ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#176 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Fíla »

ok2ucx píše:Ještě malé fyzikální upřesnění: odlehčená řemenice nepřidá žádné koně, a ani žádná SW úprava se na řemenici vůbec neváže. Motor bude mít stále stejný výkon.
Pavel


Pavle, opět tak trochu špatně, evidentně bysme měli fyziku přenechat lidem, kteří o ní něco vědí. Říká ti něco ztrátový výkon, se kterým musíš počítat při měření výkonu motoru?
Tzv. ztrátový výkon je součet výkonů, tj. vykonané práce za určitý čas, potřebných k tomu, aby se motor vůbec točil. Mimo jiné se počítá ze ztrát při tření pístů, tření ložisek, překonání ztrát při výměně náplní válců a v neposlední řadě i ztráty při pohonu rozvodů. A jsme u odlehčování řemenic, demontáže klimy, atd. Proto i standartní řemenice jsou u středu vybrané, tak aby se jejich hmotnost soustředila na obvod. Pak fungují do jisté míry jako setrvačník a motor nepotřebuje vydávat tolik výkonu/práce na jejich roztáčení.
Ztrátový výkon je samozřejmě měřitelný. Ve standartních podmínkách válcových zkušeben se měří tak, že auto po dosažení maximálního výkonu se nechá samovolně zpomalit se zařazenou rychlostí až k volnobězným otáčkám. V této fázi se pak měří právě ztrátový výkon, jehož hodnota je nedílnou součástí celkového výkonu auta.
A proto tvrdím, že odlehčením rotujících komponentů lze dojít k měřitelnému nárustu výkonu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#177 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ttoommaasseekk »

ok2ucx píše: 1. často unavené ventily regulace tlaku turba (TCV) budou k nahrazení tímto: http://www.ardideas.com/ARD-Turbo-Control-Valve-_p_85.html
Obrázek
Pavel

Jeee, tuhle hračku mám z IPD a právě jsme ji s Oldou namontovali do Padíka. Tedy montoval on, já jen překážel. :D

Každopádně jsem ji měl již ve V40ce a makala pěkně.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#178 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

ted mam v aute z IPD a vypada to jinak teda
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#179 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Rychlejc se to roztoci, ale taky rychlejc otacky spadnou, takze ano, na sprinty bych tomu rozumel, na rekneme rallye, kde clovek furt radi, taky.
Ale na denni jezdeni, nevim, nevim, a to sem uz pred rokem sam brecel ze ARD ji pro 6valy nedela (teda pak sem se nad tim zamyslel, a dal neresil, takze ani nevim, zda jsem overoval, zda jsou vubec jine...).

Tady sem to nasel pekne sepsane:
Motor snadněji vytočí do otáček (žádoucí u atmosférických motorů), rychleji se dostane do svých pracovních otáček kde disponuje potřebným kroutícím momentem a výkonem.
U turbo motorů je to právě opačný princip, protože u těchto motorů je vyžadováno pohybovat se v o malinko nižších otáčkách a plynuleji, čemuž napomáhají větší hmoty rotačních částí. Toto mechanické zdánlivé zpomalení napomáhá kroutícímu momentu turbomotorů.

Snížením váhy rotačních části (vyvážení je samozřejmost) dochází k větší zátěži na šálky, protože je oslabena gyroskopická setrvačnost, které můžeš zase napomoci vyššími provozními otáčkami. Když bude takový motor provozován pod provozními otáčkami, samozřejmě bude docházet ke zkracování životnosti šálků na hlavním uložení klikové hřídele.


A jinak co se tyce TCV, tak od ARD/IPD/Snabb je ten samej ventil od MAC Valves, kterej je uz osazenej fitinkama a konektorem pasujicim na protikus na aute. Vymena se projevi dost i na serii, ale samozrejme
pokud se upravej mapy pro ovladani TCV/Wastegate tak se to projevi jeste znatelneji, kdyz se pocita s tim, ze tohle TCV umi cca 3-5x rychleji zavirat/otvirat (nekde sem mel i graf...). Osobne mam tyhle ventily 2 za sebou, jeden ridi ECU a druhej ridi externi elektronika(do budoucna planuju upravu map, kdy bude stacit jeden ventil, ale posledni 1/2 mam oci v ()() takze cuceni do map vazne nedavam :-(), ktera mi umozni napr. nastavit kdy realne wastegate otevre, tj. otvira/zavira skokove a ne postupne s narustem/poklesem tlaku, coz samozrejme jde resit i mechanickou cestou pres bezpecnostni ventil.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#180 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Fíla »

2 Zajsoft: díky za shrnutí

Takže jsem se rozhodl. Nabízím k prodeji odlehčenou řemenici, vhodnou na všechny volvácké čtyř a pětiválce od r.v 1993 do r.v. 2009. :D :D :D
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#181 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

:crazy:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

GDPR_user

#182 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

Fíla píše:2 Zajsoft: díky za shrnutí

Takže jsem se rozhodl. Nabízím k prodeji odlehčenou řemenici, vhodnou na všechny volvácké čtyř a pětiválce od r.v 1993 do r.v. 2009. :D :D :D
Na šestiválce je jiná??

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#183 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Fíla »

Nevím, uvádím info ze stránek ARD - "Fits all 4 & 5 cylinder models 1993-2009"
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#184 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od MarekV »

ttoommaasseekk píše:
ok2ucx píše: 1. často unavené ventily regulace tlaku turba (TCV) budou k nahrazení tímto: http://www.ardideas.com/ARD-Turbo-Control-Valve-_p_85.html
Obrázek
Pavel

Jeee, tuhle hračku mám z IPD a právě jsme ji s Oldou namontovali do Padíka. Tedy montoval on, já jen překážel. :D

Každopádně jsem ji měl již ve V40ce a makala pěkně.
toto sa da poriesit za par korun len treba trocha bastlit, sam som to robil na erku a reakcia rychla vydrzi to, kdezto povodne (mal som ho nove) TCV vydrzalo velmi kratko
TCV AC Delco a k tomu spravit koncovky na kable a je to v cajchu

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#185 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

MarekV píše: toto sa da poriesit za par korun len treba trocha bastlit, sam som to robil na erku a reakcia rychla vydrzi to, kdezto povodne (mal som ho nove) TCV vydrzalo velmi kratko
TCV AC Delco a k tomu spravit koncovky na kable a je to v cajchu
Za tohle se osobně zaručim. Ale nic neni tak růžový, protože i ACDelco dokázalo některý lidi potrápit. Každopádně vyšlo ze všech reálnejch testů nejlíp.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 7457
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#186 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Petr Marek »

MarekV píše: povodne (mal som ho nove) TCV vydrzalo velmi kratko
Můžeš to, prosím, trochu detailněji rozepsat? :Search:
Originál TCV bylo v mém autě od nova (dle terčíku s datem výroby) a bylo tam nějakých dvanáct let, během kterých ujelo téměř 300t km. Protože jsem četl o možných potížích s AC Delco, tak jsem prostě koupil nové origo a rozdíl byl opravdu znát. Myslel jsem však, že výdrž nového origo dílu bude ok... :unknown:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#187 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od BaDDog »

MarekV píše:toto sa da poriesit za par korun len treba trocha bastlit, sam som to robil na erku a reakcia rychla vydrzi to, kdezto povodne (mal som ho nove) TCV vydrzalo velmi kratko
TCV AC Delco a k tomu spravit koncovky na kable a je to v cajchu
Robil si to z povodneho ventilu či nahradil si ho inym?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#188 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od MarekV »

ja som mal S60R, spravil som upravu softu a dal som novy TCV origos, vydrzla tak 5 tisic km kym zacal byt zasa spomaleny, nakoniec somtam dal ten TC AC Delco a ten slapal hodne slusne a drzi doteraz.

toto je presne ten co som kupoval a fungoval jak na 2.5T tak na R motore


akurat si musite poriesit koncovku (pigtail)
tu som kupval v GM elektro

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#189 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od BaDDog »

Hmmm... to neni zle...
Ale original ma tuším 3 vyvody.. a na foto pozeram že ma 2???
Je to poznať rozdiel?....mam na mysli rýchlejšiu reakiu turba...?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#190 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od mekky »

Má to 3 ;)
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#191 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od BaDDog »

Chyba mi ten 3ty.... ?
Kam sa napajaju tie podtlakovky... kde ta 3tia... a čo reakcia? je poznať?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#192 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

BaDDog píše:Chyba mi ten 3ty.... ?
Kam sa napajaju tie podtlakovky... kde ta 3tia... a čo reakcia? je poznať?
Se ti zdá... Na jedný straně má dva plastový hned pod sebou, na druhý jeden kovovej. Jeden jde do aktuátoru, druhej je turbo-inlet pipe a třetí vede do šneka.

ACDelco má podle testů všech dostupnejch TCV nejrychlejší reakce, při montáži se doporučuje zkrátit vedení podtlaků, takže já ho přemístil někam na pravej horní roh motoru.

Musí se u něj přepájet konektory, nebo koupit přechodky (konektor k EV1 vstřikovačum a nějakej GM shit) a pak to jde. Já bohužel objednal špatný i přes radu Tomassse, tak jsem je musel přepájet.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#193 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od tomasss »

ACDelco jsem mel na eRku, rozdil oproti novymu originalu neumim posoudit, ale proti jetymu to bylo jasny zlepseni nastupu turba...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#194 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od motorpower »

Ztrátový výkon je samozřejmě měřitelný. Ve standartních podmínkách válcových zkušeben se měří tak, že auto po dosažení maximálního výkonu se nechá samovolně zpomalit se zařazenou rychlostí až k volnobězným otáčkám. V této fázi se pak měří právě ztrátový výkon, jehož hodnota je nedílnou součástí celkového výkonu auta.
A proto tvrdím, že odlehčením rotujících komponentů lze dojít k měřitelnému nárustu výkonu.

Zachytil jsem zde tuto blbost.
Za prvé: Ztrátový výkon se měří při doběhu při vyřazené rychlosti.
Za druhé: To že odlehčíš třeba setrvák, nezvýší výkon motoru, pouze to sníží hmotnost roztáčeného dílu a tudíž bude motor lépe reagovat. Závodní motor však právě z tohoto důvodu nebude mít nikdy komfortní volnoběh.
Stejné platí o hmotnosti a setrvačnosti pístů adt.
Zbytek k tomu řekl zajsoft.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#195 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

Ve standartních podmínkách válcových zkušeben se měří tak, že auto po dosažení maximálního výkonu se nechá samovolně zpomalit se zařazenou rychlostí až k volnobězným otáčkám. V této fázi se pak měří právě ztrátový výkon, jehož hodnota je nedílnou součástí celkového výkonu auta.
Jak tohle funguje prosím ? Myslim jaká síla působí na co, aby to změřilo ztrátovej ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#196 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od motorpower »

Auto se nechá doběhnout na vyřazenou až do bodu kde začalo měření. Tudíž se načtou valivé odpory kol, ložisek, převodovky atd.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#197 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

motorpower píše:Auto se nechá doběhnout na vyřazenou až do bodu kde začalo měření. Tudíž se načtou valivé odpory kol, ložisek, převodovky atd.
Znamená to, že kdybych měl v pořádku levý přední ložisko, který mi dosluhuje, lehčí kola a lepčí pneu, zmenšim (dejme tomu aspoň nějak minimálně) ztrátovej výkon a zvýšim normovanej ?

Takže jak auto v kvaltu (nahoře píšeš že se zařazenym, dole vyřazenym, což máš ve výčtu blbostí, tak předpokládám překlep) dobíhá z max otáček a točí ty válce na dynamometru, tak ten změří ztrátovej. Tedy pokud mám ztrátovej 70 koní, tak je to maximální ztrátovej výkon v max. dosažených otáčkách, chápu to správně ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#198 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od motorpower »

Když bude něco drhnout, velké pneu atd, zvýší se ztrátový a sníží se výkon na kole, tudíž i tvůj pocit. Výkon motoru/ normovaný/ bude pořád stejný.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#199 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

motorpower píše:Když bude něco drhnout, velké pneu atd, zvýší se ztrátový a sníží se výkon na kole, tudíž i tvůj pocit. Výkon motoru/ normovaný/ bude pořád stejný.
Neblbni, nekrad jim iluze, i Volvu prida kazda modra ledka 10HP ;-)

Aneb obcas me zarazi, ze lidi resej veci, ktery by jim meli bejt jasny pomalu po 1. stupni ZS...
Ono me dostavaj tvrzeni typu, ze u atmosfery se zvysi vykon hlavne odlehcenim :-D Zvysi se tak leda pomer vykon/vaha... Zajimavy je, ze jeste nikdo neprisel s tim, ze mu na dovolenou klesa vykon, protoze nalozi rodinu i s kuframa :-D
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 07 říj 2015 04:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#200 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

motorpower píše:Když bude něco drhnout, velké pneu atd, zvýší se ztrátový a sníží se výkon na kole, tudíž i tvůj pocit. Výkon motoru/ normovaný/ bude pořád stejný.
Jo sorry jsem vocas, na kole - máš pravdu

díky
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“