Ahojte,
auto mi pri plnom plyne nepridáva, ako keby turbo dostatočne netlačilo vzduch, od 1500 otáčok sa toho veľa nedeje. VIDA diagnostika nič neukázala, až na (ECM-3000 Camshaft position (CMP) sensor - Faulty signal-DTC is found active). Je tam nový intercooler, všetky hadice boli menené a tam vzduch neprepúšta, auto vôbec nedymí. Do kopca na 5 stupni to nejde cez 80 km/h, proste auto nevládze.
Nemáte skúsenosť ktorým smerom sa posunúť ? Originálna Volvo diagnostika nič neukázala.
Ďakujem.
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#1 V70, 2002, D5244T - nemá výkon
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#2 V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Zkontrolovat snímač polohy vačky na ventilovém víku a kabel k němu, ale pokud vím, tak běžně neodchází, pak ještě případně rozvody.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#3 V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Snimac vacky sme vymenili za novy, bez rozdielu. Skontrolovali sme vsetky hadice, vymenili aj turbo solenoid, tri diagnostiky (vratane VIDA) a nic Mozu toto fakt robit zle nainstalovane rozvody ? Je tam nejaky specialny postup ? Moze byt na vine aj zaneseny vyfuk ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#4 V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Ta chyba ECM-3000 je stále aktivní? Začalo to dělat po nějakém zásahu? Jestli se s rozvody nebo vačkou nic nedělalo, tak tam snad problém nebude.
Ještě by to chtělo zkontrolovat, jestli tam jde dost nafty, bývá ucpané sítko v nádrži. Na vysokotlakém čerpadle sundat hadičku, dát ji do flašky, otočit klíčem a musí téct nafta. Gumové koleno na vstupu vzduchu do turba vypadá jak, není ta guma moc měkká? Časem se může nasáknout olejem a to pak taky dělá záhady.
Výfuk když je ucpaný, tak při přidání plynu na místě povyleze vzadu koncovka z nárazníku.
Ještě by to chtělo zkontrolovat, jestli tam jde dost nafty, bývá ucpané sítko v nádrži. Na vysokotlakém čerpadle sundat hadičku, dát ji do flašky, otočit klíčem a musí téct nafta. Gumové koleno na vstupu vzduchu do turba vypadá jak, není ta guma moc měkká? Časem se může nasáknout olejem a to pak taky dělá záhady.
Výfuk když je ucpaný, tak při přidání plynu na místě povyleze vzadu koncovka z nárazníku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#5 V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Pozrieme znova cez Vida. Koleno do turba je ako nove, pevne. No ak mam byt uprimny, musela sa tam menit cela hlava(ventily,hydrostely,vacky, rozvody atd.)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#6 V70, 2002, D5244T - nemá výkon
V tom případě porovnat výfukovou vačku, jsou různé typy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 46 Odpovědi
- 10453 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od laci
-
- 8 Odpovědi
- 1196 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 10 Odpovědi
- 1173 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 24 Odpovědi
- 4605 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od parnivalec
-
- 10 Odpovědi
- 311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa