Výměna B5254T za B5234T3

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

#1 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Dobrý den, prosím o radu co vše je potřeba vyměnit(mám celé auto s motorem B5234T3.
Původní motor má el.klapku a plyn pedál vvt a el zapalování.nový má mechanickou klapku plyn s lankem a rozdělovač.Děkuji za každou radu.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od raolsa »

Sežeň si ten správný motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Ale tak ono je to asik relativne jedno, kdyz si necha SW poskladat od D5T5/ARD, ne?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

#4 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Děkuji za radu...ale zajímá mě jak to dostanu do auta ne rada ať si seženu správný motor...chci nějaké ty koniky navíc a jak říkám mám komplet druhé auto zajímá mě co všechno je třeba vyměnit....ale přesně takovou odpověď jsem čekal....takže se asi zase nic nedozvím...tak si zase budu muset poradit sám ale i tak děkuji za radu.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od raolsa »

No jak to říct, prostě musíš přehodit komplet všechno co se týká motoru s pak ještě do auta nalít ten správný SW, aby to spolu mluvilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

#6 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Když přehodim komplet motor včetně elektriky a řídící jednotky k motoru B5234T3 dam plynové lanko použiju samozřejmě i klíč s čípem k tomu motoru tak by to mělo jet ne?a software by se ani upravovat snad nemusel ne když použiju vše original k motoru B5234T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#7 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od skulda »

to by asi šlo, ale znamená to přehodit i CEM kvůli imobilizéru a s tím můžou souviset další problémy, abys pak neskončil tak, že vyměníš elektriku v půlce auta, navíc na emisích ti nebude sedět označení motoru s TP, z auta vyčtou jiné označení...
jak píše Raolsa, dal bych jen motor a nový SW
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

#8 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Takže nejlepší přehodit motor včetně el. Pedál a dat lanko nechat původní jednotku a doladit na ni sw pro nový motor?nejaky tip kdo naladí sw??jinak dekuji moc za radu..

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Drink12 píše:Takže nejlepší přehodit motor včetně el. Pedál a dat lanko nechat původní jednotku a doladit na ni sw pro nový motor?nejaky tip kdo naladí sw??jinak dekuji moc za radu..
A co cist? Uz sem to psal... D5T5 ktery to berou od ARD...
A udelal bych to presne naopak, dal, bych tam misto lanka, tu el. klapku... Tj. to poskladal na ME7...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#10 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Myslím,že mu to stejně nebude stačit přijde turbo a další věci pak se to začne srát a konečná suma přesáhne cenu pořádnýho auta co jede. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše:Myslím,že mu to stejně nebude stačit přijde turbo a další věci pak se to začne srát a konečná suma přesáhne cenu pořádnýho auta co jede. :wink:
Jo, me to povidej, GO V8 a AT se obavam ve finale, se vsim okolo, vyjde draz nez koupit jinou V8 :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

#12 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Ok...děkuji za radu.myslim ze výkon 176kw základ je dobrý samozřejmě bych to nechal trochu nalejt nevím kolik to jde ale počítám 200kw by mohlo jít a to my stačí na vyblbnuti mám jinou káru ale chtěl jsem tohle trosku oživit mám to hlavně na zimu....jinak ještě jednou moc dekuji za cenné rady

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Asi takhle, na ustepacne poznamky, etc si musis zvyknout... A sam jizjivejma poznamkama taky kladny body nenasbiras... ;)

Prece jenom si povezme na rovinu, ze vse na co se tu ptas, je tu uz napsane mnohokrat, chce to jen pouzit hledani a hlavne investovat cas...
Holt kdyz chces, aby Ti to nekdo relativne alespon castecne naserviroval, tak holt to okolo je toho (sic nevyzadana) nedilna soucast... :P
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#14 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Nemyslel jsem to nějak zle ,ale realisticky :D
Na to abys tam měl 200kw tě vyjde levnějc koupě vozu s B5234T3 (a máš motor do foroty což je plus) než dělat přestavbu XC70ky. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#15 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od kwiko »

Motor bez VVT sa da preskladat do auta pre VVT, staci vymenit vanu a veko ventilou s vackami. A uptavit soft aby to aj tlacilo + nastavenie predzapalu na iny objem. Ale to oznacenie mi nejako nesedi. V70XC sa robila len s 2.4t a 2.5t (od 1999 aj s VVT) a ty tam chces staru 2.3 T5 co sa do v70xc nikdy nedavala. Ten motor ma nizsiu kompresiu preto zvladne vacsie turbo. ale v nizkych otackach to moc tahat nebude

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

#16 Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

A co tam dat vstriky a turbo z 2.3T5 a upravit soft to by bylo asi nejjednodušší
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“