Audio vo V50

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: zvolen

#26 Audio vo V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

zaujimava tema uz som hladal vsade mozno co sa tyka pripojenia ci uz usb , zosilovaca subwofera nieco sa nachadza na volvoforum com len momentalne neviem link ked najdem dodam
a co sa tyka FM transmitter kamarat si kupoval do BMW dneska som to skusal vo volve uplne super v nay emgeton za 700sk aj z ovladacom
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017

wrbics
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 108
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: FoFo 2.0TDCi

#27 Audio vo V50

Příspěvek od wrbics »

Rozměr repro přední i zadní : 165 mm
Odpor : 4 ohmy
čerpáno s Vadisu ! A jestli budu mít chvilku zítra v rachotě čas , tak Ti to flaksy vyfotím a přeměřím na tom co mi zbylo z přestrojování dveří !
Naposledy upravil(a) wrbics dne 21 srp 2009 09:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
BYLO : Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#28 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

To bys byl moc hodnej. 165mm tj mazec ... no snad to nekde najdu :) 4 ohmy, dobry ... no musim na to nekdy vlitnout, asi v tom tydnu pred srazem :)

Zkus se prosim podivat a zmerit, kolik je za tim repro mista a vyfotit, jak to tam za nim vypada. To by mi bodlo ;)

Jinak to jsou normalni stredove repro? (resp stredove nebo stredobasove) ze? Akorat vi nekdo, co znamena koaxialni? Jako na jednom webu ma koaxialni zvlast od stredovych ... tak mi to trosku vrta hlavou.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

wrbics
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 108
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: FoFo 2.0TDCi

#29 Audio vo V50

Příspěvek od wrbics »

Tak jsem si čas našel a snad Ti to pomůže !Je to sice ze předních dveří , ale až tolik se to snad lišit nebude.
Takhle vypadá reprák z Performance :
ze předu.jpg
ze předu.jpg (51.54 KiB) Zobrazeno 4292 x

Tolik trčí do auta ,ta pěna se lehce dotýká tapecu :
ven.jpg
ven.jpg (26.34 KiB) Zobrazeno 4292 x
Tak vypadá ze zadu , rozteč mezi nýty je cca 167mm, trošku to zkresluje , díra je skoro 140mm:
ze zadu.jpg
ze zadu.jpg (46.5 KiB) Zobrazeno 4292 x
Tolik trčí dovnitř dveří , ten plast je trošku nad repro a chrání ho :
do vnitř dveří.jpg
do vnitř dveří.jpg (31.5 KiB) Zobrazeno 4292 x
Konektor :
Konektor.jpg
Konektor.jpg (14.7 KiB) Zobrazeno 4292 x
_________________
BYLO : Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#30 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Diky moc, kurnik ten konektor bude problem :( Koukam, ze je primo zabudovany v repro ... sakrys :(
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#31 Audio vo V50

Příspěvek od jou81 »

[img]http://www.enika.cz/images/vyrobky/obrazek_4489_fullsize.jpg[/img]

Po zastrčení zalít pistolí s tekutou gumou.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#32 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Takze jsem to vykoumal, ale pro jistotu se tp zitra jeste rozdelam a podivam se, co je napsano na reproduktoru. Jinak si koupim asi jedny z techto repro, vetsi W nemuzu, pac dozadu je max 80W na komplet (2x40W kazda strana):
http://www.ahifi.cz/reproduktory/magnat-car-fit-216.html
nebo
http://www.ahifi.cz/reproduktory-do-auta/magnat-dark-power-216.html

u tech prvnich je jeste vykonova rezerva 10W(2x5W) dvere, takze jsou favority :) Jinak jsem nasel tyto konektory:
http://www.mh.cz/redukce-repro.htm ... part: repro redukce 250209 Volvo
A pokud bude potreba nejaka redukce na uchyt, tak si kdyztak neco udelam z preklizky, ktera zaroven pak bude krasne tlumit vybrace ;) Uvidim, jak to tam presne je ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: zvolen

#33 Audio vo V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

znacka magnat spicka medzi auto hifi myslim ze ak vsetko sedi bude spravna volba ja som magnat mal pred tym v 440 v prednych dverach plus som dorobil vyskove v zadnom plate trojpasmove 4kanalovy zosilovac a subwofer vsetko magnat neuveritelny zvuk proste pecka
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#34 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

Magnat rozhodně neni špička v autohifi, je to taková střední cesta. Samozřejmě mají i High-End řadu.
Doporučuju v této cenové relaci zkouknout taky značky Helix, DLS, Hertz, Dragster, Mac Audio, MB Quart ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#35 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Jj na DLS a Hertz jsem koukal meli meli o dost mensi nebo az moc velky vykon a hlavne mensi frekvencni rozsah. Rad bych mel so nejbliz 30Hz kvuli lepsimu vykresleni basu, bohuzel vetsina repro v teto cenove kategorii je az od 50-60Hz. Neni to nic lehkeho, vybrat neco v teto kategorii, ale myslim, ze by to nemuselo hrat spatne.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#36 Audio vo V50

Příspěvek od jou81 »

michalmalcek1 píše:znacka magnat spicka medzi auto hifi
:lol:

Mohlo ti to hrát dobře, ale určitě ne špičkově.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#37 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Jj presne ... me treba jde o to, aby to dobre hralo. Tak jak hraje original mi staci. Spickova aparatura by sice byla fajn, ale je to dosti velka investice o pracnosti instalace nemluve. Navic nepotrebuju, abych tim budil pohledy kolemjdoucich, staci mi dobra produkce uvnitr vozu ;)
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#38 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

flaksy píše:Jj na DLS a Hertz jsem koukal meli meli o dost mensi nebo az moc velky vykon a hlavne mensi frekvencni rozsah. Rad bych mel so nejbliz 30Hz kvuli lepsimu vykresleni basu, bohuzel vetsina repro v teto cenove kategorii je az od 50-60Hz. Neni to nic lehkeho, vybrat neco v teto kategorii, ale myslim, ze by to nemuselo hrat spatne.
Pokud vybíráš repro do auta a budeš je mít napojený jen na rádio (nebo výkon do cca 20W RMS) tak tě zajímá hlavně citlivost. Měla by být 90 a více dB. Frekvenční rozsah neřeš, tyhle repro ti nezahrajou 50Hz aby to bylo pořádně slyšet (cítit) na to potřebuješ větší výkon. Takže frekvenční rozsah 50/60 - 22.000Hz je OK. Velkej výkon taky nevadí, takže ber standard co uváděj, to bejvá kolem 50W RMS.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#39 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

No vystup zesilovace u High Performance audia je 4x40W RMS pri 4ohm, tj pokud jsem to dobre pochopil tak 40W RMS na dvere. Citlivost tech Magnatu je 91dB, rozsah 35-24000Hz, coz je snad taky v pohode. Vykon sady je 70W RMS, tedy 35W na dvere, takze se vlezu do toho, co utahne zesik.

Proste original repro hraji pekne a nechci je menit za nejake male chrchlicky (i kdyz se mi libily jedny alpine za dobrou cenu o vykonu 40W sada), jake jsou napr u zakladni verze audia pro tuto radu aut. Totiz pro muj vuz jsou audia:
4x20W ... bez zesilovace
4x40W ... se zesilovacem, moznost subwooferu (ten ja nemam)
4x70W ... se zesilovacem, dolby surround, subwoofer
*tucne oznacene vlastnim

Nicmene pro me potreby si myslim, ze by ty Magnaty mohly odvest svou praci. Nebo jakou jinou sestavu do 2000 bys mi, Conane, mohl doporucit (max vykon soustavy 80W RMS, nejmene 60W).
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 552
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#40 Audio vo V50

Příspěvek od Pavluňa »

flaksy píše:Navic nepotrebuju, abych tim budil pohledy kolemjdoucich, staci mi dobra produkce uvnitr vozu ;)
Moje rec 8)
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#41 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Toz hosi ted jsem z toho jelen. Originalni repro u High Performance ma 2ohm velke repro a 8ohm male repro. Tak a ted jak to nahradit :) Premium ma vse 4ohm male 8ohm. Nicmene o rozdeleni vykonu u High Perf a Premium dle ohmu neni ani slovo. Udavaji to oboje nejak neurcite a to celkovy vykon 160W u High Perf a 305W u Premium, ohmy neohmy :) Tak ted babo rad ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#42 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

Na impedanci se teď vyprdni. Aby instalace za něco stála, tak stejně musíš vyhodit originál pásmové výhybky (ty spojujou ten "valkej" a "malej" reprák a dávají výslednou impedanci kolem 4ohm).
Tzn. že buď od zesilovače rovnou natáhneš novej reprokabel až k výhybce nových reproduktorů, které koupíš, nebo musíš najít místo, kde ten reprokabel vstupuje do origo výhybky a z tohoto místa vyvýst kabel k výhybce nových repro.

Netuším, jaká je přesně konfigurace origo audia u tebe, jestli je tam jen výhybka pro výšky ("malé repro" ;-) ) nebo jedna společná (reprokabel od zesilovače vede do výhybky / krabičky a odtud pak dva kabely, jeden to výšky, druhej do středobasu).

Když už tam máš ten zesilovač, přitlač na penězích za ty přední repro. Proč toho nevyužít. Alespoň něco kolem 3000Kč by si to zasloužilo. Kouknu se ti po něčem.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#43 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#44 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Klasicky vypadajici vyhybka neni (divne ja vim, vice dal v textu), dnes jsem to mel rozebrane a ani v manualu elektroinstalace neni o vyhybce ani zminka. Jedine co jsem nasel je az u maleho repra takovej buclatej kondenzator, coz by mela byt asi nahrazka za vyhybku (pac kabel jde do kondiku v objimce a z toho pak do maleho repra).
Je to tam tak, ze kabel k repro jde pres nejakej sdruzenej konektor na ovladani zamku a okna dveri, z tama jde kabel do hlavnich repro, z toho konektoru jde do maleho repro, kde na ceste je v objimce kondik a pak teprv to jde do maleho reproduktoru.

Jinak jsem dnes zkousel oba dva velke vzadu a ten jeden, pokud se pritlaci stred blize k magnetu, tak hraje (tj asi je unaveny magnet), ten druhy se na chvilicku chrchlave take rozjel, ale tim to haslo :-D a dalsi zvuk jsem z nej nedostal. Takze ten uz to ma uplne unaveny asi :( Stava k kabelech samozrejme je.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#45 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

Jo a ten int. eshop nevybírám záměrně :-) , ale jen proto, že tam je hodně značek pohromadě ;-)
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#46 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

flaksy píše:Klasicky vypadajici vyhybka neni (divne ja vim, vice dal v textu), dnes jsem to mel rozebrane a ani v manualu elektroinstalace neni o vyhybce ani zminka. Jedine co jsem nasel je az u maleho repra takovej buclatej kondenzator, coz by mela byt asi nahrazka za vyhybku (pac kabel jde do kondiku v objimce a z toho pak do maleho repra).
Je to tam tak, ze kabel k repro jde pres nejakej sdruzenej konektor na ovladani zamku a okna dveri, z tama jde kabel do hlavnich repro, z toho konektoru jde do maleho repro, kde na ceste je v objimce kondik a pak teprv to jde do maleho reproduktoru.

Jinak jsem dnes zkousel oba dva velke vzadu a ten jeden, pokud se pritlaci stred blize k magnetu, tak hraje (tj asi je unaveny magnet), ten druhy se na chvilicku chrchlave take rozjel, ale tim to haslo :-D a dalsi zvuk jsem z nej nedostal. Takze ten uz to ma uplne unaveny asi :( Stava k kabelech samozrejme je.
Ten kondík je ta výhybka. Takže to je jen výhybka pro vějšky. V tom případě můžeš použít původní reprokabel a podle toho, které repro koupíš, ho připojíš. Levnější repro mají taky jen výhybku pro vejšku, dražší pak mají výhybku pro vejšku i středobas.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#47 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

Jo, teď mi došlo, že chcěš měnit zadní repráky. Tam klidně můžeš dát něco lovnější.
Osobně bych to teda udělal takhle, pokud přední a zadní repro mají stejné rozměry, tak bych repro z předních dveří dal do zadních a dopředu koupil něco lepšího, kolem těch 3,500Kč
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#48 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Super, takze normalne koupim nejakou tu sadu, vymenim repraky a je to. V pripade, ze bych chtel nahodit tu vyhybku a vymenit vse, tak prerusim kabel pred privodem do dolniho repro, pridam vyhybku a z te vyvedu kabel k velkemu a malemu repro podle pripojenych instrukci, vsak?

Jeste dotaz, musim menit oboje nebo staci jen velke? - v pripade, ze bych menil jen spodek, nemenil bych vyhybku, v pripade meneni vseho, bych tam dal vyhybku, co je v baleni (akorat vymena horniho repro bude porod kvuli uchyceni (je tam malo mista vedle kliky).
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#49 Audio vo V50

Příspěvek od flaksy »

Vepredu to je jinak. predni je velkej + stredni dole, malej u okna ... vzadu to je tak, ze je velkej dole a malej u kliky. Menit predni by me asi slehlo :( Tam to bude s vyhybkama a vsim tim moznym asi sileny.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#50 Audio vo V50

Příspěvek od Conan »

flaksy píše:Super, takze normalne koupim nejakou tu sadu, vymenim repraky a je to. V pripade, ze bych chtel nahodit tu vyhybku a vymenit vse, tak prerusim kabel pred privodem do dolniho repro, pridam vyhybku a z te vyvedu kabel k velkemu a malemu repro podle pripojenych instrukci, vsak?
Přesně tak.
flaksy píše: Jeste dotaz, musim menit oboje nebo staci jen velke? - v pripade, ze bych menil jen spodek, nemenil bych vyhybku, v pripade meneni vseho, bych tam dal vyhybku, co je v baleni (akorat vymena horniho repro bude porod kvuli uchyceni (je tam malo mista vedle kliky).
Vyměň oboje, takhle bys mohl zbytečně degradovat ten výslednej zvuk. Komponentní repro jsou vždycky sladěný na sebe, když tam šoupněš něco jinýho, tak to spíš bude k horšímu. Změř si průměr vejškáče (origo) a pak si zjisti jakej má průměr ten novej, kupovanej. Podle mě ho tam dostaneš.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“