Hodně informací o konektorech autorádií, ISO apod.
Stránka v polšťině...
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/caraudio/dolca.htm
Popis ISO konektoru v češtině:
http://conan.webpark.cz/isocon/
Konektory autorádií, ISO apod.
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#1 Konektory autorádií, ISO apod.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Konektory autorádií, ISO apod.
Zapojeni konektoru v sedmikilech - nikde jsem to nenasel, a diky nemu jsem dnes uspesne prezapojil radio. Mimochodem, je nutne se zamerit na ten konektor u volantove tyce, pak je na ceste k radiu jeste jeden a ten je zapojeny jinak.
- Přílohy
-
- se zesilovacem
- radio conn+amp.jpg (79.17 KiB) Zobrazeno 6857 x
-
- zakladni verze
- radio conn.jpg (57.2 KiB) Zobrazeno 6857 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Konektory autorádií, ISO apod.
Ja pripajam zapojenie radia pre V960 a V760II
Ak nie je pouzit prídavný zosilnovac, konektor C/DC pri volantovej tyci je pomocou predlzovacky potiahnuty az k radiu kde sa nan napaja ISO konektor.
Je trochu problem v tom, ze bezne radio (aspon moje) pouziva spinane napatie +12V na napajanie koncovych stupnov a +Bat (12v trvale) na zalohovanie pamate a napajanie logiky.
Tomu zodpoveda aj dimenzovanie vodicov v ISO konektore.
AVSAK Volvo pouziva opacny (logickejsi system): +12V z baterie (trvalych) vedie hrubym vodicom (GN-BN na konektore C/DB, resp dvoma na C/DC) ako vykonove napajanie koncovych stupnov. Spinane +12V je vedene tenkym vodicom Y-SB (YE-BK).
Ak to takto pripojime k autoradiu, jeho koncove stupne nemaju pri vyssej hlasitosti "dost stavy" a repraky chrcia a displej blika.
Jednoduchym riesenim je spinanie vykonoveho napajania radiu cez rele, ovladane signalom zo spinanymi +12V, vid prilozenu schemu
Ak nie je pouzit prídavný zosilnovac, konektor C/DC pri volantovej tyci je pomocou predlzovacky potiahnuty az k radiu kde sa nan napaja ISO konektor.
Je trochu problem v tom, ze bezne radio (aspon moje) pouziva spinane napatie +12V na napajanie koncovych stupnov a +Bat (12v trvale) na zalohovanie pamate a napajanie logiky.
Tomu zodpoveda aj dimenzovanie vodicov v ISO konektore.
AVSAK Volvo pouziva opacny (logickejsi system): +12V z baterie (trvalych) vedie hrubym vodicom (GN-BN na konektore C/DB, resp dvoma na C/DC) ako vykonove napajanie koncovych stupnov. Spinane +12V je vedene tenkym vodicom Y-SB (YE-BK).
Ak to takto pripojime k autoradiu, jeho koncove stupne nemaju pri vyssej hlasitosti "dost stavy" a repraky chrcia a displej blika.
Jednoduchym riesenim je spinanie vykonoveho napajania radiu cez rele, ovladane signalom zo spinanymi +12V, vid prilozenu schemu
- Přílohy
-
- V960_RADIO_ISO.pdf
- (69.73 KiB) Staženo 152 x
-
- RadioV960.jpg (91.24 KiB) Zobrazeno 6193 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Konektory autorádií, ISO apod.
má někdo schéma (popis pinů) toho šestikolíku co je na origo Volvo rádiích (např CR-906 a podobné). Potřeboval bych si udělat takovouhle přechodku... http://www.discountcarstereo.com/AiH-VOL.html díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek