada, moznosti je prehrsel...
Mas overeno, ze nikde neutika tlak? TCV funguje jak ma, wastegate je spravne nastavena?
Diagnostika zadne chyby nehlasi? Ono staci aby bylo treba blbe cidlo teploty nasavaneho vzduchu, tlaku, nebo taky lambada, moznosti je prehrsel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#250 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
ale jestli to Martin tipoval na t5 ještě před chipnitím, tak to už asi chipnité bylo.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek