Parrot CK-3100 vs V 70
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků
- Vůz: V 70, D5, 03
- Bydliště: Mělník
#1 Parrot CK-3100 vs V 70
Hoj,
nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
- Přílohy
-
- 600.jpg (14.81 KiB) Zobrazeno 4338 x
_________________
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#2 Parrot CK-3100 vs V 70
Já ji mám, stejnou, už zapojenou, koupil jsem s autem.spunge píše:Hoj,
nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
Ale nevím kdo to zapojoval, ve Focusu máme stejnou, ale ve V70 si ta mrcha nepamatuje nastavení...třeba jas displeje apod., jakmile se vypne zapne zapalování zase je všechno nastavení na tovární. Jinak funguje bez problémů.
S tím by někdo nevěděl rady?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#3 Parrot CK-3100 vs V 70
Ve volvu ho mám již od koupě a maká super, akorát u některých telefonu neumí přečíst tel. seznam. Na opla jsem ho kupoval a montoval sám a je tam vše tzv. blbuvzdorné. Vše mi pasovalo do rychlospojek a nedá se to zapojit špatně. Od rádia do té krabky. Tak si myslím, že by to měl zvládnout každej, když jsem to dal i já. U volva jsem rádio venku neměl, tak nevím jaké tam jsou koncovky, ale každopádně pokud tam jsou jiné, tak půjde koupit ve volvu redukce. Koukal jsem ,že většinou dávaj ve volvu parota
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#4 Parrot CK-3100 vs V 70
Je dobré si zkontrolovat firmware (na stránkách výrobce) a nahrát tam aktuální, některé věci jsou tam opravené.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#5 Parrot CK-3100 vs V 70
To asi zkusím, hlavně mě nebaví jak mi to zbytečně svítí večer...ani ne tak že by mě to rušilo, ale spíš se mi to tam nelíbí, ruší mě to desingově Nepatří to tam A ted bude tma dříve a víc...takže mě to bude víc štvát.Conan píše:Je dobré si zkontrolovat firmware (na stránkách výrobce) a nahrát tam aktuální, některé věci jsou tam opravené.
Jen zatím netuším, jak tam ten nový dostanu, asi budu muset vytáhnout návod
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#6 Parrot CK-3100 vs V 70
Nejlépe pomocí NB s Bluetooth, stáhneš si z jejich stránek aplikaci a firmware a postupuješ podle návodu.Schumi_01 píše: To asi zkusím, hlavně mě nebaví jak mi to zbytečně svítí večer...ani ne tak že by mě to rušilo, ale spíš se mi to tam nelíbí, ruší mě to desingově Nepatří to tam A ted bude tma dříve a víc...takže mě to bude víc štvát.
Jen zatím netuším, jak tam ten nový dostanu, asi budu muset vytáhnout návod
Vím, že jsem s tím měl celkem problém, nějak se mi to nedařilo, ale nakonec se povedlo.
Nebo navštívit nějakej servis a ty se tam dostanou i "po drátu".
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#7 Parrot CK-3100 vs V 70
No vidiš, tak jsem to samé provedl nezávisle na tobě dřív za pomoci návoduConan píše: Nejlépe pomocí NB s Bluetooth, stáhneš si z jejich stránek aplikaci a firmware a postupuješ podle návodu.
Vím, že jsem s tím měl celkem problém, nějak se mi to nedařilo, ale nakonec se povedlo.
Nebo navštívit nějakej servis a ty se tam dostanou i "po drátu".
Ale musím říct, že bez jakékoliv změny...kromě verze softwaru teda Je pravda, že chvíli to trvalo a drhlo...ale povedlo se nakonec.
Bohužel Parrot si pořád absolutné žádné změny nepamatuje...cokoliv změním, při dalším zapnutí už neví...
Podle mě bude spíš chyba někde v napájení, že ho to odpíchne úplně a nemá šťávu na to si to pamatovat...a nebo naopak jestli má svojí nějakou baterii...tak je vybitá... Tak to na mě působí.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#8 Parrot CK-3100 vs V 70
U mě si nepamatoval nastavení hlasitosti mikrofonu, což opravil novější firmware.Schumi_01 píše: No vidiš, tak jsem to samé provedl nezávisle na tobě dřív za pomoci návodu
Ale musím říct, že bez jakékoliv změny...kromě verze softwaru teda Je pravda, že chvíli to trvalo a drhlo...ale povedlo se nakonec.
Bohužel Parrot si pořád absolutné žádné změny nepamatuje...cokoliv změním, při dalším zapnutí už neví...
Podle mě bude spíš chyba někde v napájení, že ho to odpíchne úplně a nemá šťávu na to si to pamatovat...a nebo naopak jestli má svojí nějakou baterii...tak je vybitá... Tak to na mě působí.
Zapojení sem neštudoval, jestli má dvě napájení, jedno stálé a jedno na klíček...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Parrot CK-3100 vs V 70
taky mi něco podobného chybí v autě. jen se prostě obávám té instalace
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#10 Parrot CK-3100 vs V 70
A čeho se obáváš? Prostě vyndáš radio, odpojíš kabely, zapojíš redukci která se nedá splést a do nó připojíš Parrot. Modrou krabičku dáš za radio a displej vytáhneš někam ven.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Parrot CK-3100 vs V 70
jestli je to takhle jednoduchý tak to potom jo. Jen mám v autě nějaký starý handsfree a když jsem viděl, jak je zapojený, tak se toho trochu bojím. První krok bude tedy odpojit starý HF
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Parrot CK-3100 vs V 70
Hayney: tahám v autě nepoužitelnou HF už asi tři roky a jediný, k čemu sem se dokopal bylo, že sem jí sundal z palubky a teď se mi plete volně visící u nohy...
Dáme si závazek, nebo závody, kdo dřív?
Dáme si závazek, nebo závody, kdo dřív?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Parrot CK-3100 vs V 70
myslím, že už teď jsem vyhrál. mrkni na moje první fotky auta (a datum) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=19144 a to hrůzný starý handsfree na palubce opruzovalo do tohoto létahayney píše:jestli je to takhle jednoduchý tak to potom jo. Jen mám v autě nějaký starý handsfree a když jsem viděl, jak je zapojený, tak se toho trochu bojím. První krok bude tedy odpojit starý HF
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#14 Parrot CK-3100 vs V 70
A když budeš hodně šikovnej, dáš si to stejně jako jsem to udělal na S80
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 Parrot CK-3100 vs V 70
Před sedmi lety když jsem koupil V70-ku tak první co bylo jsem demontoval HF Nokia a uložil pod sedadlo spolujezdce a leží tam dodnes !!Urvanej píše:Hayney: tahám v autě nepoužitelnou HF už asi tři roky a jediný, k čemu sem se dokopal bylo, že sem jí sundal z palubky a teď se mi plete volně visící u nohy...
Dáme si závazek, nebo závody, kdo dřív?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Parrot CK-3100 vs V 70
dorazil mi LCD displej a mám tedy všechno pohromadě.
stáhnu si návod a nějak to snad dopadne.
nějaké poslední rady, než to rozvrtám?
stáhnu si návod a nějak to snad dopadne.
nějaké poslední rady, než to rozvrtám?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Parrot CK-3100 vs V 70
no a právě tu redukci jsem si neopatřil já vůljou81 píše:A čeho se obáváš? Prostě vyndáš radio, odpojíš kabely, zapojíš redukci která se nedá splést a do nó připojíš Parrot. Modrou krabičku dáš za radio a displej vytáhneš někam ven.
takže jsem to rozmontoval a zjistil, že ty konektory jsou jiný
aspoň jsem odmontoval starý handsfree, ale přitom jsem zjistil, že jsem před časem zbytečně uštípnul mikrofon, kterej byl pěkně provlečenej a dal se jenom zapojit do parrota
jdu hledat tu redukci, nevíte, kde levně a rychle zakoupit?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Parrot CK-3100 vs V 70
ještě jedna věc, když se hrabu v tom radiu a klima panelu tak mi už po druhé vyskočila chybná hláška airbagů. Setkal se s tím někdo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#19 Parrot CK-3100 vs V 70
Jasně, každej kdo nepostupuje podle daných pravidel. Tzn odpojit baterku, nainstalovat handsfree, dát klíč do polohy II a připojit baterku. Ale to ty přece neznáš, protože jsi tady první den
Nic proti, ale nechceš to dát někam, kde ví jak na to ? Ona je to práce na 20 minut, a ty už jsi z toho komára udělal nejen velblouda, ale i plejtváka.
Redukce třeba tady:
http://www.dobry-obchod.cz/produkt/21146-konektor-iso-volvo-s40-v40-10-2000-s80/
http://www.stualarm.cz/produkt/21146-konektor-iso-volvo-s40v40-10/00s80/
http://www.ahifi.cz/iso-konektor-volvo-0.html
a desítky dalších když dáš hledat v google.com ISO redukce volvo V70.
Nic proti, ale nechceš to dát někam, kde ví jak na to ? Ona je to práce na 20 minut, a ty už jsi z toho komára udělal nejen velblouda, ale i plejtváka.
Redukce třeba tady:
http://www.dobry-obchod.cz/produkt/21146-konektor-iso-volvo-s40-v40-10-2000-s80/
http://www.stualarm.cz/produkt/21146-konektor-iso-volvo-s40v40-10/00s80/
http://www.ahifi.cz/iso-konektor-volvo-0.html
a desítky dalších když dáš hledat v google.com ISO redukce volvo V70.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Parrot CK-3100 vs V 70
já tu nejsem tak dlouho...
vím, že ta hláška hází jen při špatném zapojení baterky, o radiu jsem nevěděl
to zapojení není nic těžkýho, snad už tu bitvu dojedu
díky za odkazy, mrknu...samozřejmě jsem se už pokoušel něco najít, ale pořád to nebylo to pravé
vím, že ta hláška hází jen při špatném zapojení baterky, o radiu jsem nevěděl
to zapojení není nic těžkýho, snad už tu bitvu dojedu
díky za odkazy, mrknu...samozřejmě jsem se už pokoušel něco najít, ale pořád to nebylo to pravé
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Parrot CK-3100 vs V 70
supr. tohle je ono http://www.ahifi.cz/iso-konektor-volvo-0.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Parrot CK-3100 vs V 70
takže tohle je definitvní vítěz http://stualarm.cz/produkt/sot-073-kabelaz-pro-hf-parrot/oem-volvo/
jou, nebylo tak snadný, jak by se zdálo, s internetem pracovat umím
jou, nebylo tak snadný, jak by se zdálo, s internetem pracovat umím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#23 Parrot CK-3100 vs V 70
Ahoj, pokud pro Tebe není problém zajet do Liberce (Praha 45 minut), pak mohu doporučit šikovného a slušného montážníka. Dspunge píše:Hoj,
nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Parrot CK-3100 vs V 70
já doufám, že za rok a půl to už vyřešilDanniel74 píše:Ahoj, pokud pro Tebe není problém zajet do Liberce (Praha 45 minut), pak mohu doporučit šikovného a slušného montážníka. Dspunge píše:Hoj,
nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Parrot CK-3100 vs V 70
Dnes úspěšně svépomocí nainstalován Parrot CK3100 do radia HU 603. Kdo by s tím chtěl pomoct, může se na mě obrátit.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 08 led 2014 20:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 33 Odpovědi
- 7768 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 1266 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 14 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bobacisko