Poslední návštěva: 18 lis 2019 23:07 Právě je 18 lis 2019 23:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diferenciál 700
PříspěvekNapsal: 29 led 2005 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1635
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / S80 V8 / XC90
Mám dotaz na Volvo 740, jakej bude rozdíl v benzinovým diferáku, který eventuelně namontuji do naftové 700??? Asi se to dá spočítat, ale jde mě o to zda to někdo zkoušel a jaká je pocitově jízda.

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8 / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diferenciál 700
PříspěvekNapsal: 29 led 2005 21:45 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
LUBOŠ píše:
Mám dotaz na Volvo 740, jakej bude rozdíl v benzinovým diferáku, který eventuelně namontuji do naftové 700??? Asi se to dá spočítat, ale jde mě o to zda to někdo zkoušel a jaká je pocitově jízda.


Uz jsem to na svym aute udelal, rozdil je to citelnej... jednak spadnou otacky, na petku to ted toci pri stejny rychlosti o nejakych 250 otacek mene.... ve 140 to ted toci 4000, coz je znat, ale zhorsila se dynamika, takze se musi vic "tlacit" na plyn aby to jelo stejne.... takze treba na dalnici (kdyz jen udrzuju rychlost) to zere o malino mene, ale realne mi dlouhodoba spotreba sla o cca 3 dcl nahoru, protoze je to linejsi, takze vic "dupu"....

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diferenciál 700
PříspěvekNapsal: 29 led 2005 22:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1635
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / S80 V8 / XC90
Děkuji za zprávu, mám totiž dobrý difec z benzínové 700 a navěděl jsem jestli ho mám schraňovat nebo pryč s ním.

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8 / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: diferencial benyín 740
PříspěvekNapsal: 30 led 2005 01:28 
sámo.diesel a benzín mají ůplně jiné převodové stupně i stálí záběr dif.mají jinak posazený krouták.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: diferencial benyín 740
PříspěvekNapsal: 30 led 2005 12:05 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
lukas píše:
sámo.diesel a benzín mají ůplně jiné převodové stupně i stálí záběr dif.mají jinak posazený krouták.


Benzin a diesel (ted mluvim ciste o almare M47 - petikvalt) maji rozdilne jen stale prevody v diferaku, Prevodovka je krom detailu (priruba, nakruzek na mrkvi a unasec) naprosto stejna - a to i vcetne odstupnovani....

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diferenciál 700
PříspěvekNapsal: 30 led 2005 17:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1635
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / S80 V8 / XC90
Tak jsem dnes sledoval jak mě točí stávající diferák v mým TD a při rychlosti 140 km a při zařazeným OD jsem měl asi 3200 - 3300 ot./ min.
Podle toho co píšeš, tak to je nějak málo???
Je to původní diferák, sám jsem s ním nic nedělal.

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8 / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2005 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2059
Bydliště: Brno
Luboši, Tvoje pozorování mě připadne správné. Mám benzínovou 244 a ta při zařazeném OD točí 3000 ot. při 115 km/h. Stálý převod je 3,73:1 (s pravděpodobností limitně se přibližující jistotě). To,co píše Travex, je divný, asi má dieselovou turbínu, anebo

Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2005 22:51 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
standa píše:
Luboši, Tvoje pozorování mě připadne správné. Mám benzínovou 244 a ta při zařazeném OD točí 3000 ot. při 115 km/h. Stálý převod je 3,73:1 (s pravděpodobností limitně se přibližující jistotě). To,co píše Travex, je divný, asi má dieselovou turbínu, anebo

Travexi, mám na Tebe otázečky: Nezdá se Ti, že se snažíš dodržovat rychlostní limity a přitom musíš ostatní pořád předjíždět? Nemáš pocit, že se ostatní děsně vlečou? Neplatíš pořád pokuty za rychlost a přitom jsi přesvědčen, že jsi ryhlost nepřekročil? A při to všem má tvůj diesel velkou spotřebu? Měl bych jedno vysvětlení: doteďka sis nevšim, že máš tachometr v mílích #-o


oba jste ucedli, ze jste "merili" pri zarazenem OD, ja mluvil o prevodvce M47 (petikvalt), kdezto vy popisujete M46 OD ..... plati ze prevodovka s OD je delsi petku.

PS: pokutu za rychlost jeem naposeldy platil jeste kdyz jsem volvo nemel (tri a pul roku zpatky).... v normalnim provozu jsem spis predjizden, nez ze bych predjizdel a tachometr mam v KMH... ani ta spotreba neni tak ukrutna - ted mi to bere cca 8,9 l /100 km - pri plne nalozenym aute... jjinak si papne po vymene diferaku neco kolem 8,2 - 8,4

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 00:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1635
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / S80 V8 / XC90
Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8 / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 08:42 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
LUBOŠ píše:
Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.


pokud vymenis diferak za diferak s delsim prevodem pak ano zalezi co mas za diferak, dle mych informaci bys mel mit stejnej jakomam ted ja (tzn "stredni" typ). Prevodovy pomer diferaku je uveden na stitku mistenem primo na zadni naprave (vlevo od vika diferaku).

U sedmicek se montovaly tri stale prevody (dvoulitr a D24ky mely ten nesilnejsi, benziny obecne mely ten stredni a nejrychlejsi prevod prislusi automaticke prevodovce)

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 08:45 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1876
Bydliště: Praha
travex píše:
LUBOŠ píše:
Jestli tomu teda správně rozumím, tak v případě dieslovýho auta s převodovkou s OD ( M46 ) a záměně dieslovýho diferáku za benzínový diferák se sníží otáčky, ale auto bude o něco línější.


pokud vymenis diferak za diferak s delsim prevodem pak ano zalezi co mas za diferak, dle mych informaci bys mel mit stejnej jakomam ted ja (tzn "stredni" typ). Prevodovy pomer diferaku je uveden na stitku mistenem primo na zadni naprave (vlevo od vika diferaku).

U sedmicek se montovaly tri stale prevody (dvoulitr a D24ky mely ten nesilnejsi, benziny obecne mely ten stredni a nejrychlejsi prevod prislusi automaticke prevodovce) - tato informace ale neni absolutne overena, nikde jsem nevidel treba produkcni tabulky kde by toto bylo uvedeno - zjistil jsem to "pozorovanim". Jak je to v pripade OD resp jake stale prevody se montovaly na auta s OD nevim (napriklad 245ka D24 ma ten nejkratsi, ale jak je to u sedmicky nevim...). Mohl bys mrknout na ten stitek a napsat co jsi na nem vycet?


_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 08:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1635
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / S80 V8 / XC90
Dobře, kouknu a dám vědět.

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8 / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 20:40 
hele,mám jednu otázku,když je tady diskuze o diferenciálech.mám 740 a zjistil jsem že má ten diferenciál uzávěrku.(což se v zimě dost hodí) a slyšel jsem že je to prý docela ,,vzácný'' víte o tom něco?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 21:01 
dif. s uzávěrkou se do pevných náprav montovali pouze na přání při koupi nového vozu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 21:08 
ale já nemám 740 td ale 740 d.můžeš mi říct kdes vzal tu příšernou fotku??to je tuzing jak prase.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 19:47 
to ses ptal koho natu fotku.mně?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 22:22 
lukas píše:
to ses ptal koho natu fotku.mně?

Já myslim, že na Tebe...se ptal k tej fotce. Taky jsem se chtěl zeptat ale radši jsem držel jazyk za zubama :roll:


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.065s | 19 Queries | GZIP : On ]