Poslední návštěva: 16 lis 2019 00:40 Právě je 16 lis 2019 00:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vykon motoru
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 09:42 
Offline

Registrován: duben 2005
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Jak, kde a zakolik se daji zmerit tlaky ve valcich? Mam 360tku se servisni knizkou, kde jsou obrazky kazdejch 10 000km s nejakejma krivkama (nejspis z brzdy?), postupne se zkracujou a zkracujou, mam ho asi 4 roky a prijde mi, ze za tu dobu ztratilo na vykonu, da se s tim neco delat??? Olej mi netece, menim ho pravidelne po 10t km a za celou dobu sem ho ani jednou nemusel dolejvat, presto, muzou tam byt nejake netesnosti? Jak mu vratit/pridat koniky? Da se tam implantovat treba turbo nebo jinak upravit? Diky za rady.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 16:00 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
nevymenili Ti treba snedí spoluobcané Volvo za trabanta, a Ty sis vsim, ze ti divne jede,ne ? :lol:
Kdybys treba napsal, co tam mas za motor :twisted:
treba by Ti nekdo poradil :wink:

A jesi mas dyyyzl, tak tohle ani necti:
Tlaky zmeris specialnim manometrem, kterej zasroubujes do valce misto svicky. Kdyz mas ten manometr, zvladne to kazda lama :)

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 16:25 
Offline

Registrován: duben 2005
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
360tky jsou jen benziny s dvoulitrama... Konkretne tusim ze tam je BF200 nebo tak nejak, musel bych se mrknout...

_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 16:42 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
nojo, to ja nevím. A benzínovej dvoulitr je taky širokej pojem, vono to může mít karburátor, nebo vstřikování (jaký)...
Ale B200F je stříkačka, jesi se nepletu (už bych se nedivil ničemu... :) )
:!:
Podívej se na naše podpisy, co se ukazujou na konci každýho příspěvku a zkus taky něco takovýho spáchat, co ? :wink:

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 17:11 
Offline

Registrován: duben 2005
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Hm, strikajda.

Sem tu kratce, neco vyplodim az se do toho dostanu :wink:

_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vykon motoru
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 17:11 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 815
Bydliště: Praha
Stimpy píše:
Jak, kde a zakolik se daji zmerit tlaky ve valcich? Mam 360tku se servisni knizkou, kde jsou obrazky kazdejch 10 000km s nejakejma krivkama (nejspis z brzdy?), postupne se zkracujou a zkracujou, mam ho asi 4 roky a prijde mi, ze za tu dobu ztratilo na vykonu, da se s tim neco delat??? Olej mi netece, menim ho pravidelne po 10t km a za celou dobu sem ho ani jednou nemusel dolejvat, presto, muzou tam byt nejake netesnosti? Jak mu vratit/pridat koniky? Da se tam implantovat treba turbo nebo jinak upravit? Diky za rady.

Přes zvyšování výkonu je tady Karlos, ten ti poradí jak z toho udělat kulovýho bleska :idea:

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 22:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 9103
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Stimpy píše:
Hm, strikajda.

Sem tu kratce, neco vyplodim az se do toho dostanu :wink:
Kouká že tě crtec spral málo, do podpisu ještě patří typ motoru (co nejpřesněji)a rok výroby.Tak se snaž.

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 15:28 
Offline

Registrován: duben 2005
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Kdybych tam dal rovnou jinej motor, jak bych pak prosel technickou? Jestli se nepletu, motor muzu vymenit, ale pouze za motor ze stejny rady. Nevite, delali se volva 3.. rady s turbem? Obavam se, ze ne, ale mozna neco ze 4kovy rady, maji toho hodne podobneho. A s predelanim podvozku to asi taky nebude tak slavny, vzadu to nema klasicky pruziny s tlumicema, ale listovy pera se tomu tusim rika.... Asi by to bylo hoodne prace. Ale v zasade ten podvozek zas tak spatnej neni, chova se neutralne a s tim nahonem na zadek s tim jdou delat rizeny smyky (samo ze na snehu, na asfalte to clovek jen tak neurve..).

A co ten v-power, tim si taky nejsem moc jistej. Procisti motor od usazenin... jenze diky temhle usazeninam tyhle stary motory jeste jakz takz tesnej.... Jednou jsem nalil neco zazracnyho do prevodovky pri vymene oleje a paxe menilo gufero, protoze to z toho zaclo tect...
Svicky mam nove, takze mi zbyva filtr a lestit :D To bude jizda...

_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 17:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2059
Bydliště: Brno
Stimpy, v rubrice prodej nabízím turbomotor B21ET včetně celýho auta. Dalo by se vlastně říct, že motor může odjet po vlastní ose...

Tak se podívej.

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 08:28 
Offline

Registrován: duben 2005
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
Standa: Hm, sel by napasovat do 360tky? Myslim bez nejaky ukrutny prestavby. Preci jen je v 245tce...

Karlos: Brzdy to ma taky slusny, loni novy kotouce + desticky, ted v sobotu jsem koukal na pakny a maj pres 4mm. S vykonejsim motorem se to akorat rychleji rozjede, jinak to bude brzdit porad tu samou hmotu. Ja vim, ze by tomu slusely treba brembo brzdy, vetsi kotouce vpredu, kotouce i v zadu, ale to je vsechno o penezich a o case, kteryho je taky malo...

Nerikam, ze ten motor drzi pohromade jen diky usazeninam, ale myslim si, ze v leckterych starsich motorech hraji svoji roli 8) Ale zkusit to muzu...

Lestim lestis lestime... :D :D :D

_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 20:40 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
určitě by to šlo, a s trojkou by ten motůrek asi pěkně mával!

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2059
Bydliště: Brno
Mával i s kombikem se čtyřma lidma uvnitř a čtyřma kolama na střeše...
Jezdíme na Šumavu a cestou jsou krásný stoupáky s dvěma pruhy nahoru. Bylo velmi zábavný sledovat, jak se na nás kasali blbečci s vytuněnejma plechovkama, pod kopcem vyhodili blinkr, že nás jako budou předjíždět a moc jim to nešlo... 8)

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 22:54 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1957
Bydliště: Praha
standa píše:
Mával i s kombikem se čtyřma lidma uvnitř a čtyřma kolama na střeše...
Jezdíme na Šumavu a cestou jsou krásný stoupáky s dvěma pruhy nahoru. Bylo velmi zábavný sledovat, jak se na nás kasali blbečci s vytuněnejma plechovkama, pod kopcem vyhodili blinkr, že nás jako budou předjíždět a moc jim to nešlo... 8)

:lol: tak to si dokážu živě přdstavit vyděšenej vyraz v očích mladyho vytuněnyho pubertáka jak mu v kopci ujíždí 2oukilo :lol: :lol:

4Stimpy... ten motor tam dáš ale nezapomen na řídící jednotku :!:

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 23:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2059
Bydliště: Brno
marro, B21ET žádnou řídící jednotku nemá, je tam jen relé spínající palivová čerpadla. Je to K-Jetronic, používal se za války na Messersmitech.

Ad 245 Turbo:
Navíc jsme strouhali zástěrkama o zem a to auto vypadalo dost opadaně (rezatý pátý dveře, bílá barva). Ti blbečci museli bejt úplně na prášky(sakra, plně naložená rezatá šunka s kolama na střeše a já ji nepředjedu? vždyť mám poslední model křídla a zakytovaný kliky...)

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 23:27 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1957
Bydliště: Praha
:shock: no jo čeče no jo #-o se musim podívat na to označení těch motorů mam v tom hokej :lol:

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 23:29 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1957
Bydliště: Praha
Ad 245 Turbo:
Navíc jsme strouhali zástěrkama o zem a to auto vypadalo dost opadaně (rezatý pátý dveře, bílá barva). Ti blbečci museli bejt úplně na prášky(sakra, plně naložená rezatá šunka s kolama na střeše a já ji nepředjedu? vždyť mám poslední model křídla a zakytovaný kliky...)[/quote]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 08:22 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
:supz:
jo jo taky to miluju... Auto nemusí vypadat nic moc, ale musí hrnout jak :twisted:
Pak tihle závodníci akorát čučí se spadlím pantem jak jejich drahý šunky předfičí dvoutunový hovado s flekama fšude :) A s dvacetinovou pořizovací cenou

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 09:54 
Offline

Registrován: duben 2005
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha
A zere taky jako Messersmit?

_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 11:56 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
ani ne :lol: s B200ET sem tankoval 12 na sto a ve finale mi v nadrzi hafo zbylo :) nefachal merak paliva. a zrovna jsem to nesetril :lol:

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.055s | 19 Queries | GZIP : On ]