Poslední návštěva: 21 črc 2019 11:27 Právě je 21 črc 2019 11:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 18:42 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 771
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Stihl? :twisted:

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 20:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Nestihnul sem to. :cry:
Mi vypli kompresor, takže vzduchovej vercajk nebylo možný použít, ale i tak, hoďka 20 celkem jde na solo mišn. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2807
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Prej hledaj ted u vilejmsu pro lujze nakyho dobryho mechose....

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 lis 2014 10:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
3m3: by mě nezaplatili. :twisted:
Tak auto je znatelně tvrdší, ale nijak moc, tak akorát. Snížené lesjofors nejsou tak nízké jak to vypadalo, takže taky dobrý. Auto se už tak nepotápí při brždění a ani se moc nenaklání v zatáčkách. Což ještě omezím tuplovanými stabíky vepředu.
Ale jen se mi potvrdilo, že houpavý charakter volva bývá kolikrát způsoben mrtvými tlumiči, kterých si člověk při plavném stylu jízdy ani nevšimne, dokud nepřijde krizovka.
Tlumiče mohu jen a jen doporučit, auto krásně kopíruje to co má pod kolama.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 lis 2014 10:39 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 771
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
"Sinice" v okolí Kralup a Kladna jsou směšný, tak si říkám, jestli bych byl rád, kdyby kopírovalo auto to, co má pod kolama :D

Každopádně tlumiče mě taky čekají, jen asi půjdu do sachse, přece jen mam rád houpání 8)

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 lis 2014 12:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2807
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Sorry za o.t ale na okoli Kladna,Kralup a specialne Kra - Olovnice je to spis na UAZ a nebo GAZ,ty hrboly sou sileny.

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3089
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Tak zakoupena pumpa deatschwerks DW200 ve verzi 9-201-100(u FiCars, jinde sem neuspěl a ze zahraničí to nemělo smysl), ta by měla tlačit dost paliva pro jakýkoliv budoucí úmysly. Asi jedinej výrobce, u kterýho jsem našel vyloženě info, že je možno bez problémů provozovat na etanol. Má nevýhodu, neni vůbec slyšet, ale ani trochu :-)

Ty nemas tlakovu pumpu pod sedadlom ? Alebo si ju vyhodil a nahradil tou v nadrzi ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 17 bře 2015 18:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Na pozdějších FT už je jen ta v nádrži.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 12:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak se konečně po dlouhých měsících u Kaděry kola dostala kam patří...
Jsou to 17 plecháče z pežota 607 převařený na ET17, protože míň nejde při zachování původní orientace bubnu. Pokud by se bubny otočily, tak je minimální ET-10 a to už se mi zdálo zase hodně. Takhle to má osazení cca jako Polarisy a gumy 225/45/17. Nedře, neškrtá, zkrátka čupr, mam radost jak malej kluk.
Kola se vzala, odsoustružil se střed od budnu a přesadil se o cca 35mm vnu. Nechal sem ubrat i střed, aby tam šly nasadit tuty pukličky, protože u 607 má lem. Bohužel jiná varianta pukliček neni možná, protože buď maji pukličky osazení na výstupky na disku, nebo do středu hliníkáče.
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
Začalo to včera večer s dvouma pomocníkama...
Příloha:
150919-VaK-pomahaj.jpg

a skočilo dneska s foťákem.
Příloha:
150920-Jaruna-na-plechu.jpg

EDIT: doplnil jsem ještě popisek "přestavby".


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 12:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Ty kola jsou luxusní ! Skoro bych si tam dokázal představit takový ty plechový středy jak bejvaly na amerikách, přetvořený aby měly uprostřed třeba logo :) :good: :good:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 16:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
[quote="Urvanej"]
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
mám jich tu asi deset,chceš je schovat?

_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 16:56 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1549
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Moc pěkný! A s pukličkama jak píše Kr.P by to taky nebylo špatný :twisted: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=273365

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 17:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Mimochodem na TB má jeden týpek ty poklice přímo na devítce, komentuje pod tou dvojkou, má fotku auta v podpisu. Já bych je udělal trošku víc punkový, ale to neni důležitý.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 21:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Nojo, jenže von byl chytrej, udělal si na kolech návarky, aby mu tam šly. Já tak chytrej nebyl, protože sem žádný takový neměl. :oops:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 zář 2015 21:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 554
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kola pěkný! :good: Na tej fotce to ale asi nevynikne tolik jako v reálu, páč v reálu jsou ještě hezčí...
Ty větší pokličky tam asi dáš...pokud se nepletu, tak drží za osazení na náboji a ne na plecháči... mam tu nějaký, tak ti je pujčim na vyzkoušení... Já je měl kdysi přes zimu na dědkovi, na klasických plecháčích a ty taky žádný návarky nebo osazení nemaj....

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 22 zář 2015 15:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1568
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
chce to detail, abychom lépe viděli :)

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 22 zář 2015 23:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Takhle?
Bohužel dneska sekali trávu, takže mam kola zaházený tim zelenym kentusem :-D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 zář 2015 08:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1019
Bydliště: Trnavský kraj, SR
Pjekny. Aj mne by sa take hodili.. :)

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 zář 2015 12:00 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4285
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Hele pěkný, ale... Naposledy jsem viděl Jarunu naživo na konci léta na Fondmetalech, a ty se mě líbí mnohem víc. Sorry, napsal jsem, jak to vidím já a vím, že Ti můj názor stejně radost nezkazí. :wink:

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 zář 2015 16:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Od toho to je, mě se to líbí až na ty matky, takže sem spokojenej. Fondmetaly jsou stále na prodej, ale asi je teď dostane na chvíli Kája.
Možná se časem naštvu a vyroluju na něčem blatníky, abych tam narval 245 gumy, který na fondmetaly patří... ale na to je čas, zatim na to nemam auto :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 24 zář 2015 22:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 452
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´
máš to pěkný :) a ted už otevřít kapotu a tam dělat :twisted:

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 24 zář 2015 22:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
sem uvíznul na tom, že se neumim dokopat k tomu, nechat si udělat návarky na aktuátor na kompresorovej housing. Já začal podvozkem, kterej už jakš takš mam, teď pude WB a pak teprve koně.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 05 říj 2015 23:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9909
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Abych to tak nějak shrnul po pár stovkách km na 245/45/17.
To auto je teď uplně jiný auto. Sedí to, drncá to, drží to a je to celkem hezky čitelný.
Bože jak se tý potvoře chce zrychlovat... :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.082s | 19 Queries | GZIP : On ]