Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
- Autor
- Zpráva
#1 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Ahoj, stejně jako psal Sergej jsem se rozhodl pokusit rozebrat a složit tachometr, ovšem nikoliv z důvodu vyčistění, ale protože nefungovalo ani jedno počítadlo kilometrů. Sergejovi dík za návod, který mě dodal kuráž to rozebrat do posledního šroubku a protože VDO se od Yazaki liší, napíšu i já jednoduchý postup jak to rozebrat, opravit a zase složit tak aby to fungovalo
1) hlavně se nebojte, zvládne to opravdu každý....
2) vyndat přístrojový štít z auta - toto se rozebíralo v jiném vlákně, odloupnout dvě plastové krytky v rozích kapličky pod kterým jsou schovány dva šrouby, které drží celý štít, následně opatrně odcvaknout veškerou kabeláž zezadu štítu....v levé části je to jeden svazek, uprostřed dole jeden svazek, dva velké svazky v pravé části a ještě jeden malý v horní části napravo - toť vše a nyní máte štít volně v rukou
3) nyní je potřeba povolit všechny šrouby a oddělit zadní bílou část s přístroji od černého plastového těla
4) (obr. 001) následně ze zadní části štítu odšroubujte 4 šroubky v prostřední části, které drží samotný tachometr
5) vysuňte tachometr ze štítu...pozor je potřeba trochu síly neboť tišťák tachometru drží celkem fest, dobré je opatrně si tachometr přizvednout šroubovákem, nebo druhá varianta, na zadní části celého štítu rozloupnout takovou bílou plastovou krabičku, vyndat sponu která drží tišťák tachometru na tišťáku celého štítu a pak jde celý tachometr pohodlně vysunout
6) CELO DOBU SI DÁVEJTE POZOR NA RUČIČKY VŠECH PŘÍSTROJU, AŤ JE NEOHNETE !!!!
7) (obr. 002) nyní opatrně vezměte kleštičky a kus látky, (TADY SI ZAPAMATUJTE PŘIBLIŽNOU POLOHU RUČIČKY mělo by to být lehce pod 20km/h) látku omotejte kolem ručičky tachometru, tu opatrně za kulatou základnu vezměte a kleštěmi opatrně vysuňte...opět je potřeba použít trochu síly..je to na fest
(obr. 003) a (obr. 004) nyní prstama uchopte celý podklad tachometru se stupnicí a opatrně ji odtrhněte od plastového těla tachometru --- jde to celkem jednoduše, je tam pouze lepící páska
9) (obr. 005) povolte 3 šroubky, které drží samotný tachometr v plastovém těle, až šroubky povolíte vyjměte tachometr ven
10) (obr. 006) nyní již uvidíte samotná počítadla v elektroniku uvnitř tachometru
11) (obr. 007) a (obr. 008) povolte dvě šroubky držící vnitřní tišťák na plastovém vnitřním kusu tachometru, tišťák pak vysuňte a odkyryjí se vám plastová ozubená kolečka od krokového motorku
12) (obr. 009) a (obr. 010) a (obr. 011)tyto plastová ozubená kolečka prohlédněte..u mě to byl právě problém v jejich poškození, konkrétně zlomené dva zuby na malém kolečku
13) (obr. 012) pomocí šroubováku vycvaknětě samotný kovový vnitřek, který obsahuje pružinku a komplet střeva tachometru...tady opět opatrně, ať nepoškodíte pružinku
14) (obr. 013) a (obr. 014) teď už vidíte všechna počítadla, která můžete vyčistit...pravděpodobně vám bude stačit suchý kadřík, víc jsem již počítala nevyndaval, ani nebylo vidět jak (možná vysunout osičky), přístupná jsou celkem dobře
15) (obr. 015) takto vypadá vnitřek s pružinkou
15) opačným postupem zase vše zkompletujeme...vše je stejné, žádné záludnosti
16) podklad tachometru se stupnicí zapadne na své místo díky dvoum packám ve kterých drží
17) největší pozor dávejte při zpětném nasazování ručičky tachometru, kdy doporučuji zapřít vnitřní kovovou část tachometru (prsty nebo o stůl), protože až jemně zatlačíte na ručičku s osičkou, tak by vám vnitřek tachometru zase vypadl zadem, tady pozor je opravdu potřeba s citem, ať osičku držící ručičku tachometru neohnete......
18) ručička by měla být v dolní poloze lehce pod 20 km/h, s pružinkou nijak nemanipulujeme, takže by neměl být žádný problém a posunutím rychlosti auta
18) pokud vám nefunguje počítadlo kilometrů, nepočítejte že problém najdete aniž by jste musely rozebírat tachometr.....sám jsem do něj koukal jak se dalo a nic jsem nenašel, až při tomto rozebrání jsem objevil ty vylomené zuby...je tedy potřeba provést komplet rozebrání
20) nebojte se
mějte se
1) hlavně se nebojte, zvládne to opravdu každý....
2) vyndat přístrojový štít z auta - toto se rozebíralo v jiném vlákně, odloupnout dvě plastové krytky v rozích kapličky pod kterým jsou schovány dva šrouby, které drží celý štít, následně opatrně odcvaknout veškerou kabeláž zezadu štítu....v levé části je to jeden svazek, uprostřed dole jeden svazek, dva velké svazky v pravé části a ještě jeden malý v horní části napravo - toť vše a nyní máte štít volně v rukou
3) nyní je potřeba povolit všechny šrouby a oddělit zadní bílou část s přístroji od černého plastového těla
4) (obr. 001) následně ze zadní části štítu odšroubujte 4 šroubky v prostřední části, které drží samotný tachometr
5) vysuňte tachometr ze štítu...pozor je potřeba trochu síly neboť tišťák tachometru drží celkem fest, dobré je opatrně si tachometr přizvednout šroubovákem, nebo druhá varianta, na zadní části celého štítu rozloupnout takovou bílou plastovou krabičku, vyndat sponu která drží tišťák tachometru na tišťáku celého štítu a pak jde celý tachometr pohodlně vysunout
6) CELO DOBU SI DÁVEJTE POZOR NA RUČIČKY VŠECH PŘÍSTROJU, AŤ JE NEOHNETE !!!!
7) (obr. 002) nyní opatrně vezměte kleštičky a kus látky, (TADY SI ZAPAMATUJTE PŘIBLIŽNOU POLOHU RUČIČKY mělo by to být lehce pod 20km/h) látku omotejte kolem ručičky tachometru, tu opatrně za kulatou základnu vezměte a kleštěmi opatrně vysuňte...opět je potřeba použít trochu síly..je to na fest
(obr. 003) a (obr. 004) nyní prstama uchopte celý podklad tachometru se stupnicí a opatrně ji odtrhněte od plastového těla tachometru --- jde to celkem jednoduše, je tam pouze lepící páska
9) (obr. 005) povolte 3 šroubky, které drží samotný tachometr v plastovém těle, až šroubky povolíte vyjměte tachometr ven
10) (obr. 006) nyní již uvidíte samotná počítadla v elektroniku uvnitř tachometru
11) (obr. 007) a (obr. 008) povolte dvě šroubky držící vnitřní tišťák na plastovém vnitřním kusu tachometru, tišťák pak vysuňte a odkyryjí se vám plastová ozubená kolečka od krokového motorku
12) (obr. 009) a (obr. 010) a (obr. 011)tyto plastová ozubená kolečka prohlédněte..u mě to byl právě problém v jejich poškození, konkrétně zlomené dva zuby na malém kolečku
13) (obr. 012) pomocí šroubováku vycvaknětě samotný kovový vnitřek, který obsahuje pružinku a komplet střeva tachometru...tady opět opatrně, ať nepoškodíte pružinku
14) (obr. 013) a (obr. 014) teď už vidíte všechna počítadla, která můžete vyčistit...pravděpodobně vám bude stačit suchý kadřík, víc jsem již počítala nevyndaval, ani nebylo vidět jak (možná vysunout osičky), přístupná jsou celkem dobře
15) (obr. 015) takto vypadá vnitřek s pružinkou
15) opačným postupem zase vše zkompletujeme...vše je stejné, žádné záludnosti
16) podklad tachometru se stupnicí zapadne na své místo díky dvoum packám ve kterých drží
17) největší pozor dávejte při zpětném nasazování ručičky tachometru, kdy doporučuji zapřít vnitřní kovovou část tachometru (prsty nebo o stůl), protože až jemně zatlačíte na ručičku s osičkou, tak by vám vnitřek tachometru zase vypadl zadem, tady pozor je opravdu potřeba s citem, ať osičku držící ručičku tachometru neohnete......
18) ručička by měla být v dolní poloze lehce pod 20 km/h, s pružinkou nijak nemanipulujeme, takže by neměl být žádný problém a posunutím rychlosti auta
18) pokud vám nefunguje počítadlo kilometrů, nepočítejte že problém najdete aniž by jste musely rozebírat tachometr.....sám jsem do něj koukal jak se dalo a nic jsem nenašel, až při tomto rozebrání jsem objevil ty vylomené zuby...je tedy potřeba provést komplet rozebrání
20) nebojte se
mějte se
- Přílohy
-
- 001.jpg (43.49 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 002.jpg (54.29 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 003.jpg (47.46 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 004.jpg (58.2 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 005.jpg (46.03 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 006.jpg (57.1 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 007.jpg (34.76 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 008.jpg (71.31 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 009.jpg (64.91 KiB) Zobrazeno 2779 x
-
- 010.jpg (57.25 KiB) Zobrazeno 2779 x
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
#2 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
pokračování
- Přílohy
-
- 011.jpg (35.8 KiB) Zobrazeno 2778 x
-
- 012.jpg (60.81 KiB) Zobrazeno 2778 x
-
- 013.jpg (71.31 KiB) Zobrazeno 2778 x
-
- 014.jpg (66.53 KiB) Zobrazeno 2778 x
-
- 015.jpg (41.62 KiB) Zobrazeno 2778 x
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Perfektní příspěvek
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#4 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
super návod. takových by tu mělo bejt víc. Jenom dodám, že rafička jde sundat méně brutálním způsobem a to vidličkou . Pak nikdo nemusí mít strach, že by jí jakkoliv poničil
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Supr navod - ja si vzdycky vzpomenu na fotak az kdyz to skladam dohromady Jen pro mou informaci, kdyz nefungovalo pocitadlo, nefungoval ani ukazatel rychlosti ze ano? Je to pohanene jednim a tim samym motorkem ne?Sovaja píše:Ahoj, stejně jako psal Sergej jsem se rozhodl pokusit rozebrat a složit tachometr, ovšem nikoliv z důvodu vyčistění, ale protože nefungovalo ani jedno počítadlo kilometrů.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#6 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Bomba! I když jsem toto jíž prováděl hodnotím tvoje úsilí a dávám velký dík za všechny současné i budoucí krabicáře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Netomasss píše: Jen pro mou informaci, kdyz nefungovalo pocitadlo, nefungoval ani ukazatel rychlosti ze ano? Je to pohanene jednim a tim samym motorkem ne?
Me nefungovalo pocitadlo ale ukazatel jel..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Zajimavy, mne kdyz tak prestane jet oboje...mluvime oba o VDO?Drtic píše:Me nefungovalo pocitadlo ale ukazatel jel..
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#9 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Jo, tak ja mel na mysli yazaki...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Nie, pocitadlo ma vlastny krokac (ten na boku), ukazovatel rychlosti je vlastne uAmpermeter.tomasss píše:Supr navod - ja si vzdycky vzpomenu na fotak az kdyz to skladam dohromady Jen pro mou informaci, kdyz nefungovalo pocitadlo, nefungoval ani ukazatel rychlosti ze ano? Je to pohanene jednim a tim samym motorkem ne?Sovaja píše:Ahoj, stejně jako psal Sergej jsem se rozhodl pokusit rozebrat a složit tachometr, ovšem nikoliv z důvodu vyčistění, ale protože nefungovalo ani jedno počítadlo kilometrů.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
#11 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
To samý kolečko mám taky vylámaný, dá se ještě někde koupit nový, nebo musím sehnat starej tachometr a přehodit ?
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
#12 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Tak story pokračuje....
nejprve odpověď, tachometr normálně rychlost ukazoval, denní počítadlo se dalo vyresetovat také normálně, jen se netočilo ani jedno počítadlo.....
V každém případě oprava proběhla úspěšně a vydržela celý týden....
Dnes kouknu za jízdy na počítadlo...a zase stojí. Takže opět to celé vyndat, rozebrat.....kurňa už snad postý....no a ono kolečko má opět vylámané zuby, tentokrát asi 5 zubů. Takže buď to chce ještě promáznout než se to zkompletuje a nebo je chyba v tom krokáči.....ale já vsázím na chebnů elektrónu z Katoda Olomóc...čiže ten kdo to vymyslel a za použitý materiál, by zasloužil....
Bohužel další kolečko nemám.....tuším, že sem někde zahlédl, že se totu už jednou řešilo, ale nemůžu to najít. Evidentně je toto ozubené kolečko slabým místem. Ostatní kolečka jsou taková ...prostě ten plast je kvalitnější, mě přijde. Jen tenhle zmetek je asi tak měkej, že to nevydrží....chtělo by to kovové...jenže kde ho vzít.....a nekrást...nebo alespoň ne veřejně
Máte nějaký nápad?
nejprve odpověď, tachometr normálně rychlost ukazoval, denní počítadlo se dalo vyresetovat také normálně, jen se netočilo ani jedno počítadlo.....
V každém případě oprava proběhla úspěšně a vydržela celý týden....
Dnes kouknu za jízdy na počítadlo...a zase stojí. Takže opět to celé vyndat, rozebrat.....kurňa už snad postý....no a ono kolečko má opět vylámané zuby, tentokrát asi 5 zubů. Takže buď to chce ještě promáznout než se to zkompletuje a nebo je chyba v tom krokáči.....ale já vsázím na chebnů elektrónu z Katoda Olomóc...čiže ten kdo to vymyslel a za použitý materiál, by zasloužil....
Bohužel další kolečko nemám.....tuším, že sem někde zahlédl, že se totu už jednou řešilo, ale nemůžu to najít. Evidentně je toto ozubené kolečko slabým místem. Ostatní kolečka jsou taková ...prostě ten plast je kvalitnější, mě přijde. Jen tenhle zmetek je asi tak měkej, že to nevydrží....chtělo by to kovové...jenže kde ho vzít.....a nekrást...nebo alespoň ne veřejně
Máte nějaký nápad?
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
#13 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Takže výsledek...po celovečerním hledání jsem našel firmu, která tyto ozubená kolečka prodává (http://www.odometergears.com/volvo.html)...bohužel cena je 25 doláčů....což je celkem dost. Bohužel jinou variantu nevidím....max., že by jste někdo měl doma nějaké nevyužité kolečko...jenže teď to poslední vydrželo pouze týden...tak nevím, nevím..
No když někdo budete mít nějaké volné, dejte vědět...pokud ne, objednám to z obchodu, tak se může někdo případně přiživit...pokud by chtěl taky...
Kolečko má 26 zubů
čus
No když někdo budete mít nějaké volné, dejte vědět...pokud ne, objednám to z obchodu, tak se může někdo případně přiživit...pokud by chtěl taky...
Kolečko má 26 zubů
čus
- Přílohy
-
- volvo-26tooth.jpg (61.43 KiB) Zobrazeno 2662 x
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, U Stolu na NB
- Vůz: Volvo S80 V8
#14 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Cus pokud potrebuje vyrobit nejaka ozubena kola piste PM original je potreba muze byt i zniceny !!!Sovaja píše:Takže výsledek...po celovečerním hledání jsem našel firmu, která tyto ozubená kolečka prodává (http://www.odometergears.com/volvo.html)...bohužel cena je 25 doláčů....což je celkem dost. Bohužel jinou variantu nevidím....max., že by jste někdo měl doma nějaké nevyužité kolečko...jenže teď to poslední vydrželo pouze týden...tak nevím, nevím..
No když někdo budete mít nějaké volné, dejte vědět...pokud ne, objednám to z obchodu, tak se může někdo případně přiživit...pokud by chtěl taky...
Kolečko má 26 zubů
čus
_________________
Je: Volvo S80, 4.4 V8 AWD r.07 232kW(100%přestavba-E85)/ B8444S / E85 / spotřeba : 13-14l/100km Wiki S80
Je: Opel Zafira 2,2 16V r.00 108kW spotřebuje cca 9-10l/100km
Bylo: Citroen C2 1,4 HDI je na práci (má volant, motor, 4 kola) a víc to auto neřešim (nikdo si to auto nekupujte nespolehlivej Frantík !!!)
Bylo: Volvo S70, 2.3 T5 r.98 176kW(úprava vstřiků-E85) / B5234T3 / E85 / spotřeba: 12l-16l/100km Wiki S70
Bylo: Volvo V70, 2,5TDI r.98 103kW(úprava na 160k) / D5252 T / NM / spotřeba : 7l-10l/100km Wiki V70
Je: Volvo S80, 4.4 V8 AWD r.07 232kW(100%přestavba-E85)/ B8444S / E85 / spotřeba : 13-14l/100km Wiki S80
Je: Opel Zafira 2,2 16V r.00 108kW spotřebuje cca 9-10l/100km
Bylo: Citroen C2 1,4 HDI je na práci (má volant, motor, 4 kola) a víc to auto neřešim (nikdo si to auto nekupujte nespolehlivej Frantík !!!)
Bylo: Volvo S70, 2.3 T5 r.98 176kW(úprava vstřiků-E85) / B5234T3 / E85 / spotřeba: 12l-16l/100km Wiki S70
Bylo: Volvo V70, 2,5TDI r.98 103kW(úprava na 160k) / D5252 T / NM / spotřeba : 7l-10l/100km Wiki V70
#15 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Tak konečně finish. Dorazila kolečka až z daleké amériky. Vypadají bytelněji než ty originály...tak snad vydrží......aby taky ne za ty prachy . Takže komplet a tradá palubka do auta (vlastně ještě ne komplet, ještě sehnat ten měřák baterky )
mějte se
mějte se
- Přílohy
-
- 100_5993.jpg (40.17 KiB) Zobrazeno 2607 x
-
- 100_5995.jpg (75.24 KiB) Zobrazeno 2607 x
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
#16 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Když jsem ještě servisoval tiskárny HP, nechávali jsme si vyrábět z duralu (nebo něčeho podobnýho) dvojici (původně plastových) koleček, která byla příčinou 95% závad na jednom typu. Stálo to pár šupů a pacienti nám líbali koněčky prstů.
Počítám, že podobně by se to dalo řešit i takovýchto případech.
Počítám, že podobně by se to dalo řešit i takovýchto případech.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#17 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Tak je potřeba nadhodit firmu, která tohle udělá...ono to kolečko je opravdu dost titěrný, takže to nebude jen tak sranda.....jasně, bylo by to nejlepší řešení.
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Kdyžtak maji i evropský distribuce na kolečka, například němčouři.
Poznámka k návodu: nechápu jak to děláte, ale jednu ručičku jsem při sundavání rozlomil a u druhý při vracení ohnul osičku.
Poznámka k návodu: nechápu jak to děláte, ale jednu ručičku jsem při sundavání rozlomil a u druhý při vracení ohnul osičku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#19 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Ahoj, ty odkazy na prodejny těch koleček nefungují. Nemáte nové?
A je postup stejný aj u přístrojovky na 940-tku ? Z roku 1991?
A je postup stejný aj u přístrojovky na 940-tku ? Z roku 1991?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Zalezi co mas za pristrojovku. Yazaki alebo VDO ? V Yazaki moc kolieska neodchadzaju, skor elektronika alebo krokovy motorcek. Kolieska do pristrojoviek VDO mam.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#21 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Tak jsem zjistil, že jsem asi vynulováním nepolámal kolečka. Včera i dnes už zase počítadlo fungovalo, i tachometr... Ale všiml jsem si, že někdy ručička začne lítat a na chvíli spadne úplně dolů a je nehybná.. v tu chvíli nefunguje ani počítadlo kilometrů... A taky tam problikávají nebo mírně svítí kontrolky pod tachometrem... Takže to bude závada asi v něčem jiném a to bude spíš už pro elektrikáře zkušeného.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#22 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Ještě jsem ju nesundával, abych se podíval dozadu, co to je. Ale seřizování hodin a podsvětlení to má mimo přístrojovku na palubní desce... takové tlačítka doprava doleva.Sergej píše:Zalezi co mas za pristrojovku. Yazaki alebo VDO ? V Yazaki moc kolieska neodchadzaju, skor elektronika alebo krokovy motorcek. Kolieska do pristrojoviek VDO mam.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Tak potom Yazaki a tam sa kolieska nekazia, len elektronika. Ak nenajdes nikoho blizsie, mozem to opravit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#24 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Taky se na to můžu podívat, ale Piešťany jsou třikrát blíže
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
#25 Rozborka - nefunkční počítadla kilometrů u 7xx (VDO)
Díky chlapi za nabídku. Zeptám se v okolí a kdyztak se ozvu.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 455 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od StepanB
-
- 3 Odpovědi
- 552 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 16 Odpovědi
- 884 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tasso
-
- 5 Odpovědi
- 339 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od matej.sagat
-
- 479 Odpovědi
- 27859 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Paťa