RTI - náhrada za dotykovou.

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
  • Autor
  • Zpráva
Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#276 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Má to odvětrávání a po zapnutí klíče se to chladí... Ještě se mi nestalo aby mi zdechnul na přehřátí...
Chlazení jsem vyřešil dirama do potrubí ventilátoru ke stredovejm mrizkam které nepoužívám takže jsou furt zavřený a tím pádem vzduch jde skrz RTI ven. ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#277 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

To jo, za provozu ok - aktivní odvětrávání a chlazení chápu. Ale při odstaveným autě, kdy se tam vzduch nehne, měla baterie přes 47° a na displeji varování. A to při náhodný kontrole teď přes poledne. Jinak díry na plastu mam taky, ale je fakt, že do potrubí jsem teda fakt nevrtal :). Nicméně to při stání vozidla asi stejně nebude mít takovej efekt.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#278 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od hajnej »

aby vám ty baterky neexplodovaly
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#279 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

hajnej píše:aby vám ty baterky neexplodovaly
no to je právě moje obava na který to asi ztroskotá :D

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#280 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Já mám nahoře 1cm skviru. Je to vidět na fotkách hned za tabletem takže se tam horkej vzduch držet nemůže stoupá na horu...
Ty máš problém že to máš uzavřený i když máš dírky.. Já to nemám v kaplicce ale nalepeny na ni... Prostě se mi to nestalo. Ještě.. A nemám vrtané díry ale prostě jsem tam vyrizl velký otvory... Funguje to stejně a navíc to chladí... Za jízdy. Když stojí auto nemám taky zadnej problém..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#281 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

Tak moje kaplička je předělávka původní :) Je s ní ale hodně podobná - jen se mi nechtělo ničit originál. Oproti tomu má výhodu, že je uvnitř nabíječka a zboku možnost telefon vyndat. Nicméně pouvažuju o uplně jinym designu - nechat jen kostru a "stříšku", aby to bylo efektní při vypnutym stroji (zajetý v palubce). Ale toho času! :D Navíc si furt nejsem jistej kabelem - ten mě znervozňuje, při tom pohybu nahoru/dolu. Původní inženýři měly kabeláž vyřešenou efektivně - skládání na sebe. Ale alternativa je dycky trošku horší.
Přílohy
rti-v70.jpg
rti-v70.jpg (124.53 KiB) Zobrazeno 2212 x

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#282 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

phoeniks píše:Tak moje kaplička je předělávka původní :) Je s ní ale hodně podobná - jen se mi nechtělo ničit originál. Oproti tomu má výhodu, že je uvnitř nabíječka a zboku možnost telefon vyndat. Nicméně pouvažuju o uplně jinym designu - nechat jen kostru a "stříšku", aby to bylo efektní při vypnutym stroji (zajetý v palubce). Ale toho času! :D Navíc si furt nejsem jistej kabelem - ten mě znervozňuje, při tom pohybu nahoru/dolu. Původní inženýři měly kabeláž vyřešenou efektivně - skládání na sebe. Ale alternativa je dycky trošku horší.
Vydrž nahraju někam všechny fotky jak jsem to postavil...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#283 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Tady je celé album nijak jsem to neupravoval jen jsem to tam nahazel...

https://ekky.rajce.idnes.cz/RTI_Asus_Nexus7/
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#284 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Sem nad tím přemýšlel a proč tam máš tu nabíječku? Vždyť tam tím pritapis... Ne?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#285 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

Ekky píše:Tady je celé album nijak jsem to neupravoval jen jsem to tam nahazel...

https://ekky.rajce.idnes.cz/RTI_Asus_Nexus7/
Super. Díky moc.
Nabíječka moc netopí - navíc jen za jízdy a to se uchladí. Trápí mě to ve vypnutym autě. Zkusim ještě jinej telefon, zda se nebude zahřejvat míň. Ale je to tam jak v troubě.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#286 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Hele první pokus byl taky telefon strcenej přímo do kaple... A měl jsem stejnej problém. Prehrivalo se to. Teď jak je tam ten tablet prilepwnej na kaplicku a ne v ní,tak v pohodě..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#287 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

fotky pěkný, ale jak jsi vyřešil ten kabel k tabletu? Kudy vede a nemáš obavy, že se zamotá nebo přivře někde při pohybu? Už jsem na tom odpálil dvě 5A pojistky, ale motorek přežil :) A to jednu chvíli vypadalo, že je konečná (když se z něj začalo kouřit). Mitsubishi to dělá kvalitně :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#288 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

Ekky píše:Hele první pokus byl taky telefon strcenej přímo do kaple... A měl jsem stejnej problém. Prehrivalo se to. Teď jak je tam ten tablet prilepwnej na kaplicku a ne v ní,tak v pohodě..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
Ok, tak to asi navrhnu kapli hodně průchozí. 3D tiskárna je na tohle supr. jen teda holt to čas sežere. Nějak to zkusim vymyslet.

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#289 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od xSam »

Jako nevypada to uplne spatne, docela se mi to libi.
Jen v tom nevidim zadnou pridanou hodnotu oproti mobilu v drzaku na vetraci mrizce.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#290 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od f.e.e.t »

Jako přidaná hodnota nestačí, že je to na pevno a "nepřozabije tě to" při bouračce jako letící mobil z mřížky ventilace?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#291 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

tak všechny náhrady v podobě mobilu mají jednu vadu na kráse. Baterie v mobilu je potenciální riziko - hlavně v létě. Takže buď mít možnost telefon snadno vyjmout nebo jsem ještě uvažoval o možnosti baterii hodit uplně mimo "na drátky" do nějaký kovový krabičky.

Možná nejlepší alternativou je raspberrypie řešení, kdy není akumulátor vůbec. Ale toho s.aní :)))

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#292 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Už ti bouchla?
Taky je možnost nemít baterií vubec,ale to by pak bootovani bylo na dlouho..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Louny
Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001

#293 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od phoeniks »

no nebouchla, ale zrovna dneska jsem uklízel v práci skříň a co jsem nezahlíd. Telefon (pravda levná čína, ale z Datartu) tam ležel pár měsíců bez nabití a vedl celkem aktivní život...
baterie-01.JPG
baterie-01.JPG (60.83 KiB) Zobrazeno 1864 x
baterie-02.JPG
baterie-02.JPG (84.39 KiB) Zobrazeno 1864 x

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#294 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Warcz »

Tak jsem se pustil taky do vlastního projektu V70 RTI-> Android
- Sehnal jsem starou jednotku
- Vyprdnu se na vyjíždění. prostě to v jedné poloze zafixuju
- Vyprdnu se na dotyk ten vyřeším přes USB-OTG
- Teplotu budu muset pořešit asi chlazením. Nebo možná telefon vykuchám a baterku dám úplně jinam.

Co se dneska stihlo: https://www.dropbox.com/sh/e6p6zlapkpdnyfc/AABEJKlWUIZj08beV3dBVS94a?dl=0

TODO:
- mechanicky upravit krabičku ať tam telefon sedne
- Sehnat lepší OTG kabel.
- Asi vykuchat z telefonu baterku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#295 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Tvl stimhle telwfonem si to vyjizdeni mohl klidně zachovat. Nicméně to nebude fungovat. V létě se ti to bude prehrivat.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#296 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Warcz »

Díky teplotu jsem extra neřešil, ale mam několik verzí
1) Z mobilu vytáhnu baterku a dám ji mimo
2) Za mobil dám 80x80 PC větrák na 12V, nebo 5V malý větráček někde nahoru
3) Asi nebudu dávat krytku IR a nechám si tam nahoře díru. Obecně ji tam budu potřebovat abych se nouzově dostal z zapínacímu tlačítku kdyby to umřelo.

Bude to ještě hodně práce, ale podle mě by to mobil bez baterky s větráním mohl dát.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 140
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#297 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Ekky »

Mám to taky všelijak odvetravany a stejně. Bys ten větrák musel mít zapnutej furt. A v zimě zas topit. Nebo baterku vyřadit úplně.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

M@C
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 201
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09

#298 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od M@C »

Ahoj,

mate prosim nekdo tip, jak se dostanu k RTI obrazovce na P3? Potreboval bych, aby mi zustala vzdy vysunuta a idealne vzdy vypnuta, tzn. nejlepe ji nekde uvnitr pristrojovky po vysunuti natvrdo odpojit.
Leze se k ni zezhora, tzn. da se nejak vytahnout ta kovova mrizka co je kolem, a nebo spis nejak pres prihradku pred spolujezdcem?

A o co mi jde - mam jinou dotykovou "obrazovku", ktera ma BT, Android Auto atd. a chci ji proste nejak pridelat na RTI display, pripadne RTI nejak rozebrat a tu novou obrazovku pridelat jen na nejakou jeho konstrukci a idealne vnitrkem pristrojovky si protahnout napajeni te nove obrazovky + ji pripojit na AUX. At to proste vypada co nejvic origo a bez zbytecnych kabelu kolem.
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09

M@C
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 201
Registrován: 2 roky 5 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09

#299 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od M@C »

A jo tak je to easy, staci vycvaknout mrizku a jsem tam, pohoda... A i kabliky se daji protahnout vnitrkem pristrojovky :)
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#300 RTI - náhrada za dotykovou.

Příspěvek od Nosound89 »

Jsem zvědav na výsledek, hlavně jestli propojíš i zvuk :good:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“