Právě je 22 říj 2018 22:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 bře 2013 23:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Abych to celé uvedl, tak člověk prahnoucí po výkonu musí někde najít slabé místo, které umí svépomocí vyřešit. Jako první se nabízí výfuk, obzvláště pokud stávající již nedrží pohromadě a tak vyvstává otázka, zda pořídit originál za zhruba 7 tisíc od místního Guru, nebo zvolit jiné varianty. Podotýkám, že walker a bosal považuji za pochopitelnou možnost pouze v případě, že se budoucí prodávané auto chce v inzerátu prsit nápisem nový výfuk. Tento přístup bývá velmi často doháněn do extrému, kdy se na motorizace, které mají v serii 2,25" což je diesel, PRV a turba, cpou výfuky 2" z atmosférických redbloků s vidinou ušetřené stokoruny nebo dvou.
Porovnávané výfuky jsou určeny na turbo verze, které jsou již znatelně utlumeny vrtulkou v cestě pulzujícím výfukovým plynům. Na atmosféře by to byl asi poměrně nehorázný rachot.
Předem omlouvám kvalitu fotek, protože aparát zustal připraven k použití na jiném místě, než se nacházely výfuky. Špatně vybavené telefony ale nakonec pro ilustraci postačily.
Cílem srovnání bylo zjistit, zda je možné použít OBX výfuk i na multilink nápravu. Cíle bohužel, jak už to bývá, nebylo dosaženo. Nepodařilo se prokázat ani jednu z variant. Nemůžeme tedy nic potvrdit ani vyvrátit. Kolena nad nápravou vypadají podobně zahnutá a vedená. Auto s multilinkem bez výfuku nebylo k dispozici a pouhé přiložení kolene na vyoperovanou nápravu prošlo.
Příloha:
Fotografie0149forum.jpg
Fotografie0149forum.jpg [ 189.29 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]

OBX (universal pro 7/9) je na pohled hezčí, ale ta dvojitá koncovka je věc názoru, jiná ale stejně neni. Tento komplet má navíc oproti sadě od Simonse trubku na místo katlu. Bude ještě třeba ověřit jak pasuje na auto, protože je tam jak průměrová redukce na katl tak jeho náhrada. Cena z ebaye včetně poštovnýho a dph neni jednoznačná a pro každýho stejná, ale lze za 10 až 11.5, záleží jak se prodejce vyspí a nabídne dopravu. Jeden prodejce chtěl 220, druhej 192 a další den na dotaz jiné osoby chtěl ten první do čr "jen" 160$.
Simons (024-H7 spešl pro multilink) je krásnej tam, kde je vidět, jednoduchá koncovka u mě vede, proti OBX nemá už navařený držáky, takže montáž by mohla být přesnější a líp se bude pasovat. Potěšily výztuhy mezi trubkou a tlumičem. Pro multilink je k dispozici pouze tato koncovka, pro tuhou nápravu je tam ještě ovál a dvojitá (jako v případě OBX). Cena 8,7 od lexmaul.de včetně pošty.
Zprasenej bosal je tam ze skříňovejch zásob jen pro porovnání. Zaostává ve všech ohledech, hlavně ve stylu ohybů trubek, kde se průměrem z 2,25" dostává místy výrazně pod 2".
Záměna jednotlivých dílů mezi výrobci není možná, buď celý nebo nic. To může bejt u OBX celkem problém, protože ti jediní neumí dodat jednotlivý díly, pouze komplet.
Příloha:
Fotografie0152forum.jpg
Fotografie0152forum.jpg [ 64.14 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]
Příloha:
Fotografie0151forum.jpg
Fotografie0151forum.jpg [ 105.92 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]

Oba tlumiče v obou případech jsou absorbční, čily tlumiče jsou průchozí v plném profilu. Materiály a jejich kvalitu posoudit neumím, čas ukáže, ale za blejskání pod autem plusový body pro OBX nedávám. Síla materiálu je takřka identická, rozdíl v hmotnosti sestavy je pod rozlišovací schopnost metody potěžkání, hlavně kvůli různě dlouhým dílům. Simons je chromstell, OBX nerez. V dílenském zpracování hlavně co se kvality svárů týče vede o chlupík Simons, obzvláště za výztuhy, OBX ztrácí body pouze za koleno nad nápravou, který neni přesně sesazený a svařený.
Příloha:
13032013704forum.jpg
13032013704forum.jpg [ 171.59 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]

Zajímavý je srovnání umístění přívodu do zadních tlumičů viz foto.
Příloha:
Fotografie0155-forum.jpg
Fotografie0155-forum.jpg [ 152.81 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]

Co bych vybral, kdybych kupoval znova? Zatim nemám dostatek info a bral jsem OBX hlavně proto, že kV8ba bral Simonse a ty hadi nám nedali slevu na dopravu, když sme chtěli dva a chtěli to posílat jako dva solo balíky. Zkrátka jsem to nakonec uzavřel tak, aby v budoucnu bylo rozhodování moje nebo kohokoliv jinýho jednodušší a bylo víc info. Pokud bude pasovat od OBX i náhrada katlu, jednoznačně OBX, pokud pasovat nebude, pak rozhodne zvuk. Simons ve verzi 024-H6 (pro pevnou nápravu) je ještě o 36 euro levnější oproti "testované" multilink verzi, což by u mě asi vyhrálo, pokud bude zvuk srovnatelný.
Na závěr jen přislíbím další dodané materiály, hlavně postřehy z montáží a zvuky pro srovnání.
Ještě dalších pár foteček.
Příloha:
13032013707forum.jpg
13032013707forum.jpg [ 291.51 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]
Příloha:
13032013708forum.jpg
13032013708forum.jpg [ 272.87 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]

Jo a k oběma byl montážní materiál a k OBX dokonce i samolepka :-)
Příloha:
Fotografie0154forum.jpg
Fotografie0154forum.jpg [ 68.25 KiB | Zobrazeno 5597 krát ]

Speciální poděkování patří kV8bovi za nákup Simonse a pomoc při srovnání: mam ho delšího, heč :-D
Tomassovi za to, že mě vyhecoval.
Pavel2 za dovoz.
A všem co to přelouskali až do konce.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Naposledy upravil Urvanej dne 14 bře 2013 11:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 00:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Moc pěkný porovnání :good: Možná pro další generace a zahraniční googlily by nebyly špatný mezinárodní nebo anglický názvy fotek, podle mě to může ještě hodně lidem pomoct při rozhodování.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 08:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No trochu jsem si pohrával s myšlenkou to předělat a hodit na TB. Ale ať se hošani naučí používat google translate tak, jako to děláme u nás :-)

Ještě jsem upravil koment ceny u OBX, chce to fakt prodejce prudit, protože rozptyl 160 až 220 babek za dopravu do čr u identickýho prodejce je při započtení DPH už celkem raketa a je to skoro jedna plná nádrž.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 12:45 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2004
Příspěvky: 2976
Bydliště: Nižbor
četl jsem to pozorně a stejně z toho moc moudrej nejsem. Takže bych si to zrekapituloval:
OBX je nerezovej a ostatní ne? Ten nerez je leštěnej? Ceny za dopravu jsou v eurech, takže předpokládám, že je to z Reichu... je to tak?
Váha toho nerezovýho je stejná jako rezovýho? To přece není možný!
Je-li ovšem OBX nerez, pak není co řešit... :no:

_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 13:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Píšu tam to, co výroce tvrdí:
OBX nerez
Simons chrom steel, což jsem vysvětloval v jiném vláknu, tady je odkaz.
Ceny jsou v té měně, která je tam ve výčtu uvedena.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 14:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3154
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
OBX z techto vychazi aspon me lip...(ikdyz tohle neni na moje auto), nerez je vzdy lepsi nez ocel - ikdyz je pochromovana...ale titan je titan :) - to je uz ale jiny level...nam urcite bude stacit nerez, nekde mozna i trochu ta rez. :twisted:

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 14:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
nene, chrom steel neni pochromovaná, ale chromová :-) a je to v podstatě nereznoucí.
Uvidíme jak se zachová OBX s časem, ale osobně si nedělám moc iluze, radši.

O víkendu bude montáž :twisted:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3154
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Urvanej píše:
nene, chrom steel neni pochromovaná, ale chromová :-) a je to v podstatě nereznoucí.
Uvidíme jak se zachová OBX s časem, ale osobně si nedělám moc iluze, radši.

O víkendu bude montáž :twisted:

aha, tak to je slitina, ne povrchova uprava...nerez 5 let musi dat si myslim

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 22:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
5 let musí dát i papír :-)

Tak jsem trochu študoval a jak to tak bývá, než abych se ohnul pod auto, tak sem hledal po netu.
Pohled na výfuk na B230FT mi vykouzlil úsměv na tváři a vypadá to, že ze sady OBX mi zbyde jedna kratičká redukce, přičemž katalyzátor bude vratně venku. :Yahoo!:
Obrázek
No o víkendu se uvidí, už se těšim na ten lahodnej mručivej zvouček. I když pán na videu by zasloužil po čuni.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2013 15:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Co ten na obrázku k smíchu vypadající downpipe? Teď mi vypadlo, jestli si říkal že downpipe budeš řešit? Pokud jo, dal bych 3", protože co se týče výkonu, tak se chleba láme přesně na tomhle místě, od půlky auta dozadu už ten průměr tak zásadní neni takže pak redukci do 2.5... Možná bych se zamyslel, jestli by ta de-cat trubka taky neměla bejt 3", aspoň do svojí půlky..

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2013 15:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
DP je 3" už v originále. Co se náhrady katu týče, tak to budu řešit časem, zatim jsem rád, že mam (asi) o starost míň s vymejšlenim tý trubky. Pokud bych to chtěl dotáhnout k dokonalosti, udělal bych jí celou 3" i se simulací katlu, aby to bylo pro případného rejpavého příslušníka košer.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2013 00:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tak sem ho už namontoval. Zvuk OBX je naprosto identický jako to co sem tam měl. Do kabiny neproniká nic navíc. Možná při náloži je zvuk hlubší a příjemnější, ale spíš je to placebo :-)
Ale konečně tlačíme hafo. Origo budík se zastaví při plnym plynu pár mm před koncem bílého pole, což je asi o 5mm víc než tam bylo předtim. Asi to taky bude tim, že jsem vyndal katalyzátor. Ale snažil jsem se opatrně, aby proces byl vratný, což mi zabralo nejvíc času. Tlak od turba nemám změřený, ale tolik sem na budíku ještě v serii neviděl, což mi vede k závěru, že může bejt nemocnej WG. Musím ověřit.
Je třeba zakoupit jiný držáky, ty co tam byly navařený na Jarunu nepasujou a jelikož sem jiný neměl, tak tam mam vzadu tu opičárnu.
Jede to jako hovado :-D
Udělal sem pár foto. Zvuk sem nenatáčel, je identický tomu videu výše. Zkrátka vejfuk bez posledního kolene je na volnoběh takovej krásně brumlavej...
Příloha:
Poznámka: Tady býval katl. Obzvláště stojí za povšimnutí spojka, která vychází kousek před nosníkem. Je to hodně špatný řešení, protože je to potom nejnižší bod celého spodku. Sponka se nedá dát jinak než ji tam mam, protože shora vadí tepelný štít případně podlaha.
kat-off.jpg
kat-off.jpg [ 118.49 KiB | Zobrazeno 5380 krát ]

Příloha:
Poznámka: Nad nápravou je místa hafo. ale blbě se to fotí.
Koleno-nad-napravou.jpg
Koleno-nad-napravou.jpg [ 171.7 KiB | Zobrazeno 5380 krát ]

Příloha:
Koleno-nad-napravou2.jpg
Koleno-nad-napravou2.jpg [ 190.36 KiB | Zobrazeno 5380 krát ]

Příloha:
Poznámka: No a jedna rozmachaná zezadu. Ještě to trochu přizvednu, až ulovim novej držák.
Prdelka.jpg
Prdelka.jpg [ 121.98 KiB | Zobrazeno 5380 krát ]

Všem vřele doporučuju, i když mě trochu zklamala tak spojka před prvním tlumičem. Kdyby byla ta trubka až ke katalyzátoru, tak se tam krásně vejde a nezavazí, ale z tohoto budu mít celkem sevřený půlky. Ještě uvidíme, jak vypadá Simons na autě.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 08:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1414
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Gratuluju. Zaroven jsi zrejme vyresil problem, protoze to auto bylo abnormalne zdechly - to opravdu nebylo v poradku. Bych ten kat narval do nejblizsi popelnice. A vypada to suprove :D Jak vypada Simons na aute se da nafotit, protoze kamarad tam ma BSR.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 11:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Zapomněl jsem okomentovat tohle:
Urvanej píše:
Tlak od turba nemám změřený, ale tolik sem na budíku ještě v serii neviděl, což mi vede k závěru, že může bejt nemocnej WG. Musím ověřit.

S wastegatem to podle mě nemá nic společnýho. Prostě si měl ucpanej kat (jako ten raubíř Viktor :green: ) a díky zvýšenýmu protitlaku kterej ten špunt způsoboval, neměly plyny kam rychle odcházet, takže turbo nebylo schopný dosáhnout správnýho tlaku. Jakej vliv to mělo na EGT si asi dokážeš domyslet, dobře žes ten kat zahodil :wink: . U všech aut co znám po vyndání ucpanýho katu došlo ke zvýšení tlaku turba. Nízkej tlak turba (pokud je vše ostatní OK) je právě nejčastějším indikátorem toho, že kat neni průchodnej.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 12:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No jde o to, že ten tlak už je zase moc vysokej :twisted:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 564
Bydliště: sk- trnava
dali píše:
U všech aut co znám po vyndání ucpanýho katu došlo ke zvýšení tlaku turba. Nízkej tlak turba (pokud je vše ostatní OK) je právě nejčastějším indikátorem toho, že kat neni průchodnej.

Mozem len potvrdit, menil som kat za novy univerzal a auto ide omnoho lepsie, holt 18 rocny kat uz ma tie najlepsie roky davno zasebou

_________________
850 T5R 2.0 1995 green


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Urvanej píše:
No jde o to, že ten tlak už je zase moc vysokej :twisted:

Dokud všechny ojnice drží svůj tvar, je tlak v normě :green:

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 18:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jelikož vim, že se mi to stane(i když doufám že ne), tak už pomalu shánim jinej motor, protože když už se ojnice kouknou ven, tak jiný nestačí...
Obrázek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 7284
Bydliště: J. Hradec
Nech toho, eště si ani nedal remap a už bys chtěl ohýbat ojnice :roll: :green:

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 07:09 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3131
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
Urvanej píše:
Jelikož vim, že se mi to stane(i když doufám že ne), tak už pomalu shánim jinej motor, protože když už se ojnice kouknou ven, tak jiný nestačí...
Obrázek


motory jsou v rezervě pěkně doma v teplíčku B230 FT i junior B200FT :roll:

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 08:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13894
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Správnej krabicář má od každýho svýho auta ještě totéž ve skládku. Bohužel nejsem stále ještě správnej krabicář. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2013 18:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
nenašl sem tu vlakno ohledne vyfuku na 7 kilo ,tak pišu sem , jakej je rozdíl mezi středovím tlumičem na d24T a d24TIC,a jestli muže mít střdový tlumič zasadní vliv na spotřebu ,

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2013 18:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
u nafty ani nee, u turbonafty už vůbec---

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2013 18:48 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1908
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Podle katalogu je stejnej a vliv na spotřebu asi jedině pokud by byl ucpanej...

A já bych měl taky dotaz, letos budu řešit vejfuck, fungoval by mi Simons (pro multilink, takže ten co má Kuba) na chrochtovy ? :twisted:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2013 19:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
ja tam mam tedka jen trubku a rezonátor

_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gigy a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.110s | 20 Queries | GZIP : Off ]