Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#26 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
Potreboval bych na pokusy nejakou jinou, klidne s kleklou mechanikou
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#27 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
přehrát soft by bylo ideální, ale to bych asi musel do Volva, a myslím, že to nepomůže, nevím, jestli by bylo možné přes D5T5..
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#28 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
skus D5T5. mozno ti vie pavel aj na skusku prehodit jednotku ci teda je 100% chyba v nej. a myslim ze aj aktualizovat resp prehrat SW vedia.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#29 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
S těmi aktualizacemi opatrně. Nejlevnější a nejrychlejší řešení je autorizák a tam zkusit "MMM uprgade", pokud ale pro dané vozidlo existuje.
Nicméně - nemyslím si, že tohle je problém primárně v SW. Ten bývá na vině naprosto vyjímečně (navíc to dříve fungovalo, ne?).
Kolega zde vyslovil hypotézu, že někde ve zdroji (navigace) už dost možná vyschly (= ztratily kapacitu) vyrovnávací kondenzátory. A např. během startování motoru na nich poklesne napětí natolik, že se paměť (kde jsou uložená některá nastavení - např. i ten jazyk) smaže. Tomu by nasvědčovalo i to, že se tento jev projevil nyní - když je zima a starty jsou "těžší" a delší, baterka má menší napětí, převodovka i motor studenější = větší zátěž pro startér.
Přehozením jednotky se celkem moc nezjistí - ta je součástí "MOST locku" - tedy protizlodějské ochrany, kdy nelze beztrestně kteroukoli infotainment jednotku jednoduše vyměnit. Jinak se během 10s vypne konkrétní jednotka, případně celá audio síť.
A nějaké řešení? Nic moc mě nenapadá - jedině překonfigurovat CEM na ten jazyk, který chceš, aby ti nabíhal jako standardní. Tím se tento neduh nebude "projevovat".
Pokud máš možnost, strč do auta na nějaký čas novou nebo prokazatelně silnou a dobrou baterku, zda-li to bude mít vliv.
P.
Nicméně - nemyslím si, že tohle je problém primárně v SW. Ten bývá na vině naprosto vyjímečně (navíc to dříve fungovalo, ne?).
Kolega zde vyslovil hypotézu, že někde ve zdroji (navigace) už dost možná vyschly (= ztratily kapacitu) vyrovnávací kondenzátory. A např. během startování motoru na nich poklesne napětí natolik, že se paměť (kde jsou uložená některá nastavení - např. i ten jazyk) smaže. Tomu by nasvědčovalo i to, že se tento jev projevil nyní - když je zima a starty jsou "těžší" a delší, baterka má menší napětí, převodovka i motor studenější = větší zátěž pro startér.
Přehozením jednotky se celkem moc nezjistí - ta je součástí "MOST locku" - tedy protizlodějské ochrany, kdy nelze beztrestně kteroukoli infotainment jednotku jednoduše vyměnit. Jinak se během 10s vypne konkrétní jednotka, případně celá audio síť.
A nějaké řešení? Nic moc mě nenapadá - jedině překonfigurovat CEM na ten jazyk, který chceš, aby ti nabíhal jako standardní. Tím se tento neduh nebude "projevovat".
Pokud máš možnost, strč do auta na nějaký čas novou nebo prokazatelně silnou a dobrou baterku, zda-li to bude mít vliv.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#30 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
alebo teda otvorit tu jednotku a skontrolovat kondiky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#31 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
Baterka je nova od jara,nejjednodussi bude preprogramovat cem,a nebo vzdycky prezit zimu jinak rti bezela do ted bez problemu i s novou mapou,prehozeni strev me napadlo, ale zase mi nedoteklo, ze tam fungujou ochrany, pokud ale koupim novou, jako ze ne,tak ji musi taky sparovat s autem, ale asi to jde, protoze je nova, a pouzita asi preprogramovat nejde
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#32 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
Az pojedu pro neco nekam do Volva asi je zkusim,aby mi ji zkusili nejdriv prehrat,pak ji teprve asi budu vyndavat a resit to dal,kazdymu odchazi mechanika,a me jako na potvoru streva
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#33 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
I použitá jde použít, případně ochranu vypnout (levnější + flexibilnější = nech si naprogramovat ITP OFF).
A pak u nás napálit default jazyk do CEM je asi ultimátní řešení, MMM/RTI si (snad kromě jazyka) nic zajímavého zapamatovat nepotřebuje. A když ti nebude vadit tahle chyba na diagnostice, tak tím by se to mohlo vyřešit...
P.
A pak u nás napálit default jazyk do CEM je asi ultimátní řešení, MMM/RTI si (snad kromě jazyka) nic zajímavého zapamatovat nepotřebuje. A když ti nebude vadit tahle chyba na diagnostice, tak tím by se to mohlo vyřešit...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#34 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
pokud bych pouzitou sehnal,tak by se to tim mohlo vyresit uplne, nebo ne?;-) pokud by streva byly v kondici
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#35 Rti mmm2 nedrzi nastaveny jazyk
Jinak bych pouzil cestu co tu napsal Pavel.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek