XENONY

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#1 XENONY

Příspěvek od Stalin »

Jake sou do xenonu nejlepši vybojky??? 6000K 8OOOK 10 000K ???
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#2 XENONY

Příspěvek od Miroslav »

4300 (5000)
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

#3 XENONY

Příspěvek od sramcik »

4300K až 5000K - přesně tak

Kolem 3000K jsou tak možná do mlhovek ... ale jdou po tom cajti.

Nad 5000K jsou už do modra až k 12000K(fialové) jsou sice hezké na efekt, ale prdlajz uvidíš a opět po tom jsou policajti.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#4 XENONY

Příspěvek od Stalin »

Ja byl pevně rozhodnutej pro 8OOOK ale kamos mi řikal že za deště je to slabota že by to chtělo 6000k o vybojkach s niššim čislem jsm ani neslyšel... Nam ale H4 tak potřebuju bixenony Jezdim hodně v noci tak potřebuju pořadny světlo :palec:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#5 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Mám 5000K a max spokojenost. Oslňuje to tak limitně... někdo by mohl říct, že lehce za limitem, ale vidím jak nikdy.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#6 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

tnemec píše:Mám 5000K a max spokojenost. Oslňuje to tak limitně... někdo by mohl říct, že lehce za limitem, ale vidím jak nikdy.
Vsetci tu pisete ze mate xenony a to sa nikto neobavate ze Vas zastavia zeleny ci uz u Vas doma alebo niekde v Deuchtlande a budete salovat ako divy tazke ojrace?

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#7 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

Totiz prestavanie halogenovych svetlometov zastavanim xenonovych vybojok nieje nikde v EU povolene a je to vyslovene zakazane a hlavne v Osteriechu si na tom dopravna policia zgustne ked vidia starsie rocniky s krasnymi bielymi svetlami..

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#8 XENONY

Příspěvek od tnemec »

goalie píše:
tnemec píše:Mám 5000K a max spokojenost. Oslňuje to tak limitně... někdo by mohl říct, že lehce za limitem, ale vidím jak nikdy.
Vsetci tu pisete ze mate xenony a to sa nikto neobavate ze Vas zastavia zeleny ci uz u Vas doma alebo niekde v Deuchtlande a budete salovat ako divy tazke ojrace?
Ta situace samozřejmě může nastat, ale v kontrastu se situací, kdy si při jakékoli jízdě za tmy zvyšuju bezpečnost, to za to riziko stojí.

Moje předpokládaná obrana bude několikafázová:

1) Už jsem to tak koupil, xenony jsou u Volva normální, ne? (U V70 I. ano a 850 je velmi podobný model, 99 % policajtů je podle mého nerozezná)

2) V zákoně se praví, že závada na vozidle odstraněná na místě nepodléhá trestu. Vozím H1 a umím je vyměnit za výbojky během 10 minut.

3) Můžou mě leda tak poslat na technickou, nemaj legální prostředky, jak posoudit, jestli ty světla jsou dle zákona - a na technickou samo dorazím s H1.

Přiznávám, že to není odzkoušeno v praxi a bod 1 není použitelný na starší modely. Každopádně kvůli výše uvedeného jsem chtěl model velmi snadno reverzibilní.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#9 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

tnemec píše:
goalie píše: Vsetci tu pisete ze mate xenony a to sa nikto neobavate ze Vas zastavia zeleny ci uz u Vas doma alebo niekde v Deuchtlande a budete salovat ako divy tazke ojrace?
Ta situace samozřejmě může nastat, ale v kontrastu se situací, kdy si při jakékoli jízdě za tmy zvyšuju bezpečnost, to za to riziko stojí.

Moje předpokládaná obrana bude několikafázová:

1) Už jsem to tak koupil, xenony jsou u Volva normální, ne? (U V70 I. ano a 850 je velmi podobný model, 99 % policajtů je podle mého nerozezná)

2) V zákoně se praví, že závada na vozidle odstraněná na místě nepodléhá trestu. Vozím H1 a umím je vyměnit za výbojky během 10 minut.

3) Můžou mě leda tak poslat na technickou, nemaj legální prostředky, jak posoudit, jestli ty světla jsou dle zákona - a na technickou samo dorazím s H1.

Přiznávám, že to není odzkoušeno v praxi a bod 1 není použitelný na starší modely. Každopádně kvůli výše uvedeného jsem chtěl model velmi snadno reverzibilní.
No to vs co tu pises sa da ale len u Vas doma alebo tu na SK ale v Osteriechu to robia tak ze sa Ti nakloni do auta a pootoci kolieskom nastavenia sklonu svetlometov a ked sa Ti pohnu alebo tam to koliesko mas tak si v p. zoberu Ti v phode technicky preukaz a zasolujes 200 ejro :lol: len taky fukot.

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#10 XENONY

Příspěvek od tnemec »

goalie píše:
tnemec píše:
Ta situace samozřejmě může nastat, ale v kontrastu se situací, kdy si při jakékoli jízdě za tmy zvyšuju bezpečnost, to za to riziko stojí.

Moje předpokládaná obrana bude několikafázová:

1) Už jsem to tak koupil, xenony jsou u Volva normální, ne? (U V70 I. ano a 850 je velmi podobný model, 99 % policajtů je podle mého nerozezná)

2) V zákoně se praví, že závada na vozidle odstraněná na místě nepodléhá trestu. Vozím H1 a umím je vyměnit za výbojky během 10 minut.

3) Můžou mě leda tak poslat na technickou, nemaj legální prostředky, jak posoudit, jestli ty světla jsou dle zákona - a na technickou samo dorazím s H1.

Přiznávám, že to není odzkoušeno v praxi a bod 1 není použitelný na starší modely. Každopádně kvůli výše uvedeného jsem chtěl model velmi snadno reverzibilní.
No to vs co tu pises sa da ale len u Vas doma alebo tu na SK ale v Osteriechu to robia tak ze sa Ti nakloni do auta a pootoci kolieskom nastavenia sklonu svetlometov a ked sa Ti pohnu alebo tam to koliesko mas tak si v p. zoberu Ti v phode technicky preukaz a zasolujes 200 ejro :lol: len taky fukot.
Pak nezbývá než tvrdit, že to jsou bílé žárovky :-D Ale uznávám, že proti tomuhle není obrana. Pravdou je, že v takovém případě je lepší před cestou přehodit žárovky za origo. Není to samozřejmě dokonalé řešení, ale z mého pohledu zohledním-li cenu "čistého řešení" a tohoto řešení, dále benefity a proti nim nevýhody, tak pro sebe jsem si rozhodl, že mi to stojí za to.

Onehdy jsem jel na otočku do Berouna hooodně unavenej a musím říct, že xenony byl jeden z faktorů, proč jsem nemusel cestou zastavit a bezpečně jsem dojel.

Je to ale samozřejmě každého volba a je nutné si být vědom rizik.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#11 XENONY

Příspěvek od Miroslav »

A když ty xenony jsou homologované, tak jsou přeci určené do světel jako náhrada.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#12 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Miroslav píše:A když ty xenony jsou homologované, tak jsou přeci určené do světel jako náhrada.
Ale ony nejsou homologované. Důvodů je mnoho - zejména se jedná o vyšší světelný výkon a s tím související úpravy proti oslňování typu povinný automatický sklon (který 99 % lidí vč. mě neřeší) nebo povinné ostřikovače světel (který moje 850 má) - tahle podmínka je tam proto, že zasviněný světlomet rozptyluje světlo a když ho rozptyluje 3x víc, je to 3x větší problém.

Jediné, co pro to můžu udělat je, že já osobně se snažím všechny podmínky fakticky splňovat, ačkoliv de iure je splnit nemůžu. Tj. když vím, že budu stát na křižovatce na horizontu, tak si světla skloním a skla pravidelně omývám stěračema.

Btw není tu nějaký elektronkonadšenec - šlo by udělat podomácku to automatické sklápění? Po jednom potenciometru na každou nápravu a pak něčím řídit ten manuální sklon, kterej by se pak dal odstavit? Passat to má řešený právě takto primitivně...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 XENONY

Příspěvek od Sergej »

Btw není tu nějaký elektronkonadšenec - šlo by udělat podomácku to automatické sklápění? Po jednom potenciometru na každou nápravu a pak něčím řídit ten manuální sklon, kterej by se pak dal odstavit? Passat to má řešený právě takto primitivně...
Urobit ide vsetko, problemom je len cena...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#14 XENONY

Příspěvek od Kuba »

A nedělaj se na 850 i Nivomaty, nebo jak se jmenujou ty tlumiče co udržujou stejnou světlou výšku bez ohledu na zatížení? U auta s nima by se automatický naklápění asi řešit nemuselo, ne?
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#15 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Sergej píše:
Btw není tu nějaký elektronkonadšenec - šlo by udělat podomácku to automatické sklápění? Po jednom potenciometru na každou nápravu a pak něčím řídit ten manuální sklon, kterej by se pak dal odstavit? Passat to má řešený právě takto primitivně...
Urobit ide vsetko, problemom je len cena...
Tak dobře: za cenu limitně blízkou nule, tj. dal bych do toho třeba 1000 Kč...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#16 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Kuba píše:A nedělaj se na 850 i Nivomaty, nebo jak se jmenujou ty tlumiče co udržujou stejnou světlou výšku bez ohledu na zatížení? U auta s nima by se automatický naklápění asi řešit nemuselo, ne?
Niva mám, ale ty nefungujou tak rychle a hlavně se srovnávaj jízdou, nikoli stáním. A když jsem hodně naloženej, tak zadek taky podklesne, ačkoliv ne tolik, jako u normálních tlumičů...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 XENONY

Příspěvek od Sergej »

tnemec píše:
Sergej píše:
Urobit ide vsetko, problemom je len cena...
Tak dobře: za cenu limitně blízkou nule, tj. dal bych do toho třeba 1000 Kč...
To je rozumna suma..., a kolko tisic ks toho budes chciet ? :D
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#18 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

dunato1 píše:Ahoj...
Zajímavé téma...Já jsem nasadil 8000 K a nijak jsem to neřešil. Asi je to jen otázka času,kdy mne lapnou...¨"ale když tak krásně svítí :razz: "...Samozřejmně bych taky uvítal, kdyby někdo "chytrý" přišle s nápadem,jak "nehomologované xenony! trochu zlegalizovat... :palec:
Xenony sa nedaju legalne domontovat do svetlometu v kt bola pri opusteni brany vyrobcu auta halogenova ziarovka.
Daju sa zlegalizovat iba za podmienok ze v danom vozidle vyrobca montuje origo xenonove svetlomety-t.j. potom si mozte dat namontovat tieto originali za predpokladu ze splnate po vymene vs bezpecnostne hladiska
-t.j. homologovane xenonove svetlomety + samotne vybojky,
-funkcne ostrekovace svetlometov
-funkcia automatickeho naklanania svetlometov v pripade zataze-tzv. gyroskop

Len tak na okraj ziaden vyrobca nemontuje seriovo xenonove vybojky so svietivostou vacsou ako 5000K. Montuju sa 4300K
8000K teplota xen. vybojky je podla mna absolutne nevhodna
Přílohy
teplota K.jpg
teplota K.jpg (27.27 KiB) Zobrazeno 6651 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#19 XENONY

Příspěvek od Stalin »

tnemec píše:Mám 5000K a max spokojenost. Oslňuje to tak limitně... někdo by mohl říct, že lehce za limitem, ale vidím jak nikdy.
Kde seženu ty 4300K nebo :mrgreen: 5000K?? Zatim sem je nikde nenašel
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#20 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

Stalin píše:
tnemec píše:Mám 5000K a max spokojenost. Oslňuje to tak limitně... někdo by mohl říct, že lehce za limitem, ale vidím jak nikdy.
Kde seženu ty 4300K nebo :mrgreen: 5000K?? Zatim sem je nikde nenašel
napriklad tu
http://www.autobiznis.sk/doplnky/hid-xenony/
4300K su najdrahsie. Videl som aj za 14tis napr tu http://www.xenon-lights.sk/index.php?ma ... ucts_id=13
Ale urcite ich najdes na aukre za menej. Keby som si dal xenony-co si nedam lebo mi lepi pri predstave dopravnej kontroly v Rakusku kde dost casto chodime, tak by som si kupil s teplotou svetla 4300K

sramcik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
Bydliště: Frýdek - Místek

#21 XENONY

Příspěvek od sramcik »

_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km

BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#22 XENONY

Příspěvek od Stalin »

Nejste něko na aukru registrovanej?? Tyhle bixenony by se mi libili http://aukro.cz/item350514358_hid_bi_xe ... 300_k.html
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Velké Přílepy
Kontaktovat uživatele:

#23 XENONY

Příspěvek od Exot »

goalie píše:Totiz prestavanie halogenovych svetlometov zastavanim xenonovych vybojok nieje nikde v EU povolene a je to vyslovene zakazane a hlavne v Osteriechu si na tom dopravna policia zgustne ked vidia starsie rocniky s krasnymi bielymi svetlami..
A co jejich popis, že jsou homologované pro celou evropu?
To si z nás dělaj Pdel? :evil:
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#24 XENONY

Příspěvek od Roger »

Ta sada za tech 14tis Sk to se snad pos.ali ne? No vidim tam na balastu Made in Germany, ale tim to asi nebude...hmm
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#25 XENONY

Příspěvek od Miroslav »

Máte někdo zkušenost s xenony na H4 ??????
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“