Dával jsem kónusovej Green - byl tenkrát za moc pěknou cenu na autodoplnky.cz, tak jsem ho vzal. No a ani po roce se mi ten zvuk ještě neoposlouchal sice to syčení při otevřeném ventilu slyšíme dost pravděpodobně jen uvnitř v autě, ale to vůbec neva.tomik T5 píše:jakej filtr si tam dával,konus bez airboxu? značka? jinak ten zvuk je fakt jen tím filtrem,u cali turbo i mazdy GT-R jsem měl stejnou zkušenost,a nějak si mi připoměl,že to nebylo nepříjemný,tak asi půjde i do T-5....
Blow off ventil
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#201 Blow off ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#202 Blow off ventil
to jo,ale třeba u T4 jsem ani po úplným vyndání filtru nezaznamenal změnu zvuku(airbox tam byl,ale prázdnej)
tak ti nevim...mimochodem,víte někdo,jakej průměr příruby má T5 my00? stejně budu potřebovat novej filtr,tak bych rovnou objednal něco bez airboxu,asi od greenu...dík!
tak ti nevim...mimochodem,víte někdo,jakej průměr příruby má T5 my00? stejně budu potřebovat novej filtr,tak bych rovnou objednal něco bez airboxu,asi od greenu...dík!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#203 Blow off ventil
zrovna jsem na jejich stránky koukal jakej máš? průměr,a hlavně jak dlouhej sis kupoval? čím větší,tím lepší
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#204 Blow off ventil
Kupoval jsem tohle: UNI KÓNUSOVÝ FILTR POWER FLOW CA365 montážní průměr 65mm
Nicméně průměr tý trubky co začíná před váhou vzduchu je u 850tky asi 70mm, takže jsem ten filtr musel zevnitř trochu oříznout aby mi tam šel narvat ale oříznout to šlo - ta příruba na filtru je taková tvrdá guma.
P.S. jo a tenhle green je fakt dlouhej až až
Nicméně průměr tý trubky co začíná před váhou vzduchu je u 850tky asi 70mm, takže jsem ten filtr musel zevnitř trochu oříznout aby mi tam šel narvat ale oříznout to šlo - ta příruba na filtru je taková tvrdá guma.
P.S. jo a tenhle green je fakt dlouhej až až
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#205 Blow off ventil
Mno kdybych to měl zase tak v malíku, tak neoddělám dvakrát za sebou stejnej typ turba ... trochu se v tom hrabu, ale nejvíc ve starý 850.maravolvo píše:koukam ze to mas v maliku to bych potreboval poradit i z dalsi veci...
Když budeš potřebovat poradit, ideál je založit si na to topik a kdo o tom něco ví, tak tam přispěje svojí troškou do mlýna... a když to poskládáš takhle od více lidí, tak se většinou něčeho dobereš a do budoucna ten topik může posloužit někomu, kdo bude řešit to samý. Hlavně když ti někdo poradí kravinu, je celkem šance že ho někdo jinej opraví.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#206 Blow off ventil
Samozrejme ze je.
Original,primo na turbu - takovej vypada jako 3j uhelnik s jednou-tenkou hadickou.Tak to sundat,misto nej záslepku s dvouma tesnicima krouzkama a tu hadičku,ktera vedla do originalu prepojit do nového...
Upozornuji,ze pouze odpojeni hadicky bez demontaze nestaci,seriovy BOV by se mohl priotevirat a docházelo by k pretaceni turba....
Original,primo na turbu - takovej vypada jako 3j uhelnik s jednou-tenkou hadickou.Tak to sundat,misto nej záslepku s dvouma tesnicima krouzkama a tu hadičku,ktera vedla do originalu prepojit do nového...
Upozornuji,ze pouze odpojeni hadicky bez demontaze nestaci,seriovy BOV by se mohl priotevirat a docházelo by k pretaceni turba....
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#207 Blow off ventil
Při hledání výkonu ti je "tss" k ničemu a málo kdy funguje líp jak origo
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#208 Blow off ventil
Žes ho tam montovalJeffrey S40 píše:Tak bov namontovan, podle instrukcí, funguje ale i po stelovani není odkud nijak výrazný, ani při jízdě. Co může být špatně? Diky za odpověď
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#209 Blow off ventil
A chceš jako tvrdit že ten čínskej ventil,co jsi tam nabastlil pokreje turbodíru líp než originál na turbu? A to že nemá hlasitej odfuk bych viděl v propouštění starýho či nevhodném nastavení novýho... Máš originál greedy nebo greedy style repliku?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#210 Blow off ventil
Pokud to nedělá odfuk,neplní to funkci. Jak jsi zaslepil původní?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#211 Blow off ventil
A zaslepil si ten origo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlaté Moravce
- Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
- Bydliště: Zlaté Moravce
#212 Blow off ventil
Nazdar poraďte mi. Nainštaloval som blow hks (napodobeninu )a skúšal som už aj iný blow neznámej značky a oba mi otvára hneď pri naštartovaní podtlak a blbnu mi otáčky a za jazdy auto stráca tlak čiže aj výkon . Origo blow mám zaslepený a ten hks mám medzi coolerom a skrtiacov a podtlak som použil z pôvodného blowu. Mám volvo s40 t4 rok 98. Ďakujem za každú radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#213 Blow off ventil
Evidentně bude chtít nějak doštelovat, buď tam na to bude nějakej šroub nebo vypodložit pružinu...
#214 Blow off ventil
Ako uz viaceri pisali, nedavajte to tam, ale radsej si vymente tu origo membranu, casto je derava.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlaté Moravce
- Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
- Bydliště: Zlaté Moravce
#215 Blow off ventil
uz som to steloval nie jeden den ale tak skusim este
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlaté Moravce
- Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
- Bydliště: Zlaté Moravce
#216 Blow off ventil
no takze vypodlozil som to uz tak aby nebol otvoreny hned po starte ale teraz ked idem tak decente tak mi zasyci aj blow off ale ako keby aj vzduchovy filter ale ked mu trosku nalozim tak uz len blow off pocut ... viete niekto preco? mozem mat zle zaslepeny original blow ? lebo som si to vyrabal sam dal som tam plech a pod neho gumene tesnenie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
- Vůz: Volvo S60R
#217 Blow off ventil
No pochváľte sa. Ako sa to chová? RJ nerobí problémy? Či nik nemá ME7?
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlaté Moravce
- Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
- Bydliště: Zlaté Moravce
#218 Blow off ventil
Stale zle :/ kupil som uz treti blow od hks napodobeninu a vobec to nieje dobre pri slabom plyne odfukuje siska a pri vacsom uz odfukuje blow ale zda sa mi ze mam o 50 hp menej pri plnom plyne :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#219 Blow off ventil
Kluci, tohle neni Civic...
Jak vůbec může někoho napadnout cpát do motoru něco tak zásadního aniž by měl nejmenší tušení o tom, jak danej motor funguje ?
To je asi jako kdyby sis odváděl jiskru ze svíček do malý Faradayovy klece v kufru.
Jak vůbec může někoho napadnout cpát do motoru něco tak zásadního aniž by měl nejmenší tušení o tom, jak danej motor funguje ?
To je asi jako kdyby sis odváděl jiskru ze svíček do malý Faradayovy klece v kufru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#220 Blow off ventil
Ja ho mam a zadnej problém. Urcite dam casem origo HKS za repliku.Blow off ma 2 membrany.Pri malem tlaku se otevre jedna a při vysokem i druha....
Ted jsem si nechal delat v ARD remap jednotky a při konfiguraci chipu je i kolonka na blow off. Tak nevim jestli to ma na něco vliv...ale asi jo když to nabízí...
Ted jsem si nechal delat v ARD remap jednotky a při konfiguraci chipu je i kolonka na blow off. Tak nevim jestli to ma na něco vliv...ale asi jo když to nabízí...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlaté Moravce
- Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
- Bydliště: Zlaté Moravce
#221 Blow off ventil
Teraz som akurat skusal zapojit opat original blow a aj hks zaroven a auto ide zas poriadne a este aj hks odfukuje celkom sa mi to takto paci akurat neviem ci to niecomu neskodi ked mam dva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#222 Blow off ventil
Tak jsem prolezl celej topic uff a mám teď takový nutkání. Po úpravě od D5T5 mi byl panem Motlem doporučen blow off jiný než ten originální. Jelikož už tlačím 1,3 baru je otázkou jestli je origo "Blow off" neboli CBV(compressor bypass valve) u kterého jsem vyměnil pružinku za silnější viz: https://www.ebay.com/itm/Turbocharger-BOV-Bypass-Blow-Off-Valve-Spring-14-lb-Volvo-850-S40-SRT-4-Upgrade/112558873256?epid=1844061673&hash=item1a35081aa8%3Ag%3AXuQAAOxyZw5RaVgg&LH_BIN=1&frcectupt=true (Vzal jsem tu červenou).
Dostačujícím řešením a nebo jestli jít do: https://www.ebay.com/itm/Forged-Adjustable-Adapter-Kit-For-MHI-Turbo-Blow-Off-Valve-BOV-VOLVO-SRT-4-GM/323660683338?hash=item4b5bae184a:g:uHoAAOSw6eRcRnqy
Které vypadá jako vcelku fajn řešení, akorát tenhle BOV není co nejblíž el.klapce, ale zase je to velmi jednoduché plug n play řešení a podobá se originálu. Jediným rozdílem je, že nevrací tlak zpět do sání ale vypouští ho ven. Jednotka by se samozřejmě upravila, aby počítala s tím, že se nebude tlak vracet.
Vaše názory ? :X
Dostačujícím řešením a nebo jestli jít do: https://www.ebay.com/itm/Forged-Adjustable-Adapter-Kit-For-MHI-Turbo-Blow-Off-Valve-BOV-VOLVO-SRT-4-GM/323660683338?hash=item4b5bae184a:g:uHoAAOSw6eRcRnqy
Které vypadá jako vcelku fajn řešení, akorát tenhle BOV není co nejblíž el.klapce, ale zase je to velmi jednoduché plug n play řešení a podobá se originálu. Jediným rozdílem je, že nevrací tlak zpět do sání ale vypouští ho ven. Jednotka by se samozřejmě upravila, aby počítala s tím, že se nebude tlak vracet.
Vaše názory ? :X
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#223 Blow off ventil
Jinak pro tebe nevím ,ale nic tím nezkazíš přetlak půjde pryč a do válce ti pujde kolik chceš .sedli02 píše:T Jediným rozdílem je, že nevrací tlak zpět do sání ale vypouští ho ven. Jednotka by se samozřejmě upravila, aby počítala s tím, že se nebude tlak vracet.
Vaše názory ? :X
A muj názor,že přesně toto já potřebuji díky za odkaz
Já potřebuji vyřešit jeden problém u Motronic 4.4 (Motronic 4.3 mi jede tak jak chci )na kterej nemám moc času a tohle by bylo snad ideální řešení spíš jde jak rychlou to bude mít reakci objednávám na test.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#224 Blow off ventil
A teď myslíš tu pružinku nebo BOV vyzkoušíš ? Já pořád přemýšlím jestli to bude či nebude lepší, protože vzduch který se vrací přes originální CBV se vrací před sání a ne přímo do sání viz foto.
Nevrací se tedy přímo na vrtulku ale někam do prostoru před ní, kde je vlastně atmosféra a jedině nějakých 50% odraženého vzduchu může jít na vrtulku, která se stejně pořád dál točí a nasává. Nemám tedy pocit, že by to na ní mělo nějak zpětně tlačit a zpomalovat jí. Jediné co mě napadá je, že by originální BOV díra byla už na tento tlak (objem vzduchu) malá a nestíhala by propouštět ale v tom případě je tento BOV, který je v odakze naprosto stejným řešením, jen nevrací vzduch zpět před vrtulku(nasávací) ale pouští ho do atmosféry jiným místem(netuším jak moc velké jsou ty díry, aby vůbec měli v součtu větší průměr ne jako díra na originální sací straně turba) Nakreslil jsem takový hloupý náčrt (kreslím jako 5 leté dítě ) a vyfotil jsem na vyndaném turbu díru, kudy se vzduch vrací. Pokud bude někdo mít ještě nějaké vysvětlení, které jsem možná nepochopil budu rád. Případně jestli dají vědět z ARD co je vlastně lepší variantou pro ME7 budu rád. Jsem pořád na vážkách a po fórech se dočítám furt rozdílné názory... někdo origo někdo externí...
Nevrací se tedy přímo na vrtulku ale někam do prostoru před ní, kde je vlastně atmosféra a jedině nějakých 50% odraženého vzduchu může jít na vrtulku, která se stejně pořád dál točí a nasává. Nemám tedy pocit, že by to na ní mělo nějak zpětně tlačit a zpomalovat jí. Jediné co mě napadá je, že by originální BOV díra byla už na tento tlak (objem vzduchu) malá a nestíhala by propouštět ale v tom případě je tento BOV, který je v odakze naprosto stejným řešením, jen nevrací vzduch zpět před vrtulku(nasávací) ale pouští ho do atmosféry jiným místem(netuším jak moc velké jsou ty díry, aby vůbec měli v součtu větší průměr ne jako díra na originální sací straně turba) Nakreslil jsem takový hloupý náčrt (kreslím jako 5 leté dítě ) a vyfotil jsem na vyndaném turbu díru, kudy se vzduch vrací. Pokud bude někdo mít ještě nějaké vysvětlení, které jsem možná nepochopil budu rád. Případně jestli dají vědět z ARD co je vlastně lepší variantou pro ME7 budu rád. Jsem pořád na vážkách a po fórech se dočítám furt rozdílné názory... někdo origo někdo externí...
- Přílohy
-
- b.jpg (48.57 KiB) Zobrazeno 628 x
-
- a.jpg (53.74 KiB) Zobrazeno 628 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#225 Blow off ventil
to mě čeká brzo taky, jsem zvědav, co vykoumáte
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek