Dostupnost 16v hlavy z B234
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 Dostupnost 16v hlavy z B234
hadi emerický >>grrr<<
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#27 Dostupnost 16v hlavy z B234
V USA je velmi oblubena, pretoze po malych upravach pasuje na nejakeho miestneho Forda.Urvanej píše:hadi emerický >>grrr<<
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#28 Dostupnost 16v hlavy z B234
Tak jsem při pátrání narazil na tohle vlákno,tak to kapku oživím.Už jste se někdo dostali k montáži 16v hlavy?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 Dostupnost 16v hlavy z B234
Já jsem teda nakonec dospěl ke stejnýmu závěru jako Sarkasmic:
Sarkasmic píše:...projekt jsem zavrhl,jako příliš komplikovaný na to, co přinese...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#30 Dostupnost 16v hlavy z B234
Já už mám 16v hlavu rok nachystanou,ale ještě jsem se k tomu nedostal,největší úskalí vidím v úpravě pístů.Urvanej píše:Já jsem teda nakonec dospěl ke stejnýmu závěru jako Sarkasmic:Sarkasmic píše:...projekt jsem zavrhl,jako příliš komplikovaný na to, co přinese...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#31 Dostupnost 16v hlavy z B234
Písty se nechají upravit bez vyndání z auta a mít nachystanou hlavu je bohužel trošku málo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Dostupnost 16v hlavy z B234
Vzhledem k tomu, že na přesno potřebuješ přípravek, i vyndaný to neni sranda, taxem nakonec koupil oversize origo někde v reichu a vyšly na necelou dvojku jeden. To mi přišlo nejlepší. Nicméně pak sem to, jak píšu výše, vzdal a písty holt pudou na 8V, to tam ničemu nevadí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#33 Dostupnost 16v hlavy z B234
Myslim, že s udělanou 8v hlavou nebudeš mít problém s těma pár koňma navíc ? Bejt to 400+ tak je to asi jiná...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#34 Dostupnost 16v hlavy z B234
Vše je o efektivitě. Třeba FK má menší výkon než 16V atmo. Ale atmosféra je nesrovnatelně zajímavější ze všech ohledů (kromě údržby). Takže nemusíš nutně lézt někam k 400 kobylám, abys ocenil rozumný projev motoru. Ale chápu, že na papíře ty kW vypadaj dobře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#35 Dostupnost 16v hlavy z B234
To se taky najde nějakej masochysta, co by ladil atmo? To mi přijde dost nepochopitelný
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 Dostupnost 16v hlavy z B234
To byl ilustrativní příklad na kterym si měl poznat, že na stejnej výkon potřebuješ u 8V přitlačit 0.3 baru na vstupu oproti atmo 16V. Takže pro stejnej výkon v oblasti 200 koní musíš tlačit 0.8 bar u 8V a 0.4 bar u 16V atd. Takže reaguje rychleji, lépe, nepotřebuje tak velký IC, nehřeje se tolik, protože turbo nemusí tolik tlačit atd. atd.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#37 Dostupnost 16v hlavy z B234
Ano a ty čísla po úpravě 8v hlavy ? Máš odkaz ?
#38 Dostupnost 16v hlavy z B234
To jo,ale musíš mít spešl přípravek na odfrézování.Krystof P. píše:Písty se nechají upravit bez vyndání z auta a mít nachystanou hlavu je bohužel trošku málo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#39 Dostupnost 16v hlavy z B234
A jakou úpravu by sis představoval? Cokoliv tě napadne, tak najdeš na http://www.turboricks.com Tam zkusily všechno, od velkejch ventilů, přes pouhý vybroušení kanálů až po zabetonování bloku. Stačí si jen vybrat. A s ohledem na to, že u nich má brzdu každej druhej a stojí to tam pár korun, tak to maji i změřený, případně to jezdí odměřit na sprinty, kde to jde podle časů odhadnout celkem dobře.Krystof P. píše:Ano a ty čísla po úpravě 8v hlavy ? Máš odkaz ?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#40 Dostupnost 16v hlavy z B234
Urvanej píše:A jakou úpravu by sis představoval? Cokoliv tě napadne, tak najdeš na http://www.turboricks.com Tam zkusily všechno, od velkejch ventilů, přes pouhý vybroušení kanálů až po zabetonování bloku. Stačí si jen vybrat. A s ohledem na to, že u nich má brzdu každej druhej a stojí to tam pár korun, tak to maji i změřený, případně to jezdí odměřit na sprinty, kde to jde podle časů odhadnout celkem dobře.Krystof P. píše:Ano a ty čísla po úpravě 8v hlavy ? Máš odkaz ?
To, o čem se celou dobu bavím, Tome. Obyč headjob na 8v hlavě. Nemusíš kvůli mně zabíhat do detailů. Přestavba z 8v hlavy na 16v je daleko nákladnější, než předem zmíněnej zákrok.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 991 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 1 Odpovědi
- 5731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kV8ba
-
- 22 Odpovědi
- 3614 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 8 Odpovědi
- 444 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 24 Odpovědi
- 2983 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw