Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#1 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od lucki »

Ked uz tu bola taka debata o magnetizery :lol: podme sa bavit na rozumnejsiu temu a to je znizenie spotreby. Co treba urobit na starsom motore pre znizenie spotreby. momentalne sa mi pohybuje spotreba na hladine cca 11-12l mimo mesta, co je podla mna dost. co treba teda vymenit? zrejme filter vzduchu urcite, ale co dalej? pozriet sviecky? ...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

derek

#2 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od derek »

já bych vyměnil boty...asi máš těžký kanady, zkus sandálky a lehkou nohu :palec:

ale vážně, určo vyměň vzduch filtr, zkontroluj a dohusti pneu ( to dělá fakt dost a taky se na to celkem kašle...aspoń já jsem skleroza a nekontroluju to moc :oops: ), eventuelně bych zkusil tankovat mimo jzd :) - kvalita bentínu dělá taky svoje...jednou jsem natankoval na OKO, nebo ONO ?, zkrátka neměl jsem prachy a ani benzin a potřeboval jsem dojet...a spotřeba mě hnedka vystřelila oproti OMV a sHELLce o 0,5l/100km

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#3 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Honza »

derek píše:já bych vyměnil boty...asi máš těžký kanady, zkus sandálky a lehkou nohu :palec:
Nebo rovnou celého řidiče :lol: :lol:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#4 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od lucki »

Honza píše:
derek píše:já bych vyměnil boty...asi máš těžký kanady, zkus sandálky a lehkou nohu :palec:
Nebo rovnou celého řidiče :lol: :lol:
jj beriem v uvahu. obcas to trosku priskrtim, sak nato tam to turbo je. ale aj ked si davam pozor a jazdim 80-90km/h tak je ta spotreba vyssia. hovorilo sa tu niekde ze na 440T sa da dostat spotreba aj na 8l. a aj ked jazdi polovicka, ktora vie jazdit na ,,spotrebu,, tak to celkom slusne papa, takze to nebude len vodicom.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Amn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 10

#5 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Amn »

Tak to by se potom dalo spíše než jak vylepšit spotřebu nazvat Tvůj příspěvek "jak si dát 440 turbo do pořádného tech. stavu". Tip bych to na nějaký problém s řízením motoru, nějaké čidlo apod. To fakt neni normální spotřeba a řidičem to nebude...
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#6 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od koch »

hej ja to vidim tak ze bez toho magnetizeru tu spotrebu fakt nesnizis :D

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#7 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

jaký máš otáčky na volnoběh? Jinak filtrem a svíčkama začni

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#8 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od lucki »

asi po minute po nastartovani kolisaju otacky cca na 700-800. za studena lietaju od 600-2000, ale to je len prva minuta. ked po starte primacknem pedal a drzim ho na 1200-1500 tak do tej minuty je vsetko ok.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#9 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

mrkni na barvu svíček až je vyndáš a napiš nebo dej foto

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#10 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od lucki »

Jarda S40 píše:mrkni na barvu svíček až je vyndáš a napiš nebo dej foto
jj, planujem, haynes ma aj farebne obrazky ku svieckam. momentalne rozmyslam ake kupim. ci nejake lepsie z tuningovych stranok, alebo nejake klasiky.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#11 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

v tomto autě bych asi šel do brisků, koukni se někam na jejich tabulky, nebo NGK, Bosch a podobně

Amn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 10

#12 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Amn »

BRISK nikdy!!!! A už vůbec ne tuningové lepší apod. šmejdy!
Svíčky najeli 5000km a už od začátku to s nima kravilo, ale pořád jsme řešili něco jiného ( byl to dvouřaďák svíček - u vstřikování 4 obsluhovali nízké otáčky, u výfuku další 4 obsluhovali vysoké otáčky a všech 8 dohromady když se dávala čočka ) co by to mohlo způsobovat bo právě v těch přeběhových otáčkách cca 2500 - 3200 to trochu trhalo. No nakonec to začalo jezdit i chvílema na 3 a různý kombinace ( co to může být? Veškerá elektronika okolo řízení motoru zaměňována s jiného jezdícího auta ) až nakonec teda zkusíme za 1000,- koupit 8 NGKček a uvidíme. Ejhle kde byla zrada. Brisk mě absolutně zklamal! Nevěřil jsem že tak moc můžou udělat svíce a to jenom po 5000km.
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#13 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

Netuším cos měl za tak sofistikovaný motor, že měl dvě svíčky na válec a byl to 4válec (zažil jsem to pouze u RR). Ale možná ti uniklo moje "V tomto autě bych šel". Já je používám běžně (mimo S40 vevšech svých autech) a jsem plně spokojen, ovšem mít třeba T4 tak už koupím samozřejmě nějaké dražší.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#14 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Lachtan »

Jarda S40 píše:Netuším cos měl za tak sofistikovaný motor, že měl dvě svíčky na válec a byl to 4válec (zažil jsem to pouze u RR).
Ještě AR 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Amn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 10

#15 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Amn »

Lachtan píše:
Jarda S40 píše:Netuším cos měl za tak sofistikovaný motor, že měl dvě svíčky na válec a byl to 4válec (zažil jsem to pouze u RR).
Ještě AR 8)
Tak tak, Alfa Romeo Twin Spark.
Nissaní 1.8 z Bluebirda popř. i 1.8 s Turbem v tom samém autě. 80. léta a jinak to je velmi zajímavý systém zapalování. Nicméně v letech 90. se již nepoužíval. Asi to nestálo za tu námahu.

I když po zkušenosti s tímto motorem můžu vřele doporučit a pochválit přístup Tesla Blatná ( zapalovací kabely ) jež udělali celou sadu na přání dle požadovaných rozměrů - celkem 10 kabelů - 2 zapalovací okruhy a to prosím ještě v silikonovém provedení a i s poštou to vyšlo na 912kč. V Nissanu chtějí 3500,- za sadu a v náhradě je nikdo nenabízí. Tam úplně paráda.
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#16 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

Alfu TS neznám, ale co jsem vygooglil jde o motor s přímým vstřikem, variabilním časováním a litrovým výkonem cca o 40% větším než 440 (1,8 má cca 150k a splňuje EURO 3). Navíc se tam mají používat specielní svíčky s životností 100kkm v ceně asi 10kKč za sadu 8kusů. Takže mi přijde blbost povídat, že jsou Brisky špatné, pokud v Alfě TS nevyhověly :roll: Zvláště je li tu řeč o motoru 1,7T do 440-ky, kde Brisky bohatě vyhověj. Jo a ještě se tu kdysi mluvilo o tom, že za brisky jsou na trhu vydávány i falzifikáty CE.

Amn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 10

#17 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Amn »

Ale já jsem použil svíčky do Nissan motoru 1.8 turbo s výkonem 88kW což = ješté méně než 1.7 Volvího turba s 88kW. AR dopsal Lachtan.

http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_extra.html

Byly to tyto a můžeš se podívat do katalogu Brisk, že i oni doporučují tyto svíce. A neříkej mi že je ten motor v něčem speciální že by je nemohl mít.

Kdybys ještě googlil dále k tomuto Nissanu a našel, že na jedné straně mají být teplejší svíčky a na druhé straně studěnější ( což je logické ) tak ještě před tím věz, že když zagooglíš dále tak je i možnost použít obě strany teplé nebo obě strany studené ( 6 - 5; 6 - 6; 5 - 5 v NGK) a je to dáno podnebním pásem kde je auto provozováno. V této informaci se však už doporučení liší takže někde najdeš že je dobré 6 - 5 a jinde že 6 - 6.

Co se týče falzifikátu tak to je sice pravda, rusáci to jednu dobu hodně dělali, ale tyhle svíčky byli přineseny přímo z Brisku v Táboře pěkně ještě zatepla.

Alfa pěkný, to bych za svíce nikdy nedal...ale asi to plní nějakej účel ;-)
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#18 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

Amn píše:Tak tak, Alfa Romeo Twin Spark.Nissaní 1.8 z Bluebirda popř. i 1.8 s Turbem v tom samém autě. 80. léta a jinak to je velmi zajímavý systém zapalování. Nicméně v letech 90. se již nepoužíval. Asi to nestálo za tu námahu.

I když po zkušenosti s tímto motorem můžu vřele doporučit a pochválit přístup Tesla Blatná ( zapalovací kabely ) jež udělali celou sadu na přání dle požadovaných rozměrů - celkem 10 kabelů - 2 zapalovací okruhy a to prosím ještě v silikonovém provedení a i s poštou to vyšlo na 912kč. V Nissanu chtějí 3500,- za sadu a v náhradě je nikdo nenabízí. Tam úplně paráda.
Já to pochopil jako Alfu. Nicméně jsem s Briskem byl vždy plně spokojen, Nisaan mě už Googlit nebaví. Nicméně pokud používá nějakou ochuzenou směs, tak je to obdobné. Ale myslím že v tom katalogu maj i nějaké nejasnosti, myslím že se to tu řešilo u T4-ky.

Amn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 10

#19 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Amn »

Jarda S40 píše:
Amn píše:Tak tak, Alfa Romeo Twin Spark.Nissaní 1.8 z Bluebirda popř. i 1.8 s Turbem v tom samém autě. 80. léta a jinak to je velmi zajímavý systém zapalování. Nicméně v letech 90. se již nepoužíval. Asi to nestálo za tu námahu.

I když po zkušenosti s tímto motorem můžu vřele doporučit a pochválit přístup Tesla Blatná ( zapalovací kabely ) jež udělali celou sadu na přání dle požadovaných rozměrů - celkem 10 kabelů - 2 zapalovací okruhy a to prosím ještě v silikonovém provedení a i s poštou to vyšlo na 912kč. V Nissanu chtějí 3500,- za sadu a v náhradě je nikdo nenabízí. Tam úplně paráda.
Já to pochopil jako Alfu. Nicméně jsem s Briskem byl vždy plně spokojen, Nisaan mě už Googlit nebaví. Nicméně pokud používá nějakou ochuzenou směs, tak je to obdobné. Ale myslím že v tom katalogu maj i nějaké nejasnosti, myslím že se to tu řešilo u T4-ky.
Oki, to už jsem jenom doplňoval Lachtanovo AR na Twin Spark. Někdo se občas podiví nad tím cože to vlastně ty taliáni vymysleli a ono ouha, nedělali to jenom oni.
Takhle jsem třeba od mlada zjišťoval že turbo motor má jenom pár vyvolených automobilek a myslel že víc turb je v chrochtech a nakonec oturbenejch benzínů je taky požehnaně. Jj, zkušenosti a znalosti...to přichází čím je člověk starší a starší :-)
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#20 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Peťo-goalie »

OK chcem sa spytat aku znacku zhavicich sviecok mam kupit na svoj motor a este je to problem ich vymenit? zvladnem to sam? termostat som si vymenil na parkovisku pred baumaxom :lol: :palec: hned vedla je Shelka tak tam som si dolial chladiacu kvapalinu a ide to superne.. Sice isiel okolo mna nejaky rakusak a mal nejake sproste reci v materstine ale inak to trvalo cca 15min

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#21 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jirrka »

Ja bych se vratil k ty spotrebe. Podle me zalezi u 4xx s 1,8T jak casto se startuje. Ja mel spotrebu do 9ti litru (vetsinou 8,5 na dalku 8 ), ale nestartoval jsem kazdy 3 km. Nejkratsi trasy co jsem jezdil bylo 12 km do prace. Jakmile jsem jezdil po meste a startoval po kazdym km tak to samo slo nahoru. Clovek co si to ode mne koupil ma pry taky spotrebu 11 litru, ale jezdi do prace 5 km. Takze neustale na studeny motor. Noha dela svoje taky si myslim. Moc lidi v dnesni dobe neumi jezdit tak jak to vyhovuje autu, ale jezdi tak, aby to vyhovovalu jemu. Coz je chyba. Prispiva tomu i dnesni celkovy styl jezdeni. Akcelerace z krizovatek, predjizdeni atd. Me to moc nevyhovuje a autu taky ne. Casto citim, ze by to chtelo trosku klidnejsi rozjezdy, ale nemuzu se nechat prevalcovat takze jsem rad, kdyz nejsem ve meste a muzu jet podle sebe.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#22 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jirrka »

Jo jinak plati výše popsane. Dobry svíčky, čistý filtry, kvalitní olej a palivo, nahuštěné pneu. Popř. seřizený motor. Prostě se o auto starat jak je předepsáno v uživatelských manuálech.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#23 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jarda S40 »

goalie píše:OK chcem sa spytat aku znacku zhavicich sviecok mam kupit na svoj motor a este je to problem ich vymenit? zvladnem to sam? termostat som si vymenil na parkovisku pred baumaxom :lol: :palec: hned vedla je Shelka tak tam som si dolial chladiacu kvapalinu a ide to superne.. Sice isiel okolo mna nejaky rakusak a mal nejake sproste reci v materstine ale inak to trvalo cca 15min
Topik o svíčkách na S/V 40 najdeš v příslušné sekci. Jinak se nedivím Rakušákovi že nadával. Cladící kapalina je jedovatá a pokud ji vypustíš, tak do nádoby a do nebezpečného odpadu :!:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#24 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od Jirrka »

Otázka jestli vědí východní sousedi co to je nebezpečný odpad :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#25 Znizenie spotreby (nie magnetizerom)

Příspěvek od lucki »

Jirrka píše:Otázka jestli vědí východní sousedi co to je nebezpečný odpad :D
chod do prdele ;D
odteraz si umyvam motor za moravou na zapad. ;D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“