Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.4)

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.4)

Příspěvek od Urvanej »

Mam možnost čipů od thelostartof z turbokostek za cenu 120$ za pár (vstřikování a zapalování), přičemž běžně účtuje 200$. Čipy jsou jak pro turbo tak pro atmosféry. Výměna je pak jednoduchá, jen se odpojí baterka a vymění se brouci na patici v jednotkách. Už to prodává 4 roky, tak za tu dobu bude čip si mysli vychytanej velmi dobře.
Pokud nás bude dost, tak možná ještě dostaneme nějakej discount, na tři páry jsem dostal tuhle cenu.
Co k tomu potřebujete? Mít penízek a napsat mi semka čísla jednotek, typ motoru, auta a rv. - podle toho ten maník vybere vhodný čipy pro vaši krabici. Zkusim to vlákno znovu pořádně projít a shrnout sem podporovaný typy, ale obecně u ECU je to poslední trojčíslí 56x a 9xx. Je to to číslo, který vypadá 0 280 000 xxx.
Chip vyřazuje kontrolu EGR, takže pokud budete mít chuť ho zaslepit, tak pokud se tak stane, tak jednotka nebude hlásit chybu, neb některé v originále chybu následně hlásí.
V autě musí bejt řízení LH2.4 a vybrat si většinou můžete i hladinu, na kterou je posunutej omezovač, 6500, 6800 a 7000 (6250 origo). Vyšší hodnota má extra smysl, pokud máte jiný vačky, protože pak pracujete kolem maximálního výkonu motoru z obou stran křivky. Já půjdu do 6500, protože k automatu to nemá moc smysl zvyšovat víc.
Téma prodejce.
Téma s feedbackem. Lidi to tam chválí až do nebe a když je nějakej problém, tak to neni čipama.
Čipy jsou extra vhodný, pokud máte na autě jakoukoliv úpravu, nebo pokud chcete jezdit na E85. Lidi v topiku hlásí snížení spotřeby o pár procent (5%), ale těžko se to tam vytahuje protože s většim výkonem většinou lidi začnou víc blbnout a i při tom to sníží spotřebu. Rozhodně kvůli úspoře benzinu to asi není jako jedinej vhodnej argument k pořízení.
Jejich nevýhoda je, že pokud máte špatně stage 0, čili auto neni motoricky v perfektnim stavu, tak čip problémy zvýrazní. Může se taky stát, že nebudete mít čipovatelný zapalování, což lze poznat z čísla jednotky, případně z fotografie jejího pajšlu.
U naprosto seriovýho auta neni nárůst nijak markantní, píše tam cosi o 5-10 koních, ale motor by se měl zklidnit. Nicméně jakmile na něco šáhnete, i třeba jen vyšším plnícim tlakem (serie ukrmí na benzín přetlak 1bar, přičemž origo je myslim 0.5), tak nárůst je výraznější. Auta s těmito čipy bez problémů prochází emisema v Kalifornii, kde jsou hodně tvrdí při STK, takže pokud u nás náhodou auto neprojde, je opět někde problém jinde než v čipu.
Na veškerý dotazy jsou odpovědi v topiku, ale pokud nevládnete tim jejich jazykem, tak to zkuste tady, třeba tu dáme odpověď dohromady.
Finančně to pořešíme tak, že si nechám od případnýho zájemce poslat 2400 na účet a pak teprve beru jeho objednávku za závaznou, pokud nebude možnost vyhovět, pak penízky pošlu zpět. Cena v sobě zahrnuje i poštovný ode mě k Vám domu (proto ten kurz 20Kč/dolar). Kdyby byl nějakej výraznější pohyb kurzu oběma směry, tak to samozřejmě budeme řešit. Stejně tak, pokud dostaneme slevu, tak Vám přeplatek taky vrátim.
Závaznou objednávku budu posílat cca za 14 dní (9.3.), takže je času dost se zorientovat, najít si čísla a rozhodnout se.
Zatim budeme řešit jen kdo chce a o prachy si řeknu až před objednáním.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 25 úno 2013 12:19, celkem upraveno 7 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Sergej »

Uz som na to pred casom tiez pozeral, ale momentalne riesim prasknutu hlavu na turbine :x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Urvanej »

Jednotky u 7/9 lze většinou nalézt:
zapalování nad plynovým pedálem,
In the 700/900-series cars the EZK is mounted to the right of the steering column under the instrument cluster. Remove the cover above the drivers feet and you will be able to see it. To remove the EZK it is recommended that you remove the metal frame together with the EZK box. In many cases it is only fastened with a single screw on the front. When you have removed that screw it will be possible to unhook the metal frame from the mounting points.
vstřikování je za deklem u pravé nohy spolujezdce po pravé straně.
The ECU is mounted under the passenger side kick panel. Remove the kick panel and you will see it. The kick panel is mounted with a few screws on the passenger side step. Remove the small plastic screw covers and remove the front 2 or 3 screws and you will be able to remove the kick panel. Be careful not to break any of the ends since they are thin (especially the top plastic bit by the passenger door, next to the glove compartment.
Podporované jednotky
Vstřikování (ECU)
56x, 9xx

Zapalování (EZK), (pokud zjistíte že nelze čipnout, lze beztrestně vyměnit za jinou, která lze)
zlatá, stříbrná, bronzová krabička vždycky lze, jsou to tyto modely
0 227 400 207 (found in 940 '95-'96 automatic)
0 227 400 219 (found in 940 '95-'96 manual, EGR)
0 227 400 208 (found in late models 960 16v turbo)
0 227 400 147 (more rare, but found in late models 740 16v)
0 227 400 209 (more rare, but found in late 240, EGR)
Pokud máte jinej, tak pokud se do ní podíváte a uvidíte, že brouk je v patici v přídavné kartě, pokud je tam ale natvrdo naletován přímo do desky, tak nelze.
You don't know if it is chippable until you open the top of the box up to check for a chip socket. It is very evident which EZK is chippable or not when the cover is off. If there is just one big motherboard in the EZK, then it is not chippable. If there is a smaller daughterboard mounted at a 90 degree angle on the motherboard just beneath the top cover of the box, it is chippable.
Jinak neúplný seznam modelů co lze očipovat je TUNA zhruba od třetiny stránky. Na té stránce lze najít odpověď na skoro každou otázku co se čipů týče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#4 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od GDPR_user »

Osobně budu určitě chtít,jen musím zjistit čísla jednotek.Náhodou chip na T6 nemá??

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Urvanej »

Nene, jen 2/7/9 atmo nebo turbo redblok s LH2.4, ale sondujem dál, protože dělával i LH2.2, ale jesi to někam dotáhl, nebo ne nevíme.
Určitě neumí LH3.1, ale tu snad nikdo nemá.
EDIT: upraveno dle Tomassse.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 21 úno 2013 17:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od tomasss »

Pokud by nekdo shanel cipy na B6304 (motronic), tak thelostartof je neumi.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#7 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Sarkasmic »

mě by zajímal B230ET motronic... Jak ale pak zvednu tlak? Čip mi dovolí jít vejš než původní šváb? Nebo musím nějak občůrat map senzor a váhu? Mi to jinak odpojuje vstřiky,když to přifouknu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Urvanej »

Tak maník bohužel do oběhu vypustil jen to, co má dobře otestovaný a to jsou čipy pro jednotky 9xx a 56x. Nachází se ve všech možnejch kombinacích 2/7/9 v atmosféře nebo turbu.
Amíci to totiž řeší výměnou celejch ECU, protože se jim to tam asi všude válí. Jsou totiž záměnný, pokud jsou ze stejnýho turbo/atmosféra, hraje tam roli ještě EGR, EGT, elektrickej větrák a možná něco víc. Když to tam je a nová (jiná) ECU to neumí, tak nelze vyměnit, opačně ano.
Tabulka pro masochisty zde, topik co jí řešil tuna.
Kdo to opravdu, ale opravdu chce a má divný číslo, který neplní 9xx a 56x, tak může naštudovat záměnu ECU ZDE. Jednotky 9xx oproti 5xx jsou rychlejší, mají větší mapy, žerou míň atd...

Sergeji a mohl bys jen tak z hecu juknout na číslo tvojí jednotky, soukromě tipuju 578?

Martinopel: ty budeš mít buď 560 nebo 563, zapalování 149, záleží na EGR. Nicméně to zapalování musíš stejně otevřít, jesi je tam přídavná deska nebo ne.

Sarkasmic:
Co se motronicu týče, tak nemohu sloužit... Na LH2.4 tohle čip ale řeší.
Poměrně jsem zvědavej, co to tam mam já :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Urvanej »

^
BTW kucí pls o reakce:
Sergeji a mohl bys jen tak z hecu juknout na číslo tvojí jednotky, soukromě tipuju 578?

Martinopel: ty budeš mít buď 560 nebo 563, zapalování 149, záleží na EGR. Nicméně to zapalování musíš stejně otevřít, jesi je tam přídavná deska nebo ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#10 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Roger »

to vypada ze je to jen pro Volva rady 2,7,9 pokud se nepletu?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od tomasss »

Mas to hned v nadpisu...krabice...je snad V70 krabice? :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#12 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Roger »

tomasss píše:Mas to hned v nadpisu...krabice...je snad V70 krabice? :)
ta moje jeste prave ze jeste jo...si myslim
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od Urvanej »

Opraven nadpis, aby to bylo jasný jak facka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Sergej »

Roger píše:
tomasss píše:Mas to hned v nadpisu...krabice...je snad V70 krabice? :)
ta moje jeste prave ze jeste jo...si myslim
Krabice sa vyznacuju zadnou pohananou napravou :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#15 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od Roger »

Sergej píše: Krabice sa vyznacuju zadnou pohananou napravou :-)
Jasne, ikdyz ja ji mam taky pohanenou:) AWD funguje a je tam samosvor...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#16 Čipy na benzínový krabice z TB za super cenu. (pro LH2.4

Příspěvek od LUBOŠ »

Roger píše: ta moje jeste prave ze jeste jo...si myslim
sorry Roger, ale Tvá V70ka má ke krabice tak daleko, jako Michael Jackson k modrookému blonďákovi. :D
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#17 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od LUBOŠ »

Urvanej píše: .......................Závaznou objednávku budu posílat cca za 14 dní (9.3.), takže je času dost se zorientovat, najít si čísla a rozhodnout se.
Zatim budeme řešit jen kdo chce a o prachy si řeknu až před objednáním.
Rozdělám tento týden interiér a dám vědět.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od Urvanej »

No já sám nevim co tam mam, auto dostanu vyvoněný ve čtvrtek, ale dle všech indícijí by to mělo být v pořádku, maximálně tu budu mít inzerát o shánění zapalovací jednotky ve zlaté barvě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od Urvanej »

Tak takto by měla vypadat ona karta na desce zapalování, a na ní přesně ten čip, kterej budu objednávat.
Obrázek
A tady je jak je čip plácnutej ve vstřikovací jednotce.
Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od Urvanej »

Ještě jen malej podraz od Bosche, jednotky zapalování, pokud maji stejný numero, tak můžou nebo nemusí jít čipnout, prostě se to podle čísla nepozná, je nutno jí rozhodit, případně pokud je zlatá nebo stříbrná či bronzová, tak máte na 95% vyhráno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#21 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od LUBOŠ »

tak jsem otevřel ŘJ co mám rezervní, musím je oprubovat, zda jsou totožné co mám v autě, motorizace a r.v. souhlasí.
Přílohy
b.jpg
bb.jpg
bb.jpg (74.31 KiB) Zobrazeno 3813 x
a.jpg
aa.jpg
aa.jpg (88.65 KiB) Zobrazeno 3813 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od Urvanej »

To na cos poslal fotky, tak ECU (-9xx, není pro kontrolu nutno otvírat) je v cajku :good: , EZK bohužel :-(
U toho zapalování je dokonce vidět, kde ta destička má bejt.

Ale co sem koukal, tak kolem 1000Kč+ pošta lítaji čipovatelný EZK jednotky po ebayi jak v usa, tak v UK a záměnný by měly bejt skoro absolutně (ale to nemam ještě ověřeno z vícero zdrojů)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#23 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od LUBOŠ »

Urvanej píše:To na cos poslal fotky, tak ECU (-9xx, není pro kontrolu nutno otvírat) je v cajku :good: , EZK bohužel :-(
U toho zapalování je dokonce vidět, kde ta destička má bejt.

Ale co sem koukal, tak kolem 1000Kč+ pošta lítaji čipovatelný EZK jednotky po ebayi jak v usa, tak v UK a záměnný by měly bejt skoro absolutně (ale to nemam ještě ověřeno z vícero zdrojů)
tak jsem našel, ještě jednu potřebnou v NZ :D , dalo to chvíli práci, venku zkoumání v jednom vraku a odměna je zde.
Sousedi si musí myslet, že jsem dobrý pako, když lezu v autě s baterkou v ruce o půl jedenáctý večer. :oops:
Přílohy
P1011295 (2).JPG
P1011295 (2).JPG (90.17 KiB) Zobrazeno 3809 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od Urvanej »

:good: Jen se nesmí pomíchat turbo auto s atmosférickou jednotkou nebo naopak, na to bacha. To pak nemusí dělat dobrotu.
Ale to sem našel na jednom místě, jinde tvrdí někdo, že jede dvě FT auta s atmo jednotkama a v pohodě, tak si vyber :-)
(Celou dobu mluvim o zapalování)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#25 Čipy na benzínový redbloky z TB za super cenu. (pro LH2.

Příspěvek od GDPR_user »

no a pokud se udělá chip jen do vstřikování??
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“