Právě je 27 kvě 2019 01:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 23:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak jako nemusíš hnedka vytahovat, žes mi zachraňoval jedno auto v sobotu a druhý až v neděli. :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 23:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 4994
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Urvanej píše:
Tak jako nemusíš hnedka vytahovat, žes mi zachraňoval jedno auto v sobotu a druhý až v neděli. :-D

doznal ses sám :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 23:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4341
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Já když kouknul prvně na ty fotky, tak jsem myslel, že kluci přezouvali.... :D
Jsem se podivil, k čemu tolik vercajku. Ale pak jsem si to přečetl...

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 23:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ondla vozí tolik gum furt s sebou kvůli náhodnýmu sexu s kolemjdoucím.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 led 2014 01:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 769
Bydliště: Nové Zámky
Pojízdná dílna + pneuservis alá Ondla... Vám se tam žije, v každé vsi zapálenej krabicář! :D

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 led 2014 09:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Zkoušel sem, jak dlouho vydržim neporušovat zákon na letních gumách, tak sem včera vyměkl... :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 led 2014 10:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 423
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT
Tome mohel bys dat foťku Jaruny. Ty tam máš tuším Ariesy, scel by sem videt, jak to vypadá...
Ja mám Adhary, 2 sady Hydry. To už sem videl.
Časem by sem sa chcel asi zbavit jednej sady Hydry a dat neco iné, len nejsem rozhodnutý co :unknown:
dík

_________________
2x V70 TDI, V70 T5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 led 2014 10:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
danki: pozdě, jak píšu výše, právě sem na plechu :-)
Nicméně dvě starší říjnové, ještě se zelenym nárazníkem a ťupkou na haubně, by měly stačit.
Jak na to tak koukám, tak to bylo fakt ošklivý, každá přední lampa jiná. Ta černá přední maska taky udělala hodně! :-)
tvl fuj, já už sem jak Ondla :-D


Přílohy:
SNC00182forum.jpg
SNC00182forum.jpg [ 140.92 KiB | Zobrazeno 4217 krát ]
SNC00179forum.jpg
SNC00179forum.jpg [ 143.02 KiB | Zobrazeno 4217 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2014 13:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak tady už je hotovo. Když sem konečně narazil na pořádnej vercajk (frézky od kennedy), tak to šlo celkem rychle.
Jen kdyby se ty štefty tak snadno nezalamovaly a blbě neodvrtávaly :-)

Ale zákon schválnosti opět zafungoval, jen co dodělám housing s rovnou (flat) přírubou, tak se mi do ruky dostane lepčí se šikmou (angled). Ale už na to kašlu, schovám si ho na horší časy, až nebudu vědět kde nahánět výkon, tak vsadim do šikmýho housingu miš 19T a pak budu vědět, že dál už nemůžu.


Přílohy:
Fotografie0436-forum.jpg
Fotografie0436-forum.jpg [ 125.28 KiB | Zobrazeno 4109 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2014 22:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 769
Bydliště: Nové Zámky
Kdo si hraje nezlobí. Jdeš na to poctivě, chalpe.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2014 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 423
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT
Ale ze mas ty nadherne auto :wink:
Hl. ta farba je bozska :D
V kazdem pripade ti kola su super, vim ze su aj krajsi na krabice,
ale aspon sem ich videl na "zivo" a casem mozem zhanat

_________________
2x V70 TDI, V70 T5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2014 19:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak sem konečně odhalil proč mi pomalu mizela voda. Cca decka na 1000km, ale hlavně to záviselo na množství v nádržce. Když sem to držel na minimu, tak nemizela skoro vůbec a jakmile sem dolil na max, tak za pár stovek klesla zase dolu.
Svině nádobka to byla! Ten náhubek dole kdysi praskl, ale někdo aktivní ho vyztužil plechem (pokud to neni origo). Teď jí mam venku, jinou mimo dosah, kamarádi daleko, takže jí tam zase budu muset vrátit :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2014 19:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2495
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Jaký používáš nářadí ? Máš vyloženě frézu, nebo nějakou přímou brusku + kennedy hroty (frézky) ?

Jo a promiň za OT, nechci ti to tu zasírat měl jsem ti to poslat řadši do zpráv...

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2014 20:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
V pohodě, to je k tématu (ale než mi to dolšo, tak sem to přesunul jinam a pak zase vrátil :-D )
Na broušení sem koupil maličký kotě CTM 1010 od FERMu. Je to malá potvora, takže to trvá věčnost, ale když je dobrej vercajk, tak to jde. Velkou brusku bych asi jinak nevyužil a ta malá se mi šikne, až se vrátim k modelařině.
Ale jelikož ten pořádnej vercajk (frézky) na začátku nebyl, tak jen v tom housingu jsem za cca 8h čistýho času broušení. :o

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2014 21:10 
Urvanej píše:
Tak sem konečně odhalil proč mi pomalu mizela voda. Cca decka na 1000km, ale hlavně to záviselo na množství v nádržce. Když sem to držel na minimu, tak nemizela skoro vůbec a jakmile sem dolil na max, tak za pár stovek klesla zase dolu.
Svině nádobka to byla! Ten náhubek dole kdysi praskl, ale někdo aktivní ho vyztužil plechem (pokud to neni origo). Teď jí mam venku, jinou mimo dosah, kamarádi daleko, takže jí tam zase budu muset vrátit :-D

Kovová trubička je origo.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2014 21:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak tim pádem je to viník. Zkoroduje, protože pitomci nemění nemrzku (dyk je voe ještě dost zelená) a jak koroduje a roztahuje se, tak praskne to hrdlo.
Jaruna už je konečně LPG OFF! Jediný co tam po plynu zustalo jsou objímky na trubky, protože nemam čim ty ďury po šroubkách ucpat. :evil: Teď ještě pořešit papíry a hurá. Nevylučuju, že tam ještě nějakej systém později nacpu, ale rozhodně to teď pár let počká.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 01 srp 2014 00:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak zakoupena pumpa deatschwerks DW200 ve verzi 9-201-100(u FiCars, jinde sem neuspěl a ze zahraničí to nemělo smysl), ta by měla tlačit dost paliva pro jakýkoliv budoucí úmysly. Asi jedinej výrobce, u kterýho jsem našel vyloženě info, že je možno bez problémů provozovat na etanol. Má nevýhodu, neni vůbec slyšet, ale ani trochu :-)
Novou jsem zakoupil, protože jsem se domníval, že stará umřela, ale jen z ní spadla po x letech hadička (já mam auto skoro 3 roky a ještě sem tam nelezl), tak si tak v klidu cákala palivo po nádrži, ale do motoru ho neposílala :evil: No když už sem to měl venku, tak sem tam dal novou.
Starou stačilo vyndat z černý objímky, což ale vedlo k destrukci kroužku nasazenýho na sací části čerpadla, takže sem spodek objímky uřízl, ubrousil na ní žebra tak, aby se tam nová vešla (asi o půl milimetru větší), z dvoudílného úchytu vyřízl jednu capku, která bránila instalaci nového sacího koše a šup s tim zpět. Je to hnusnej ježek v kleci, ale jde to. A v pohodě přes otvor v kufru, sundavat nádrž je podle mě blbost.
Koupil jsem i nový těsnění kolem matky nádrže (1367623), ale nebylo potřeba, tak si ho schovám jinam.
Obrázek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 lis 2014 20:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak po cca roce a něco sem se konečně dostal k namontování Bilstein B6 (běžně dostupný, já bral tu)+snížený Lesjoforsy s britský ebay, protože tady za ně chtěji minimálně 2x tolik. Zatim sice jen předek, protože sme to vzali hrozně poctivě a vyměnili na předku i všechno ostatní.
Takže report bude takovej divnej, neb nevim, co může za co, protože sem dal:
všechny čepy nový
tyčky nový
všechny silentbloky nový
tlumiče a péra nový
zvětšil odklon.
Jsem zatim bez stabilizátoru, protože jsem v tom fofru tak nějak zapomněl, že bych měl mít i ty gumy, do kterejch se stabík ukládá. Dopředu půjdou stabíky rovnou 2, protože to auto se i bez nich skoro vůbec nenaklání, tak aby to mělo aspoň nějakou funkci.
Už to neni taková houpačka, jako krabice maji být, ale sedí to poměrně hodně slušně. Nicméně ostřejší test zatim nemá smysl, musim na geometrii a dodělat zadek.
Ale zatim teda =@ :good:
Až bude komplet, tak dám foto. Předek vypadá libově, i když skalní krabicáři mohou ohrnovat rypáky... :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014 21:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak že prej asi budu mít teď super železo na Nordschliefe :-D
Tohle je zadní, přední je stejně popsanej, jen jiný numero.
Příloha:
Z-tlumic-napis.JPG
Z-tlumic-napis.JPG [ 69.94 KiB | Zobrazeno 3598 krát ]

Fotky jsou hrozný, klepou se mi pařáty a foun je na telefonování.
(BILSTEIN TECHNOLOGY tested on NÜRBURGRING-NORDSCHLIEFE)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014 23:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2742
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Dobre ty,
koukam ze zas budu muset naplanovat nakou sluzebku do Plzne a omrknout ti to osobne :wink:

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014 23:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele sedí to o dost líp, a tvrdý je to jak V40, takže cajk. Ale musim doladit řiť a hlavně stabíky, protože bez předního se to naklání dokonce míň jak předtim s nim.
No naplánuj, uděláme si vzájemně zkušebky. :D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3067
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Hele sedí to o dost líp, a tvrdý je to jak V40, takže cajk. Ale musim doladit řiť a hlavně stabíky, protože bez předního se to naklání dokonce míň jak předtim s nim.
No naplánuj, uděláme si vzájemně zkušebky. :D

Som myslel ze stabilizatory sluzia prave na zmiernenie naklanania...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 21:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ano, to nepopírám. Nicméně sériových 22mm by tam nebylo vůbec znát, takže půjde asi kombinace 24+23, nic jinýho nemam. Ale čekám na uložení.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 24 lis 2014 22:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1016
Bydliště: Trnavský kraj, SR
Urvanej píše:
Tak že prej asi budu mít teď super železo na Nordschliefe :-D
Tohle je zadní, přední je stejně popsanej, jen jiný numero.
Příloha:
Z-tlumic-napis.JPG

Fotky jsou hrozný, klepou se mi pařáty a foun je na telefonování.
(BILSTEIN TECHNOLOGY tested on NÜRBURGRING-NORDSCHLIEFE)

v zadu mam tiez bilstein,ale na mojej dvojke je zadok velmi tvrdy, doslova skacka na vymoloch, a prechadzat s tym spomalovace ci ine retardery je dost hardcore, predok je uz o nieco lepsi ,lebo tam sa aspon da nastavit tuhost..

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 26 lis 2014 18:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jdu na výměnu tlumičů a per vzadu. Sázka byla, že to dám v klidu do hodiny s válenim se na podlaze, tak držte palce :-)
EDIT1: 18:22 mam jedno kolo :-(
EDIT2: 19:00 obě, auto stojí na svých.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.104s | 20 Queries | GZIP : On ]