ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#151 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Neni to nejak vela? Podla autovsevedko ma s60 R - 6,7 s
Samozrejme neviem nakolko su tie info relevantne.
Samozrejme neviem nakolko su tie info relevantne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
- Vůz: Volvo S60R
#152 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Je to automat. Nemal som Sko. Aspoň sa mi nezdá ze by v tom bol nejaký rozdiel. Neviem. Auto ma 292000. Čo by si chcel? Pod 7 sekúnd? To neni corvetta.
Na tomto sa dá spokojne testovať hocijaká úprava. Či filter či výfuk či chiptuning.
Jaj a teplota 36 vonku tiez ubere dosť koníkov.
Kľudne si môžeš prísť potestovat. (Treba rezervovať odtahovku keby náhodou )
Na tomto sa dá spokojne testovať hocijaká úprava. Či filter či výfuk či chiptuning.
Jaj a teplota 36 vonku tiez ubere dosť koníkov.
Kľudne si môžeš prísť potestovat. (Treba rezervovať odtahovku keby náhodou )
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#153 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ako som povedal neviem nakolko su tie cisla relevantne no dufal som ze 300ps vcelku slusne pohne s autom ako S60. preto sa mi zda tych viac ako 8 s vela. co som pozeral vselijake recenzie tak vsade uvadzali pri manuali okolo 5,7-6 a pri automate medzi 6-7,7 s. tak potom neviem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
- Vůz: Volvo S60R
#154 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Asi sme sa videli ak si to bol ty. Chcel si diagnostiku však?
Uz sa začínajú prerábať veci z C-cka na Rko. Potom budeme merať.
To auto ma 1704 kg. Vieš kde sa používa papier. A 300 000 km je hoooodne na plny vykon.
Ako sa tu piše. Treba HW a až potom chip ak chceš ísť vyššie ako st1.
Uz sa začínajú prerábať veci z C-cka na Rko. Potom budeme merať.
To auto ma 1704 kg. Vieš kde sa používa papier. A 300 000 km je hoooodne na plny vykon.
Ako sa tu piše. Treba HW a až potom chip ak chceš ísť vyššie ako st1.
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#155 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Hej to som bol ja Ved jasan ja nic nehovorim len som trocha sklamany cakal som od R ka viac ale pravda ze este som sa v nom ani neviezol. Mozno by som potom zmenil nazor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#156 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Tak i já se přidávám ke spokojeným majitelům chipu ARD stage2 od D5T5 a přidal bych pár postřehů do mlýna.
Šlo to do S60 2.5T (v podpisu) a je to "velmi příjemné". Zatím bez HW úprav, to se rozmýšlím a jsem ve fázi shánění informací. Je to teda automat, ale do kolon zatím nic lepšího nevymysleli a kdyžtak je tam sekvenčka.
Nebyla to lemra ani předtím, ale je teď o dost živější, zátah začíná pořád cca od 1600 otáček, ale je o dost silnější. Nejlepší je, že pro nevolvoidní okolí je to takové nenápadné auto a nebýt nápisu "2.5T AWD" na zadku, tak ani nikdo neprovokuje.
Nepatřím k lidem co honí čísla (kw/nm). Jde mi o pocit a ten z toho mám víc než dobrý (rohlík na xichtě). Ono někdy má člověk fajn pocit a když se dozví čísla, může být zklamaný. Ale jestli se nepletu, blíží se datum nějakého srazu s možností měření, tak bych se eventuelně stavil změřit jak se to usadilo, přece jen zvědavost je mrcha. ...a myslím, že zklamaný nebudu.
Co mě osobně překvapilo je vedlejší efekt spotřeby, která šla ve městě z průměrných 12.1 na 11. Dálku budu počítat/měřit teď o dovolené, ale zatím mi to hrubým odhadem vychází na 10.6 a to si to opravdu hodně užívám. Předtím jsem měl dálky za 11.4 (se stejně těžkou nohou). Ty decky berte s rezervou. Jednu neřeším, ale když už je jich 5 tak je to půl litru, že
Jak tu někdo psal - tuning není o spotřebě. Jo a jezdím na verva 100, gumky 225/45 R17 a zde uvedená spotřeba je z palubáku. O dovolené ji zkusím ze zvědavosti srovnat s nájezdem dle GPS a nataknovanejma litrama.
Šlo to do S60 2.5T (v podpisu) a je to "velmi příjemné". Zatím bez HW úprav, to se rozmýšlím a jsem ve fázi shánění informací. Je to teda automat, ale do kolon zatím nic lepšího nevymysleli a kdyžtak je tam sekvenčka.
Nebyla to lemra ani předtím, ale je teď o dost živější, zátah začíná pořád cca od 1600 otáček, ale je o dost silnější. Nejlepší je, že pro nevolvoidní okolí je to takové nenápadné auto a nebýt nápisu "2.5T AWD" na zadku, tak ani nikdo neprovokuje.
Nepatřím k lidem co honí čísla (kw/nm). Jde mi o pocit a ten z toho mám víc než dobrý (rohlík na xichtě). Ono někdy má člověk fajn pocit a když se dozví čísla, může být zklamaný. Ale jestli se nepletu, blíží se datum nějakého srazu s možností měření, tak bych se eventuelně stavil změřit jak se to usadilo, přece jen zvědavost je mrcha. ...a myslím, že zklamaný nebudu.
Co mě osobně překvapilo je vedlejší efekt spotřeby, která šla ve městě z průměrných 12.1 na 11. Dálku budu počítat/měřit teď o dovolené, ale zatím mi to hrubým odhadem vychází na 10.6 a to si to opravdu hodně užívám. Předtím jsem měl dálky za 11.4 (se stejně těžkou nohou). Ty decky berte s rezervou. Jednu neřeším, ale když už je jich 5 tak je to půl litru, že
Jak tu někdo psal - tuning není o spotřebě. Jo a jezdím na verva 100, gumky 225/45 R17 a zde uvedená spotřeba je z palubáku. O dovolené ji zkusím ze zvědavosti srovnat s nájezdem dle GPS a nataknovanejma litrama.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#157 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
ja taky obcas premyslim trosku tu 2,5T posilit. Original nejede spatne ale trosku tomu chybi takova ta lehkost a obratnost.
je narust vykonu v celem rozsahu nebo to je jen mezi 2-4tis ot a v maximu to zustane plus minus stejne?
je to delany na BA98?
je narust vykonu v celem rozsahu nebo to je jen mezi 2-4tis ot a v maximu to zustane plus minus stejne?
je to delany na BA98?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
#158 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Čísla zatím nemám, tak jen pocitově: Tahá od 1600 a to dost silně a 4000 až 6000 je taky rozdíl znát, protože když si ho tam na sekvenčce podržím, tak "své oblíbené úseky" řadím a jezdím jinak. Nevím jestli toto je popis, který odpoví na tvou otázku, ale celkově je to "jak na steroidech". I při vyšších rychlostech je to pružnější. Typicky mažeš na německé dálnici na tempomat 160 a chceš na chvilku víc a ono to reaguje lépe než v originále. Přesně by to vyjádřil graf a ten bude, jestli si najdu čas stavit se na nějaké to měření.
Co se béňa týče, vychází mi to, že na verva 100 dojedu na plnou nádrž cca o 100 km dál, než na 95, s 98 je to o cca 40 míň než se 100vkou (což už je asi na hranici chyby měření) ale jízdního rozdílu jsem si nevšiml. Změní se trochu zvuk motoru, jak si upraví předstih. V techničáku mám 95 tak s dobrou 98 nemůže být problém. 100vka je možná trochu rozmlsanost, ale když za něj tahám, musím mu dát nažrat. Jinak rozdíl ve zvuku motoru slyším jiný s 95, jiný s 98 a se 100 je asi "nejostřejší". Jsou to ale malé rozdíly, asi na ně reaguje můj hudební sluch (a ne nemyslím zvuk klepání klikovky atd ).
Jak jsem psal, zajímá mne hlavně pocit, ne čísla a pocit mám dobrý .
Co se béňa týče, vychází mi to, že na verva 100 dojedu na plnou nádrž cca o 100 km dál, než na 95, s 98 je to o cca 40 míň než se 100vkou (což už je asi na hranici chyby měření) ale jízdního rozdílu jsem si nevšiml. Změní se trochu zvuk motoru, jak si upraví předstih. V techničáku mám 95 tak s dobrou 98 nemůže být problém. 100vka je možná trochu rozmlsanost, ale když za něj tahám, musím mu dát nažrat. Jinak rozdíl ve zvuku motoru slyším jiný s 95, jiný s 98 a se 100 je asi "nejostřejší". Jsou to ale malé rozdíly, asi na ně reaguje můj hudební sluch (a ne nemyslím zvuk klepání klikovky atd ).
Jak jsem psal, zajímá mne hlavně pocit, ne čísla a pocit mám dobrý .
Naposledy upravil(a) hauser dne 20 zář 2015 21:54, celkem upraveno 8 x.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#159 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
...a čo tak 2.0T (180koni) ma tu nekdo taku kombinaciu?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#160 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
to posileni 2,5T zni docela lakave... A to jsem se zarekl ze mam cipovani za sebou, a uz jsem zase nahlodanej
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#161 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jo, i mému Padíkovi posilovna prospěla.
Jede tady úplně jinak než na začátku, je s ním větší legrace a dovolím si říci že je to bezpečnější. Když potřebuješ, jede hned a rád. Zklamaný rozhodně nejsem. Ikdyž spotřeba se mi kolem deseti nepohybuje.
Jede tady úplně jinak než na začátku, je s ním větší legrace a dovolím si říci že je to bezpečnější. Když potřebuješ, jede hned a rád. Zklamaný rozhodně nejsem. Ikdyž spotřeba se mi kolem deseti nepohybuje.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#162 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Jsem na tom podobně jako ,,hauser,, S60 2,5T AWD (stage 2 od ARD) akorát v manuálu. Auto táhne pěkně už od cca 1600 ot. (pod 2 tis., ale nejezdím jelikož nepotřebuji trápit motor, spojku,..), pro běžné předjíždění stačí přidat plyn bez jakéhokoliv podřazování. S chipem jsem auto již koupil tak bohužel nemůžu porovnat jak by jelo bez. BA pouze 95, stejně mám auto na LPG, průměrná spotřeba aktuálně 11,44l (počítáno dle dotankování, palubní pc ukazuje 10,6) Okresky/ dálnice/ město = 50/ 30 /20.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#163 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ahoj vespolek:
D5T5.com se vrátilo z cest a školení. Konečně jsme měli tu čest potkat se i s Robertem (ARD Tuning) osobně a probrat další možnosti ladění našich plechových miláčků.
Dosud jsme se zabývali spíše SW stránkou věci, nastal však čas pokročit dále a odemčít opravdový potenciál toho, co Volvo motory dokážou. Na ochutnávku si dovolím zmínit několik "kusů železa", které budeme nabízet k ladění (jak benzíny, tak v Evropě oblíbené naftové motory):
1. často unavené ventily regulace tlaku turba (TCV) budou k nahrazení tímto: http://www.ardideas.com/ARD-Turbo-Control-Valve-_p_85.html
2. rychlejší roztáčení motoru (i turba), s tím spojenou úspory paliva a lepší "živost" motoru dovolí odlehčená řemenice: http://www.ardideas.com/ARD-Lightweight-pulley-1993-2009--BACKORDER_p_30.html
3. lepší (lehčí) hliníkovou vrtulku kompresoru turba, která m.j. může mít až o 20% větší průřez cest vzduchu : http://www.ardideas.com/K24-Billet-Compressor-Wheel-66_p_119.html (pracuje se i na verzi pro D5)
4. i intercoolery jsou často znavené, výměna za lepší, odolnější a hlavně účinnější typ s menším odporem vzduchu bude nepochybně silným vylepšením. Tyto budeme patrně získávat ze Švédska, hlavně pro velké rozměry a hmotnost.
Ještě však chvilku strpení, musíme vše vstřebat, implementovat, také některé vozy doměřit. A pak vše bude postupně k dispozici u našich dvorních partnerů, tedy ve vašich servisech.
Pavel
D5T5.com se vrátilo z cest a školení. Konečně jsme měli tu čest potkat se i s Robertem (ARD Tuning) osobně a probrat další možnosti ladění našich plechových miláčků.
Dosud jsme se zabývali spíše SW stránkou věci, nastal však čas pokročit dále a odemčít opravdový potenciál toho, co Volvo motory dokážou. Na ochutnávku si dovolím zmínit několik "kusů železa", které budeme nabízet k ladění (jak benzíny, tak v Evropě oblíbené naftové motory):
1. často unavené ventily regulace tlaku turba (TCV) budou k nahrazení tímto: http://www.ardideas.com/ARD-Turbo-Control-Valve-_p_85.html
2. rychlejší roztáčení motoru (i turba), s tím spojenou úspory paliva a lepší "živost" motoru dovolí odlehčená řemenice: http://www.ardideas.com/ARD-Lightweight-pulley-1993-2009--BACKORDER_p_30.html
3. lepší (lehčí) hliníkovou vrtulku kompresoru turba, která m.j. může mít až o 20% větší průřez cest vzduchu : http://www.ardideas.com/K24-Billet-Compressor-Wheel-66_p_119.html (pracuje se i na verzi pro D5)
4. i intercoolery jsou často znavené, výměna za lepší, odolnější a hlavně účinnější typ s menším odporem vzduchu bude nepochybně silným vylepšením. Tyto budeme patrně získávat ze Švédska, hlavně pro velké rozměry a hmotnost.
Ještě však chvilku strpení, musíme vše vstřebat, implementovat, také některé vozy doměřit. A pak vše bude postupně k dispozici u našich dvorních partnerů, tedy ve vašich servisech.
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 30 zář 2015 10:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#164 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Včera jsem jednu řemenici od Ládi zakoupil, ale teď si nejsem úplně jistej, jestli ji tam mám dát .
Řeším dva problémy:
a) je opravdu vyvážená, věřím, že je, ale?...
b) a závažnější problém - původní řemenice je odpružená. Co bude říkat klika a její ložiska na rázy od alternátoru a klimakompresoru, které se budou přenášet přes pevnou řemenici?
Řeším dva problémy:
a) je opravdu vyvážená, věřím, že je, ale?...
b) a závažnější problém - původní řemenice je odpružená. Co bude říkat klika a její ložiska na rázy od alternátoru a klimakompresoru, které se budou přenášet přes pevnou řemenici?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#165 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Da se pridat ta ARD TCV regulace turba i na V70 R z 97' Protoze, jak vidim, pise se v eshopu teda az od 98'? Ale neda me to, je tam nejaka nekompatibilita?...Dik za info.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#166 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Roger píše:Da se pridat ta ARD TCV regulace turba i na V70 R z 97' Protoze, jak vidim, pise se v eshopu teda az od 98'? Ale neda me to, je tam nejaka nekompatibilita?...Dik za info.
Na stránkách ARD máš napsáno "Fits 1994-2012 turbocharged Volvo models"
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#167 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Aaha, diky! Zmatla me navigace u produktu od 98 do 2000: Home > 70 series (98-00) > Performance Parts > 1998 Intake & Induction
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#168 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Myslím, že klika a ložiska dostávají několikanásobně vyšší výprask od ojnic.Fíla píše:b) a závažnější problém - původní řemenice je odpružená. Co bude říkat klika a její ložiska na rázy od alternátoru a klimakompresoru, které se budou přenášet přes pevnou řemenici?
Gumové "odpružení" slouží k tomu, aby se tolik nenamáhal řemen samotný. Při regulerních intervalech výměny rozvodů - t.j. včas a včetně tohoto řemene pomocných agregátů (což mnozí ignorují) - problémy nevznikají. Navíc dřívější modely (stejné koncepce) používaly plnou řemenici.
Už se těším, jak to namontuju do D5, zda-li to poznám i s automatem.
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 30 zář 2015 20:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#169 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Tu K24 bych zkusil jaka je cena prosim ? klidne do sz
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#170 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
ok2ucx píše:Myslím, že klika a ložiska dostávají několikanásobně vyšší výprask od ojnic.
Gumové "odpružení" slouží k tomu, aby se tolik nenamáhal řemen samotný. Při regulerních intervalech výměny rozvodů - t.j. včas a včetně tohoto řemene pomocných agregátů (což mnozí ignorují) - problémy nevznikají. Navíc dřívější modely (stejné koncepce) používaly plnou řemenici.
P.
S výměnou řemenů problém opravdu nemám . Jinak samozřejmě že klika dostává nálož od ojnic, ale s tím konstruktéři počítali. S čím ovšem nepočítali je to, že někdo vymění určité rotační komponenty za něco, co tam nepatří. A nemáš pravdu, whiteblock MÁ od prvopočátku odpruženou řemenici. O stavu a pružnosti gumy po téměř 20ti letech provozu si samozřejmě nedělám iluze.
Nicméně pokud si přečteš nějaká ta zahraniční fóra, např. t5d5 kde je se vyskytují technicky znalí lidé víc než tady, tak to tam nepatří zrovna mezi oblíbené úpravy aut na denní ježdění. U aut na sprinty, se kterým najedeš ročně 200 km je to samozřejmě o něčem jiném.
Já vám nechci kazit byznys, jsem pravděpodobně první zákazník, který od vás koupil a zaplatil nějaký HW, ale teď si prostě nejsem jistý, že mi nárůst výkonu v řádu jednotek koní stojí za možné problémy.
A mít naftový motor, tak vzhledem k obecně menší vyvážitelnosti bych váhal ještě víc.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#171 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Filo a mas tam nejake upravy vykonu pres SW? Pokud ne, tak tohle bych tam asi nedaval...nema to smysl.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#172 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Ještě malé fyzikální upřesnění: odlehčená řemenice nepřidá žádné koně, a ani žádná SW úprava se na řemenici vůbec neváže. Motor bude mít stále stejný výkon.
Odlehčení rotujících hmot má ve výsledku velmi podobné důsledky, jako odlehčení samotného auta. Snad s jediným rozdílem, že "odlehčená hmotnost" se vždy mění se zařazeným poměrem převodovky. Laicky řečeno - nevozí se s sebou tolik kg hmotnosti, nemusí se spotřebovávat palivo na rozhýbání (nebo roztočení) této hmoty, t.j. stejně výkoný motor pak auto rozhýbe rychleji. Snad jen tady by se dalo uvažovat, že by se zde dalo ekvivalentně vypočítat či změřit zdánlivé navýšení výkonu motoru.
Co se výdrže týká, dle vyjádření Roberta (ARD) je tahle odlehčená řemenice (vyrobená z hliníku, povrchově upravená tvrdým eloxem) nejpopulárnější a přímočarou úpravou motorů v US. Nějaká "úmrtí" či zvýšená opotřebení nebyla zaznamenána = zjevně má design motorů i zde silné rezervy.
Pavel
Odlehčení rotujících hmot má ve výsledku velmi podobné důsledky, jako odlehčení samotného auta. Snad s jediným rozdílem, že "odlehčená hmotnost" se vždy mění se zařazeným poměrem převodovky. Laicky řečeno - nevozí se s sebou tolik kg hmotnosti, nemusí se spotřebovávat palivo na rozhýbání (nebo roztočení) této hmoty, t.j. stejně výkoný motor pak auto rozhýbe rychleji. Snad jen tady by se dalo uvažovat, že by se zde dalo ekvivalentně vypočítat či změřit zdánlivé navýšení výkonu motoru.
Co se výdrže týká, dle vyjádření Roberta (ARD) je tahle odlehčená řemenice (vyrobená z hliníku, povrchově upravená tvrdým eloxem) nejpopulárnější a přímočarou úpravou motorů v US. Nějaká "úmrtí" či zvýšená opotřebení nebyla zaznamenána = zjevně má design motorů i zde silné rezervy.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#173 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Tak to bude lepsi uprava vyhodit sedacky, rezervu, klimu, audio...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#174 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Nevím, jestli to bude lepší = ale v zásadě máš pravdu: závodníci se nadbytečných hmot okamžitě zbavují. Takže pokud jsi ochoten se těchto výdobytků pohodlí chceš zbavit na oltář tuningu, proč ne Je to to nejjednodušší, co opravdu funguje, nemusíš nic nastavovat, ladit.
Zkrátka pouze jednoduchá fyzika 8. třída ZŠ (zrovna včera jsem s mladou počítal příklad: 200kW auto o hmotnosti 2t frčí do kopce po dobu 5 minut = jak vysoko vyjede, při zanedbání všech dalších ztrát)
P.
Zkrátka pouze jednoduchá fyzika 8. třída ZŠ (zrovna včera jsem s mladou počítal příklad: 200kW auto o hmotnosti 2t frčí do kopce po dobu 5 minut = jak vysoko vyjede, při zanedbání všech dalších ztrát)
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#175 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ
Fíla píše: b) a závažnější problém - původní řemenice je odpružená. Co bude říkat klika a její ložiska na rázy od alternátoru a klimakompresoru, které se budou přenášet přes pevnou řemenici?
Bude ze začátku říkat asi to samý jako na řemenici, která je 10-20 let stará a nikdy nebyla měněná. Někdy se na ní podívej.
Platí takový zlatý pravidlo, pokud auto jednou má odpruženou řemenici, neměla by se dávat pryč. Ani většina závodních aut nekuchá ten balancér/setrvačník, kterej jí "odpružuje".
Pokud jí nemá, použije se odlehčená.
Co by mluvilo pro, nebo respektive nemluvilo zásadně proti je to, že Volví pětiválec je poměrně kultivovanej motor co se chodu týče (nicméně rezonance stále nastává!) a neni moc točivej. To znamená, že by mohl obstojně s odlehčenou řemenicí fungovat. Do něčeho co točí 10-11k RPM už bych to nedával.
Co by mluvilo proti je, že ze zásady všechny Volva jsou natolik těžký auta, že by se muselo odlehčení řemenice kombinovat s odlehčenim setrváku, odlehčenim odpružený i neodpružený hmotnosti a odlehčenim dalších rotačních částí, aby to mělo nějakej smysl. Auta který maji snímač otáček na klice taky nezřídka vyhoději chybu.
Jinak instalace odlehčený řemenice je jedna z úprav, který jsou znát. Nejsou znát tak, jako instalace novýho průchozího vejfuku bez katu, ale zase třeba víc než instalace přiblblýho otevřenýho filtru /úpravy sání (nejspíš taky proto, že ten výkon ubírá )
Pozorovatelnej je lepší rozjezd při uvádění z klidu do pohybu a lehce pocit že auto trošku líp jde za plynem.
sečteno podrženo já bych si to do auta nedal, ale aut s touhle úpravou je dost, článků taky, takže neni problém aby si každej dohledal, nebo ozkoušel případnej efekt.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek