XENONY

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#26 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Roger píše:Ta sada za tech 14tis Sk to se snad pos.ali ne? No vidim tam na balastu Made in Germany, ale tim to asi nebude...hmm
Možná, že právě ty drahé sady jsou homolované. Ta moje není a prodejce to nijak neskrýval.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#27 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

V70 Tdi píše:
goalie píše:Totiz prestavanie halogenovych svetlometov zastavanim xenonovych vybojok nieje nikde v EU povolene a je to vyslovene zakazane a hlavne v Osteriechu si na tom dopravna policia zgustne ked vidia starsie rocniky s krasnymi bielymi svetlami..
A co jejich popis, že jsou homologované pro celou evropu?
To si z nás dělaj Pdel? :evil:
"Nedelaj" si prdel samotne xenonove vybojky+balasty mozu byt homologizovane, to vsak neznamena ze ked ich vlozis do halogenoveho svetlometu ze to bude ako celok homologizovane. Musis mat aj svetlomety origo s homologizaciou pre xenonove vybojky.+splnat vs ostatne podmienky co som tu uz pisal.-ostrekovace a automticke riadenie sklonu svetla.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

#28 XENONY

Příspěvek od Rychlik »

Je to presne tak jak pise Goalie. Jednotlive soucasti jako takove jsou samozrejme homologovane, ale po namontovani do vozdila jiz zodpovednost za vhodne svetlomety, ostrikovace a el. serizovani nese uzivatel. Zadna firma, ani kdyby xenony staly nevim kolik, nemuze tvrdit, ze jejich xenony jsou schvaleny pro provoz na pozemnich komunikacich, paklize neprovede doinstalaci automatickeho naklonu svetel a ostrikovacu, coz je znacne nerealne. Pousti se do toho jen Volvo, ktere si to necha zaplatit shruba 20 000Kc. Ale neberte me s tou cenou zaslovo :) ;-)
_________________
VOLVO V40, 1,9TDi - 85kW, D4192 T3, r.v. 11/2001 Obrázek
VOLVO V50, 2,0D - 100kw 3/2008 - Father's car

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Velké Přílepy
Kontaktovat uživatele:

#29 XENONY

Příspěvek od Exot »

Se z toho poseju, to jsem se tak těšil na fialky :evil: Slyšel jsem o tom, že poslední C70 I se dělali xenony,
ví o tom nekdo něco?
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#30 XENONY

Příspěvek od travex »

V70 Tdi píše:Se z toho poseju, to jsem se tak těšil na fialky :evil: Slyšel jsem o tom, že poslední C70 I se dělali xenony,
ví o tom nekdo něco?
nevim o tom nic, delala se cira optika (pro C a R).... i tak je cenovka dostatecne hrozna na to, aby se o ni dalo vubec premyslet... a pokud xenony byly tak bude cenovka taky moooc pekna :-(

nevim co porad resite, svetla v dobrym stavu s dobryma zarovkama sviti sice min jak xenony, ale rozhodne ne spatne..... kolika z tech, kdo o necem podobnem uvazuje by mozna i stacilo umyt skla svetlometu i zevnitr.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#31 XENONY

Příspěvek od Roger »

travex píše:
V70 Tdi píše:Se z toho poseju, to jsem se tak těšil na fialky :evil: Slyšel jsem o tom, že poslední C70 I se dělali xenony,
ví o tom nekdo něco?
nevim o tom nic, delala se cira optika (pro C a R).... i tak je cenovka dostatecne hrozna na to, aby se o ni dalo vubec premyslet... a pokud xenony byly tak bude cenovka taky moooc pekna :-(

nevim co porad resite, svetla v dobrym stavu s dobryma zarovkama sviti sice min jak xenony, ale rozhodne ne spatne..... kolika z tech, kdo o necem podobnem uvazuje by mozna i stacilo umyt skla svetlometu i zevnitr.... :-)
To s tema lepsima zarovkama si taky myslim...xenony jsou nepomerne nakladnejsi a taky je tu otazka homologizace>
Jen me stve to drazkovane sklo, zda se mi ze cirou to projde sice nanasmerovane ale vice...
Pak je tu otazka jak jsou na tom paraboly, jestli to neprelestit... :roll:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#32 XENONY

Příspěvek od travex »

Roger píše: To s tema lepsima zarovkama si taky myslim...xenony jsou nepomerne nakladnejsi a taky je tu otazka homologizace>
Jen me stve to drazkovane sklo, zda se mi ze cirou to projde sice nanasmerovane ale vice...
Pak je tu otazka jak jsou na tom paraboly, jestli to neprelestit... :roll:
jestli cire nebo drazkovane je jedno z uvedeneho ohledu uprimne jedno. Paraboly nelestit, je vakuove lakovany plast, odrazova vrstva je velmi tenka a natusup jsi na plastu.... paraboly opatrne umyt (vyzkouseny je GENERAL - bio alkohol - michany s vodou v pomeru 1:100, ale nejde v cechach koupit, jen v D, uspecne funguje i jarova voda, ale neni to ono....)...

skla svetlometu narvat do mycky a nechat projet dva cykly, u druheho s vetsi davkou lestidla, po zastaveni mycky vyjmout a utrit do sucha mikrovlaknovovou uterkou .... a rok je klid...

osvedcily se mi zarovky Phlips Premium a jeste lepsi jsou Osram Silverstar, v kazdem pripade i obyc zarovku se vyplati po roce vymenit....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#33 XENONY

Příspěvek od Roger »

travex píše:
Roger píše: To s tema lepsima zarovkama si taky myslim...xenony jsou nepomerne nakladnejsi a taky je tu otazka homologizace>
Jen me stve to drazkovane sklo, zda se mi ze cirou to projde sice nanasmerovane ale vice...
Pak je tu otazka jak jsou na tom paraboly, jestli to neprelestit... :roll:
jestli cire nebo drazkovane je jedno z uvedeneho ohledu uprimne jedno. Paraboly nelestit, je vakuove lakovany plast, odrazova vrstva je velmi tenka a natusup jsi na plastu.... paraboly opatrne umyt (vyzkouseny je GENERAL - bio alkohol - michany s vodou v pomeru 1:100, ale nejde v cechach koupit, jen v D, uspecne funguje i jarova voda, ale neni to ono....)...

skla svetlometu narvat do mycky a nechat projet dva cykly, u druheho s vetsi davkou lestidla, po zastaveni mycky vyjmout a utrit do sucha mikrovlaknovovou uterkou .... a rok je klid...

osvedcily se mi zarovky Phlips Premium a jeste lepsi jsou Osram Silverstar, v kazdem pripade i obyc zarovku se vyplati po roce vymenit....
Diky za vycerpavajici informace...
lestit nic tedy nebudu...umyju skla, paraboly na ty si roztok namicham sam, alkohol sezenu nebude sice bio (jako napr. slivovice :mrgreen: ), ale v lekarne se da sehnat lekarsky lih a destilka v drogerii taky...
Osramy i Phillipsy si lidi chvali...a jejich vymena je stejne bezna vec...takze XENONY pro me asi zatim ne, pokud nebudu mit na cele xenon svetla...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Velké Přílepy
Kontaktovat uživatele:

#34 XENONY

Příspěvek od Exot »

jdu do toho tak jako tak a až pojedu za čáru není složité tam přehodit homologovanou klasiku a když to může mít v Čr každá shade tak co by ne já :pij:
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Přeštice

#35 XENONY

Příspěvek od Miroslav »

V70 Tdi píše:jdu do toho tak jako tak a až pojedu za čáru není složité tam přehodit homologovanou klasiku a když to může mít v Čr každá shade tak co by ne já :pij:
I já jdu to toho!!

Kolik tě budou stát a jaký budeš dávat???
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

CBFranta
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 38
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice

#36 XENONY

Příspěvek od CBFranta »

Miroslav píše:
V70 Tdi píše:jdu do toho tak jako tak a až pojedu za čáru není složité tam přehodit homologovanou klasiku a když to může mít v Čr každá shade tak co by ne já :pij:
I já jdu to toho!!

Kolik tě budou stát a jaký budeš dávat???

Už tam jsou. Je to paráda. Poctivě jsem je seřídil a nikdo nebliká, že oslňuji. Koupil jsem H7 za 3100,-Kč s jednou náhradní výbojkou.
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#37 XENONY

Příspěvek od dali »

tnemec píše:1) Už jsem to tak koupil, xenony jsou u Volva normální, ne? (U V70 I. ano
Pokud to neni součást pohádky pro švestky, tak se mýlíš. První xenony měly až V70 II od modelovýho roku 2003.
travex píše: nevim o tom nic, delala se cira optika (pro C a R)....
Jen na poslední Céčka, v době kdy R už bylo V70II.

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#38 XENONY

Příspěvek od Sibr »

Dali má o5 pravdu ;-) Ten kluk je ale vzdělanej :mrgreen:
A hlavně do Céček i z roku 04 se xenon nedával... Bohužel :(
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 XENONY

Příspěvek od dali »

NJN... když už se o něco zajímám, tak do hloubky ;-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Přeštice

#40 XENONY

Příspěvek od Miroslav »

CBFranta píše:
Miroslav píše:
I já jdu to toho!!

Kolik tě budou stát a jaký budeš dávat???

Už tam jsou. Je to paráda. Poctivě jsem je seřídil a nikdo nebliká, že oslňuji. Koupil jsem H7 za 3100,-Kč s jednou náhradní výbojkou.

Už tam jsou, H4 4300K cena 2500 s montáží a vyštelovaný na Biroskopu abych neoslnoval.
Tlumený jako když jedu ve dne a dálkový nic moc!!.Ale jinak paráda :palec:
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 88
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: SVK_BA

#41 XENONY

Příspěvek od pedro5585 »

Suhlas s goaliem, chlapci ked Vas lapia dojclandaci alebo austrosi tak budete za pseudoxenony calovat jako dive svine...peniazky sa kotulaju policajtom do kasy... :lol: :tlesk:
100 juuro len taky fukot a to budete radi, ze Vam nechaju TP...oni dokazu za ine veci skasnut...
Oni nejsu na hlavu padnuti a neskocia Vam na to ze 850 alebo prva generacia S/V/C 70 malo xenoniky v zaklade. 8)
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#42 XENONY

Příspěvek od Dural8 »

tnemec píše:
Kuba píše:A nedělaj se na 850 i Nivomaty, nebo jak se jmenujou ty tlumiče co udržujou stejnou světlou výšku bez ohledu na zatížení? U auta s nima by se automatický naklápění asi řešit nemuselo, ne?
Niva mám, ale ty nefungujou tak rychle a hlavně se srovnávaj jízdou, nikoli stáním. A když jsem hodně naloženej, tak zadek taky podklesne, ačkoliv ne tolik, jako u normálních tlumičů...
Když jsi hodně naloženej tak i přesto, že máš nivomaty tak si máš pootočit kolečkem na 1. Podívej se na to do manuálu, je tam na to docela pěkná tabulka.
_________________
V60 D4

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#43 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Dural8 píše:
tnemec píše:
Niva mám, ale ty nefungujou tak rychle a hlavně se srovnávaj jízdou, nikoli stáním. A když jsem hodně naloženej, tak zadek taky podklesne, ačkoliv ne tolik, jako u normálních tlumičů...
Když jsi hodně naloženej tak i přesto, že máš nivomaty tak si máš pootočit kolečkem na 1. Podívej se na to do manuálu, je tam na to docela pěkná tabulka.
To pochopitelně dělám... ale kdybych neměl niva, tak musím točit tak na 15 - a tak vysoké číslo tam není :D
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 331
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Strakonice

#44 XENONY

Příspěvek od Bobika »

Takže po zkušenosti kamaráda xenony NE - zaplatil 150 Euro Německejm polišům a ani necek a jak zde někdo řekl, mohl být rád, že mu nechaly OTP. Pánové, oni po tom na západě asi docela jdou, taže abych měl auto, který nemůže za hranice, tak to se na xenony můžu z vysoka v....t. Zatím N.B. a pohoda. Až prasknou, tak dam jiný.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#45 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

Bobika píše:Takže po zkušenosti kamaráda xenony NE - zaplatil 150 Euro Německejm polišům a ani necek a jak zde někdo řekl, mohl být rád, že mu nechaly OTP. Pánové, oni po tom na západě asi docela jdou, taže abych měl auto, který nemůže za hranice, tak to se na xenony můžu z vysoka v....t. Zatím N.B. a pohoda. Až prasknou, tak dam jiný.
:mrgreen: CHA CHA ste si mysleli ze trepem dve na tri. :palec: s xenononmi kt v aute nemaju co robit-domontovanymi dodatocne mozte behat akurat u Vas doma a max este u nas na Slovensku.
A to obisiel este dobre v AT by mu zobrali technicak :lol:

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#46 XENONY

Příspěvek od Lachtan »

Fajn, ale vysvětlete mi jak třeba poznají jestli na 40ce jsou origo nebo dodělávané ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017

#47 XENONY

Příspěvek od tomkop »

Jednoduše, origo nemají naklápění na palubce
_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#48 XENONY

Příspěvek od Peťo-goalie »

Lachtan píše:Fajn, ale vysvětlete mi jak třeba poznají jestli na 40ce jsou origo nebo dodělávané ???
Jednoducho sa Ober Oficieeer nakloni nad palubovku a ked najde otocny gombik - a potoci s nim a zacnu sa hybat svetlomety tak "Zwei hundert ojroo bitte" Navyse origo zabudovane xenony maju gyroskop+je to uvedene aj v technicaku a ten otocny gombik na palubovke vobec nieje.
A najjednoduhsie co si vsimne je cislo vyroby na prednom skle bolo by raritne keby 98rocnik mal origo xenony.. :lol:

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#49 XENONY

Příspěvek od Harry »

Vy si s tím strašením nedáte pokoj...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1092
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#50 XENONY

Příspěvek od tnemec »

Já jsem si toho omezení vědom a jsem ochoten s ním žít - za to, že v noci vidím, mi to stojí. Do Německa jezdím většinou jen ve dne a mám trvale zhasnuto, jakkoli je to proti mému přesvědčení. Pokud bych plánoval noční cestu, je pro mě otázkou 5 minut (no, spíš 45 minut při mé šikovnosti) tam zapíchnout H1, které trvale vozím sebou... Úmyslně jsem koupil takové Xenony, které a) svítí ve správném tvaru (jen trošku víc) b) jdou v historicky zanedbatelném čase bez použití nářadí nahradit původními H1...

Samozřejmě počítám s tím, že mé další auto už je bude mít implementované sériově...

P.S. Před týdnem jsem si půjčil devítku s halogenama... podotýkám s novými světly... a měl jsem pocit, že jedu maximálně na parkovačky...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“