Právě je 27 kvě 2019 01:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 01:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6030
Bydliště: J. Hradec
S tím že by ti to samo online na monitoru strhávalo USD to snad tak horký taky nebude :green:
Jinak samozřejmě líbí :good: kdyby ne, nebyl bych ti to nadhazoval :wink:

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 02:12 
Asi budu za vola,ale k čemu je to dobrý??


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 02:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6030
Bydliště: J. Hradec
Kompletní monitorování a možnost nalogování veškerýho dění v motoru. Výstup lze použít k ladění svépomocí, nebo poskytne dostatek údajů i k doladění map v řídící jednotce na dálku, což je výhoda, protože benzínový Volvo s hardwarovýma úpravama nikdo v ČR vyladit neumí.
Vědět kam až to s autem poženu byl bych to řešil taky, jestli budu řešit nějaký vyšší úrovně úprav asi do toho stejně půjdu. V autě mám jenom to nejdůležitější... AFR budík, který je poplatný stádiu úprav při kterých jsem ho pořizoval. Dá se na něm poznat třeba netěsnost tlakovýho vedení, výpadek přídavnýho vstřikování (u starý provizorní nádrže z důvodu rychlýho vyprázdnění), nebo třeba netěsnost mezi váhou vzduchu a turbem. Hlavně chudá směs je svině a díky AFR budíku můžeš zabránit tomu aby páchala škody.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 05:53 
dali píše:
Kompletní monitorování a možnost nalogování veškerýho dění v motoru. Výstup lze použít k ladění svépomocí, nebo poskytne dostatek údajů i k doladění map v řídící jednotce na dálku, což je výhoda, protože benzínový Volvo s hardwarovýma úpravama nikdo v ČR vyladit neumí.
Vědět kam až to s autem poženu byl bych to řešil taky, jestli budu řešit nějaký vyšší úrovně úprav asi do toho stejně půjdu. V autě mám jenom to nejdůležitější... AFR budík, který je poplatný stádiu úprav při kterých jsem ho pořizoval. Dá se na něm poznat třeba netěsnost tlakovýho vedení, výpadek přídavnýho vstřikování (u starý provizorní nádrže z důvodu rychlýho vyprázdnění), nebo třeba netěsnost mezi váhou vzduchu a turbem. Hlavně chudá směs je svině a díky AFR budíku můžeš zabránit tomu aby páchala škody.

Díky za objasnění,já si říkal jestli to není něco co by mi mohlo zvednout výkon.No asi hold bude 16V hlava. :wink:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 08:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3067
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
Teplota oleje bude návarek na vaně a ano, neni to gyroskop, ale dvouosej akcelerometr. :oops:

Da sa kupit vypustny srob s integrovanym cidlom, len vzhladom na orientaciu vypustneho srobu to nie je uplne idealne.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 09:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Já to koupil a chci provozovat jako přendavací zařízení. Namontuju to a až bude auto fungovat tak jak má, tak to možná přendám do jinýho, kdyby mě popadly roupy.
Hlavní důvod proč jsem to pořízoval je, abych věděl co se tam děje a případnou chudou směs včas odhalil. Ale na to by mi stačilo AFR, jenže Dali byl celkem výmluvnej ohledně toho, že časem zjistim, že by bylo dobrý znát např. EGT a to je další krabička, pak tlak oleje a to je další krabička atd. No, takhle to mam vše v jednom za cenu kvalitního AFR. No uvidíme jak to pojede.
Sergej: ano, o těch výpůšťákách vím, ale považuju to za kravinu, protože tím ještě snížíš bod na motoru a navíc kdykoliv se mění olej, tak s tím manipuluješ. Návarek na vaně je naprosto čistá práce, ničemu to nevadí a máš asi nejrozumnější info o teplotě. Van je všude dost, takže nemám vůbec žádnej duševní problém jednu provrtat. S čim už problém trochu mam je EGT, protože vrtat do svodů mi neni příjemný, kor když pěkný v podstatě nejsou. Tlak oleje a teplota vody mi taky celkem zavařuje kebuli, kam s tim. Trochu sem nepochopil, proč dodává olejový čidlo, který nemá taky vývod na kontrolku mazání, to by pak byla uplně čistá práce.
No ještě s tim bude sranda...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 11:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3067
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Olejove cidlo s kontrolkou som kupil za cca 20USD aj s postovnym na Ebay, malo by pasovat k externym budikom VDO. Jedinym problemom je, ze nesedi zavit, ale to spravi nejaka redukcia.
Inak by som si nechal vyrobit rozdvojku, ktoru zasrobujes miesto cidla tlaku a do nej nasrobujes snimac tlaku aj cidlo tlaku.
EGT nastastie riesit nemusim, mam ho uz osadene :-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 15:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6030
Bydliště: J. Hradec
Sergej píše:
EGT nastastie riesit nemusim, mam ho uz osadene :-)

JJ, to byly časy.... B204FT/GT je tak poctivě udělaný že ho to mělo rovnou z výroby a řídící jednotka kalkulovala s jeho výstupama.

Jinak Tome, pokud to chceš přehazovat do různých aut zrovna EGT bych strčil do šuplíku a počkal s ním až budeš ladit Kadla :green: U nafty má největší smysl. Neříkám, že EGT je u benzínu úplně zbytečný, ale pokud máš AFR budík, vhodně zvolený turbo a průchozí vejfuk, tak EGT tolik řešit nemusíš. Jsou vpodstatě tři důvody proč EGT může vystoupat do nebezpečných hodnot.... chudá směs, příliš restriktivní turbína a ucpanej vejfuk. Třeba u ropáků EGT dává velkej smysl v případě VNT turba, protože vysoký EGT tě mimo jiné upozorní na buď váznoucí nebo špatně nastavenou VNT regulaci. Jinak samozřejmě málo průchozí vejfuk a příliš restriktivní turbínová část platí i tam.

Pro účely ladění na dálku podle mě vystačíš s AFR a boostem vztaženým k otáčkám motoru, případně doplněným o IAT. Tlak na liště bych zapojoval až v případě anomálií v AFR. Teplota oleje je užitečná, tlak u motorů, který na to trpí. I kdybys těch senzorů použil třetinu tak pořád možnost zaznamenání jejich výstupů do jednoho souboru je obrovský plus.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 15:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
EGT mam hlavně kvůli turbu, protože nemam nejmenší představu, jak rychle se ochlazuje. Je to obyčejnej K termočlánek, těch je všude dost, takže si ho opravdu šetřit nebudu.
Já to pořídil spíš kuli zvědavosti co a jak to umí, zkrátka na hraní. :-) Například polemiky o tom, kolik tlaku zvládnou ukrmit vstřiky případně pumpa, jak je efektivní mezichladič atd. mě moc nepřesvědčili o tom, že to maji lidi zmapovaný ač takových úprav je spousty. Navíc pak budu vědět, v jakym stavu jednotlivý komponenty mám. Prostě sem zvědavej a chci si hrát. Ještě budu muset vykoumat, jak tam logovat detonace, když už to má nějaký ty externí vstupy...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 27 zář 2013 15:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6030
Bydliště: J. Hradec
Já kvůli metanolu o EGT strach nemám. Je to moc dobře poznat i na barvě turba po akci... respektive jak dlouho vydrží červený.
Detonace se nejlíp logujou ojnicí koukající z bloku :green: Radši bych jim předcházel, než je logoval :wink: (vtip)
Pochopil jsem...jestli to bude umět nalogovat výstupy z čidel klepání, tak to určitě taky neni k zahození.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 29 zář 2013 21:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
A pak že to nepude, sice lehce přes hodinku práce, ale výsledek je bomba. Pro jistotu jsem si objednal nástroje, se kterýma to půjde výrazně líp, ale stejně jsem to prostě musel zkusit i s tim co sem už měl. Na fotce to moc nevynikne, ale ten spodek už se téměř uplně hotovej.


Přílohy:
porting-turbo.jpg
porting-turbo.jpg [ 89.85 KiB | Zobrazeno 5257 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013 01:33 
OT: Jak jsi vyřešil praskající svody k turbu??


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013 09:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Svody zatim řešit nebudu, jen je vyndám, vybrousim stejně jako turbo a prdnu je tam zpátky. Na těch pár koní to bude stačit. Chtěl jsem původně pořídit jiný originály a pořádně si s nima vyhrát, ale jednak nejsou a ty co sem koupil byly tak popraskaný, že by vůbec nemělo cenu je ani svařovat. Za cenu svaření bych měl trubkový :-)
Až budu mít komplet udělanou jinou hlavu, tak si asi udělám trubkový, případně zakoupím zde nebo zde. Ale to už bude na jiný turbo... :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013 11:40 
Urvanej píše:
Svody zatim řešit nebudu, jen je vyndám, vybrousim stejně jako turbo a prdnu je tam zpátky. Na těch pár koní to bude stačit. Chtěl jsem původně pořídit jiný originály a pořádně si s nima vyhrát, ale jednak nejsou a ty co sem koupil byly tak popraskaný, že by vůbec nemělo cenu je ani svařovat. Za cenu svaření bych měl trubkový :-)
Až budu mít komplet udělanou jinou hlavu, tak si asi udělám trubkový, případně zakoupím zde nebo zde. Ale to už bude na jiný turbo... :-)

Ono právě že standardní svody jsou docela problémové a pokud autu párkrát nandáš,tak prasknou a veškeré úpravy jsou rázem o ničem.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013 11:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
300tkm vydržely, tak 20 ještě daji :-) a když ne, tak se holt přehodí priority.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 30 říj 2013 19:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak po nehodě už je u klempíře a v pátek jde na lak. Pak se bude řešit podvozek, protože zadní náprava dostala mordu jako svině a něco je tam na odpis, protože kope do brzdy a přitom to houpe s řadičkou. Ty dvoje hodiny a déšť to dost možná zachránily od sešrotování a mě naštěstí za krkem bolí jen maličko. Největší drift v mym životě...
BTW nemá někdo pěknou PZ lampu od DEPA? Mam už jen samý ošklivý...


Přílohy:
Fotografie0291forum.jpg
Fotografie0291forum.jpg [ 150.92 KiB | Zobrazeno 5108 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 31 říj 2013 20:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
A jelikož za to holka nemůže, tak sme si dali Dáreček :-D
Pružina je tam na 0.8 baru, což sem posléze zjistil, že sem vůl, že ta je pro max tlak 1.3 baru. Ale co už, přinejhoršim se užije do dalšího motoru, kde bude nižší kompréze.
Příloha:
Aktuator-Kinugawa.jpg
Aktuator-Kinugawa.jpg [ 79.47 KiB | Zobrazeno 5067 krát ]

Možná jsem měl jít trochu jinou cestou od Forge Motorsport, ale uvidíme, jak tuto dopadne. Tak trochu si řikám, že na membráně, pružině a troše duralu přece neni co pokazit...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 03 led 2014 10:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak po nehodě už je plně pojízdný! :Yahoo!: Změnil jsem poměr vzadu na difu, kde původně bylo 3.73 a teď mam 3.91 s novým olejem a přetěsněným víkem. 4ka zamyká místo 103 na cca 95km/h.
Dále je vzadu místo 16mm teď dán 19mm stabilizátor a je to celkem znát. Daleko víc se teď vnitřní kolo odlehčuje a už skoro nejde dostat do smyku vzhledem k obyč diferáku. Snažim se s tim něco dělat, ale ono to nehoří, nejspíš jen ten zadní stabík na zimu shodim, protože na nápravu bez samosvoru už je to moc tlustý. Další variantou je dát 23mm dopředu, kterej by zamezil takovýmu naklánění a efekt toho zadního trochu anuloval.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 10 led 2014 14:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6030
Bydliště: J. Hradec
Urvanej píše:
Dále je vzadu místo 16mm teď dán 19mm stabilizátor a je to celkem znát. Daleko víc se teď vnitřní kolo odlehčuje a už skoro nejde dostat do smyku vzhledem k obyč diferáku. Snažim se s tim něco dělat, ale ono to nehoří, nejspíš jen ten zadní stabík na zimu shodim, protože na nápravu bez samosvoru už je to moc tlustý. Další variantou je dát 23mm dopředu, kterej by zamezil takovýmu naklánění a efekt toho zadního trochu anuloval.

Na předohrab se doporučuje zesílenej stabilizátor jenom dozadu, vepředu standart. Nejlepší trakce se tam dosáhne když se přední stabilizátor vyndá. Prej to ani nemá nijak dramatickej vliv na naklánění pokud máš trochu podvozek.
Takže na zadohrab to asi bude platit obráceně. Silnej stabilizátor dopředu a žádnej dozadu...Jestli to jde lehce odpojit jako třeba na předohrabu, kde odmontuješ tyčky, tak bych to možná při montáži těch Bilsteinů otestoval. S vs bez stabilizátoru vzadu.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 10 led 2014 16:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No ono tam ještě poměrně velkou roli hraje to, zda (ne)máš samosvor. Ale máš recht, ideální nastavení na asfalt je takový, abys dostal do vzduchu vnitřní kolo nehnaný nápravy (tuhej stabík). Samozřejmě to neni takhle černobílý, ale základní nástin jakým směrem uvažovat.
Obrázek FWD a RWD rozdílu v naladění podvozku.
ObrázekObrázek
Já to chci odzkoušet s tim, že jsem dal tužší prdelku, dostal sem auto malinko přetáčivější, což má Uřvánek rád. Otázka placebo efektu je ale rozhodně na místě. :-)
Jinak opravdu nejsem a neplánuju okruhy, ale spíš se sem tam rád sklouznu zatáčkou s opačným rejdem. Ale uvidíme co přinese budoucnost, protože k vrchařině bych měl poměrně blízko, drifty jsou drahý když uděláš i malou chybu a okruhy daleko.
Spíš dopadne standardně, prostě z ní bude trochu ostřejší přibližovadlo.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 17 led 2014 16:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Dneska dorazila radůstka: lesjofors 45 958 08. Na foto pro srovnání se standardníma pérama. Na pozadí do kompletu Bilstein B6 34-002926 a 24-012744.
Jinak průběžně edituju první příspěvek a upravuju aktuální směrování a plány. Snažim se to tu psát tak, aby se případně někdo mohl inspirovat a měl na talíři co kde a jak mam udělaný. Nicméně bohužel tu nemůžu postovat kde sem co koupil, protože by to byla reklama, nicméně google to celkem v pohodě pro vás zvládne vyhledat.


Přílohy:
pera-srovnani.jpg
pera-srovnani.jpg [ 128.72 KiB | Zobrazeno 5074 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 4994
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Jo Jarunka úpravy ladění.... není nad nedělní terénní workshop za vodojemem. :D Víc to asi rozebírat nebudu :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 22:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 4994
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Tady je ještě fotostory... Dá se zjednodušeně říct takhle: Jednu neděli si vyjel Uřvanej s Kubou za Ondlou řešit byznys. Avšak v průběhu cesty je napadlo že je zrovna vhodná chvilka na úpravy, ladění :D :D


Přílohy:
19012014933.jpg
19012014933.jpg [ 89.97 KiB | Zobrazeno 4967 krát ]
19012014931.jpg
19012014931.jpg [ 95.87 KiB | Zobrazeno 4967 krát ]

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 22:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No co, no. Experiment s odlehčenim zadní nápravy odebráním jednoho šroubu nebyl zcela vydařený. Prostě se tim ukrutnym výkonem asi vyšrouboval (nebo ho ten blbeček majitel ve snaze spáchat sebevraždu zapomněl utáhnout). :oops:
Ještě že máme kámoša co má rychlý auto a vercajk dycky ready :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění
PříspěvekNapsal: 20 led 2014 22:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 4994
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Urvanej píše:
No co, no. Experiment s odlehčenim zadní nápravy odebráním jednoho šroubu nebyl zcela vydařený. Prostě se tim ukrutnym výkonem asi vyšrouboval (nebo ho ten blbeček majitel ve snaze spáchat sebevraždu zapomněl utáhnout). :oops:
Ještě že máme kámoša co má rychlý auto a vercajk dycky ready :-D

důležitý je že už máš svuj osobní safety car :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.063s | 19 Queries | GZIP : On ]