xc 70 2,4i

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#1 xc 70 2,4i

Příspěvek od Ondas2 »

Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#2 xc 70 2,4i

Příspěvek od karelvolvo »

Kdybys měl diesela tak by to bylo v pořádku, ale benzín má čerpadla dvě to přečerpávací Ti funguje a to hlavní asi ne, ale benzín mi smrdí takže o tom moc nevím
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 xc 70 2,4i

Příspěvek od raolsa »

Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Ale takhle to fungovat má. Ono se zase začne točit když to nastartuješ.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#4 xc 70 2,4i

Příspěvek od karelvolvo »

raolsa píše:
Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Ale takhle to fungovat má. Ono se zase začne točit když to nastartuješ.
To jsem si také myslel ale pokud mu auto normálně jede proč to řeší ??
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#5 xc 70 2,4i

Příspěvek od ok2ucx »

karelvolvo píše:Kdybys měl diesela tak by to bylo v pořádku, ale benzín má čerpadla dvě to přečerpávací Ti funguje a to hlavní asi ne, ale benzín mi smrdí takže o tom moc nevím
Karle, valíš úplné klíny.

Tyhle atmosféry jsou super jednoduché - mají jediné (podávací) čerpadlo v nádrži. To je ovládané relátkem z CEM (u předfaceliftu je to přes pojistku 33 malé relé na "spodní" krátké hraně CEM CMI12 - v kabině, nad pedály - pokud jsou tam 2 relátka, to levé (CMI11) jsou mlhovky, to pravé pak palivová pumpa). Na liště pak ani není čidlo tlaku paliva (některá US auta ano), na konci lišty je ventilek jak na pneu, obyčejným mechanickým tlakoměrem můžeš ověřit tlak paliva. A ano, má to cvakat tak, jak raolsa popisuje.

Občas je dobré vyměnit palivový filtr (cestou, u nádrže), často se tato údržba ignoruje.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#6 xc 70 2,4i

Příspěvek od karelvolvo »

OK neznám benzíny naštěstí máme v rodině jen chrochty !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 xc 70 2,4i

Příspěvek od ok2ucx »

Pak je lépe se k tématu nevyjadřovat 8)

U nafťáků to funguje v principu podobně - commonraily mají dál v systému navíc zmíněou vysokotlakou pumpu, která je mechanická s elektricko-mechanickou regulací a vyrábí ten megavysoký tlak na railu - je k tomu třeba hromada sensorů, ventilů a jiné bižuterie. Zadírající se čerpadla, vadné ventily, zavzdušněná potrubí a další vehementy kolem nejsou to, co by měly nafty jakkoli jednodušší než benzíny.
Vlákno je o benzínu, nechci tady budit nějaké vášně. Dokud tohle nafťákům funguje, tak dobrý, ale jak se to začně sypat, je o zábavu i peníze postaráno.


/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#8 xc 70 2,4i

Příspěvek od Haben »

Pozor ale. V nadpisu je sice 2,4i, coz evokuje atmosferu. Pozdeji ale upresneno 147 kw, tedy 2,4T. Zda to ma na neco vliv, nevim.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

volvák6

#9 Palivove čerpadlo

Příspěvek od volvák6 »

Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Jo je to ten systém s těma dvěma otvory v jednom čerpadlo a ve druhém je elektrika.
Zdar,
jednoduchá otázka a slyšíš zvuk fungující čerpadla při otočení klíčku?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#10 xc 70 2,4i

Příspěvek od ok2ucx »

To je stejný. Může se to jedině lišit tím, že AWD auta mohou mít (v nádrži) pumpy dvě, z čehož ta druhá slouží pro přečerpávání paliva z jedné půlky nádrže do druhé. I tak se to spíná jedním relátkem.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#11 xc 70 2,4i

Příspěvek od karelvolvo »

ok2ucx píše:To je stejný. Může se to jedině lišit tím, že AWD auta mohou mít (v nádrži) pumpy dvě, z čehož ta druhá slouží pro přečerpávání paliva z jedné půlky nádrže do druhé. I tak se to spíná jedním relátkem.

/PL
No tak třeba na D5-ce slouží hlavně k přečerpávání z jedné půlky do druhé měl jsem ho mrtvé a jezdil jsem tak dva roky akorát jsem sebou vozil projistotu petku nafty a nejezdil na rezervu prostě D5 jede i s porouchaným čerpadlem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#12 Palivove čerpadlo

Příspěvek od Ondas2 »

volvák6 píše:
Ondas2 píše:Zdravím mám problém z palivovým čerpadlem když otočím klíčkem chvilku jede a pak hned přestane. Měřil jsem tam proud na konektoru a neni tam, jen chvíli po otočení klíčků. Mohlo by to být náké relé nevíte někdo které by to mohlo být? xc 70i 2,4 147kw cross country rv2001
Dík za každou dobrou radu.
Jo je to ten systém s těma dvěma otvory v jednom čerpadlo a ve druhém je elektrika.
Zdar,
jednoduchá otázka a slyšíš zvuk fungující čerpadla při otočení klíčku?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#13 Palivove čerpadlo

Příspěvek od Ondas2 »

jo ale jen 2až3 sekundy vrčí pak přestane

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 Palivove čerpadlo

Příspěvek od raolsa »

Máš zodpovězeno v druhém topicu, má to takhle fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

volvák6

#15 Palivove čerpadlo

Příspěvek od volvák6 »

Ondas2 píše:jo ale jen 2až3 sekundy vrčí pak přestane
No a tys to jako koupil nepojízdný ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#16 Palivove čerpadlo

Příspěvek od Ondas2 »

Né mám ho asi 3roky neznáte někdo to elektrické schéma

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 Palivove čerpadlo

Příspěvek od raolsa »

Ještě jsi nenapsal proč to řešíš? Auto ti nejede, nebo proč zjišťuješ že čerpadlo běží jenom 2-3 sekundy po zapnutí klíčku?
Takhle to fungovat prostě má, čerpadlo se zase rozjede, když startuješ (poloha klíčku III) a nastartuješ.
Čerpadlo bez motoru pořád běžet nemůže, to je bezpečnostní opatření, aby ti všechen benzín nevytekl ven kdyby byla někde třeba prasklá hadička, nebo podobně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#18 Palivove čerpadlo

Příspěvek od Ondas2 »

Nejede a na tlakové liště u vstřiků nemám tlak

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#19 Palivove čerpadlo

Příspěvek od raolsa »

Na liště není tlak ani ty 2 sekundy po zapnutí klíčku, když čerpadlo jede?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#20 Palivove čerpadlo

Příspěvek od raolsa »

Palivový filtr máš jak starý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#21 Palivove čerpadlo

Příspěvek od Ondas2 »

Ne není tam tlak asi 2dny

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 11
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: xc 70 2,4T, s 60 2,4T

#22 Palivove čerpadlo

Příspěvek od Ondas2 »

Nechci se nikoho dotknou dělal jsem 7let servis motorů deutz jcb cumins mysli si že je to v el. ale za je u volva dost složitá

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#23 Palivove čerpadlo

Příspěvek od ok2ucx »

No - tak může být i vadné to čerpadlo (resp. moc možností nemáš). Nic složitého tam fakt není.

Mi takto kleklo čerpadlo ve V8, stál jsem, brbalo to asi 15 minut na volnoběh a pak už jsem neodjel. Motorek byl v pořádku (vrčel), ale vrtulka už se nevrtěla a nedělala tlak...

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#24 xc 70 2,4i

Příspěvek od raolsa »

Taky bych to tipoval na čerpadlo. Teda pokud se vyloučí ten filtr.
Můžeš změřit tlak paliva i u filtru, je tam taky ventilek na zkoušení.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#25 xc 70 2,4i

Příspěvek od Petr.Chrpa »

A nebo ,ale nevím jestli to máte taky tak :
Čerpadlo.jpg
Čerpadlo.jpg (74.58 KiB) Zobrazeno 406 x
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“