Blow off ventil

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#201 Blow off ventil

Příspěvek od smolda »

tomik T5 píše:jakej filtr si tam dával,konus bez airboxu? značka? jinak ten zvuk je fakt jen tím filtrem,u cali turbo i mazdy GT-R jsem měl stejnou zkušenost,a nějak si mi připoměl,že to nebylo nepříjemný,tak asi půjde i do T-5....
Dával jsem kónusovej Green - byl tenkrát za moc pěknou cenu na autodoplnky.cz, tak jsem ho vzal. No a ani po roce se mi ten zvuk ještě neoposlouchal :D sice to syčení při otevřeném ventilu slyšíme dost pravděpodobně jen uvnitř v autě, ale to vůbec neva.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#202 Blow off ventil

Příspěvek od tomik T5 »

to jo,ale třeba u T4 jsem ani po úplným vyndání filtru nezaznamenal změnu zvuku(airbox tam byl,ale prázdnej)
tak ti nevim...mimochodem,víte někdo,jakej průměr příruby má T5 my00? stejně budu potřebovat novej filtr,tak bych rovnou objednal něco bez airboxu,asi od greenu...dík!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#203 Blow off ventil

Příspěvek od tomik T5 »

zrovna jsem na jejich stránky koukal :wink: jakej máš? průměr,a hlavně jak dlouhej sis kupoval? čím větší,tím lepší :D
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#204 Blow off ventil

Příspěvek od smolda »

Kupoval jsem tohle: UNI KÓNUSOVÝ FILTR POWER FLOW CA365 ­montážní průměr 65mm

Nicméně průměr tý trubky co začíná před váhou vzduchu je u 850tky asi 70mm, takže jsem ten filtr musel zevnitř trochu oříznout aby mi tam šel narvat :D ale oříznout to šlo - ta příruba na filtru je taková tvrdá guma.

P.S. jo a tenhle green je fakt dlouhej až až :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#205 Blow off ventil

Příspěvek od dali »

maravolvo píše:koukam ze to mas v maliku :-) to bych potreboval poradit i z dalsi veci...
Mno kdybych to měl zase tak v malíku, tak neoddělám dvakrát za sebou stejnej typ turba :green: ... trochu se v tom hrabu, ale nejvíc ve starý 850.
Když budeš potřebovat poradit, ideál je založit si na to topik a kdo o tom něco ví, tak tam přispěje svojí troškou do mlýna... a když to poskládáš takhle od více lidí, tak se většinou něčeho dobereš a do budoucna ten topik může posloužit někomu, kdo bude řešit to samý. Hlavně když ti někdo poradí kravinu, je celkem šance že ho někdo jinej opraví.

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#206 Blow off ventil

Příspěvek od Marek »

Samozrejme ze je.
Original,primo na turbu - takovej vypada jako 3j uhelnik s jednou-tenkou hadickou.Tak to sundat,misto nej záslepku s dvouma tesnicima krouzkama a tu hadičku,ktera vedla do originalu prepojit do nového...
Upozornuji,ze pouze odpojeni hadicky bez demontaze nestaci,seriovy BOV by se mohl priotevirat a docházelo by k pretaceni turba....
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#207 Blow off ventil

Příspěvek od mekky »

Při hledání výkonu ti je "tss" k ničemu a málo kdy funguje líp jak origo
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#208 Blow off ventil

Příspěvek od yoby »

Jeffrey S40 píše:Tak bov namontovan, podle instrukcí, funguje ale i po stelovani není odkud nijak výrazný, ani při jízdě. Co může být špatně? Diky za odpověď
Žes ho tam montoval :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#209 Blow off ventil

Příspěvek od Sarkasmic »

A chceš jako tvrdit že ten čínskej ventil,co jsi tam nabastlil pokreje turbodíru líp než originál na turbu? A to že nemá hlasitej odfuk bych viděl v propouštění starýho či nevhodném nastavení novýho... Máš originál greedy nebo greedy style repliku?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#210 Blow off ventil

Příspěvek od Sarkasmic »

Pokud to nedělá odfuk,neplní to funkci. Jak jsi zaslepil původní?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#211 Blow off ventil

Příspěvek od peter cz »

A zaslepil si ten origo? :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlaté Moravce
Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
Bydliště: Zlaté Moravce

#212 Blow off ventil

Příspěvek od Dodico »

Nazdar poraďte mi. Nainštaloval som blow hks (napodobeninu )a skúšal som už aj iný blow neznámej značky a oba mi otvára hneď pri naštartovaní podtlak a blbnu mi otáčky a za jazdy auto stráca tlak čiže aj výkon . Origo blow mám zaslepený a ten hks mám medzi coolerom a skrtiacov a podtlak som použil z pôvodného blowu. Mám volvo s40 t4 rok 98. Ďakujem za každú radu

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#213 Blow off ventil

Příspěvek od peter cz »

Evidentně bude chtít nějak doštelovat, buď tam na to bude nějakej šroub nebo vypodložit pružinu...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#214 Blow off ventil

Příspěvek od berzerker »

Ako uz viaceri pisali, nedavajte to tam, ale radsej si vymente tu origo membranu, casto je derava.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlaté Moravce
Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
Bydliště: Zlaté Moravce

#215 Blow off ventil

Příspěvek od Dodico »

uz som to steloval nie jeden den ale tak skusim este

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlaté Moravce
Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
Bydliště: Zlaté Moravce

#216 Blow off ventil

Příspěvek od Dodico »

no takze vypodlozil som to uz tak aby nebol otvoreny hned po starte ale teraz ked idem tak decente tak mi zasyci aj blow off ale ako keby aj vzduchovy filter ale ked mu trosku nalozim tak uz len blow off pocut ... viete niekto preco? mozem mat zle zaslepeny original blow ? lebo som si to vyrabal sam :pardon: dal som tam plech a pod neho gumene tesnenie :kuchta:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
Vůz: Volvo S60R

#217 Blow off ventil

Příspěvek od veducitechnik »

No pochváľte sa. Ako sa to chová? RJ nerobí problémy? Či nik nemá ME7?
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlaté Moravce
Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
Bydliště: Zlaté Moravce

#218 Blow off ventil

Příspěvek od Dodico »

Stale zle :/ kupil som uz treti blow od hks napodobeninu a vobec to nieje dobre pri slabom plyne odfukuje siska a pri vacsom uz odfukuje blow ale zda sa mi ze mam o 50 hp menej pri plnom plyne :/

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#219 Blow off ventil

Příspěvek od Krystof P. »

Kluci, tohle neni Civic...

Jak vůbec může někoho napadnout cpát do motoru něco tak zásadního aniž by měl nejmenší tušení o tom, jak danej motor funguje ?
To je asi jako kdyby sis odváděl jiskru ze svíček do malý Faradayovy klece v kufru.

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#220 Blow off ventil

Příspěvek od S60 GOLD »

Ja ho mam a zadnej problém. Urcite dam casem origo HKS za repliku.Blow off ma 2 membrany.Pri malem tlaku se otevre jedna a při vysokem i druha....
Ted jsem si nechal delat v ARD remap jednotky a při konfiguraci chipu je i kolonka na blow off. Tak nevim jestli to ma na něco vliv...ale asi jo když to nabízí...:-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlaté Moravce
Vůz: S40 2.0 16v 1996 a4 a s40 1.9 t4 1998
Bydliště: Zlaté Moravce

#221 Blow off ventil

Příspěvek od Dodico »

Teraz som akurat skusal zapojit opat original blow a aj hks zaroven a auto ide zas poriadne a este aj hks odfukuje :) celkom sa mi to takto paci akurat neviem ci to niecomu neskodi ked mam dva :D

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#222 Blow off ventil

Příspěvek od sedli02 »

Tak jsem prolezl celej topic uff :D a mám teď takový nutkání. Po úpravě od D5T5 mi byl panem Motlem doporučen blow off jiný než ten originální. Jelikož už tlačím 1,3 baru je otázkou jestli je origo "Blow off" neboli CBV(compressor bypass valve) u kterého jsem vyměnil pružinku za silnější viz: https://www.ebay.com/itm/Turbocharger-BOV-Bypass-Blow-Off-Valve-Spring-14-lb-Volvo-850-S40-SRT-4-Upgrade/112558873256?epid=1844061673&hash=item1a35081aa8%3Ag%3AXuQAAOxyZw5RaVgg&LH_BIN=1&frcectupt=true (Vzal jsem tu červenou).

Dostačujícím řešením a nebo jestli jít do: https://www.ebay.com/itm/Forged-Adjustable-Adapter-Kit-For-MHI-Turbo-Blow-Off-Valve-BOV-VOLVO-SRT-4-GM/323660683338?hash=item4b5bae184a:g:uHoAAOSw6eRcRnqy
Které vypadá jako vcelku fajn řešení, akorát tenhle BOV není co nejblíž el.klapce, ale zase je to velmi jednoduché plug n play řešení a podobá se originálu. Jediným rozdílem je, že nevrací tlak zpět do sání ale vypouští ho ven. Jednotka by se samozřejmě upravila, aby počítala s tím, že se nebude tlak vracet.

Vaše názory ? :X
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#223 Blow off ventil

Příspěvek od Petr.Chrpa »

sedli02 píše:T Jediným rozdílem je, že nevrací tlak zpět do sání ale vypouští ho ven. Jednotka by se samozřejmě upravila, aby počítala s tím, že se nebude tlak vracet.

Vaše názory ? :X
Jinak pro tebe nevím ,ale nic tím nezkazíš přetlak půjde pryč a do válce ti pujde kolik chceš .
A muj názor,že přesně toto já potřebuji díky za odkaz :D :good:
Já potřebuji vyřešit jeden problém u Motronic 4.4 (Motronic 4.3 mi jede tak jak chci )na kterej nemám moc času a tohle by bylo snad ideální řešení spíš jde jak rychlou to bude mít reakci objednávám na test.
:good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#224 Blow off ventil

Příspěvek od sedli02 »

A teď myslíš tu pružinku nebo BOV vyzkoušíš ? :P Já pořád přemýšlím jestli to bude či nebude lepší, protože vzduch který se vrací přes originální CBV se vrací před sání a ne přímo do sání viz foto.

Nevrací se tedy přímo na vrtulku ale někam do prostoru před ní, kde je vlastně atmosféra a jedině nějakých 50% odraženého vzduchu může jít na vrtulku, která se stejně pořád dál točí a nasává. Nemám tedy pocit, že by to na ní mělo nějak zpětně tlačit a zpomalovat jí. Jediné co mě napadá je, že by originální BOV díra byla už na tento tlak (objem vzduchu) malá a nestíhala by propouštět ale v tom případě je tento BOV, který je v odakze naprosto stejným řešením, jen nevrací vzduch zpět před vrtulku(nasávací) ale pouští ho do atmosféry jiným místem(netuším jak moc velké jsou ty díry, aby vůbec měli v součtu větší průměr ne jako díra na originální sací straně turba) Nakreslil jsem takový hloupý náčrt (kreslím jako 5 leté dítě :lol: ) a vyfotil jsem na vyndaném turbu díru, kudy se vzduch vrací. Pokud bude někdo mít ještě nějaké vysvětlení, které jsem možná nepochopil budu rád. Případně jestli dají vědět z ARD co je vlastně lepší variantou pro ME7 budu rád. Jsem pořád na vážkách a po fórech se dočítám furt rozdílné názory... někdo origo někdo externí...
Přílohy
b.jpg
b.jpg (48.57 KiB) Zobrazeno 608 x
a.jpg
a.jpg (53.74 KiB) Zobrazeno 608 x
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#225 Blow off ventil

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to mě čeká brzo taky, jsem zvědav, co vykoumáte :)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“