Jojo, když už se rozjede, tak to jde, jak jsem psal, jsem docela příjemně překvapen, jak hezky se s tím dá jezdit. No, kontaktoval jsem kluky z D5T5, zase si myslím, že za optání nic nedám a podle toho, co mi nabídnou, uvidím, co dál.Ares píše:Myslim ze kW v tomto roli nehrajou, spis nejaka mapa ridici jednotky nebo prevodovky - rychlejsi odezva na plyn a nasledny rozjezd. Jak se to roztoci tak je tam sily na rozdavani. No kazdopadne vymena vsech silentbloku je v planu tak uvidime jestli to pomuze. Pak turbo, IC, vstriky a bude chip+Egr off. Pak to prodam
D5 chip ze 120kw na ....???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 154
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D4 AWD 014, Polestar 158kw
#76 D5 chip ze 120kw na ....???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#77 D5 chip ze 120kw na ....???
Taky ted přemýšlím o chipu od D5T5. Mám 2,4D5 96kw a nevím jestli jít do 147kw nebo stačí jen 136... Zas nechci mít ohulená vrata, od toho mám S70 tohle je pro rodinu ale s těma 96kw a 3 lidmi v autě se rozhodnout předjíždět je peklo Kdo poradí? je mezí těmahle výkony co mi nabízejí velký rozdíl? díky...Haben píše:chip od D5T5 mám a zkušenost?
- jede to lépe - 136 kw cca o 3 sec lepší než stock, 149 kw o cca 4 sec lepší než stock. Myšleno při zrychlení 100-160 km/h
- žere to stejně, možná o něco více, prostě když předjíždíš, tak máš plyn na podlaze stejně jako když bys tam chip neměl a více koňů potřebuje více nažrat. Když to lechtáš je to zhruba stejně žravé
- těch 149 kw je dle mne už moc, nejspíš se nestačí krmit motor vzduchem a hulí to (zase ale stačí cca 4x tomu příšlápnout a černý dým se vyvalí a pak už je to celkem ok - ale to by musel člověk jezdit furt s plynem na podlaze). O tom, že už pak nestíhá se motor krmit vzduchem, bych řekl, že svědčí i rozdíl ve zrychlení se stage 1 a stage 2, viz. video: https://vimeo.com/138376801
- průběh u stage 1 mi přijde plynulejší než u stage 2 - tam je kopanec
Návratnost tedy není, jen to lépe jede...
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#78 D5 chip ze 120kw na ....???
136kw,mel sem to stejne jako ty 96 serie,144nejede spatne ale se 136 se jezdilo lip
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#79 D5 chip ze 120kw na ....???
Jak to myslíš líp? tech 147 uz funguje teda hůř?3m3 píše:136kw,mel sem to stejne jako ty 96 serie,144nejede spatne ale se 136 se jezdilo lip
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#80 D5 chip ze 120kw na ....???
136 ma hladsi prubeh. Tech 147 se nejdriv nic nedeje a pak to razantneji kopne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#81 D5 chip ze 120kw na ....???
Hmmm, tak tedy asi Zvolim tech 136... DÍKY MOC CHLAPIHaben píše:136 ma hladsi prubeh. Tech 147 se nejdriv nic nedeje a pak to razantneji kopne
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
#82 D5 chip ze 120kw na ....???
Já nějak nerozumím tomu, proč to zkoušet jinde, než tam, kde máme jistotu, že tomu ti pánové rozumí, a vědí co dělají. Za mě tedy jedině @d5t5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
#83 D5 chip ze 120kw na ....???
Polestar není čip, je to vyladění SW a navíc ti vše zapíší do TP. Já ho mám (už jsem ho koupil s autem), původní výkon navýšen ze 133 na 158 kW, max. rychlost v TP zvýšena ze 195 na 210 (jen 210 kvůli homologaci pneu s rychlostním indexem H). Šlape jak víno a jede jak fíkCHTHC píše:Zdarec hosi,jdu na chip se svou s60 d5 151kw.
Premyslim na polestarem ale prijde mi to malO koniku navic za moc penez tak se rozhlizim po chipu steinbefger.
Mate nekdo skusenost s timhle cipem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#84 D5 chip ze 120kw na ....???
pokud si ochoten zapaltit Polestar, klidně bych do něj šel. Ač se hodnoty "moc" nezvýší, tak výsledek je o to překvapivější. Třeba majitelé XC90 II s D5 mluví o tom, že bez Polestaru je tato nová XC90 hrozný lenoch, s Polestarem, ač to taky je papírově jen o pár Nm a KW, tak to jede výrazně lépe. a pokud ne Polestar, taky bych využil D5T5, kteří jsou ochotní a zkusí s tebou jednotlivé Stage.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
#85 D5 chip ze 120kw na ....???
ANO, Polestar je drahej, taky bych podle čísel zvažoval, jestli do toho jít. Ale je to komplexně vyladěný celý systém od renomované firmy, takže kdybych na to měl finance, tak bych asi vybral Polestar...Haben píše:pokud si ochoten zapaltit Polestar, klidně bych do něj šel. Ač se hodnoty "moc" nezvýší, tak výsledek je o to překvapivější. Třeba majitelé XC90 II s D5 mluví o tom, že bez Polestaru je tato nová XC90 hrozný lenoch, s Polestarem, ač to taky je papírově jen o pár Nm a KW, tak to jede výrazně lépe. a pokud ne Polestar, taky bych využil D5T5, kteří jsou ochotní a zkusí s tebou jednotlivé Stage.
(u D4 je ten nárůst razantní i v číslech.... tak až se někdy potkáme někde na srazu a bude-li mít někdo zájem, klidně ho nechám si D4 s Pol osahat...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#86 D5 chip ze 120kw na ....???
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#87 D5 chip ze 120kw na ....???
Komu neni rady,tomu neni pomoci
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#88 D5 chip ze 120kw na ....???
Ja k Pavlovi jezdim v pripade potreby do Zubri. To je jak z tveho Uh. Hradiste k nam do Zlina. A ve Zline, jak pise Pavel, je autoservis Weber, ktery sluzby D5T5 poskytuje
#89 D5 chip ze 120kw na ....???
Už poněkolikáté se divím - a neberte to prosím zle - jak jsou ty vzdálenosti pro každého jiné. Já si například nedokážu představit, že je pro mě v CZ někam daleko máme přece proto právě volva, abychom se bezpečně a pohodlně dostali tam, kam potřebujeme....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
#90 D5 chip ze 120kw na ....???
správně, všude je to kousek a svižnou jízdou chvilka.....mr1 píše:Už poněkolikáté se divím - a neberte to prosím zle - jak jsou ty vzdálenosti pro každého jiné. Já si například nedokážu představit, že je pro mě v CZ někam daleko máme přece proto právě volva, abychom se bezpečně a pohodlně dostali tam, kam potřebujeme....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#91 D5 chip ze 120kw na ....???
A kde jsi byl ve D5T5 servisu?CHTHC píše:Tak panove ....Pan v servisu volvo cesky me nijak nepresvedcil ze by se jednalo o profika...Potreboval auto nechat na dva dny,aby odkodoval jednotku a pote prehral.....Myslel jsem ze profici tak jako polestar nemaji do hodinky co delat.
.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#92 D5 chip ze 120kw na ....???
U těchto novějších vozů je jednotka ECM skutečně zakódovaná.CHTHC píše:Tak panove ....Pan v servisu volvo cesky me nijak nepresvedcil ze by se jednalo o profika...Potreboval auto nechat na dva dny,aby odkodoval jednotku a pote prehral.....Myslel jsem ze profici tak jako polestar nemaji do hodinky co delat.
Nakonec jsem sveril do rukou autochipu,manik mel za pul hodky hotovo a zatim bez problemu.
V zásadě máš dvě možnosti: buď ji "odkódovat" bez její demontáže z auta a bez fyzického rozebírání hermeticky uzavřené jednotky. To trvá, ale jednotka zůstává netknuta.
Druhá varianta je ji kuchnout, t.j. rozebrat a otevřít "na stole".
Ve @d5t5.com volíme - tam kde to je možné - nejčastěji tu první variantu. A proto jsi také dostal nabídku na zmíněné dva dny.
Co se Polestaru týká, to je možnost č. 3 - Polestar je nyní vlastněn přímo automobilkou, takže tam jsou kódy "doma" a není co řešit (snad kromě ceny).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#93 D5 chip ze 120kw na ....???
Rad bych se zeptal co na cip (napr. volvo cesky) rikaji na emisich a zda auta projdou a pak co v autorizacich kde me upozornovali pri nahrani soft. volvo 2.0 ze to odhali chip a dojde k zablokovani...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#94 D5 chip ze 120kw na ....???
Ahoj, nevím jak chip od Volvo Česky, ale u BSR mi říkali, že po provedení servisu Volvo 2.0 dojde k přehrání chipu Volvo softem. Proto mi nabízeli krabičku, abych si soft dle potřeby dohrával. Předpokládám, že mimo Polestar to bude pro všechny totožné. DVolvo Polestar píše:Rad bych se zeptal co na cip (napr. volvo cesky) rikaji na emisich a zda auta projdou a pak co v autorizacich kde me upozornovali pri nahrani soft. volvo 2.0 ze to odhali chip a dojde k zablokovani...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#95 D5 chip ze 120kw na ....???
Dovolte mi to trochu upřesnit.
Service 2.0 je Volvácký upgrade, který do auta (tedy do konkrétních jednotek) nasype aktualizace SW - ale pouze do těch, do kterých Volvo nějakou aktualizaci uvolní (a v autě dosud nejsou). T.j. nelze (bez znalosti VIN a přístupu do Volvácké databáze) dopředu říct, zda-li Service 2.0 přehraje ECM (a smaže tuning) nebo ne.
Jedinou výjimkou je (dnes již Volvem vlastněný) Polestar. Polestarovský SW je v databázi Volva "evidován", takže Service 2.0 s ním počítá (a mají-li k tomu aktualizaci, bude opět natuningfovaná), o cokoli jiném však tato db logicky neví. Pokud však o náš čip takovouto aktualizací příjdete, přehrátí SW je u kteréhokoli dealera grátis.
My (D5T5.com) krabičku nenabízíme - nahráváme vše téměř výhradně standardním diagnostickým kabelem DiCE přes OBD zásuvku a bez fyzické manipulace s jednotkou ECM. Současně také nedávám původní SW na CDčku nebo tak něco. Návrat SW do původního stavu je samozřejmě možný opět stejnou metodou (OBD).
---
Optimální pořadí při tuningu je:
1. Service 2.0 (ve Volvu), případně Total CAN Upgrade (od kohokoli, kdo umí/smí nahrávat oficiální VIDA softwary, to nemusí nutně být autorizák)
2. Stage 0 (u vašeho dvorního servisáka) = revize vstřiků, filtrů, spojky, olejů, turba, hadic, trubek, TCV, čistění PCV atp. - zkrátka uvedení pohonné jednotky do tip-top stavu
3. Stage 2 (Tune) od D5T5.com
4. kvalitní oleje, kvalitní paliva
---
Co se STK, resp. ME týká: zatím všechna auta procházejí naprosto beze ztráty kytičky. Readiness kódy jsou nedočteny a emisaři reálně chválí (ne)kouřivost.
Pavel
Service 2.0 je Volvácký upgrade, který do auta (tedy do konkrétních jednotek) nasype aktualizace SW - ale pouze do těch, do kterých Volvo nějakou aktualizaci uvolní (a v autě dosud nejsou). T.j. nelze (bez znalosti VIN a přístupu do Volvácké databáze) dopředu říct, zda-li Service 2.0 přehraje ECM (a smaže tuning) nebo ne.
Jedinou výjimkou je (dnes již Volvem vlastněný) Polestar. Polestarovský SW je v databázi Volva "evidován", takže Service 2.0 s ním počítá (a mají-li k tomu aktualizaci, bude opět natuningfovaná), o cokoli jiném však tato db logicky neví. Pokud však o náš čip takovouto aktualizací příjdete, přehrátí SW je u kteréhokoli dealera grátis.
My (D5T5.com) krabičku nenabízíme - nahráváme vše téměř výhradně standardním diagnostickým kabelem DiCE přes OBD zásuvku a bez fyzické manipulace s jednotkou ECM. Současně také nedávám původní SW na CDčku nebo tak něco. Návrat SW do původního stavu je samozřejmě možný opět stejnou metodou (OBD).
---
Optimální pořadí při tuningu je:
1. Service 2.0 (ve Volvu), případně Total CAN Upgrade (od kohokoli, kdo umí/smí nahrávat oficiální VIDA softwary, to nemusí nutně být autorizák)
2. Stage 0 (u vašeho dvorního servisáka) = revize vstřiků, filtrů, spojky, olejů, turba, hadic, trubek, TCV, čistění PCV atp. - zkrátka uvedení pohonné jednotky do tip-top stavu
3. Stage 2 (Tune) od D5T5.com
4. kvalitní oleje, kvalitní paliva
---
Co se STK, resp. ME týká: zatím všechna auta procházejí naprosto beze ztráty kytičky. Readiness kódy jsou nedočteny a emisaři reálně chválí (ne)kouřivost.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#96 D5 chip ze 120kw na ....???
Ještě ocituji sám sebe, zaznamenali jsme zaznamenali lehké příživnictvní na našem jménu.ok2ucx píše:My (D5T5.com) krabičku nenabízíme - nahráváme vše téměř výhradně standardním diagnostickým kabelem DiCE přes OBD zásuvku a bez fyzické manipulace s jednotkou ECM. Současně také nedávám původní SW na CDčku nebo tak něco. Návrat SW do původního stavu je samozřejmě možný opět stejnou metodou (OBD).
Opakuji, že D5T5.com tuning:
- se nahrává (až naprosto okrajové výjimky: ME4.3/ME4.4 pro 850) výhradně přes OBD diagnostický konektor
- klidně za přítomnosti zákazníka (stejně je to "nuda" - jen práce s PC - tedy, co se týká SW tuningu)
- neoteviráme tedy jednotky, nedáváme původní SW na CD
- specializujeme se výhradně na Volvo (takže pokud někdo našim jménem vystupuje a vedle ladí nějaký koncern, pak je to podvodník)
- Tuning vám nahrají naši dealeři: http://@d5t5.com/vc2016/dealeri/, do systému VDASH má také experimentálně přístup i několik koncových uživatelů v ČR, kteří mohou SW nahrát také.
Děkuji za pozornost.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#97 D5 chip ze 120kw na ....???
Díky za info Pavle, na podzim jdu na STKok2ucx píše:
Co se STK, resp. ME týká: zatím všechna auta procházejí naprosto beze ztráty kytičky. Readiness kódy jsou nedočteny a emisaři reálně chválí (ne)kouřivost.
Pavel
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#98 D5 chip ze 120kw na ....???
Diky moc za info, software 2.0 jiz v aute mam jelikoz jezdim do autorizaku, nedavno po vymene oleju apod. takze taky v poho a ted uvazuji o vasem chipu, uz mam i cenu od vaseho cloveka tady u nas v okolo ostravy, ale porad nejak vaham...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4206
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#99 D5 chip ze 120kw na ....???
Neváhej, budeš spokojenej Je to pak úplně jiné auto. STK jsem po chipu absolvoval a úplně bez problémů.Ba naopak potvrdím Pavlova slova, byl jsem na emisích pochválen.Volvo Polestar píše:Diky moc za info, software 2.0 jiz v aute mam jelikoz jezdim do autorizaku, nedavno po vymene oleju apod. takze taky v poho a ted uvazuji o vasem chipu, uz mam i cenu od vaseho cloveka tady u nas v okolo ostravy, ale porad nejak vaham...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#100 D5 chip ze 120kw na ....???
Co vlastne Pavle prinasi Service 2.0, treba u meho auta? Jestli ma cenu to do Volva vozit ci ne
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek