do88 - zkusenosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#1 do88 - zkusenosti
Cau,
asi jsem slepej, ale nikde tady na foru nevidim diskuzi nad tim, jak moc pomohla vymena klasickyho chladice nebo trubek za do88. Sam nad tim trochu uvazuju a tak bych chtel poprosit ty, co to jiz maji, zda by se nepodelili se zkusenostmi:
1) narust vykonu
2) montaz
3) kde nej koupit - primo nebo napr. pres BSR
4) ostatni
Chladic ted asi menit nebudu, protoze jsou jiny veci ke koupeni, ale ty trubky bych preci jen dal. Ma to smysl?
Diky moc
Paconni
asi jsem slepej, ale nikde tady na foru nevidim diskuzi nad tim, jak moc pomohla vymena klasickyho chladice nebo trubek za do88. Sam nad tim trochu uvazuju a tak bych chtel poprosit ty, co to jiz maji, zda by se nepodelili se zkusenostmi:
1) narust vykonu
2) montaz
3) kde nej koupit - primo nebo napr. pres BSR
4) ostatni
Chladic ted asi menit nebudu, protoze jsou jiny veci ke koupeni, ale ty trubky bych preci jen dal. Ma to smysl?
Diky moc
Paconni
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#2 do88 - zkusenosti
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#3 do88 - zkusenosti
Pišta... : No to ja jsem taky videl. Spis me jde o to, jak je to v realu. Je opravdu citit takovy rozdil? (napr jako kdyz vymenis silentbloky za PowerFlexy)
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 do88 - zkusenosti
Dotaz je "klasickej chladic" tj. chladic vody? Spis nez narust vykonu bych to videl na vetsi rezervu nez se to zacne prehrivat a je to vic odolny.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#5 do88 - zkusenosti
tomasss Intercooler
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#6 do88 - zkusenosti
A co japonská kopie Do88 od Jap Parts?
https://www.highperformanceparts.cz/katalog/959-intercoolery?brandId=82&modelId=1560
Jsou v tom nějaké rozdíly? Chladiče od Jap Parts jsou o něco levnější...
https://www.highperformanceparts.cz/katalog/959-intercoolery?brandId=82&modelId=1560
Jsou v tom nějaké rozdíly? Chladiče od Jap Parts jsou o něco levnější...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 do88 - zkusenosti
A uz nekolika lidem z HPP prislo kdyz objednali tohle, IC od Do88
Kazdopadne G.P.I. je jeste za 1/2 penize, jak IC, tak vodnik...
https://www.aliexpress.com/item/Aluminum-Radiator-For-Volvo-850-94-97-C70-S70-1998-V70-2004-2-3-2-4/32824791402.html?spm=a2g0z.10010108.1000001.12.7aa330871gTsz4
https://www.aliexpress.com/item/GPI-aluminum-FOR-Volvo-Turbo-Intercooler-for-Volvo-850-S70-V70-C70-inter-cooler/32790684582.html?spm=a2g0z.10010108.1000001.12.278d7b43rM23Jq
https://www.aliexpress.com/item/GPI-aluminum-FOR-Volvo-Turbo-Intercooler-for-Volvo-850-S70-V70-C70-inter-cooler/32955573797.html
Tenkrat(pred rokem), tam bylo jeste Nemecko, doprava zdarma...
Ted je tam misto toho Spanelsko...
EDIT: ted sem tam prihodil CZ sklad...
Aneb chce to pouzit vyhledavani
Kazdopadne G.P.I. je jeste za 1/2 penize, jak IC, tak vodnik...
https://www.aliexpress.com/item/Aluminum-Radiator-For-Volvo-850-94-97-C70-S70-1998-V70-2004-2-3-2-4/32824791402.html?spm=a2g0z.10010108.1000001.12.7aa330871gTsz4
https://www.aliexpress.com/item/GPI-aluminum-FOR-Volvo-Turbo-Intercooler-for-Volvo-850-S70-V70-C70-inter-cooler/32790684582.html?spm=a2g0z.10010108.1000001.12.278d7b43rM23Jq
https://www.aliexpress.com/item/GPI-aluminum-FOR-Volvo-Turbo-Intercooler-for-Volvo-850-S70-V70-C70-inter-cooler/32955573797.html
Tenkrat(pred rokem), tam bylo jeste Nemecko, doprava zdarma...
Ted je tam misto toho Spanelsko...
EDIT: ted sem tam prihodil CZ sklad...
Aneb chce to pouzit vyhledavani
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 do88 - zkusenosti
U mě byly pocity v nárustech výkonu následující.
Nahrání univerzálního Stage 2 chipu upraveného na sériové komponenty - velké zklamání, auto jelo nimlich stejně jako s továrním SW
Po měsíci výměna vadného výfukového solenoidu - auto najednou razantně ožilo
Výměna vejfuku z V70 II R - auto bylo ještě o dost čipernější (pocitově asi nejhmatatelnější změna)
Výměna IC za do88 Big pack včetně trubek a kolen - auto se chovalo prakticky stejně, jen mělo víc dechu ve vysokých otáčkách
Výměna turba ze stávajícího 14 T LPT za 16T HPT - auto totálně zvadlo, jede jak chcíplá mršina, vejfuk krásně zpívá,
ale nic moc se neděje a vlastně by tomu natrhl pudel služební Superb 1.9 TDI
Objednal jsem chip individual na - do88IC+3"DP 100 CPI racekat a 2.5 exhaust V70 R + green injectors + 16T HPT,
tak uvidim, co to s autem udělá. Teď je to po výměně turba bez úpravy ECU trága...
Nahrání univerzálního Stage 2 chipu upraveného na sériové komponenty - velké zklamání, auto jelo nimlich stejně jako s továrním SW
Po měsíci výměna vadného výfukového solenoidu - auto najednou razantně ožilo
Výměna vejfuku z V70 II R - auto bylo ještě o dost čipernější (pocitově asi nejhmatatelnější změna)
Výměna IC za do88 Big pack včetně trubek a kolen - auto se chovalo prakticky stejně, jen mělo víc dechu ve vysokých otáčkách
Výměna turba ze stávajícího 14 T LPT za 16T HPT - auto totálně zvadlo, jede jak chcíplá mršina, vejfuk krásně zpívá,
ale nic moc se neděje a vlastně by tomu natrhl pudel služební Superb 1.9 TDI
Objednal jsem chip individual na - do88IC+3"DP 100 CPI racekat a 2.5 exhaust V70 R + green injectors + 16T HPT,
tak uvidim, co to s autem udělá. Teď je to po výměně turba bez úpravy ECU trága...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 do88 - zkusenosti
KL Racing je taky za zhruba polovinu do88...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#10 do88 - zkusenosti
Do88 ic + trubky + vetsi skrtici klapka a rozdil velmi citelny... Auto je mnohem zivejsi
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#11 do88 - zkusenosti
majty&Ejdou Rotacak: Diky chlapci, to je to, na co jsem se ptal
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
#12 do88 - zkusenosti
Dotaz: na 2.4T a T5 jsou ty mezichladiče stejný?
#13 do88 - zkusenosti
Skutečnej rozdíl ti asi nikdo neřekne. Je to o pocitech.
Pochybuju že někdo změřil výkon před a po instalaci intecooleru.
U chladiče je to jiná, tam je jasně daný větší objem a procentuální účinnost.
Pochybuju že někdo změřil výkon před a po instalaci intecooleru.
U chladiče je to jiná, tam je jasně daný větší objem a procentuální účinnost.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 699 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick
-
- 1 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od symbiant
-
- 5 Odpovědi
- 171 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kubavlc
-
- 1 Odpovědi
- 229 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk