nemohu nereagovat. Za našim tuningem si stojíme a (pokud je auto / motor v pořádku) uváděný výkon tam zkrátka a jednoduše bude. Jestli jej tam necítíš, ani na brzdu nejezdi, protože tvé auto v pořádku nebude. Naše dohoda byla, že jakmile budeš mít auto v top stavu, přijedeš, načipujeme a budeš spokojen.
Včera tvé auto mělo (před tuningem) tyto dvě chyby ECM:
Kód: Vybrat vše
ECM-614B Camshaft control, exhaust. Faulty
ECM-120D Mass air flow. Signal too low
Dále - u benzínů naprosto kriticky - má vliv stav řídícího systému ovládání wastegate turba. Ventil TCV se opotřebovává (zlobí) a wastegate actuator může mít úplně prasklou membránu (to by ale asi hlásilo nějaký DTC kód), actuator může být zadrhnutý nebo jinak poškozený. Anebo (a to nejčastěji) je jen špatně nastavem, resp. stářím unaven a reaguje při jiném tlaku. Mnohé hadičky spojené s tímto systémem mohou být zteřelé nebo popraskané, pak to také nefunguje správně.
Opakuji: správné nastavení wastegate actuatoru je zcela zásadní a kritické. Příliš brzo otevřený actuator znamená, že se otevře obtok turba, to pak nemůže nafoukat dostatečné množství vzduchu a "nejede to". Naopak - při příliš vysokém tlaku (WG se "otevírá příliš pozdě") turbo přefukuje a padá to do nouze.
Další informace: tohle auto čipnuté nebylo --> před každou úpravou vždy SW kontrolujeme, zda-li je předchozí stav stavem originálu SW. Včera tohle auto v sobě mělo (před čipem) originál.
Našim cílem je mít zákazníky spokojené. Rozumím tvému zklamání. Avšak nerozumím tomu, že hned po příjezdu domů své dojmy naprášíš na sociální sítě - aniž by ses nejprve spojil s námi, abychom začali řešit technické důvody tohoto stavu.
Proto: nejprve zbav auto všech dalších chyb (dostaň jej do stavu Stage 0). Potom nechej prověřit/nastavit wastegate a teprve pak se (spolu) můžeme bavit co a jak dál (ale ne přes sociální sítě).
Pavel