Bosal alebo Scandix ?

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#26 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od MarekV »

Skandix ma strasne vela veci "own label" tam sa treba vzdy informovat mailom do skandixu co momentalne maju na skalde pod "own label".
Odozva na mail je nastastie je velmi rychla, vacsinou je to do pol hodiny.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Sergej »

Story s bosalom pokracuje. Vsimol som si krasne otuzeny zvuk pri volnobehu. Kuknem pod auto a... ? Ma ho tam ! Po tom co odtial vyliezla vsetka izolacia, ostalo to, co je na obrazkoch. S autom sa da jazdit len s chranicmi na usiach, okolie 2000 ot/min je pre hluk totalne nepouzitelne. Pricinou roztrhnutia vyfuku je s najvacsou pravdepodobnostou zapchatie vystupnej rury izolaciou alebo zvyskami prepazok a nasledny vzrast tlaku (vyfuk je v strede nafuknuty) ktory si hladal cestu von.
Přílohy
Bosal_open_1.jpg
Bosal_open_1.jpg (82.02 KiB) Zobrazeno 1485 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Sergej »

Aby bolo pokracovanie: Po skusenostiach s Bosalom som kupil Walker (nic ine na vyber nebolo). Presne po 2 rokoch z neho zacala liezt tlmiaca napln, rovnako ako z Bosalu. Origo sa uz kupit neda, tak babo rad...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#29 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Scarabeus »

Kup BSR... FERITU a nebo SIMONS... je nesmrtelný a máš po starostech... za 4 roky se ti zaplatí sám... navíc to má příjemný zvuk... decentní... a zase takový ranec to není... 8)
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Sergej »

Scarabeus píše:Kup BSR... FERITU a nebo SIMONS... je nesmrtelný a máš po starostech... za 4 roky se ti zaplatí sám... navíc to má příjemný zvuk... decentní... a zase takový ranec to není... 8)
Skoda ze ani jeden vyrobca nerobi vyfuk na 960 s B6304F. Iba Simons na 760 Turbo, ktory je iny. A popravde rad by som mal tichu limuzinu, nie pubertacku sportkaru v ktorej si nepocujes vlastneho slova. Asi vymontujem z darcu stary originalny...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#31 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Urvanej »

Podle mě to moc hrotíš. Simons na 760 multilink dělá a nechat si vyrobit mezikus mezi kat a první díl nebude takovej ranec. Hluk je velmi klidný a v porovnání s feritou je to nebe a dudy. Je to o trochu víc než původní. To může bejt tim, že tam nemam původní kat, kterej taky celkem tlumil. Teď se simonsem kluci ujeli 7tkm a v kuse a asi i přežili, šak oni se tu třeba ozvou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Sergej »

prave som nasiel ze sa da kupit origo na S90. Nevie niekto cim sa lisia ? Samotne telo by mohlo byt kompatibilne.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#33 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Urvanej »

Rozdíly, kromě průměru, jsou v připojeních na kat a naladěním "přepážek". To ale u walkrů a bosalů skutečně nikdo neřeší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Rozdíly, kromě průměru, jsou v připojeních na kat a naladěním "přepážek". To ale u walkrů a bosalů skutečně nikdo neřeší.
Hovoris o rozdieloch medzi OEM vyfukmi 960I a 960II/S90 ?
Tak neviem ako S90 ale vyfuk na 960 I je absorbcny, vyplneny vatou.
Nahrada od Bosalu je rovnako ticha ako original, walker je vyrazne hlucnejsi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#35 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Urvanej »

Nn, rozdíl u jednoho auta ale různýho motoru.
O přepážkách si psal ty, tak jsem to jen převzal.
Jinak porovnáváš vyskákanej letitej OEM vejfuk s novym bosalem atd., takže tady je třeba brát ohled.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Bosal alebo Scandix ?

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Nn, rozdíl u jednoho auta ale různýho motoru.
O přepážkách si psal ty, tak jsem to jen převzal.
Jinak porovnáváš vyskákanej letitej OEM vejfuk s novym bosalem atd., takže tady je třeba brát ohled.
Tak prepazky tam su 2 ale nie pre tlmenie, ale pre vymedzenie priestoru pre vatu. Turbina ma vyfuk mensi, ale ten teraz neriesim, ten sa kupit da.
Samozrejme ma nezaujimaju rozdiely medzi vyfukmi pre rozne motorizacie, ale rozdiely medzi zadnym tlmicom pre motorizaciu B6304x pri modeloch 960I a 960II. Kedze ten na 960II sa este da kupit OEM. Telo vyfuku by malo byt pre rovnaky motor rovnake (aspon by mohlo po stranke velkostnej), ine mozu byt rury z dovodu inej napravy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“