Možná, že právě ty drahé sady jsou homolované. Ta moje není a prodejce to nijak neskrýval.Roger píše:Ta sada za tech 14tis Sk to se snad pos.ali ne? No vidim tam na balastu Made in Germany, ale tim to asi nebude...hmm
XENONY
- Autor
- Zpráva
#26 XENONY
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#27 XENONY
"Nedelaj" si prdel samotne xenonove vybojky+balasty mozu byt homologizovane, to vsak neznamena ze ked ich vlozis do halogenoveho svetlometu ze to bude ako celok homologizovane. Musis mat aj svetlomety origo s homologizaciou pre xenonove vybojky.+splnat vs ostatne podmienky co som tu uz pisal.-ostrekovace a automticke riadenie sklonu svetla.V70 Tdi píše:A co jejich popis, že jsou homologované pro celou evropu?goalie píše:Totiz prestavanie halogenovych svetlometov zastavanim xenonovych vybojok nieje nikde v EU povolene a je to vyslovene zakazane a hlavne v Osteriechu si na tom dopravna policia zgustne ked vidia starsie rocniky s krasnymi bielymi svetlami..
To si z nás dělaj Pdel?
#28 XENONY
Je to presne tak jak pise Goalie. Jednotlive soucasti jako takove jsou samozrejme homologovane, ale po namontovani do vozdila jiz zodpovednost za vhodne svetlomety, ostrikovace a el. serizovani nese uzivatel. Zadna firma, ani kdyby xenony staly nevim kolik, nemuze tvrdit, ze jejich xenony jsou schvaleny pro provoz na pozemnich komunikacich, paklize neprovede doinstalaci automatickeho naklonu svetel a ostrikovacu, coz je znacne nerealne. Pousti se do toho jen Volvo, ktere si to necha zaplatit shruba 20 000Kc. Ale neberte me s tou cenou zaslovo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 117
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
- Kontaktovat uživatele:
#29 XENONY
Se z toho poseju, to jsem se tak těšil na fialky Slyšel jsem o tom, že poslední C70 I se dělali xenony,
ví o tom nekdo něco?
ví o tom nekdo něco?
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
#30 XENONY
nevim o tom nic, delala se cira optika (pro C a R).... i tak je cenovka dostatecne hrozna na to, aby se o ni dalo vubec premyslet... a pokud xenony byly tak bude cenovka taky moooc peknaV70 Tdi píše:Se z toho poseju, to jsem se tak těšil na fialky Slyšel jsem o tom, že poslední C70 I se dělali xenony,
ví o tom nekdo něco?
nevim co porad resite, svetla v dobrym stavu s dobryma zarovkama sviti sice min jak xenony, ale rozhodne ne spatne..... kolika z tech, kdo o necem podobnem uvazuje by mozna i stacilo umyt skla svetlometu i zevnitr....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#31 XENONY
To s tema lepsima zarovkama si taky myslim...xenony jsou nepomerne nakladnejsi a taky je tu otazka homologizace>travex píše:nevim o tom nic, delala se cira optika (pro C a R).... i tak je cenovka dostatecne hrozna na to, aby se o ni dalo vubec premyslet... a pokud xenony byly tak bude cenovka taky moooc peknaV70 Tdi píše:Se z toho poseju, to jsem se tak těšil na fialky Slyšel jsem o tom, že poslední C70 I se dělali xenony,
ví o tom nekdo něco?
nevim co porad resite, svetla v dobrym stavu s dobryma zarovkama sviti sice min jak xenony, ale rozhodne ne spatne..... kolika z tech, kdo o necem podobnem uvazuje by mozna i stacilo umyt skla svetlometu i zevnitr....
Jen me stve to drazkovane sklo, zda se mi ze cirou to projde sice nanasmerovane ale vice...
Pak je tu otazka jak jsou na tom paraboly, jestli to neprelestit...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#32 XENONY
jestli cire nebo drazkovane je jedno z uvedeneho ohledu uprimne jedno. Paraboly nelestit, je vakuove lakovany plast, odrazova vrstva je velmi tenka a natusup jsi na plastu.... paraboly opatrne umyt (vyzkouseny je GENERAL - bio alkohol - michany s vodou v pomeru 1:100, ale nejde v cechach koupit, jen v D, uspecne funguje i jarova voda, ale neni to ono....)...Roger píše: To s tema lepsima zarovkama si taky myslim...xenony jsou nepomerne nakladnejsi a taky je tu otazka homologizace>
Jen me stve to drazkovane sklo, zda se mi ze cirou to projde sice nanasmerovane ale vice...
Pak je tu otazka jak jsou na tom paraboly, jestli to neprelestit...
skla svetlometu narvat do mycky a nechat projet dva cykly, u druheho s vetsi davkou lestidla, po zastaveni mycky vyjmout a utrit do sucha mikrovlaknovovou uterkou .... a rok je klid...
osvedcily se mi zarovky Phlips Premium a jeste lepsi jsou Osram Silverstar, v kazdem pripade i obyc zarovku se vyplati po roce vymenit....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#33 XENONY
Diky za vycerpavajici informace...travex píše:jestli cire nebo drazkovane je jedno z uvedeneho ohledu uprimne jedno. Paraboly nelestit, je vakuove lakovany plast, odrazova vrstva je velmi tenka a natusup jsi na plastu.... paraboly opatrne umyt (vyzkouseny je GENERAL - bio alkohol - michany s vodou v pomeru 1:100, ale nejde v cechach koupit, jen v D, uspecne funguje i jarova voda, ale neni to ono....)...Roger píše: To s tema lepsima zarovkama si taky myslim...xenony jsou nepomerne nakladnejsi a taky je tu otazka homologizace>
Jen me stve to drazkovane sklo, zda se mi ze cirou to projde sice nanasmerovane ale vice...
Pak je tu otazka jak jsou na tom paraboly, jestli to neprelestit...
skla svetlometu narvat do mycky a nechat projet dva cykly, u druheho s vetsi davkou lestidla, po zastaveni mycky vyjmout a utrit do sucha mikrovlaknovovou uterkou .... a rok je klid...
osvedcily se mi zarovky Phlips Premium a jeste lepsi jsou Osram Silverstar, v kazdem pripade i obyc zarovku se vyplati po roce vymenit....
lestit nic tedy nebudu...umyju skla, paraboly na ty si roztok namicham sam, alkohol sezenu nebude sice bio (jako napr. slivovice ), ale v lekarne se da sehnat lekarsky lih a destilka v drogerii taky...
Osramy i Phillipsy si lidi chvali...a jejich vymena je stejne bezna vec...takze XENONY pro me asi zatim ne, pokud nebudu mit na cele xenon svetla...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 117
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
- Kontaktovat uživatele:
#34 XENONY
jdu do toho tak jako tak a až pojedu za čáru není složité tam přehodit homologovanou klasiku a když to může mít v Čr každá shade tak co by ne já :pij:
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
#35 XENONY
I já jdu to toho!!V70 Tdi píše:jdu do toho tak jako tak a až pojedu za čáru není složité tam přehodit homologovanou klasiku a když to může mít v Čr každá shade tak co by ne já :pij:
Kolik tě budou stát a jaký budeš dávat???
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 38
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
#36 XENONY
Miroslav píše:I já jdu to toho!!V70 Tdi píše:jdu do toho tak jako tak a až pojedu za čáru není složité tam přehodit homologovanou klasiku a když to může mít v Čr každá shade tak co by ne já :pij:
Kolik tě budou stát a jaký budeš dávat???
Už tam jsou. Je to paráda. Poctivě jsem je seřídil a nikdo nebliká, že oslňuji. Koupil jsem H7 za 3100,-Kč s jednou náhradní výbojkou.
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#37 XENONY
Pokud to neni součást pohádky pro švestky, tak se mýlíš. První xenony měly až V70 II od modelovýho roku 2003.tnemec píše:1) Už jsem to tak koupil, xenony jsou u Volva normální, ne? (U V70 I. ano
Jen na poslední Céčka, v době kdy R už bylo V70II.travex píše: nevim o tom nic, delala se cira optika (pro C a R)....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#38 XENONY
Dali má o5 pravdu Ten kluk je ale vzdělanej
A hlavně do Céček i z roku 04 se xenon nedával... Bohužel
A hlavně do Céček i z roku 04 se xenon nedával... Bohužel
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#39 XENONY
NJN... když už se o něco zajímám, tak do hloubky
#40 XENONY
CBFranta píše:Miroslav píše:
I já jdu to toho!!
Kolik tě budou stát a jaký budeš dávat???
Už tam jsou. Je to paráda. Poctivě jsem je seřídil a nikdo nebliká, že oslňuji. Koupil jsem H7 za 3100,-Kč s jednou náhradní výbojkou.
Už tam jsou, H4 4300K cena 2500 s montáží a vyštelovaný na Biroskopu abych neoslnoval.
Tlumený jako když jedu ve dne a dálkový nic moc!!.Ale jinak paráda
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
#41 XENONY
Suhlas s goaliem, chlapci ked Vas lapia dojclandaci alebo austrosi tak budete za pseudoxenony calovat jako dive svine...peniazky sa kotulaju policajtom do kasy...
100 juuro len taky fukot a to budete radi, ze Vam nechaju TP...oni dokazu za ine veci skasnut...
Oni nejsu na hlavu padnuti a neskocia Vam na to ze 850 alebo prva generacia S/V/C 70 malo xenoniky v zaklade.
100 juuro len taky fukot a to budete radi, ze Vam nechaju TP...oni dokazu za ine veci skasnut...
Oni nejsu na hlavu padnuti a neskocia Vam na to ze 850 alebo prva generacia S/V/C 70 malo xenoniky v zaklade.
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#42 XENONY
Když jsi hodně naloženej tak i přesto, že máš nivomaty tak si máš pootočit kolečkem na 1. Podívej se na to do manuálu, je tam na to docela pěkná tabulka.tnemec píše:Niva mám, ale ty nefungujou tak rychle a hlavně se srovnávaj jízdou, nikoli stáním. A když jsem hodně naloženej, tak zadek taky podklesne, ačkoliv ne tolik, jako u normálních tlumičů...Kuba píše:A nedělaj se na 850 i Nivomaty, nebo jak se jmenujou ty tlumiče co udržujou stejnou světlou výšku bez ohledu na zatížení? U auta s nima by se automatický naklápění asi řešit nemuselo, ne?
_________________
V60 D4
V60 D4
#43 XENONY
To pochopitelně dělám... ale kdybych neměl niva, tak musím točit tak na 15 - a tak vysoké číslo tam neníDural8 píše:Když jsi hodně naloženej tak i přesto, že máš nivomaty tak si máš pootočit kolečkem na 1. Podívej se na to do manuálu, je tam na to docela pěkná tabulka.tnemec píše:
Niva mám, ale ty nefungujou tak rychle a hlavně se srovnávaj jízdou, nikoli stáním. A když jsem hodně naloženej, tak zadek taky podklesne, ačkoliv ne tolik, jako u normálních tlumičů...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#44 XENONY
Takže po zkušenosti kamaráda xenony NE - zaplatil 150 Euro Německejm polišům a ani necek a jak zde někdo řekl, mohl být rád, že mu nechaly OTP. Pánové, oni po tom na západě asi docela jdou, taže abych měl auto, který nemůže za hranice, tak to se na xenony můžu z vysoka v....t. Zatím N.B. a pohoda. Až prasknou, tak dam jiný.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
#45 XENONY
CHA CHA ste si mysleli ze trepem dve na tri. s xenononmi kt v aute nemaju co robit-domontovanymi dodatocne mozte behat akurat u Vas doma a max este u nas na Slovensku.Bobika píše:Takže po zkušenosti kamaráda xenony NE - zaplatil 150 Euro Německejm polišům a ani necek a jak zde někdo řekl, mohl být rád, že mu nechaly OTP. Pánové, oni po tom na západě asi docela jdou, taže abych měl auto, který nemůže za hranice, tak to se na xenony můžu z vysoka v....t. Zatím N.B. a pohoda. Až prasknou, tak dam jiný.
A to obisiel este dobre v AT by mu zobrali technicak
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#46 XENONY
Fajn, ale vysvětlete mi jak třeba poznají jestli na 40ce jsou origo nebo dodělávané ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 43
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017
#47 XENONY
Jednoduše, origo nemají naklápění na palubce
#48 XENONY
Jednoducho sa Ober Oficieeer nakloni nad palubovku a ked najde otocny gombik - a potoci s nim a zacnu sa hybat svetlomety tak "Zwei hundert ojroo bitte" Navyse origo zabudovane xenony maju gyroskop+je to uvedene aj v technicaku a ten otocny gombik na palubovke vobec nieje.Lachtan píše:Fajn, ale vysvětlete mi jak třeba poznají jestli na 40ce jsou origo nebo dodělávané ???
A najjednoduhsie co si vsimne je cislo vyroby na prednom skle bolo by raritne keby 98rocnik mal origo xenony..
#49 XENONY
Vy si s tím strašením nedáte pokoj...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#50 XENONY
Já jsem si toho omezení vědom a jsem ochoten s ním žít - za to, že v noci vidím, mi to stojí. Do Německa jezdím většinou jen ve dne a mám trvale zhasnuto, jakkoli je to proti mému přesvědčení. Pokud bych plánoval noční cestu, je pro mě otázkou 5 minut (no, spíš 45 minut při mé šikovnosti) tam zapíchnout H1, které trvale vozím sebou... Úmyslně jsem koupil takové Xenony, které a) svítí ve správném tvaru (jen trošku víc) b) jdou v historicky zanedbatelném čase bez použití nářadí nahradit původními H1...
Samozřejmě počítám s tím, že mé další auto už je bude mít implementované sériově...
P.S. Před týdnem jsem si půjčil devítku s halogenama... podotýkám s novými světly... a měl jsem pocit, že jedu maximálně na parkovačky...
Samozřejmě počítám s tím, že mé další auto už je bude mít implementované sériově...
P.S. Před týdnem jsem si půjčil devítku s halogenama... podotýkám s novými světly... a měl jsem pocit, že jedu maximálně na parkovačky...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek