Parrot CK-3100 vs V 70

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 104
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: V 70, D5, 03
Bydliště: Mělník

#1 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od spunge »

Hoj,

nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
Přílohy
600.jpg
600.jpg (14.81 KiB) Zobrazeno 4329 x
_________________
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#2 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Schumi_01 »

spunge píše:Hoj,

nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
Já ji mám, stejnou, už zapojenou, koupil jsem s autem.
Ale nevím kdo to zapojoval, ve Focusu máme stejnou, ale ve V70 si ta mrcha nepamatuje nastavení...třeba jas displeje apod., jakmile se vypne zapne zapalování zase je všechno nastavení na tovární. Jinak funguje bez problémů.
S tím by někdo nevěděl rady? :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 100
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
Bydliště: Pardubice

#3 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od igi75 »

Ve volvu ho mám již od koupě a maká super, akorát u některých telefonu neumí přečíst tel. seznam. Na opla jsem ho kupoval a montoval sám a je tam vše tzv. blbuvzdorné. Vše mi pasovalo do rychlospojek a nedá se to zapojit špatně. Od rádia do té krabky. Tak si myslím, že by to měl zvládnout každej, když jsem to dal i já. U volva jsem rádio venku neměl, tak nevím jaké tam jsou koncovky, ale každopádně pokud tam jsou jiné, tak půjde koupit ve volvu redukce. Koukal jsem ,že většinou dávaj ve volvu parota
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#4 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Conan »

Je dobré si zkontrolovat firmware (na stránkách výrobce) a nahrát tam aktuální, některé věci jsou tam opravené.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#5 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Schumi_01 »

Conan píše:Je dobré si zkontrolovat firmware (na stránkách výrobce) a nahrát tam aktuální, některé věci jsou tam opravené.
To asi zkusím, hlavně mě nebaví jak mi to zbytečně svítí večer...ani ne tak že by mě to rušilo, ale spíš se mi to tam nelíbí, ruší mě to desingově :D Nepatří to tam :) A ted bude tma dříve a víc...takže mě to bude víc štvát.
Jen zatím netuším, jak tam ten nový dostanu, asi budu muset vytáhnout návod :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#6 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Conan »

Schumi_01 píše: To asi zkusím, hlavně mě nebaví jak mi to zbytečně svítí večer...ani ne tak že by mě to rušilo, ale spíš se mi to tam nelíbí, ruší mě to desingově :D Nepatří to tam :) A ted bude tma dříve a víc...takže mě to bude víc štvát.
Jen zatím netuším, jak tam ten nový dostanu, asi budu muset vytáhnout návod :D
Nejlépe pomocí NB s Bluetooth, stáhneš si z jejich stránek aplikaci a firmware a postupuješ podle návodu.
Vím, že jsem s tím měl celkem problém, nějak se mi to nedařilo, ale nakonec se povedlo.

Nebo navštívit nějakej servis a ty se tam dostanou i "po drátu".
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#7 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Schumi_01 »

Conan píše: Nejlépe pomocí NB s Bluetooth, stáhneš si z jejich stránek aplikaci a firmware a postupuješ podle návodu.
Vím, že jsem s tím měl celkem problém, nějak se mi to nedařilo, ale nakonec se povedlo.

Nebo navštívit nějakej servis a ty se tam dostanou i "po drátu".
No vidiš, tak jsem to samé provedl nezávisle na tobě dřív za pomoci návodu :)
Ale musím říct, že bez jakékoliv změny...kromě verze softwaru teda :D Je pravda, že chvíli to trvalo a drhlo...ale povedlo se nakonec.
Bohužel Parrot si pořád absolutné žádné změny nepamatuje...cokoliv změním, při dalším zapnutí už neví...
Podle mě bude spíš chyba někde v napájení, že ho to odpíchne úplně a nemá šťávu na to si to pamatovat...a nebo naopak jestli má svojí nějakou baterii...tak je vybitá... Tak to na mě působí.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#8 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Conan »

Schumi_01 píše: No vidiš, tak jsem to samé provedl nezávisle na tobě dřív za pomoci návodu :)
Ale musím říct, že bez jakékoliv změny...kromě verze softwaru teda :D Je pravda, že chvíli to trvalo a drhlo...ale povedlo se nakonec.
Bohužel Parrot si pořád absolutné žádné změny nepamatuje...cokoliv změním, při dalším zapnutí už neví...
Podle mě bude spíš chyba někde v napájení, že ho to odpíchne úplně a nemá šťávu na to si to pamatovat...a nebo naopak jestli má svojí nějakou baterii...tak je vybitá... Tak to na mě působí.
U mě si nepamatoval nastavení hlasitosti mikrofonu, což opravil novější firmware.
Zapojení sem neštudoval, jestli má dvě napájení, jedno stálé a jedno na klíček...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

taky mi něco podobného chybí v autě. jen se prostě obávám té instalace :(
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#10 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od jou81 »

A čeho se obáváš? Prostě vyndáš radio, odpojíš kabely, zapojíš redukci která se nedá splést a do nó připojíš Parrot. Modrou krabičku dáš za radio a displej vytáhneš někam ven.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#11 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

jestli je to takhle jednoduchý tak to potom jo. Jen mám v autě nějaký starý handsfree a když jsem viděl, jak je zapojený, tak se toho trochu bojím. První krok bude tedy odpojit starý HF :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Urvanej »

Hayney: tahám v autě nepoužitelnou HF už asi tři roky a jediný, k čemu sem se dokopal bylo, že sem jí sundal z palubky a teď se mi plete volně visící u nohy... :-)
Dáme si závazek, nebo závody, kdo dřív? :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#13 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

hayney píše:jestli je to takhle jednoduchý tak to potom jo. Jen mám v autě nějaký starý handsfree a když jsem viděl, jak je zapojený, tak se toho trochu bojím. První krok bude tedy odpojit starý HF :)
myslím, že už teď jsem vyhrál. mrkni na moje první fotky auta (a datum) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=19144 a to hrůzný starý handsfree na palubce opruzovalo do tohoto léta
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#14 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od jou81 »

A když budeš hodně šikovnej, dáš si to stejně jako jsem to udělal na S80 :-)
WP_000130.jpg
WP_000130.jpg (92.46 KiB) Zobrazeno 3795 x
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#15 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od karelvolvo »

Urvanej píše:Hayney: tahám v autě nepoužitelnou HF už asi tři roky a jediný, k čemu sem se dokopal bylo, že sem jí sundal z palubky a teď se mi plete volně visící u nohy... :-)
Dáme si závazek, nebo závody, kdo dřív? :-)
Před sedmi lety když jsem koupil V70-ku tak první co bylo jsem demontoval HF Nokia a uložil pod sedadlo spolujezdce a leží tam dodnes !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#16 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

dorazil mi LCD displej a mám tedy všechno pohromadě.
stáhnu si návod a nějak to snad dopadne.

nějaké poslední rady, než to rozvrtám?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#17 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

jou81 píše:A čeho se obáváš? Prostě vyndáš radio, odpojíš kabely, zapojíš redukci která se nedá splést a do nó připojíš Parrot. Modrou krabičku dáš za radio a displej vytáhneš někam ven.
no a právě tu redukci jsem si neopatřil já vůl :)
takže jsem to rozmontoval a zjistil, že ty konektory jsou jiný :ROFL:
aspoň jsem odmontoval starý handsfree, ale přitom jsem zjistil, že jsem před časem zbytečně uštípnul mikrofon, kterej byl pěkně provlečenej a dal se jenom zapojit do parrota

jdu hledat tu redukci, nevíte, kde levně a rychle zakoupit?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

ještě jedna věc, když se hrabu v tom radiu a klima panelu tak mi už po druhé vyskočila chybná hláška airbagů. Setkal se s tím někdo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#19 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od jou81 »

Jasně, každej kdo nepostupuje podle daných pravidel. Tzn odpojit baterku, nainstalovat handsfree, dát klíč do polohy II a připojit baterku. Ale to ty přece neznáš, protože jsi tady první den :D

Nic proti, ale nechceš to dát někam, kde ví jak na to ? Ona je to práce na 20 minut, a ty už jsi z toho komára udělal nejen velblouda, ale i plejtváka.

Redukce třeba tady:

http://www.dobry-obchod.cz/produkt/21146-konektor-iso-volvo-s40-v40-10-2000-s80/
http://www.stualarm.cz/produkt/21146-konektor-iso-volvo-s40v40-10/00s80/
http://www.ahifi.cz/iso-konektor-volvo-0.html

a desítky dalších když dáš hledat v google.com ISO redukce volvo V70.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

já tu nejsem tak dlouho... :D
vím, že ta hláška hází jen při špatném zapojení baterky, o radiu jsem nevěděl :oops:

to zapojení není nic těžkýho, snad :) už tu bitvu dojedu

díky za odkazy, mrknu...samozřejmě jsem se už pokoušel něco najít, ale pořád to nebylo to pravé
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#22 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

takže tohle je definitvní vítěz http://stualarm.cz/produkt/sot-073-kabelaz-pro-hf-parrot/oem-volvo/

jou, nebylo tak snadný, jak by se zdálo, s internetem pracovat umím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#23 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od Daniel Kout »

spunge píše:Hoj,

nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
Ahoj, pokud pro Tebe není problém zajet do Liberce (Praha 45 minut), pak mohu doporučit šikovného a slušného montážníka. D
_________________
S90 B5

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#24 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

Danniel74 píše:
spunge píše:Hoj,

nemate pls nekdo tuto sadu ve svym aute, nebo je tu nekdo, kdo to umi - UMI namontovat a rozchodit na V 70? Uvazuju o koupi, ale nejak nemam nikoho, kdo by to nainstaloval, idealne Praha a okoli tak do 30ti km.
Ahoj, pokud pro Tebe není problém zajet do Liberce (Praha 45 minut), pak mohu doporučit šikovného a slušného montážníka. D
já doufám, že za rok a půl to už vyřešil
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 Parrot CK-3100 vs V 70

Příspěvek od hajnej »

Dnes úspěšně svépomocí nainstalován Parrot CK3100 do radia HU 603. Kdo by s tím chtěl pomoct, může se na mě obrátit.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 08 led 2014 20:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“