Poslední návštěva: 22 říj 2019 01:31 Právě je 22 říj 2019 01:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 09:59 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Narazil jsem na zajímavou nabídku od firmy http://www.profi-chiptuning.cz/ a hodně přemýšlím zda tam nepojedu na poladění.
A dál čtu: Podmínkou pro další ProfiChiptuning párty jsou minimálně 4 automobily, poskytují se mimořádně výhodné ceny, jsou poskytovány až 50% slevy, opravdu se to vyplatí!
Já bych do toho šel, najdou se ještě tři dobovolníci? Se slevou až 50% to už jde.
Příspěvek volně navazuje na http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopi ... =52&t=1623

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1568
Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
našel jsem ve V40 i S40 také 77kw jako moje , ale podle obrázku se to asi týká jenom nových modelů , tak já nevím :unknown:

_________________
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 21:17 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Na obrázek bych moc nedal,nejlíp se zeptat přímo jestli konktétně tvůj motor.Ale asi jo.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 21:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1568
Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
znáš tu firmu nebo jsi to náhodou našel ???

_________________
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 21:26 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Abych pravdu řekl,načal mě jou81 na ST,jinak konkrétně žádnou tuning firmu neznám.Nějaká reference je na VK SK.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1568
Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
já tam asi zítra zavolám

_________________
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 21:59 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Pak poreferuj co a jak.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011 23:08 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4835
Bydliště: České Budějovice
PLJARDA píše:
já tam asi zítra zavolám

"načipovat" atmosféru je jen leštěnej prd ... tam bych extra trval na brzdě před a po zásahu :)

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 03 srp 2011 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1568
Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
dnes jsem tam volal a potvrdil mi to co mají na stránkách , chtěl jsem už do toho jít , ale teď mně trochu odrazuje co psal yoby a dnes jsem ještě mluvi ze Standou a ten mi to také moc nedoporučoval :( no a teď jsem na vážkách :(

_________________
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 03 srp 2011 15:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1568
Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
yoby píše:
PLJARDA píše:
já tam asi zítra zavolám

"načipovat" atmosféru je jen leštěnej prd ... tam bych extra trval na brzdě před a po zásahu :)

co to znamená brzda před a po ???? opravdu nevím :(

_________________
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 03 srp 2011 21:45 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4835
Bydliště: České Budějovice
PLJARDA píše:
co to znamená brzda před a po ???? opravdu nevím :(

Nechat změřit výkon před chipem a pak po chipu na motorové brzdě za jejich přítomnosti ... když nebude nárůst dle slibovaného, poslat je do prd*le :D

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 03 srp 2011 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1568
Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
já se na to asi vykašlu :(

_________________
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 22 srp 2011 10:08 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 799
Bydliště: Praha
Našel jsem tohle http://www.mereni-vykonu.cz/, do 1.9. mají zajímavé slevy. K chipu dávají i grafy z brzdy před a po úpravě. Na BMW foru mají dobré reference. Uvažuju nad tím....

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 22 srp 2011 21:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1705
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Obe spolecnosti zde zminene mam z doslechu od cipovanych kolegu s dobrymi referencemi.
Zadne auto (vetsinou Ochcafky TeDeY) nema zadny problem po cipnuti.
Takze asi dobry.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011 14:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 2659
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Hlavne ze ani s tim vykonem a kroutakem nemaji problem... :wink:

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 24 srp 2011 15:45 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 799
Bydliště: Praha
Kolegove, kdo jste si nechali chipnout TDI motor, jak probíhá samotná úprava? Jenom kabelová úprava přes OBD, nebo se musí něco pájet, popřípadě fyzicky upravovat v řídící jednotce?

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 24 srp 2011 16:02 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Upravuje se přímo řídící jednotka,výměna chipu.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 24 srp 2011 16:57 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 799
Bydliště: Praha
selap píše:
Upravuje se přímo řídící jednotka,výměna chipu.

To jako borec přijde, vyndá originální chip, někam ho zapojí a nahraje, nebo upraví v něm data a pak ho dá zase zpátky, nebo tam dá nějakej úplně jinej a původní ti dá domu?

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 24 srp 2011 17:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha 9,Krásná Lípa
Vůz: S80 3,2 2007
Vyndá řídící jednotku,napoji na počítač,upraví a zase hodí zpátky do auta.

_________________
VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011 22:01 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Tak pokud jsem mu dobře rozuměl,tak mám nepřepisovací,tzn. vydal a dal jiný.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 26 srp 2011 08:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 2659
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
vetsinou jsou jednotky jsou prepisovatelne...starsi ne - vymena pametoveho modulu - chipu, a u nejnovejsich nelze chipnout a musi se preprogramovat. Jinak se dela hojne flashovani toho mapetoveho modulu - tj.ta mapa, co je v ni, se vytahne - zkopiruje a nahraje se tam jina.
http://www.e-chiptuning.cz/chiptuning-zvysenivykonu.php
jen by me zajimalo od koho stahli / mozna i koupili / ty mapy :wink:

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 19 zář 2011 20:51 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 799
Bydliště: Praha
Tak jsem si nechal chipnout auto tady: http://www.mereni-vykonu.cz/. Zítra sem přihodim grafy z brzdy před a po úpravě. Při prvním měření zjistili, že žádný koník neodcválal a pár NM také přibylo oproti papírovým hodnotám - 104,2 kw při 3572 ot/min, a 304,19 NM pri 2831 ot/min. Myslím, že Lucky Kolín tady házel graf ze své brzdy, ale ten můj se mu průběhem vůbec nepodobal - krouťák měl ještě vyšší a plošší při mnohem menších otáčkách, ale to uvidíte zítra.
Nicméně po úpravě mám 375,85 NM při 2676 ot/min a 119,7 kw při 3669 ot/min. Byl tam i vyšší výkon, ale auto víc čoudilo, tak to takhle decentněji stáhnul.
Od té doby najeto cca dva a půl tisíce km. Auto jde rozhodně lépe za plynem od nějakých 1700 ot, do 2200. Nad 2200 ot je nejvíc znát úprava mohutnějším zátahem. Na druhou stranu mi připadá, že v maximálních otáčkách (nad 4000 ot) lehce zvadne, dřív šla až do plna beze změny.
Auto je mnohem víc náchylné na změny v teplotě vzduchu - ve vedru je více znát ztráta výkonu, než tomu bylo dříve.
Spotřeba mi připadá, že se trošku zvýšila - deci, max tři. Mám teď průměr 6,5-6,6, ale to je ještě brzo hodnotit, víc na to šlapu :D
Kouřivost je stejná, jako dřív. Možná o trošku menší. Horší to určitě není.
Co pozoruji a co mě trochu znervózňuje, když na čtyřku, nebo pětku dám plyn na podlahu a motor má přes 2500 ot, auto začne při zrychlování lehce vibrovat. Neutíká do stran, ale chvěje se od kol. Ramena mám nový, tyčky stabilizátorů taky, geometrii na jaře seřizovanou. Gumy tak 70% vzorku, Pirelky.
Takže shrnutí za mě: Už těch 140 kobyl mi stačilo ke spokojenosti a jejich limit jsem pocítil pouze jednou. Předjíždění s plnym autem jde mnohem lépe, na trojku při nájezdu na dálnici a plnym plynu mě bolí huba, jak se usmívám. Za míň to jezdit nebude. Za cenu co to stálo jsem za úpravu rád. Dávat za ní víc jak pět tisíc, vykašlal bych se na to.
Samotný přístup technika byl velmi příjemný, auto se dělalo v dílně, já seděl v kanceláři a koukal jsem na auto na obrazovce. Ladil to čtyřikrát, pokaždé ukázal hodnoty a řekl co se mu nezdá a že to chce ještě takhle a takhle upravit. Nakonec přistavil auto, řekl ať to projedu a když jsem se vrátil, souhlasil jsem že je vše ok, zaplatil a odjel.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 6029
Bydliště: J. Hradec
Zeb píše:
Co pozoruji a co mě trochu znervózňuje, když na čtyřku, nebo pětku dám plyn na podlahu a motor má přes 2500 ot, auto začne při zrychlování lehce vibrovat. Neutíká do stran, ale chvěje se od kol.

Dvojhmota... pere se s těm přidanýma Nm a dostává se do dorazů. Mě tohle dělá když dám plnej na 4. a 5. od 2000- do 2200 otáček. Zvyk jsem si buď podřadit nebo v inkriminovaných otáčkách přidávat plyn zlehka a až po jejich překročení dát plnej. Díky tomu se to nezhoršuje. Pokud nechceš aby chip měl vliv na životnost setrváku, snaž se ten jev co nejvíc potlačit a jezdit s citem. Na chipu mám najeto už cca 75tkm a dvojhmota ..ťuk ťuk... se chová pořád stejně.

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2010
Příspěvky: 92
Bydliště: Karlovy Vary
Já teda můžu z osobní zkušenosti (za cca 12let cca 10 aut) doporučit T-Servis v Chabrech (Praha). www.rychlajizda.cz

Byli v ČR jedni z prvních, kteří se tenkrát začali zabývat podobnými věcmi (odbloky rádií, češtiny, čipy atd.) a vždy to u nich bylo perfektní a bez problémů. Brzdu sice nemají, ale na těch klukách je vidět, že vědí co dělají.....

_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning, za pár kaček
PříspěvekNapsal: 20 zář 2011 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1977
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
honza0080 píše:
na těch klukách je vidět, že vědí co dělají.....


třeba že stáčí kilometry na kšeft.

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.227s | 20 Queries | GZIP : On ]