RTI - náhrada za dotykovou.
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II, 2005 D5 120kW, Summum
#101 RTI - náhrada za dotykovou.
Mikrospínače tam zřejmě jsou podle obr na str. č.8 zde http://www.nasab.com/Volvo/NAV%20for%20RTI%20Volvo.pdf
jestli je tam opravdu najdu, myslim ze nebude problém postavit nejakej relatkostroj vypinanej tema koncakama popr něco tranzistorového..
jestli je tam opravdu najdu, myslim ze nebude problém postavit nejakej relatkostroj vypinanej tema koncakama popr něco tranzistorového..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#102 RTI - náhrada za dotykovou.
Hmmmm to tam nemam.... Takže se přestávám hádat ale ja mam DVD ne CD
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#103 RTI - náhrada za dotykovou.
Zdravím,
právě teď řeším stejný projekt. Mám XC90 bez navi. Sehnal jsem vyjížděcí obrazovku do palubky. Vykuchal tak že zůstal jen motorek a samotný mechanismus. Místo původních infrasnímačů polohy jsem dal klasické mechanické mikrospínače. Celý mechanismus ted ovládám jedním dvoupolovým kolébkovým přepínačem. Spodní polohový mikrospínač navíc používám pro sepnutí napájetí do navigace. Míst navigace tam mám smarphone Sencor Element P5500 (který jsem dostal zdarma).
Jakmile se k tomu dostanu tak to zkusím nafotit.
právě teď řeším stejný projekt. Mám XC90 bez navi. Sehnal jsem vyjížděcí obrazovku do palubky. Vykuchal tak že zůstal jen motorek a samotný mechanismus. Místo původních infrasnímačů polohy jsem dal klasické mechanické mikrospínače. Celý mechanismus ted ovládám jedním dvoupolovým kolébkovým přepínačem. Spodní polohový mikrospínač navíc používám pro sepnutí napájetí do navigace. Míst navigace tam mám smarphone Sencor Element P5500 (který jsem dostal zdarma).
Jakmile se k tomu dostanu tak to zkusím nafotit.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II, 2005 D5 120kW, Summum
#104 RTI - náhrada za dotykovou.
az ti to vyjde zkus tedy něco nafotit, i třeba jak jsi vykoumal ty koncaky..diks
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Střední Čechy
- Vůz: XC90 D5
#105 RTI - náhrada za dotykovou.
Nemel jsem ted moc casu, ale pristi tyden bych to mel mit uz komplet hotovy, nakonec jsem tam dal dal samsung note 3, ted uz jen resim par dodelavek a propojeni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#106 RTI - náhrada za dotykovou.
Tak na to jsem zvedavej. Bude i nejaka fotogalerie pri postupovani?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#107 RTI - náhrada za dotykovou.
Je to tam!
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#108 RTI - náhrada za dotykovou.
Dobre ty. Jeste nejaky videjo jak to maka.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#109 RTI - náhrada za dotykovou.
Namiesto vsetkych tych pochval, aky ste vsetci sikovny, by sa uz mohol niekto podelit o podrobnejsi postup
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#110 RTI - náhrada za dotykovou.
Jinak dnes jsem laboroval jak vyndat mrizku s navigaci. Vytahl jsem predni vydechy (foukani), ale mrizda s navi se mi nedari. Jak na to? nechci to dolamat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#111 RTI - náhrada za dotykovou.
Melo by to tam byt fest nacvakly. Alespon to tak je u 70
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#112 RTI - náhrada za dotykovou.
Zdravím,
protože jsem líný u práce cokoliv fotit, tak se tu zkusím alespon rozepsat jak jsem na to šel.
1) moje XC90 byla bez navigace, takže jsem si jen sehnat obrazovku s krytem na palubku. A protože se mi nechtělo složitě řešit ovládání an volantu, tak jsem celý vnitřek navigace vykuchal a zůstal jen zajižděcí mechanismus + elektromotor.
2/ ten jsem připojil na třípolohový dvoupolový přepínač dle tohoto schématu. http://www.robotroom.com/DPDT-Bidirectional-Motor-Switch.html
Dolů jsem navíc přidal mikrospínač který vypne přívod proudu do elektromotoru když obrazovka zajede dolů a zároveň tento spínač pusti šťávu do telefonu když vyjedu displej nahoru.
3/ samotný telefon, použil jsem Sencor P5500. Dostal jsem ho zdarma takže i když je užší než bych bych potřeboval, použil jsem ho. Nejsložitější bylo vyrobit microUSB konektor - páč mezi telefon a hranou obalu displeje je tak max 3mm místa. Ještě horší bylo vyrobit jack konektor. Ale nakonec se to povedlo.
4/ schéma zapojení je tady na obrazku, ale pozor, je to jen orientační, kompletní eletrické schéma bych musel nakreslit podrobně.
Aplikace
Jak je vidět, napajení telefonu jde skrze přepínač. Pokud chci ale spojit s telefonem přes usb (třeba kvuli nahraní souboru) tak můžu použit USB kabel. Původbě jsem chtěl použít prodlužku pro microSD kartu, ale tohle mi přijde elegantnější. Stejně tak audio posílám do radia přes aux. Mám naistalovanou aplikace, kterou můžu určit té které aplikaci kudy má přehrávat audio. Takže hudbu a filmy mám nastavenou přes aux, a povely navigace jdou přímo z vestavěného reproduktoru v telefonu.
Dále mám naistalovanou aplikace auto speeper, ta vypne telefonu (nebo uspí) když není zrovna napájený (pokud je displej schovaný, nebo vytažený klíček)
Poslední použitou aplikací je Condi, ta umožnuje nastavit chování telefonu v určitých případech, takže například hned po startu telefonu, nebo po sepnutí napájení se automaticky spustí zvolená navigační aplikace (používám Sygic)
použíté el. prvky jsou tady:
mikrospínač:
http://www.gme.cz/mikrospinac-zippy-dm-03s-1p-z-p630-031
přepínač:
http://www.conrad.cz/kolebkovy-spinac-30-x-22.k700045
(ten budu ještě menit, ale musím nejdřív najít o něco menší, tenhle je zbytečně velký)
Pokud máte nějaké dotazy, tak se ptejte. Vím, že tohle je jen rychlý popis a schází mu šťavnaté detaily.
mchal
protože jsem líný u práce cokoliv fotit, tak se tu zkusím alespon rozepsat jak jsem na to šel.
1) moje XC90 byla bez navigace, takže jsem si jen sehnat obrazovku s krytem na palubku. A protože se mi nechtělo složitě řešit ovládání an volantu, tak jsem celý vnitřek navigace vykuchal a zůstal jen zajižděcí mechanismus + elektromotor.
2/ ten jsem připojil na třípolohový dvoupolový přepínač dle tohoto schématu. http://www.robotroom.com/DPDT-Bidirectional-Motor-Switch.html
Dolů jsem navíc přidal mikrospínač který vypne přívod proudu do elektromotoru když obrazovka zajede dolů a zároveň tento spínač pusti šťávu do telefonu když vyjedu displej nahoru.
3/ samotný telefon, použil jsem Sencor P5500. Dostal jsem ho zdarma takže i když je užší než bych bych potřeboval, použil jsem ho. Nejsložitější bylo vyrobit microUSB konektor - páč mezi telefon a hranou obalu displeje je tak max 3mm místa. Ještě horší bylo vyrobit jack konektor. Ale nakonec se to povedlo.
4/ schéma zapojení je tady na obrazku, ale pozor, je to jen orientační, kompletní eletrické schéma bych musel nakreslit podrobně.
Aplikace
Jak je vidět, napajení telefonu jde skrze přepínač. Pokud chci ale spojit s telefonem přes usb (třeba kvuli nahraní souboru) tak můžu použit USB kabel. Původbě jsem chtěl použít prodlužku pro microSD kartu, ale tohle mi přijde elegantnější. Stejně tak audio posílám do radia přes aux. Mám naistalovanou aplikace, kterou můžu určit té které aplikaci kudy má přehrávat audio. Takže hudbu a filmy mám nastavenou přes aux, a povely navigace jdou přímo z vestavěného reproduktoru v telefonu.
Dále mám naistalovanou aplikace auto speeper, ta vypne telefonu (nebo uspí) když není zrovna napájený (pokud je displej schovaný, nebo vytažený klíček)
Poslední použitou aplikací je Condi, ta umožnuje nastavit chování telefonu v určitých případech, takže například hned po startu telefonu, nebo po sepnutí napájení se automaticky spustí zvolená navigační aplikace (používám Sygic)
použíté el. prvky jsou tady:
mikrospínač:
http://www.gme.cz/mikrospinac-zippy-dm-03s-1p-z-p630-031
přepínač:
http://www.conrad.cz/kolebkovy-spinac-30-x-22.k700045
(ten budu ještě menit, ale musím nejdřív najít o něco menší, tenhle je zbytečně velký)
Pokud máte nějaké dotazy, tak se ptejte. Vím, že tohle je jen rychlý popis a schází mu šťavnaté detaily.
mchal
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#113 RTI - náhrada za dotykovou.
Proc nesezenes originalni spinac (tlacitko) co jsou pod klimapanelem. Bylo by to heci. Nikde by ti netrcelo neco co tam nema byt.?
Jinak mi prijde elegantnejsi vystup pro SD nez USB. Je lepsi vytahnout SD a doma to v klidu nahrat,nebo natahat,nez tahat ntb do auta. Navic ja treba ntb nemam,takze takove usb by mi bylo k prdu.
Ale jinak dobra prace.
Jinak mi prijde elegantnejsi vystup pro SD nez USB. Je lepsi vytahnout SD a doma to v klidu nahrat,nebo natahat,nez tahat ntb do auta. Navic ja treba ntb nemam,takze takove usb by mi bylo k prdu.
Ale jinak dobra prace.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#114 RTI - náhrada za dotykovou.
a právě na tlačítko pod klimapanel to chci předělat, ale problém bude v tom, jak na to tlačítko napasovat 3polohový přepínačEkky píše:Proc nesezenes originalni spinac (tlacitko) co jsou pod klimapanelem. Bylo by to heci. Nikde by ti netrcelo neco co tam nema byt.?
Jinak mi prijde elegantnejsi vystup pro SD nez USB. Je lepsi vytahnout SD a doma to v klidu nahrat,nebo natahat,nez tahat ntb do auta. Navic ja treba ntb nemam,takze takove usb by mi bylo k prdu.
Ale jinak dobra prace.
Výstup na SD kartu jsem si samozřejmě udělat - výstup mam pod krytem pro IR přijimač, ale stejně používam hlavně USB kabel :protože mám všechno v noťasu (desktop ani nemám)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#115 RTI - náhrada za dotykovou.
Jasne ted mi jeste prosim te vysvetli proc 3polohovy? Pokud mas mikrospinac ktery ti prerusi dodavku proudu,tak staci jen otevrit zavrit ne?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#116 RTI - náhrada za dotykovou.
No já mám právě jen mikrospínač pro dolní úvrať - nahoru se mi původně koupený mikrospínač nevešel. Ale možná to ještě víc prozkoumám a dostanu ho tam.Ekky píše:Jasne ted mi jeste prosim te vysvetli proc 3polohovy? Pokud mas mikrospinac ktery ti prerusi dodavku proudu,tak staci jen otevrit zavrit ne?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#117 RTI - náhrada za dotykovou.
No myslim ze je to lepsi reseni,to vykoumat nez tam dat takovej vypinac.
Ja mam v planu vyuz vestavenych infrasenzoru. Tefakto vytahnu jen display. Proud do telefonu budu brat z privodu co startuje obrazovku. Takze ani nabijecka nebude potreba. Nejvetsi bastleni bude vytahnout slot na SD nekam na pristupne misto.
Jen nevim jake zarizeni pouzit pro vlozeni. Laka me ten Parrot Asteroid tablet.
Ja mam v planu vyuz vestavenych infrasenzoru. Tefakto vytahnu jen display. Proud do telefonu budu brat z privodu co startuje obrazovku. Takze ani nabijecka nebude potreba. Nejvetsi bastleni bude vytahnout slot na SD nekam na pristupne misto.
Jen nevim jake zarizeni pouzit pro vlozeni. Laka me ten Parrot Asteroid tablet.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#118 RTI - náhrada za dotykovou.
TO bude trochu problém, páč těch 40cm co je dlouhý ten káblik k SD nebude stačit na nějaké rozumné umístnění - páč polovina z kábliku zůstane v utrobách RTI. Nejsem uplně znalec Androidích telefonů (tohle bylo první setkání) ale nešlo by vytahnout USB kablik jak mám já a místo SD karty použít USB flasku?Ekky píše:No myslim ze je to lepsi reseni,to vykoumat nez tam dat takovej vypinac.
Ja mam v planu vyuz vestavenych infrasenzoru. Tefakto vytahnu jen display. Proud do telefonu budu brat z privodu co startuje obrazovku. Takze ani nabijecka nebude potreba. Nejvetsi bastleni bude vytahnout slot na SD nekam na pristupne misto.
Jen nevim jake zarizeni pouzit pro vlozeni. Laka me ten Parrot Asteroid tablet.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#119 RTI - náhrada za dotykovou.
Teoreticky ano take reseni. Jinak k tomu kablu. To mas ten co jsem tu nekde postoval? Co vzit dva a spojit tak dva dosebe a prodlouzit tak jeho dosah. ?sordo píše:TO bude trochu problém, páč těch 40cm co je dlouhý ten káblik k SD nebude stačit na nějaké rozumné umístnění - páč polovina z kábliku zůstane v utrobách RTI. Nejsem uplně znalec Androidích telefonů (tohle bylo první setkání) ale nešlo by vytahnout USB kablik jak mám já a místo SD karty použít USB flasku?Ekky píše:No myslim ze je to lepsi reseni,to vykoumat nez tam dat takovej vypinac.
Ja mam v planu vyuz vestavenych infrasenzoru. Tefakto vytahnu jen display. Proud do telefonu budu brat z privodu co startuje obrazovku. Takze ani nabijecka nebude potreba. Nejvetsi bastleni bude vytahnout slot na SD nekam na pristupne misto.
Jen nevim jake zarizeni pouzit pro vlozeni. Laka me ten Parrot Asteroid tablet.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#120 RTI - náhrada za dotykovou.
A uz nekdo resil jak udelat couvaci kameru k tomu androidu? Pokud nema av vstup?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#121 RTI - náhrada za dotykovou.
Tak uz jsem se do toho taky pustil. Uz jsem objednal smarta s droidem Asus a nechal vyrobit kabel.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#122 RTI - náhrada za dotykovou.
Abych furt nevyhrožoval že na tom makam a nic se porád neděje,tak tady nějaké video co se týče přípravy samotného zařízení a spouštění nebo vypínaní jak to bude fungovat.... Doba zobrazení loga je schválně zkracená aby video zbytečně nebylo dlouhé ale jde libovolně nastavit na jakou koliv dobu... což se dopiluje az to bude zabudované a budu znat přesný čas vyjíždění a zajíždění...
Omlouvám se za zhoršenou kvalitu vide... dělal jsem to v pul druhé v noci při lampičce..
Omlouvám se za zhoršenou kvalitu vide... dělal jsem to v pul druhé v noci při lampičce..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#123 RTI - náhrada za dotykovou.
Vypadá to dobře. Rozhodně líp než grafika z Autosleeper aplikace Jakým způsobem jsi to tam dostal?Ekky píše:Abych furt nevyhrožoval že na tom makam a nic se porád neděje,tak tady nějaké video co se týče přípravy samotného zařízení a spouštění nebo vypínaní jak to bude fungovat.... Doba zobrazení loga je schválně zkracená aby video zbytečně nebylo dlouhé ale jde libovolně nastavit na jakou koliv dobu... což se dopiluje az to bude zabudované a budu znat přesný čas vyjíždění a zajíždění...
Omlouvám se za zhoršenou kvalitu vide... dělal jsem to v pul druhé v noci při lampičce..
Díky
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#124 RTI - náhrada za dotykovou.
Prosim te vsechno dela aplikace Automateit. Navigace jsou jasny,obrazek mam v galerii spusteny na pozadi a automatej jsem nastavil aby mi otevrel galerii tim padem otevre ten obrazek. Pak mam stazenej plugin k aplikaci pro rozsviceni a zhasinani screenu. Nic vic tam nemam.
http://automateitapp.com/
Tady je verze Pro ve warezu.
https://db.tt/T2vXLgbr
http://automateitapp.com/
Tady je verze Pro ve warezu.
https://db.tt/T2vXLgbr
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#125 RTI - náhrada za dotykovou.
Ekky paráda jak přesně ti tam sedne ten mobil?
Budeš muset rámeček hodně upravovat?
Budeš muset rámeček hodně upravovat?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 32 Odpovědi
- 4846 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 2141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 13 Odpovědi
- 1612 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 17 Odpovědi
- 2833 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 20 Odpovědi
- 4182 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dafka