Poslední návštěva: 19 lis 2019 00:00 Právě je 19 lis 2019 00:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Váha vzduchu - massmeter
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 10:33 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Zdravíčko,
dá se nějak zjistit (změřit) jesi správně fachá váha vzduchu? Je to B230F LH Jetronic, váha Bosh tuším.¨
A jak se projevujou symtomy - jesui to už nekomu odešlo?
Díky

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Váha vzduchu - massmeter
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 10:42 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
crtec píše:
Zdravíčko,
dá se nějak zjistit (změřit) jesi správně fachá váha vzduchu? Je to B230F LH Jetronic, váha Bosh tuším.¨
A jak se projevujou symtomy - jesui to už nekomu odešlo?
Díky


tady najdes co hledas, sice si presne nepamatuju kde to bylo, ale je tam presne popsanej postup....

700/900 Troubleshooting

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 16:20 
Offline

Registrován: únor 2004
Příspěvky: 34
Bydliště: Libeň 31, Praha - západ
Váhu vzduchu jsem řešil v zimě. Když mi odešla, auto nešlo do otáček, okamžitě chcípalo, udržel jsem ho jen na plnej kotel a stejně se nerozjelo, střílelo do vejfuku. Vyměnily mi jí, ale daly tam špatnej typ, takže za studena to nejelo, hádalo se to, uchlastávalo a sřílelo do vejfuku, směs byla dokonce tak bohatá, že mi nespálenej benzín tekl přes písty do oleje. Správně bys tam měl dát typ, kterej má koncový označení 007, nikoliv 016, jak mi tam daly u Zemana. 007 je totiž štelovatelná, má nahoře takovej otočnej parchant se 2ma dírama, kterým si to můžeš přištelovat ke zbytku vstřikování. Každopádně nová 7500,- a starší 4000,-. :evil:

_________________
Clifova 240 GLE, B230F 1988
béžová 244 DL, B21A, 1977, už jen doklady
cervena 244 DL, B19A, 1979
modrá V70 TDI, 1997, AT, už dělá radost jinde:-(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: em
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 577
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
Tak nejak jsem nepostrehl jestli mas starou vahu vzduchu (tj.potenciometr) nebo novjejsi,tot ten platinovy dratek.V kazdem pripade nedoporucuju jak koliv si sam dostelovavat (aspon ne u te novjejsi) tzv. bohatost protoze to nastaveni je tak citlivy a presny ze od ucha to neni to pravy ... :idea:


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.050s | 20 Queries | GZIP : On ]