Právě je 11 pro 2018 18:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 05:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'
Zdarec jak palec,
(slibuju jako jiskra jasná, že budu psat česky :) )
po hodinové anabázi v brněnském ahifi jsme se dopracovali ku optimální iso redukci na origo XC70 kabeláž, ovšem ta dokáže 1din rádio pouze napájet, zvuk se nekoná, neb ten z sc-805 mizí pomocí kulatého šestikolíku ze zdířky AMP do zesilovače. Ve volváckém konektoru pro repra je pouze jeden drát.
Nuž a mě interesuje, zda-li vůbec existuje nějaká redukce mezi šestikolíkem a iso repro konektorem a kde se dá objednat, páč můj pionýr deh p77mp mi vyhovuje jak zvukově, tak vzhledově a zbavovat se ho určitě nehodlám.
Tož tak, dík za tipy.

_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG


Naposledy upravil pek dne 16 čer 2017 05:50, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 19:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'
Nuže, objevilo se pár dotazů, co myslím tím předpotopním šestikolíkem - šipka na spodním obrázku zřetelně označuje ono místo, čili výstup na zesilovač.
No a mě se v podstatě jedná o existenci redukce, kde na jedné straně kablíku je kabelová samice = ta co je u šipky, ale právě ve verzi kabelová samice a na druhé straně kostka padnoucí do jedné z těch z horního snímku, té, co je osazena repro drátama.
Tož, babo raď, bo já su v koncách :)


Přílohy:
Car-font-b-ISO-b-font-Stereo-Adapter-Connector-For-font-b-Volvo-b-font-S40.jpg
Car-font-b-ISO-b-font-Stereo-Adapter-Connector-For-font-b-Volvo-b-font-S40.jpg [ 138.71 KiB | Zobrazeno 593 krát ]
SC-901 AMP Connector.jpg
SC-901 AMP Connector.jpg [ 46.89 KiB | Zobrazeno 593 krát ]

_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG


Naposledy upravil pek dne 15 čer 2017 20:42, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1329
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Zdar, to je jednoduchý, předpokládám, že to rádio pácháš do volva s externím zesilovačem.
Možnosti jsou dvě:

- vyrobit redukci z výstupů toho pioneera (cinche) na šestikolíkovou samici, která bude vypadat jako ta na SC802 a krmit ten origo zesilovač, plus je tam jeden pin spuštění zesilovače.

- odpojit ten origo zesilovač i s kabelovým svazkem, prodat ho za 1500 (já už mám), na druhým konci toho origo zesilovače bude kostka s kabelama k reprákům a tu zapojíš do té redukce.

jo a ten jeden samotnej drát je informace o rychlosti auta, dá se fungovat bez toho :)

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 20:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'
Přesně tak, je tam exterák a rád bych ponechal původní osazení, zvuk mi sedí, tak proč měnit něco co funguje, že :)
Prostě a zkrátka, chcu vyměnit sc za pioneera a chybí mi zdolat poslední propojovací překážku, dostat zvuk z rádia do zesáku, toť vše.

_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'
Heuréka!
http://www.discountcarstereo.com/ARH-VOL.html
Ani ne pjéťo :)

_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1329
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Já jsem to řešil obráceně, zapojoval jsem neorigo zesilovač na SC-901 a ten kabel jsem si vyráběl :)

pek píše:

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Redukce iso-zesilovač
PříspěvekNapsal: 16 čer 2017 04:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 299
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'
No pájka už měla hrot do ruda, jak byla nažhavená :)
Jen teda dvě drobné vady na kráse toto propojení, sic origo, má - a to nefunkční woofer a ňák amíci ignorují českou kotlinu, kurvadrát...

_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: yanchi a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 23 Queries | GZIP : Off ]