Nefunkční navi v XC70 2004
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#26 Nefunkční navi v XC70 2004
Aha, to jsem nevěděl. Origo rádio mám. Jen jsem si myslel, že to je jako u bývalé V40, kde jsem po odpojení baterky skončil se zamčeným rádiem.
Takže jen ty dva torxy zezadu, a pak jde ten bag vyndat, nebo je tam ještě nějakej trik? Díky moc.
Takže jen ty dva torxy zezadu, a pak jde ten bag vyndat, nebo je tam ještě nějakej trik? Díky moc.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#27 Nefunkční navi v XC70 2004
Nevim jak u tohodle rocniku ale ja mam pytel na kolikach a drzi to dve pruzinky. Staci volant natocit o 90 stupnu,vrazit tam sroubovak a odtahnout perko. Jako to je u koncernu.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 Nefunkční navi v XC70 2004
Jen ty dva torxy a pak trochu zabrat a vycvaknout. Bacha na kabely.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#29 Nefunkční navi v XC70 2004
Jojo. Pytel je u mě na pružinách. Šel jsem do toho, pytel jsem vyndal, ale dál jsem se stejně nedostal. Ty konektory jsem nikde nenašel.
Stejně je mi divné, že by to bylo v konektoru. Závada se projevila po výměně jednotky v kufru, na volant jsem při tom nesahal a auto stálo. Po výměně to už nefungovalo.
Hele, signál od tlačítek je stejnej se signálem od dálkového ovládání? Myslím tím, jestli jde po stejném kabelu? Protože dálkový ovladač funguje a tlačítka ne.
Stejně je mi divné, že by to bylo v konektoru. Závada se projevila po výměně jednotky v kufru, na volant jsem při tom nesahal a auto stálo. Po výměně to už nefungovalo.
Hele, signál od tlačítek je stejnej se signálem od dálkového ovládání? Myslím tím, jestli jde po stejném kabelu? Protože dálkový ovladač funguje a tlačítka ne.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#30 Nefunkční navi v XC70 2004
Tak dnes jsem byl v autorizáku na nějakém servisu, při tom proběhla diagnostika a update řídících jednotek (servis 2.0).
Diagnostika hlásí CEM-1A57 Communication with RTI module signal missing a RTI-E003 Configuration fault Faulty configuration. V servisu říkali, že je to tím, že jsem vyměnil DVD jednotku a není nakonfigurovaná k mému autu. Software by prý stál 1700,- a nezaručí, že to ovládání na volantu pak začne fungovat. Asi se budu muset smířit s tím, že to fungovat nebude. Ale hlava mi nebere, proč při ovládání dálkovým ovládáním navigace normálně jede, když ji podle té chyby CEM vůbec nevidí. Ach jo.
Diagnostika hlásí CEM-1A57 Communication with RTI module signal missing a RTI-E003 Configuration fault Faulty configuration. V servisu říkali, že je to tím, že jsem vyměnil DVD jednotku a není nakonfigurovaná k mému autu. Software by prý stál 1700,- a nezaručí, že to ovládání na volantu pak začne fungovat. Asi se budu muset smířit s tím, že to fungovat nebude. Ale hlava mi nebere, proč při ovládání dálkovým ovládáním navigace normálně jede, když ji podle té chyby CEM vůbec nevidí. Ach jo.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#31 Nefunkční navi v XC70 2004
To, co ti řekli, je pravda. Reload SW by měl fungovat, za přepokladu, že máš jednotku s "podobného" auta, což asi máž, když (v tomto případě) bylo kam zapojit konektory.
Dálkové ovládání je na CAN konfiguraci zcela nezávislé, jde to po úplně extra drátu (nikoli po CANu), proto funguje vždy.
P.
Dálkové ovládání je na CAN konfiguraci zcela nezávislé, jde to po úplně extra drátu (nikoli po CANu), proto funguje vždy.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#32 Nefunkční navi v XC70 2004
Jednotka je identická, stejné číslo dílu. Ten reload SW umíte ve D5T5 také? A pokud jo, tak za kolik? Klidně do sz. Díky.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#33 Nefunkční navi v XC70 2004
Tak díky @d5t5.com a Raolsovi vyřešeno. Reload SW pomohl, už zase funguje ovládání na volantu.
Díky moc oběma zúčastněným (ok2ucx, Raolsa).
Díky moc oběma zúčastněným (ok2ucx, Raolsa).
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#34 Nefunkční navi v XC70 2004
A ještě definitivní happyend celého příběhu. Raolsa mi přehrál ten software, čímž se oživilo ovládání z volantu. Stále mi to ale nenačítalo DVD s mapami. Přečíst šlo jen jedno DVD, které bylo v autě při koupi, ale to je tak poškrábáné, že navigace do minuty zamrzala.
Tak jsem cestou domů koupil v elektru Verbatim DVD, přepálil jsem mapy a ono je to načetlo. Takže po všech peripetiích mám konečně funkční navi.
Ještě jednou velký dík ok2ucx a Raolsovi.
Tak jsem cestou domů koupil v elektru Verbatim DVD, přepálil jsem mapy a ono je to načetlo. Takže po všech peripetiích mám konečně funkční navi.
Ještě jednou velký dík ok2ucx a Raolsovi.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek