xc 70 2,4i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#1 xc 70 2,4i
Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Dík za každou dobrou radu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 xc 70 2,4i
Kdybys měl diesela tak by to bylo v pořádku, ale benzín má čerpadla dvě to přečerpávací Ti funguje a to hlavní asi ne, ale benzín mi smrdí takže o tom moc nevím
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 xc 70 2,4i
Ale takhle to fungovat má. Ono se zase začne točit když to nastartuješ.Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 xc 70 2,4i
To jsem si také myslel ale pokud mu auto normálně jede proč to řeší ??raolsa píše:Ale takhle to fungovat má. Ono se zase začne točit když to nastartuješ.Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 xc 70 2,4i
Karle, valíš úplné klíny.karelvolvo píše:Kdybys měl diesela tak by to bylo v pořádku, ale benzín má čerpadla dvě to přečerpávací Ti funguje a to hlavní asi ne, ale benzín mi smrdí takže o tom moc nevím
Tyhle atmosféry jsou super jednoduché - mají jediné (podávací) čerpadlo v nádrži. To je ovládané relátkem z CEM (u předfaceliftu je to přes pojistku 33 malé relé na "spodní" krátké hraně CEM CMI12 - v kabině, nad pedály - pokud jsou tam 2 relátka, to levé (CMI11) jsou mlhovky, to pravé pak palivová pumpa). Na liště pak ani není čidlo tlaku paliva (některá US auta ano), na konci lišty je ventilek jak na pneu, obyčejným mechanickým tlakoměrem můžeš ověřit tlak paliva. A ano, má to cvakat tak, jak raolsa popisuje.
Občas je dobré vyměnit palivový filtr (cestou, u nádrže), často se tato údržba ignoruje.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#6 xc 70 2,4i
OK neznám benzíny naštěstí máme v rodině jen chrochty !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 xc 70 2,4i
Pak je lépe se k tématu nevyjadřovat
U nafťáků to funguje v principu podobně - commonraily mají dál v systému navíc zmíněou vysokotlakou pumpu, která je mechanická s elektricko-mechanickou regulací a vyrábí ten megavysoký tlak na railu - je k tomu třeba hromada sensorů, ventilů a jiné bižuterie. Zadírající se čerpadla, vadné ventily, zavzdušněná potrubí a další vehementy kolem nejsou to, co by měly nafty jakkoli jednodušší než benzíny.
Vlákno je o benzínu, nechci tady budit nějaké vášně. Dokud tohle nafťákům funguje, tak dobrý, ale jak se to začně sypat, je o zábavu i peníze postaráno.
/PL
U nafťáků to funguje v principu podobně - commonraily mají dál v systému navíc zmíněou vysokotlakou pumpu, která je mechanická s elektricko-mechanickou regulací a vyrábí ten megavysoký tlak na railu - je k tomu třeba hromada sensorů, ventilů a jiné bižuterie. Zadírající se čerpadla, vadné ventily, zavzdušněná potrubí a další vehementy kolem nejsou to, co by měly nafty jakkoli jednodušší než benzíny.
Vlákno je o benzínu, nechci tady budit nějaké vášně. Dokud tohle nafťákům funguje, tak dobrý, ale jak se to začně sypat, je o zábavu i peníze postaráno.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#8 xc 70 2,4i
Pozor ale. V nadpisu je sice 2,4i, coz evokuje atmosferu. Pozdeji ale upresneno 147 kw, tedy 2,4T. Zda to ma na neco vliv, nevim.
#9 Palivove čerpadlo
Zdar,Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Jo je to ten systém s těma dvěma otvory v jednom čerpadlo a ve druhém je elektrika.
jednoduchá otázka a slyšíš zvuk fungující čerpadla při otočení klíčku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#10 xc 70 2,4i
To je stejný. Může se to jedině lišit tím, že AWD auta mohou mít (v nádrži) pumpy dvě, z čehož ta druhá slouží pro přečerpávání paliva z jedné půlky nádrže do druhé. I tak se to spíná jedním relátkem.
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#11 xc 70 2,4i
No tak třeba na D5-ce slouží hlavně k přečerpávání z jedné půlky do druhé měl jsem ho mrtvé a jezdil jsem tak dva roky akorát jsem sebou vozil projistotu petku nafty a nejezdil na rezervu prostě D5 jede i s porouchaným čerpadlemok2ucx píše:To je stejný. Může se to jedině lišit tím, že AWD auta mohou mít (v nádrži) pumpy dvě, z čehož ta druhá slouží pro přečerpávání paliva z jedné půlky nádrže do druhé. I tak se to spíná jedním relátkem.
/PL
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#12 Palivove čerpadlo
volvák6 píše:Zdar,Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Jo je to ten systém s těma dvěma otvory v jednom čerpadlo a ve druhém je elektrika.
jednoduchá otázka a slyšíš zvuk fungující čerpadla při otočení klíčku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#13 Palivove čerpadlo
jo ale jen 2až3 sekundy vrčí pak přestane
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Palivove čerpadlo
Máš zodpovězeno v druhém topicu, má to takhle fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#15 Palivove čerpadlo
No a tys to jako koupil nepojízdný ?Ondas2 píše:jo ale jen 2až3 sekundy vrčí pak přestane
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#16 Palivove čerpadlo
Né mám ho asi 3roky neznáte někdo to elektrické schéma
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Palivove čerpadlo
Ještě jsi nenapsal proč to řešíš? Auto ti nejede, nebo proč zjišťuješ že čerpadlo běží jenom 2-3 sekundy po zapnutí klíčku?
Takhle to fungovat prostě má, čerpadlo se zase rozjede, když startuješ (poloha klíčku III) a nastartuješ.
Čerpadlo bez motoru pořád běžet nemůže, to je bezpečnostní opatření, aby ti všechen benzín nevytekl ven kdyby byla někde třeba prasklá hadička, nebo podobně.
Takhle to fungovat prostě má, čerpadlo se zase rozjede, když startuješ (poloha klíčku III) a nastartuješ.
Čerpadlo bez motoru pořád běžet nemůže, to je bezpečnostní opatření, aby ti všechen benzín nevytekl ven kdyby byla někde třeba prasklá hadička, nebo podobně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#18 Palivove čerpadlo
Nejede a na tlakové liště u vstřiků nemám tlak
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 Palivove čerpadlo
Na liště není tlak ani ty 2 sekundy po zapnutí klíčku, když čerpadlo jede?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Palivove čerpadlo
Palivový filtr máš jak starý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#21 Palivove čerpadlo
Ne není tam tlak asi 2dny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T
#22 Palivove čerpadlo
Nechci se nikoho dotknou dělal jsem 7let servis motorů deutz jcb cumins mysli si že je to v el. ale za je u volva dost složitá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#23 Palivove čerpadlo
No - tak může být i vadné to čerpadlo (resp. moc možností nemáš). Nic složitého tam fakt není.
Mi takto kleklo čerpadlo ve V8, stál jsem, brbalo to asi 15 minut na volnoběh a pak už jsem neodjel. Motorek byl v pořádku (vrčel), ale vrtulka už se nevrtěla a nedělala tlak...
/PL
Mi takto kleklo čerpadlo ve V8, stál jsem, brbalo to asi 15 minut na volnoběh a pak už jsem neodjel. Motorek byl v pořádku (vrčel), ale vrtulka už se nevrtěla a nedělala tlak...
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 xc 70 2,4i
Taky bych to tipoval na čerpadlo. Teda pokud se vyloučí ten filtr.
Můžeš změřit tlak paliva i u filtru, je tam taky ventilek na zkoušení.
Můžeš změřit tlak paliva i u filtru, je tam taky ventilek na zkoušení.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#25 xc 70 2,4i
A nebo ,ale nevím jestli to máte taky tak :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU