Jarunka B230FT - úpravy, ladění
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#76 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Stihl?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#77 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Nestihnul sem to.
Mi vypli kompresor, takže vzduchovej vercajk nebylo možný použít, ale i tak, hoďka 20 celkem jde na solo mišn.
Mi vypli kompresor, takže vzduchovej vercajk nebylo možný použít, ale i tak, hoďka 20 celkem jde na solo mišn.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#78 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Prej hledaj ted u vilejmsu pro lujze nakyho dobryho mechose....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#79 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
3m3: by mě nezaplatili.
Tak auto je znatelně tvrdší, ale nijak moc, tak akorát. Snížené lesjofors nejsou tak nízké jak to vypadalo, takže taky dobrý. Auto se už tak nepotápí při brždění a ani se moc nenaklání v zatáčkách. Což ještě omezím tuplovanými stabíky vepředu.
Ale jen se mi potvrdilo, že houpavý charakter volva bývá kolikrát způsoben mrtvými tlumiči, kterých si člověk při plavném stylu jízdy ani nevšimne, dokud nepřijde krizovka.
Tlumiče mohu jen a jen doporučit, auto krásně kopíruje to co má pod kolama.
Tak auto je znatelně tvrdší, ale nijak moc, tak akorát. Snížené lesjofors nejsou tak nízké jak to vypadalo, takže taky dobrý. Auto se už tak nepotápí při brždění a ani se moc nenaklání v zatáčkách. Což ještě omezím tuplovanými stabíky vepředu.
Ale jen se mi potvrdilo, že houpavý charakter volva bývá kolikrát způsoben mrtvými tlumiči, kterých si člověk při plavném stylu jízdy ani nevšimne, dokud nepřijde krizovka.
Tlumiče mohu jen a jen doporučit, auto krásně kopíruje to co má pod kolama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#80 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
"Sinice" v okolí Kralup a Kladna jsou směšný, tak si říkám, jestli bych byl rád, kdyby kopírovalo auto to, co má pod kolama
Každopádně tlumiče mě taky čekají, jen asi půjdu do sachse, přece jen mam rád houpání
Každopádně tlumiče mě taky čekají, jen asi půjdu do sachse, přece jen mam rád houpání
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#81 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Sorry za o.t ale na okoli Kladna,Kralup a specialne Kra - Olovnice je to spis na UAZ a nebo GAZ,ty hrboly sou sileny.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#82 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Ty nemas tlakovu pumpu pod sedadlom ? Alebo si ju vyhodil a nahradil tou v nadrzi ?Urvanej píše:Tak zakoupena pumpa deatschwerks DW200 ve verzi 9-201-100(u FiCars, jinde sem neuspěl a ze zahraničí to nemělo smysl), ta by měla tlačit dost paliva pro jakýkoliv budoucí úmysly. Asi jedinej výrobce, u kterýho jsem našel vyloženě info, že je možno bez problémů provozovat na etanol. Má nevýhodu, neni vůbec slyšet, ale ani trochu
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#83 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Na pozdějších FT už je jen ta v nádrži.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#84 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak se konečně po dlouhých měsících u Kaděry kola dostala kam patří...
Jsou to 17 plecháče z pežota 607 převařený na ET17, protože míň nejde při zachování původní orientace bubnu. Pokud by se bubny otočily, tak je minimální ET-10 a to už se mi zdálo zase hodně. Takhle to má osazení cca jako Polarisy a gumy 225/45/17. Nedře, neškrtá, zkrátka čupr, mam radost jak malej kluk.
Kola se vzala, odsoustružil se střed od budnu a přesadil se o cca 35mm vnu. Nechal sem ubrat i střed, aby tam šly nasadit tuty pukličky, protože u 607 má lem. Bohužel jiná varianta pukliček neni možná, protože buď maji pukličky osazení na výstupky na disku, nebo do středu hliníkáče.
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
Začalo to včera večer s dvouma pomocníkama... a skočilo dneska s foťákem. EDIT: doplnil jsem ještě popisek "přestavby".
Jsou to 17 plecháče z pežota 607 převařený na ET17, protože míň nejde při zachování původní orientace bubnu. Pokud by se bubny otočily, tak je minimální ET-10 a to už se mi zdálo zase hodně. Takhle to má osazení cca jako Polarisy a gumy 225/45/17. Nedře, neškrtá, zkrátka čupr, mam radost jak malej kluk.
Kola se vzala, odsoustružil se střed od budnu a přesadil se o cca 35mm vnu. Nechal sem ubrat i střed, aby tam šly nasadit tuty pukličky, protože u 607 má lem. Bohužel jiná varianta pukliček neni možná, protože buď maji pukličky osazení na výstupky na disku, nebo do středu hliníkáče.
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
Začalo to včera večer s dvouma pomocníkama... a skočilo dneska s foťákem. EDIT: doplnil jsem ještě popisek "přestavby".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#85 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Ty kola jsou luxusní ! Skoro bych si tam dokázal představit takový ty plechový středy jak bejvaly na amerikách, přetvořený aby měly uprostřed třeba logo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
#86 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
[quote="Urvanej"]
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
mám jich tu asi deset,chceš je schovat?
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
mám jich tu asi deset,chceš je schovat?
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#87 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Moc pěkný! A s pukličkama jak píše Kr.P by to taky nebylo špatný https://turbobricks.com/showthread.php?t=273365
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#88 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Mimochodem na TB má jeden týpek ty poklice přímo na devítce, komentuje pod tou dvojkou, má fotku auta v podpisu. Já bych je udělal trošku víc punkový, ale to neni důležitý.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#89 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Nojo, jenže von byl chytrej, udělal si na kolech návarky, aby mu tam šly. Já tak chytrej nebyl, protože sem žádný takový neměl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#90 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Kola pěkný! Na tej fotce to ale asi nevynikne tolik jako v reálu, páč v reálu jsou ještě hezčí...
Ty větší pokličky tam asi dáš...pokud se nepletu, tak drží za osazení na náboji a ne na plecháči... mam tu nějaký, tak ti je pujčim na vyzkoušení... Já je měl kdysi přes zimu na dědkovi, na klasických plecháčích a ty taky žádný návarky nebo osazení nemaj....
Ty větší pokličky tam asi dáš...pokud se nepletu, tak drží za osazení na náboji a ne na plecháči... mam tu nějaký, tak ti je pujčim na vyzkoušení... Já je měl kdysi přes zimu na dědkovi, na klasických plecháčích a ty taky žádný návarky nebo osazení nemaj....
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#91 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
chce to detail, abychom lépe viděli
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#92 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Takhle?
Bohužel dneska sekali trávu, takže mam kola zaházený tim zelenym kentusem
Bohužel dneska sekali trávu, takže mam kola zaházený tim zelenym kentusem
- Přílohy
-
- IMG_2477-LR.jpg (116.38 KiB) Zobrazeno 5581 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#93 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Pjekny. Aj mne by sa take hodili..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#94 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Hele pěkný, ale... Naposledy jsem viděl Jarunu naživo na konci léta na Fondmetalech, a ty se mě líbí mnohem víc. Sorry, napsal jsem, jak to vidím já a vím, že Ti můj názor stejně radost nezkazí.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#95 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Od toho to je, mě se to líbí až na ty matky, takže sem spokojenej. Fondmetaly jsou stále na prodej, ale asi je teď dostane na chvíli Kája.
Možná se časem naštvu a vyroluju na něčem blatníky, abych tam narval 245 gumy, který na fondmetaly patří... ale na to je čas, zatim na to nemam auto
Možná se časem naštvu a vyroluju na něčem blatníky, abych tam narval 245 gumy, který na fondmetaly patří... ale na to je čas, zatim na to nemam auto
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#96 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
máš to pěkný a ted už otevřít kapotu a tam dělat
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#97 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
sem uvíznul na tom, že se neumim dokopat k tomu, nechat si udělat návarky na aktuátor na kompresorovej housing. Já začal podvozkem, kterej už jakš takš mam, teď pude WB a pak teprve koně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#98 Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Abych to tak nějak shrnul po pár stovkách km na 245/45/17.
To auto je teď uplně jiný auto. Sedí to, drncá to, drží to a je to celkem hezky čitelný.
Bože jak se tý potvoře chce zrychlovat...
To auto je teď uplně jiný auto. Sedí to, drncá to, drží to a je to celkem hezky čitelný.
Bože jak se tý potvoře chce zrychlovat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 104 Odpovědi
- 16765 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 1 Odpovědi
- 939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 32 Odpovědi
- 5030 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danki
-
- 34 Odpovědi
- 5176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 24 Odpovědi
- 1950 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl