Právě je 12 pro 2018 17:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 06 pro 2017 16:49 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 337
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
odkazy nefungujou

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
majty píše:
odkazy nefungujou

tak tady je FOTO


Přílohy:
20171206_165445_resized.jpg
20171206_165445_resized.jpg [ 55.06 KiB | Zobrazeno 919 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3171
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 07 pro 2017 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
z-d-e-n-a píše:
To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
6 valcova scania myslim nějaká 420hp

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 23:18 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 604
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Nějaký progress?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 23:53 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 604
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Čistě teoreticky, co na takovej krouťák zbytek auta? U T6 stačilo 380Nm na zničení automatu. TDIčko už po ST1 čipu od Volvocesky má podobnej krouťák. Co jsem viděl na první stránce tak to bylo přes 600Nm s dalšíma úpravama to bude ještě mnohem víc. Co na tohle převodovka a poloosy?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tady jsou nějáké foto


Přílohy:
49FACCB2-CADB-4136-AF39-970C9E7C8F45.jpeg
49FACCB2-CADB-4136-AF39-970C9E7C8F45.jpeg [ 156.98 KiB | Zobrazeno 616 krát ]
E4972926-CA4A-47DD-973F-0BCD3423228D.jpeg
E4972926-CA4A-47DD-973F-0BCD3423228D.jpeg [ 165.74 KiB | Zobrazeno 616 krát ]
986EE795-29F3-42FA-A819-56DC54AC3E99.jpeg
986EE795-29F3-42FA-A819-56DC54AC3E99.jpeg [ 181.91 KiB | Zobrazeno 616 krát ]
38F1B7ED-337F-4ABA-BB23-4EF78AE22927.jpeg
38F1B7ED-337F-4ABA-BB23-4EF78AE22927.jpeg [ 175.65 KiB | Zobrazeno 616 krát ]
9E118096-CBD8-4475-AEA0-5AA7BCEC512F.jpeg
9E118096-CBD8-4475-AEA0-5AA7BCEC512F.jpeg [ 177.51 KiB | Zobrazeno 616 krát ]
9D348203-731D-48F3-8910-24091ED47331.jpeg
9D348203-731D-48F3-8910-24091ED47331.jpeg [ 183.34 KiB | Zobrazeno 616 krát ]

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 20:36 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Pěkné žížaly. :D

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 21:02 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1475
Bydliště: Teplice
A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 2022
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
LPBoss píše:
Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4

Zvouček teda parádní :good:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 srp 2018 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Basstl píše:
A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?

Ještě ne!!! pořád stále chybí něco udělat, ale už se to blíží

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 26 srp 2018 22:52 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 604
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Mám otázečku. Jednotka z S80tky pro D5252T, dá se tam nějak normálně udělat custom čip? Bez nějakých větších zásahů, rozebírání atd?

Někdy do budoucna bych chtěl preventivně vyměnit vstřiky za větší 764 + nastavit custom čip, kolik se dá s rozumnou životností dostat z původního turba?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 27 srp 2018 08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Jenom vyndat jednotky myslim! Tak je asi 15.8 a tabuznje docela chytra

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 28 srp 2018 11:30 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 604
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 28 srp 2018 14:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tarkin píše:
Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?

Vsichni slibuji 170 koni, ale podle me je to hloupost. Ja sy myslim, tak 160 je realne

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 28 srp 2018 14:43 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 604
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
To by měla být hodnota jen stage 1 čipu. Já bych se časem chtěl dostat cca na 200 koní.

Někdy v budoucnu chci preventivně vyměnit trysky za větší 764 - k tomu úprava čipu a mělo by to vyjít 170+ koní.

Nebo se pletu? Proč by to měl být takový problém?

Po čipu stoupne tlak turba z nějakých 0,9-0,95baru na 1,1baru ne? Tohle plus dávka nafty a nějaká ta alchymie kolem přidá teoretických 22kW (stage 1). Takže čistě teoreticky by to chtělo dalších 0,2baru výše, za předpokladu, že to celý nevybouchne a něco to nebude omezovat.

EDIT: Poslední věc, Stage 1 zvedne krouťák z 290 na 340-350nM. Jak by to teoreticky rostlo dál? Abych neměl z nové spojky, poloos atd škvarek.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 18:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Tak tady je další pokrok

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 19:02 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10013
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
:ROFL: tvl. ten dehtovej oblak je tak hustej, že se ani nechce auta pustit.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3171
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
z-d-e-n-a píše:
To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:

výsledek zatím nejistý!!! roztácí se hrozně pozdě ALE dnes jsem se plácl přes kapsu a obednal jsem nové trysky O 4 levly výše než jsou FB race520 která tam jsou ted. tak doufám :)

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 03 zář 2018 08:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1245
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 03 zář 2018 08:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Ejdou Rotacak píše:
nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal

Asi ano v cerosicich pracuju

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 330
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997
Omlouvam videontady nekoho pohorsilo. Tak timto bych toto tema uzavrel

_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat


Naposledy upravil LPBoss dne 13 zář 2018 16:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava TDI D5252T
PříspěvekNapsal: 13 zář 2018 11:54 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1866
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Z toho som veľa nepochopil. Daj nejaké čísla/časy, ktoré ste namerali.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.097s | 20 Queries | GZIP : Off ]