Právě je 21 dub 2019 12:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 17:41 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
Zjistil jsem, že už se bohužel nedá objednat odlehčená řemenice od ARD.
Nevíte někdo o alternativě?


Přílohy:
IMAG1775.jpg
IMAG1775.jpg [ 216.5 KiB | Zobrazeno 1068 krát ]

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 20:56 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Jujda, to nasere, jeste ze sem ji tuhle od Pavla vzal :-D
A dal ji na C70, akorat mi teda neni jasny, co teda jako dam na T6?!
Hledej!

BTW IPD ji treba nema?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3139
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5
Tuším, že 1 nebo 2ks ještě mám...

... až budu doma, napíšu. /PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 07 úno 2019 21:56 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Pokud jen 1, tak ji samozrejme nech Basstlovi, pokud mas 2, tak mi 1ks prosim nech u Martina(pripadne, pokud driv nastane JED, tak osobni predani, ale prijde mi zbytecny ji posilat sem a zas z5 :-D) a do SZ mi posli kolik a kam Ti mam poslat :-)
BTW co dela moje DiCE? ;-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 21:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
ok2ucx píše:
Tuším, že 1 nebo 2ks ještě mám...

... až budu doma, napíšu. /PL

Tak jak? Našel? :wink:

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 22:14 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Kdyby se nahodou nenaslo, tak kdyz budes hodnej a domluvis si nekde rychle klonovani, tak az pujde motor ven, tak pripadne zapujcim (a rovnou budu taky chtit 1ks :-D).
Neb pro slusnyho soustruznika je to dle me prace na hodinu, predtim rekneme se hodinu zamyslet(aby se nereklo), otazka akorat jak s vyvazenim...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 22:20 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
Mám v plánu nechat udělat výkres.
Jednu nenamontovanou mám ještě doma, tak i kdyby se nenašla... :)

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 23:02 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9418
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Zajsoft píše:
Neb pro slusnyho soustruznika je to dle me prace na hodinu


Nezapomeň na frézaře, soustružník neudělá všechno. :wink:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 00:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3139
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5
Džentlmeni, tak jsem způsobil asi zbytečně nadšení či spíše pozdvižení.
Dlouhou dobu jsem tu měl snad dvě řemenice jako těžítko proti zabouchnutí dveří, ale nakonec se toho někdo ujal (Zajsoft?). A další buď nemám nebo nemůžu najít.

/PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 00:40 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
Tak asi nezbyde nic jinýho, než výroba...
Kdyby se to povedlo nějak dotáhnout, měl by ještě někdo zájem?(se Zajsoftem počítám)

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1209
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Já taky, pokud to bude kompatibilní s B5254 T2 MY07.
Nakolik to vůbec vyjde? +-2000kc?

Edit: jeste předtím zkusím zasurfovat, japarts je low-end? Nerozumím tomu

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 09:47 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
raolsa píše:
Zajsoft píše:
Neb pro slusnyho soustruznika je to dle me prace na hodinu


Nezapomeň na frézaře, soustružník neudělá všechno. :wink:

Nezapominam, sam mam zacvik na obojim :-D
Ale zrovna tady mi prije jednodussi tocit matrosem, nez se tocit kolem matrose :-D
Stejne tak verim, ze by to zvladla CNC plasma, nebo laser :-D

Ono to nakreslit v CADu zas takovej problem nebude a pak uz se daj "bouchat" jedna za druhou...
Ale akorat to resim s MartinOplem, zda nema, nevyrabi, nebo nevi o zdroji...
(Zatim z nej vypadlo, ze by to klidne poresil, kdyz by se vzalo alespon 10ks...)


Ejdou Rotacak píše:
Já taky, pokud to bude kompatibilní s B5254 T2 MY07.
Nakolik to vůbec vyjde? +-2000kc?

Edit: jeste předtím zkusím zasurfovat, japarts je low-end? Nerozumím tomu

ARD je melo nekde kolem $100.

ok2ucx píše:
Džentlmeni, tak jsem způsobil asi zbytečně nadšení či spíše pozdvižení.
Dlouhou dobu jsem tu měl snad dvě řemenice jako těžítko proti zabouchnutí dveří, ale nakonec se toho někdo ujal (Zajsoft?). A další buď nemám nebo nemůžu najít.

/PL

No ja si cca pred rokem bral jednu(prave mam pocit, ze jsi rikal, ze je posledni) zaroven s TCV (ARD/MAC)...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 12:51 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
Pokud by se toho Martin ujal, tak se samozřejmě přidám.
Klidně bych vzal 2 - 3 ks.

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 13:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1209
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Chlapi, poraďte mi, víte, že o autech kulový vim a jsem jen běžnej řidič, pro kterýho je auto pojízdná židle na 4 kolech a jde mi jen o to, aby ta židle
tak nějak taky jela, brzdila a tlumila.

S případnou objednávkou ve Frenštátě u Martina se svezu s váma, ale když už se pak budou hrabat v motoru, co by ještě bylo vhodné přiobjednat,
ať celej servis v této konkrétní motorové sekci neprobíhá jen a pouze kvůli výměně odlehčené řemenice?

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 20:16 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1370
Bydliště: Teplice
Já to budu dělat asi spolu s rozvodama (s kevlarovým řemenem), izolátorem sání, svodama a uvidím co ještě.

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, chip Volvocesky 120 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019 21:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Ejdou Rotacak píše:
Chlapi, poraďte mi, víte, že o autech kulový vim a jsem jen běžnej řidič, pro kterýho je auto pojízdná židle na 4 kolech a jde mi jen o to, aby ta židle
tak nějak taky jela, brzdila a tlumila.

S případnou objednávkou ve Frenštátě u Martina se svezu s váma, ale když už se pak budou hrabat v motoru, co by ještě bylo vhodné přiobjednat,
ať celej servis v této konkrétní motorové sekci neprobíhá jen a pouze kvůli výměně odlehčené řemenice?

Se koukni do odkazu u me v podpisu a vyber si :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 255
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
že by byla jedna řemenice tolik znát??? Pokud bude kvalitní výkres a materiál, mohu zkusit zařídit

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 17:37 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
majkls70 píše:
že by byla jedna řemenice tolik znát??? Pokud bude kvalitní výkres a materiál, mohu zkusit zařídit

O tom me ted o vikendu Martionopel taky presvedcoval, ze to nemuze bejt znat :-D
Ne ze bych to tu uz nenapsal X-krat, jako vetsinu veci... Jo, je to znat...
Jde to rychlejc nahoru(a z principu i o to dolu), takze vhodne pro toho kdo to toci a rychle radi...
Odlechcenej setrvak samozrejme bude znat mnohem vic...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 11:45 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Jinak sem ted patral a ta ARD remenice na kliku ma snizenou hmotnost o 75%,
A jsme zabari, uplne jsme zapomeli na remenici na servu a altiku :-D A osobne bych teda v ten moment zatouzil i na klimakompresor :-)
A jinak s kresnenim je to otazka... Zda to po nekom radsi nehodit, at to naklonuje, ale vazi to tak jen 1/3(nebo min) a je to vyvazene...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 11:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1209
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Jak je to s životností takto výrazně odlehčeného komponentu? a ještě jedna otážka na Zajsofta :kuchta: psal si o odlehčeném dvouhmotém setrvačníku.
Jelikož je to jedna z věcí, kterou jsem si dal za cíl ještě v roce 2019 (dvouhmota spojková sada) proč rovnou nevzít tu "odlehčenou" variantu?

Tohle těžko řešit s p. Patočkou, ten má na úpravy a komponenty mimo značku Volvo a jeho oficilní dodavatele striktní názor :D

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 12:53 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Komponenty budou zit! :D Ale jasne motor celkove bude dostavat vetsi kapky,
i klika jde ohnout/zlomit... Proste kazda sranda neco stoji... Ja chci davat i sportovni/zesilene lagry, je na tom trojita vrstva toho tvrdokovu.

Ja osobne pujdu do odlehcene jednohmoty a zesileneho pritlacaku, da se na tom shodit dalsich 4-5kg...
Dalsi vec je, ze se budou kvuli tomu uz muset asi zvednout volnobezne otacky treba na 1100-1200,
coz je kraval navic, problemy na emisich, etc...

V Tvem pripade bych sel spis nejdriv do samosvoru...

No tehle nazor ma vetsina mechaniku, kor kdyz skoro vsechny auta berou jako DailyCar :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1209
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Tak to už smrdí moc velkým množstvím výměn komponentů a na to prašule jen tak nebudou :D
Takže nechám vyměnit dvouhmotu, spojkovou sadu z Imprezy 240mm a budu se potichu
modlit, že do roka vydělám na 19T a zbytek, který ještě jakžtakž bude možný po částech
poplatit, schovat do skříně a počkat, až to bude všechno. Pak to tam nechám namontovat
a auto dostane infarkt :lol:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 16:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 875
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Zajsoft píše:
majkls70 píše:
že by byla jedna řemenice tolik znát??? Pokud bude kvalitní výkres a materiál, mohu zkusit zařídit

O tom me ted o vikendu Martionopel taky presvedcoval, ze to nemuze bejt znat :-D
Ne ze bych to tu uz nenapsal X-krat, jako vetsinu veci... Jo, je to znat...
Jde to rychlejc nahoru(a z principu i o to dolu), takze vhodne pro toho kdo to toci a rychle radi...
Odlechcenej setrvak samozrejme bude znat mnohem vic...

Remenice od ARD jde znat..jde to rychleji do tocek.....

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 18:58 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: Volvo 850R B5204T 96'
Chci se zeptat, u B5204T je ta řemenice stejná jako u klasické T5 ne? Pokud ano, měl bych případně taky zájem :)

_________________
Volvo 850R 96' Dark olive pearl


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Odlehčená řemenice na T5
PříspěvekNapsal: 16 úno 2019 18:59 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1048
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
NGe píše:
Chci se zeptat, u B5204T je ta řemenice stejná jako u klasické T5 ne? Pokud ano, měl bych případně taky zájem :)

Hod mi do SZ VINko, kouknu do VIDA...

Sem se podival na popis co melo u ni ARD, takze ano pasuje...

Fits all 4 & 5 cylinder models 1993-2009 excluding the following:
S40 2005-
C30 2005-
V50 2005-

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.080s | 20 Queries | GZIP : On ]